Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (40)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 40 )
Księgowa(-y) / Samodzielna(-y) Księgowa(-y)
Warszawa
Wygasła: 14.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość),
Przygotowanie deklaracji VAT, CIT oraz JPK,
Wprowadzanie i księgowanie dokumentów księgowych i wyciągów bankowych,
Wykonywanie działań mających na celu zamknięcie miesiąca (księga główna, środki trwałe, księga magazynowa, księgowanie kosztów i rozliczenia międzyokresowe),
Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych,
Raportowanie do instytucji zewnętrznych zgodnie z terminami wynikającymi z polskiego prawa (GUS, NBP, US),
Bieżący kontakt z Klientem (mailowy i telefoniczny) - zarówno w jęz. polskim, jak i angielskim
Prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość),
Przygotowanie deklaracji VAT, CIT oraz JPK,
Wprowadzanie i księgowanie dokumentów księgowych i wyciągów bankowych,
Wykonywanie działań mających na celu zamknięcie miesiąca (księga główna, środki trwałe, księga magazynowa, księgowanie kosztów i rozliczenia międzyokresowe),
Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych,
Raportowanie do instytucji zewnętrznych zgodnie z terminami wynikającymi z polskiego prawa (GUS, NBP, US),
Bieżący kontakt z Klientem (mailowy i telefoniczny) - zarówno w jęz. polskim, jak i angielskim
Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-placowego (Enova365),
Obsługa Klientów o średniej i dużej wielkości,
Nadzór merytoryczny oraz wsparcie wiedzą w obszarze kadr i płac dla Młodszych Specjalistów, Administratorów i Młodszych Administratorów ds. Kadr i Płac,
Naliczanie i kontrola wynagrodzeń dla Klientów,
Identyfikowanie błędów bądź brakujących dokumentów dostarczanych przez Klienta,
Przygotowanie korespondencji dotyczącej spraw kadrowo-płacowych do Klientów oraz Urzędów,
Dopilnowanie złożenia wszystkich formalności na czas i dokładnie w odpowiednich polskich organach (ZUS, PIT, PFRON, GUS),
Generowanie pasków płacowych oraz rocznych deklaracji podatkowych dla Klientów,
Przygotowanie plików z przelewami,
Bieżące prowadzenie akt osobowych (zakładanie / kompletowanie / przechowywanie) zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość),
Przygotowanie deklaracji VAT, CIT oraz JPK,
Wprowadzanie i księgowanie dokumentów księgowych i wyciągów bankowych,
Wykonywanie działań mających na celu zamknięcie miesiąca (księga główna, środki trwałe, księga magazynowa, księgowanie kosztów i rozliczenia międzyokresowe),
Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych,
Raportowanie do instytucji zewnętrznych zgodnie z terminami wynikającymi z polskiego prawa (GUS, NBP, US),
Bieżący kontakt z Klientem (mailowy i telefoniczny)
Nadzór merytoryczny oraz wsparcie wiedzą w obszarze kadr i płac dla Młodszych Specjalistów, Administratorów i Młodszych Administratorów ds. Kadr i Płac,
Naliczanie i kontrola wynagrodzeń dla Klientów,
Identyfikowanie błędów bądź brakujących dokumentów dostarczanych przez Klienta,
Przygotowanie korespondencji dotyczącej spraw kadrowo-płacowych do Klientów oraz Urzędów,
Dopilnowanie złożenia wszystkich formalności na czas i dokładnie w odpowiednich polskich organach (ZUS, PIT, PFRON, GUS),
Generowanie pasków płacowych oraz rocznych deklaracji podatkowych dla Klientów,
Przygotowanie plików z przelewami,
Bieżące prowadzenie akt osobowych (zakładanie / kompletowanie / przechowywanie) zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Inicjowanie, definiowanie i zarządzanie projektami doskonalenia obsługi klientów w zakresie procesów kadrowo-płacowych i księgowych,
Planowanie, kierowanie, monitorowanie i raportowanie działań projektowych,
Mapowanie i mierzenie procesów w celu zrozumienia ich bieżącego statnu oraz efektywności procesów biznesowych,
Identyfikacja obszarów do optymalizacji i automatyzacji oraz koordynacja działań w tym celu,
