Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (41)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 41 )
Prawnik
Grzybowska 81, Wola, Warszawa
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Twoje główne zadania:
- obsługa prawna funduszy inwestycyjnych zarządzanych przez Towarzystwo oraz jego organów (w tym w szczególności tworzenie lub przygotowywanie zmian statutów, protokołów zgromadzeń inwestorów, warunków emisji),
- sporządzanie i weryfikacja umów zawieranych przez fundusze inwestycyjne lub przez Towarzystwo,
- obsługa korporacyjna Towarzystwa,
- sporządzanie opinii prawnych/rekomendacji w zakresie stosowania przepisów prawa z zakresu działalności Towarzystwa, w tym bieżące ich monitorowanie i inicjowanie zmian dostosowawczych,
- udział w przygotowywaniu korespondencji kierowanej do Komisji Nadzoru Finansowego
w zakresie przekazywanych raportów i informacji w trybie nadzorczym (we współpracy z Inspektorem Nadzoru), a także z innymi organami administracji publicznej, sądami oraz pozostałymi instytucjami i podmiotami,
- sporządzanie i opiniowanie regulaminów i procedur wewnętrznych Towarzystwa,
- współpraca Klientami oraz z kancelariami prawnymi i podatkowymi
- obsługa prawna funduszy inwestycyjnych zarządzanych przez Towarzystwo oraz jego organów (w tym w szczególności tworzenie lub przygotowywanie zmian statutów, protokołów zgromadzeń inwestorów, warunków emisji),
- sporządzanie i weryfikacja umów zawieranych przez fundusze inwestycyjne lub przez Towarzystwo,
- obsługa korporacyjna Towarzystwa,
- sporządzanie opinii prawnych/rekomendacji w zakresie stosowania przepisów prawa z zakresu działalności Towarzystwa, w tym bieżące ich monitorowanie i inicjowanie zmian dostosowawczych,
- udział w przygotowywaniu korespondencji kierowanej do Komisji Nadzoru Finansowego
w zakresie przekazywanych raportów i informacji w trybie nadzorczym (we współpracy z Inspektorem Nadzoru), a także z innymi organami administracji publicznej, sądami oraz pozostałymi instytucjami i podmiotami,
- sporządzanie i opiniowanie regulaminów i procedur wewnętrznych Towarzystwa,
- współpraca Klientami oraz z kancelariami prawnymi i podatkowymi
Jako Analityk w Departamencie Zarządzania Ryzykiem w BPS TFI będziesz brać czynny udział w szerokim spektrum zadań. Zarządzanie ryzykiem związanym z działalnością BPS TFI oraz zarządzanych przez nie funduszy inwestycyjnych stwarza możliwość zdobycia wszechstronnych kompetencji oraz znalezienia się w centrum wydarzeń w firmie. Po zapoznaniu się z charakterystyką procesu zarządzania ryzykiem funduszy inwestycyjnych zarządzanych przez BPS TFI obejmiesz stanowisko Risk Managera i będziesz zarządzać ryzykiem alternatywnych funduszy inwestycyjnych oraz ryzykiem towarzystwa funduszy inwestycyjnych
Podstawowe zadania
- udział w procesie zarządzania ryzykiem funduszy, portfeli klientów oraz Towarzystwa, w szczególności Alternatywnych Funduszy Inwestycyjnych (FIZ, FIZAN, FIZ NW)
- bieżące monitorowanie poziomu ryzyka z wykorzystaniem dedykowanego systemu oraz narzędzi wewnętrznych,
- optymalizacja funkcjonalności systemu zarządzania ryzykiem,
- tworzenie i optymalizacja narzędzi wspomagających pomiar i raportowanie ryzyka oraz wyników funduszy/portfeli klientów,
- przygotowywanie materiałów z zakresu zarządzania ryzykiem dla Komitetu Inwestycyjnego lub Komitetu ds. Wycen,
- tworzenie okresowych raportów na potrzeby wewnętrzne (Zarząd, Rada Nadzorcza) i zewnętrzne (właściciel, KNF),
- monitorowanie i implementacja zmian wynikających z przepisów prawa, rekomendacji nadzorczych oraz innych regulacji w zakresie zarządzania ryzykiem,
- tworzenie i modyfikacja dokumentacji dotyczącej zarządzania ryzykiem funduszy i Towarzystwa (polityka, procedury, regulaminy),
- udział w tworzeniu dokumentacji związanej z wyceną lokat funduszy inwestycyjnych (polityka rachunkowości, statuty, metodyki wyceny lokat niepublicznych, procedury weryfikacji wycen lokat),
- współpraca z biegłym rewidentem dokonującym oceny systemu zarządzania ryzykiem,
- udział w zapewnieniu zgodności działalności Towarzystwa ze zmieniającym się otoczeniem regulacyjnym,
Do podstawowych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- analiza niepublicznych procesów inwestycyjnych oraz transakcji przeprowadzanych przez fundusze inwestycyjne zamknięte, w tym fundusze wierzytelności zarządzane przez BPS TFI np
nabywanie lub zbywanie pakietów wierzytelności;
nabywanie lub zbywanie udziałów/akcji spółek niepublicznych;
- obsługa prawna funduszy inwestycyjnych zarządzanych przez Towarzystwo oraz jego organów (w tym w szczególności tworzenie lub przygotowywanie zmian statutów, protokołów zgromadzeń inwestorów, prospektów informacyjnych, warunków emisji),
- sporządzanie i weryfikacja umów zawieranych przez fundusze inwestycyjne lub przez Towarzystwo w zakresie ich bieżącej działalności, w tym umów transakcyjnych,