Projektowanie nowych procesów i rozwoju wewnętrznych procesów, skoncentrowanych na standaryzacji oraz poprawie wydajności i skuteczności,
Zapewnienie wewnętrznej i zewnętrznej dokumentacji procesów i budowanie wiedzy w organizacji,
Przeprowadzanie audytów i proponowanie działań korygujących oraz usprawnień,
Szkolenie i coaching pracowników w zakresie metod Lean,
Ciagłe doskonalenie procesów poprzez wdrażanie kultury organizacyjnej Lean,
Wspieranie celów, udział w projektowaniu i funkcjonowaniu systemu zarządzania jakością,
Śledzenie i zapewnienie wszystkich oszczędności przypisanych do inicjatyw Lean,
Współdziałanie z innymi krajami w celu harmonizacji metod Lean i dzielenia się najlepszymi praktykami, know-how,
Udział w opracowaniu celów, strategii i planów obsługi klientów na wyższym poziomie oraz z wykorzystaniem zasobów organizacji, w tym aktywny udział we wprowadzaniu i rozwijaniu systemu SLA, przyczynianie się do wprowadzania i rozwoju systemów pomiaru wskaźników efektywności (KPI);
Aktywna współpraca z menedżerami pracującymi w usługach księgowo-raportowych i kadrowo-płacowych, tworzenie zespołu projektowego dla określonych projektów, planowanie zasobów, planowanie projektów
Specjalista ds. kadr i płac ze znajomością ukraińskiego prawa pracy / HR & payroll specialist with knowledge of Ukrainian labor law
Katowice
Wygasła: 19.04.2023
full-time
umowa o pracę
home office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
HR and payroll services for Ukrainian companies registered in Ukraine
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Księgowa ze znajomością ukraińskich przepisów / Accountant with knowledge of Ukrainian regulations
Katowice
Wygasła: 19.04.2023
full-time
umowa o pracę
home office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Accounting for Ukrainian Gaap and taxes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielna(-y) Księgowa(-y)
Łódź
Wygasła: 07.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość),
Organizowanie pracy i weryfikacja zleconych zadań niewielkiemu zespołowi (1-2 osoby), który wspiera w codziennej obsłudze klienta,
Przygotowanie deklaracji VAT, CIT oraz JPK,
Wprowadzanie i księgowanie dokumentów księgowych
Wykonywanie działań mających na celu zamknięcie miesiąca (księga główna, środki trwałe, księga magazynowa, księgowanie kosztów i rozliczenia międzyokresowe),
Samodzielne sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych,
Raportowanie do instytucji zewnętrznych zgodnie z terminami wynikającymi z polskiego prawa (GUS, NBP, US),
Bieżący kontakt z Klientem (mailowy i telefoniczny) - zarówno w jęz. polskim, jak i angielskim
Prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość),
Organizowanie pracy i weryfikacja zleconych zadań niewielkiemu zespołowi (1-2 osoby), który wspiera w codziennej obsłudze klienta,
Przygotowanie deklaracji VAT, CIT oraz JPK,
Wprowadzanie i księgowanie dokumentów księgowych
Wykonywanie działań mających na celu zamknięcie miesiąca (księga główna, środki trwałe, księga magazynowa, księgowanie kosztów i rozliczenia międzyokresowe),
Samodzielne sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych,
Raportowanie do instytucji zewnętrznych zgodnie z terminami wynikającymi z polskiego prawa (GUS, NBP, US),
Bieżący kontakt z Klientem (mailowy i telefoniczny) - zarówno w jęz. polskim, jak i angielskim
Prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość),
Organizowanie pracy i weryfikacja zleconych zadań niewielkiemu zespołowi (1-2 osoby), który wspiera w codziennej obsłudze klienta,
Przygotowanie deklaracji VAT, CIT oraz JPK,
Wprowadzanie i księgowanie dokumentów księgowych
Wykonywanie działań mających na celu zamknięcie miesiąca (księga główna, środki trwałe, księga magazynowa, księgowanie kosztów i rozliczenia międzyokresowe),
Samodzielne sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych,
Raportowanie do instytucji zewnętrznych zgodnie z terminami wynikającymi z polskiego prawa (GUS, NBP, US),
Bieżący kontakt z Klientem (mailowy i telefoniczny) - zarówno w jęz. polskim, jak i angielskim
Nadzór merytoryczny oraz wsparcie wiedzą w obszarze kadr i płac dla Młodszych Specjalistów, Administratorów i Młodszych Administratorów ds. Kadr i Płac,
Naliczanie i kontrola wynagrodzeń dla Klientów,
Rejestrowanie codziennych czynności,
Identyfikowanie błędów bądź brakujących dokumentów dostarczanych przez Klienta,
Przygotowanie korespondencji dotyczącej spraw kadrowo-płacowych do Klientów oraz Urzędów,
Dopilnowanie złożenia wszystkich formalności na czas i dokładnie w odpowiednich polskich organach (ZUS, PIT, PFRON, GUS),
Generowanie pasków płacowych oraz rocznych deklaracji podatkowych dla Klientów,
Przygotowanie plików z przelewami,
Bieżące prowadzenie akt osobowych (zakładanie / kompletowanie / przechowywanie) zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość),
Organizowanie pracy i weryfikacja zleconych zadań niewielkiemu zespołowi (1-2 osoby), który wspiera w codziennej obsłudze klienta,
Przygotowanie deklaracji VAT, CIT oraz JPK,
Wprowadzanie i księgowanie dokumentów księgowych
Wykonywanie działań mających na celu zamknięcie miesiąca (księga główna, środki trwałe, księga magazynowa, księgowanie kosztów i rozliczenia międzyokresowe),
Samodzielne sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych,
Raportowanie do instytucji zewnętrznych zgodnie z terminami wynikającymi z polskiego prawa (GUS, NBP, US),
Bieżący kontakt z Klientem (mailowy i telefoniczny) - zarówno w jęz. polskim, jak i angielskim
Nadzór merytoryczny oraz wsparcie wiedzą w obszarze kadr i płac dla Młodszych Specjalistów, Administratorów i Młodszych Administratorów ds. Kadr i Płac,
Naliczanie i kontrola wynagrodzeń dla Klientów,
Rejestrowanie codziennych czynności,
Identyfikowanie błędów bądź brakujących dokumentów dostarczanych przez Klienta,
Przygotowanie korespondencji dotyczącej spraw kadrowo-płacowych do Klientów oraz Urzędów,
Dopilnowanie złożenia wszystkich formalności na czas i dokładnie w odpowiednich polskich organach (ZUS, PIT, PFRON, GUS),
Generowanie pasków płacowych oraz rocznych deklaracji podatkowych dla Klientów,
Przygotowanie plików z przelewami,
Bieżące prowadzenie akt osobowych (zakładanie / kompletowanie / przechowywanie) zgodnie z obowiązującymi przepisami,
· Odpowiedzialność za projekty wdrożeniowe i onboardingowe klientów w dziale księgowości,
· Pełnienie roli eksperta merytorycznego w zakresie procesów związanych z Enova, współpraca z Zespołami Księgowymi i Wdrożeniowymi,
· Odpowiedzialność za optymalizację procesów księgowych oraz wdrażanie nowych rozwiązań w Enova i dziale księgowości,
Monitorowanie postępów projektu, pełnienie roli punktu kontaktowego dla Klientów i obsługa wszelkich pojawiających się problemów,
Wspieranie kierownika ds. księgowości w zarządzaniu i nadzorowaniu codziennych operacji działu księgowości,
Aktywny udział w opracowywaniu i wdrażaniu procesów i procedur w dziale księgowości oraz ciągła optymalizacja w celu zwiększenia efektywności i wzrostu wydajności,
Szkolenie pracowników i egzekwowanie zasad i procedur,
Kontrola związana z doradztwem podatkowym poprzez konsultantów podwykonawców lub zasoby wewnętrzne,
Śledzenie i udostępnianie zmian w przepisach podatkowych i prawnych; rozumienie obecnych i proponowanych przepisów, egzekwowanie przepisów księgowych oraz rekomendowanie nowych procedur,
Udział w projektach związanych ze zmianą technologii. Ulepszanie systemów i procedur oraz inicjowanie działań naprawczych,
Wspieranie Senior Managera we wszelkich innych zadaniach związanych z operacjami (takimi jak zarządzanie, komunikacja z Klientami)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość),