- obsługa korporacyjna Towarzystwa oraz spółek prawa handlowego (m.in. sporządzanie protokołów zgromadzeń akcjonariuszy/wspólników, protokołów z posiedzeń i uchwał organów),
- sporządzanie opinii prawnych/rekomendacji w zakresie stosowania przepisów prawa z zakresu działalności Towarzystwa, w tym bieżące ich monitorowanie i inicjowanie zmian dostosowawczych,
- udział w przygotowywaniu korespondencji kierowanej do Komisji Nadzoru Finansowego
w zakresie prowadzonych postępowań administracyjnych lub przekazywanych raportów i informacji w trybie nadzorczym (we współpracy z Inspektorem Nadzoru), a także z innymi organami administracji publicznej, sądami oraz pozostałymi instytucjami i podmiotami,
- sporządzanie i opiniowanie regulaminów i procedur wewnętrznych Towarzystwa,
- wykonywanie czynności związanych z AML w zakresie funduszy inwestycyjnych niepublicznych we współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi Towarzystwa,
- współpraca Klientami oraz z kancelariami prawnymi i podatkowymi
udział w sporządzaniu opinii prawnych, porad prawnych, wyjaśnień i interpretacji w zakresie stosowania przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
opracowywanie dokumentów dotyczących produktów, w tym w szczególności statutów, prospektów informacyjnych, warunków emisji Funduszy, kluczowych informacji dla inwestorów,
sporządzanie i weryfikacja umów zawieranych przez Fundusze lub przez Towarzystwo w zakresie ich bieżącej działalności,
wykonywanie czynności związanych z AML w zakresie Funduszy Niepublicznych we współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi Towarzystwa,
udział w przygotowywaniu korespondencji oraz kontaktach z Komisją Nadzoru Finansowego w zakresie prowadzonych postępowań administracyjnych lub przekazywanych raportów i informacji w trybie nadzorczym, a także z innymi organami administracji publicznej, sądami oraz pozostałymi instytucjami i podmiotami,
współpraca z Inspektorem Nadzoru w zakresie zadań dotyczących Towarzystwa i Funduszy, wymagających raportowania na podstawie przepisów prawa,
obsługa prawna Funduszy oraz ich organów i ciał doradczych, we wszystkich jej aspektach,
obsługa prawna Towarzystwa oraz jego organów, we wszystkich jej aspektach,
wykonywanie zastępstwa procesowego w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz przed innymi organami i instytucjami orzekającymi,
opracowywanie i opiniowanie regulaminów i procedur wewnętrznych Towarzystwa,
bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa i inicjowanie zmian dostosowawczych w działalności Towarzystwa,
współpraca z kancelariami prawnymi i podatkowymi obsługującymi Towarzystwo i Fundusze,
podejmowanie decyzji optymalnych z punktu widzenia interesu uczestników Funduszy i Towarzystwa,
wysoki poziom zaangażowania i najwyższa staranność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- kierowanie rozwojem merytorycznym pracowników Departamentu Prawnego,
- koordynacja i nadzór nad współpracą Departamentu Prawnego z innymi komórkami organizacyjnymi Towarzystwa oraz podmiotami zewnętrznymi,
- sporządzanie opinii prawnych, porad prawnych, wyjaśnień i interpretacji w zakresie stosowania przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
- opracowywanie dokumentów dotyczących produktów, w tym w szczególności statutów, prospektów informacyjnych, prospektów emisyjnych, warunków emisji Funduszy, kluczowych informacji dla inwestorów,
- sporządzanie i weryfikacja umów zawieranych przez Fundusze lub przez Towarzystwo w zakresie ich bieżącej działalności,
- przygotowywanie korespondencji oraz kontakty z Komisją Nadzoru Finansowego w zakresie prowadzonych postępowań administracyjnych lub przekazywanych raportów i informacji w trybie nadzorczym, a także z innymi organami administracji publicznej, sądami oraz pozostałymi instytucjami i podmiotami,
- współpraca z Inspektorem Nadzoru w zakresie zadań dotyczących Towarzystwa i Funduszy, wymagających raportowania na podstawie przepisów prawa,
- obsługa prawna Funduszy oraz ich organów i ciał doradczych, we wszystkich jej aspektach,
- obsługa prawna Towarzystwa oraz jego organów, we wszystkich jej aspektach,
- wykonywanie zastępstwa procesowego w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz przed innymi organami i instytucjami orzekającymi,
- opracowywanie i opiniowanie regulaminów i procedur wewnętrznych Towarzystwa,
- bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa i inicjowanie zmian dostosowawczych
w działalności Towarzystwa,
- współpraca z kancelariami prawnymi i podatkowymi obsługującymi Towarzystwo i Fundusze,
- podejmowanie decyzji optymalnych z punktu widzenia interesu uczestników Funduszy i Towarzystwa,
- wysoki poziom zaangażowania i najwyższa staranność w wykonywaniu powierzonych obowiązków