Przygotowanie deklaracji VAT, CIT oraz JPK,
Wprowadzanie i księgowanie dokumentów księgowych i wyciągów bankowych,
Wykonywanie działań mających na celu zamknięcie miesiąca (księga główna, środki trwałe, księga magazynowa, księgowanie kosztów i rozliczenia międzyokresowe),
Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych,
Raportowanie do instytucji zewnętrznych zgodnie z terminami wynikającymi z polskiego prawa (GUS, NBP, US),
Bieżący kontakt z Klientem (mailowy i telefoniczny) - zarówno w jęz. polskim, jak i angielskim
Nadzór merytoryczny oraz wsparcie wiedzą w obszarze kadr i płac dla Młodszych Specjalistów, Administratorów i Młodszych Administratorów ds. Kadr i Płac,
Naliczanie i kontrola wynagrodzeń dla Klientów,
Identyfikowanie błędów bądź brakujących dokumentów dostarczanych przez Klienta,
Przygotowanie korespondencji dotyczącej spraw kadrowo-płacowych do Klientów oraz Urzędów,
Dopilnowanie złożenia wszystkich formalności na czas i dokładnie w odpowiednich polskich organach (ZUS, PIT, PFRON, GUS),
Generowanie pasków płacowych oraz rocznych deklaracji podatkowych dla Klientów,
Przygotowanie plików z przelewami,
Bieżące prowadzenie akt osobowych (zakładanie / kompletowanie / przechowywanie) zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Odpowiedzialność za projekty wdrożeniowe i onboardingowe klientów w dziale księgowości,
Pełnienie roli eksperta merytorycznego w zakresie procesów związanych z Enova, współpraca z Zespołami Księgowymi i Wdrożeniowymi,
Odpowiedzialność za optymalizację procesów księgowych oraz wdrażanie nowych rozwiązań w Enova i dziale księgowości,
Monitorowanie postępów projektu, pełnienie roli punktu kontaktowego dla Klientów i obsługa wszelkich pojawiających się problemów,
Wspieranie kierownika ds. księgowości w zarządzaniu i nadzorowaniu codziennych operacji działu księgowości,
Punkt eskalacji do kluczowych klientów w sprawach biznesowych,
Szkolenie pracowników i egzekwowanie zasad i procedur,
Kontrola prac związanych z doradztwem podatkowym poprzez konsultantów podwykonawców lub zasoby wewnętrzne,
Śledzenie i udostępnianie zmian w przepisach podatkowych i prawnych. Unikanie wyzwań prawnych poprzez zrozumienie obecnych i proponowanych przepisów, egzekwowanie przepisów księgowych oraz rekomendowanie nowych procedur,
Kwestionowanie obecnej propozycji dostarczania technologii przez firmę, udział w projektach dotyczących nowych technologii. Ulepszanie systemów i procedur oraz inicjowanie działań naprawczych,
Wspieranie Senior Managera we wszelkich innych zadaniach związanych z operacjami (takimi jak eskalacje, zarządzanie, komunikacja z Klientami) lub projektami
Prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość),
Przygotowanie deklaracji VAT, CIT oraz JPK,
Wprowadzanie i księgowanie dokumentów księgowych i wyciągów bankowych,
Wykonywanie działań mających na celu zamknięcie miesiąca (księga główna, środki trwałe, księga magazynowa, księgowanie kosztów i rozliczenia międzyokresowe),
Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych,
Raportowanie do instytucji zewnętrznych zgodnie z terminami wynikającymi z polskiego prawa (GUS, NBP, US),
Bieżący kontakt z Klientem (mailowy i telefoniczny) - zarówno w jęz. polskim, jak i angielskim
Nadzór merytoryczny oraz wsparcie wiedzą w obszarze kadr i płac dla Młodszych Specjalistów, Administratorów i Młodszych Administratorów ds. Kadr i Płac,
Naliczanie i kontrola wynagrodzeń dla Klientów,
Identyfikowanie błędów bądź brakujących dokumentów dostarczanych przez Klienta,
Przygotowanie korespondencji dotyczącej spraw kadrowo-płacowych do Klientów oraz Urzędów,
Dopilnowanie złożenia wszystkich formalności na czas i dokładnie w odpowiednich polskich organach (ZUS, PIT, PFRON, GUS),
Generowanie pasków płacowych oraz rocznych deklaracji podatkowych dla Klientów,
Przygotowanie plików z przelewami,
Bieżące prowadzenie akt osobowych (zakładanie / kompletowanie / przechowywanie) zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Weryfikacja zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami (wysyłka potwierdzeń sald przy zamykaniu ksiąg),
Przyjmowanie, sprawdzanie oraz kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych (elektroniczny obieg dokumentów/manualnie) oraz wyjaśnianie rozbieżności z kontrahentami w zleconym zakresie,
Przygotowywanie raportów, zestawień oraz wypełnianie formularzy na podstawie informacji pochodzących z ksiąg rachunkowych,
Wystawianie oraz wprowadzanie dokumentów księgowych (m.in. faktury sprzedaży, dokumenty PK, noty),
Opowiedzialność za procesy administracyjne biura (wydawanie sprzętu dla nowych pracowników, kontakt z działem IT, zarządzanie sprzętem biurowym oraz składanie zamówień),
Koordynowanie obiegu faktur oraz pozostałej dokumentacji firmowej,
Obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej (kontakt z dostawcami, zamawianie kuriera)
Organizowanie i rozliczanie delegacji (m.in. bookowanie noclegów, biletów, zamawianie taksówek, etc), eventów i wyjazdów firmowych,
Wsparcie w organizowaniu szkoleń wewnętrznych oraz kontakt z dostawcami,
Odpowiedzialność za ogólny wygląd biura,
Wsparcie działu HR w lokalnych inicjatywach,
Wsparcie w tłumaczeniach tekstów na język angielski będzie dodatkowym atutem
Przygotowywanie i archiwizowanie dowodów księgowych,
Weryfikacja zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami (wysyłka potwierdzeń sald przy zamykaniu ksiąg),
Przyjmowanie, sprawdzanie oraz kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych (elektroniczny obieg dokumentów/manualnie) oraz wyjaśnianie rozbieżności z kontrahentami w zleconym zakresie,
Przygotowywanie raportów, zestawień oraz wypełnianie formularzy na podstawie informacji pochodzących z ksiąg rachunkowych,
Wystawianie oraz wprowadzanie dokumentów księgowych (m.in. faktury sprzedaży, dokumenty PK, noty),
Prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość),
Przygotowanie deklaracji VAT, CIT oraz JPK,
Wprowadzanie i księgowanie dokumentów księgowych i wyciągów bankowych,
Wykonywanie działań mających na celu zamknięcie miesiąca (księga główna, środki trwałe, księga magazynowa, księgowanie kosztów i rozliczenia międzyokresowe),
Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych,
Raportowanie do instytucji zewnętrznych zgodnie z terminami wynikającymi z polskiego prawa (GUS, NBP, US),
Bieżący kontakt z Klientem (mailowy i telefoniczny) - zarówno w jęz. polskim, jak i angielskim
prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość),
przygotowanie deklaracji VAT, CIT oraz JPK,
wprowadzanie i księgowanie dokumentów księgowych i wyciągów bankowych,
wykonywanie działań mających na celu zamknięcie miesiąca (księga główna, środki trwałe, księga magazynowa, księgowanie kosztów i rozliczenia międzyokresowe),
sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych,
raportowanie do instytucji zewnętrznych zgodnie z terminami wynikającymi z polskiego prawa (GUS, NBP, US),
bieżący kontakt z Klientem (mailowy i telefoniczny) - zarówno w jęz. polskim, jak i angielskim
Nadzór merytoryczny oraz wsparcie wiedzą w obszarze kadr i płac dla Młodszych Specjalistów, Administratorów i Młodszych Administratorów ds. Kadr i Płac,
Naliczanie i kontrola wynagrodzeń dla Klientów,
Identyfikowanie błędów bądź brakujących dokumentów dostarczanych przez Klienta,
Przygotowanie korespondencji dotyczącej spraw kadrowo-płacowych do Klientów oraz Urzędów,
Dopilnowanie złożenia wszystkich formalności na czas i dokładnie w odpowiednich polskich organach (ZUS, PIT, PFRON, GUS),
Generowanie pasków płacowych oraz rocznych deklaracji podatkowych dla Klientów,
Przygotowanie plików z przelewami,
Bieżące prowadzenie akt osobowych (zakładanie / kompletowanie / przechowywanie) zgodnie z obowiązującymi przepisami,