Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Organizowanie podróży służbowych (loty, hotele, odprawy) i dbanie o ich rozliczenie
Pomaganie w podstawowym wyposażeniu naszego biura, koordynownie jego modernizacji, dbanie o zaopatrzenie oraz sprzęt
Współpraca z zewnętrznymi usługodawcami (drobne naprawy, ubezpieczenia, usługi sprzątające)
Planowanie wydarzeń integracyjnych dla zespołu
Poszukiwanie najlepszych dostawców oraz wspieranie organizacji w ogólnofirmowych wydarzeniach
Monitorowanie oraz koordynowanie budżetem dotyczącym różnych firmowych inicjatyw
Współpraca z zespołami nie-projektowymi w celu realizacji wielu zadań takich jak: przygotowanie biura pod przyjazd klienta lub szkolenia, zamawianie biurowego wyposażenia
Dbanie o wysyłkę oraz odbiór zamówień kurierskich
Koordynowanie zakup szkoleń pracowniczych
Odpowiadanie za obsługę połączeń przychodzących oraz dodatkowych kanałów do komunikacji
Wpływ i odpowiedzialność za osiągnięcie założonych celów domenowych i celów organizacji
- Współtworzyć środowisko, które zwiększa autonomiczność i efektywność innych zespołów w Brainhubie
- Rozwijać swoje umiejętności przy wsparciu zespołu
- Wspierać zespół poprzez rozwiązywanie bieżących wyzwań z obszaru DevOps
- Utrzymywać i rozwijać naszą nową infrastrukturę
- Pomagać w tworzeniu narzędzi oraz rozwiązań dla programistów, które pomogą im we wdrożeniach aplikacji na klastry Kubernetes oraz środowiska chmurowe
- Współtworzyć infrastrukturę do testowania aplikacji napisanych w Node.js
- Wprowadzać rozwiązania z zakresu metryk, logów i tracingu
wraz ze współzałożycielami Brainhub, jako jeden z pierwszych Key Account Managerów w naszej firmie, stworzysz od podstaw najlepsze praktyki w zakresie zarządzania klientami
stworzysz procesy i zbudujesz struktury zarządzania klientami
będziesz ściśle współpracować ze współzałożycielami i zespołem ds. rozwoju Brainhub (Sales&Feasibility, Marketing)
rozwiniesz wiarygodne i trwałe relacje biznesowe z naszymi obecnymi i byłymi międzynarodowymi klientami
będziesz pełnić funkcję pierwszego punktu kontaktu, w razie potrzeby objaśniając wszystkie szczegóły projektu i informując o nich na bieżąco klientów
będziesz negocjować nowe umowy i warunki współpracy
razem z zespołem ds. rozwoju ustalisz nowe wyzwania biznesowe do pokonania
wraz ze współzałożycielami Brainhub, jako jeden z pierwszych Key Account Managerów w naszej firmie, stworzysz od podstaw najlepsze praktyki w zakresie zarządzania klientami
stworzysz procesy i zbudujesz struktury zarządzania klientami
będziesz ściśle współpracować ze współzałożycielami i zespołem ds. rozwoju Brainhub (Sales&Feasibility, Marketing)
rozwiniesz wiarygodne i trwałe relacje biznesowe z naszymi obecnymi i byłymi międzynarodowymi klientami
będziesz pełnić funkcję pierwszego punktu kontaktu, w razie potrzeby objaśniając wszystkie szczegóły projektu i informując o nich na bieżąco klientów
będziesz negocjować nowe umowy i warunki współpracy
razem z zespołem ds. rozwoju ustalisz nowe wyzwania biznesowe do pokonania
wraz ze współzałożycielami Brainhub, jako jeden z pierwszych Key Account Managerów w naszej firmie, stworzysz od podstaw najlepsze praktyki w zakresie zarządzania klientami
stworzysz procesy i zbudujesz struktury zarządzania klientami
będziesz ściśle współpracować ze współzałożycielami i zespołem ds. rozwoju Brainhub (Sales&Feasibility, Marketing)
rozwiniesz wiarygodne i trwałe relacje biznesowe z naszymi obecnymi i byłymi międzynarodowymi klientami
będziesz pełnić funkcję pierwszego punktu kontaktu, w razie potrzeby objaśniając wszystkie szczegóły projektu i informując o nich na bieżąco klientów
będziesz negocjować nowe umowy i warunki współpracy
razem z zespołem ds. rozwoju ustalisz nowe wyzwania biznesowe do pokonania
wraz ze współzałożycielami Brainhub, jako jeden z pierwszych Key Account Managerów w naszej firmie, stworzysz od podstaw najlepsze praktyki w zakresie zarządzania klientami
stworzysz procesy i zbudujesz struktury zarządzania klientami
będziesz ściśle współpracować ze współzałożycielami i zespołem ds. rozwoju Brainhub (Sales&Feasibility, Marketing)
rozwiniesz wiarygodne i trwałe relacje biznesowe z naszymi obecnymi i byłymi międzynarodowymi klientami
będziesz pełnić funkcję pierwszego punktu kontaktu, w razie potrzeby objaśniając wszystkie szczegóły projektu i informując o nich na bieżąco klientów
będziesz negocjować nowe umowy i warunki współpracy
razem z zespołem ds. rozwoju ustalisz nowe wyzwania biznesowe do pokonania
Creating and executing a content strategy that builds our brand, engages new and existing audiences, and (ultimately) impacts revenue
Writing and editing a wide range of marketing content: articles, emails, case studies, guides and ebooks, landing pages, social copy etc
Thinking beyond ‘running a blog’: finding and pursuing thought leadership formats and distribution channels that reach and resonate with our audience
Growing our subscriber base with a community-building mindset
Assisting with SEO optimizations and strategic link building efforts
Developing relationships and collaborating with content contributors: external (including industry experts and freelance creators) and internal (engineers and product experts)
Poszukiwanie kandydatów z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik (praktyczna wiedza na temat najbardziej popularnych narzędzi to podstawa, ale im bardziej nietypowych metod i kreatywnych kanałów użyjesz, tym lepiej!)
Budowanie długotrwałych relacji z kandydatami
Dbanie o pozytywne doświadczenia kandydatów
Kierowanie uwagi kandydatów na otwarte procesy rekrutacyjne
Aktualizowanie na bieżąco bazy kandydatów
Wspieranie bieżących procesów rekrutacyjnych
Współtworzenie procesu rekrutacyjnego w Brainhubie
Creating and executing a content strategy that builds our brand, engages new and existing audiences, and (ultimately) impacts revenue
Writing and editing a wide range of marketing content: articles, emails, case studies, guides and ebooks, landing pages, social copy etc
Thinking beyond ‘running a blog’: finding and pursuing thought leadership formats and distribution channels that reach and resonate with our audience
Growing our subscriber base with a community-building mindset
Assisting with SEO optimizations and strategic link building efforts
Developing relationships and collaborating with content contributors: external (including industry experts and freelance creators) and internal (engineers and product experts)
Sourcing candidates using various recruitment tools and techniques (practice knowledge of most common tools is a must, but the more creative and non-typical methods you use, the better!)
Building long-term relationships with candidates
Taking care of an excellent Candidate Experience
Drawing candidates' attention to open positions
Keeping candidates' talent pool updated and in shape
Supporting our current recruitment processes in the IT area
Creating and executing a content strategy that builds our brand, engages new and existing audiences, and (ultimately) impacts revenue
Writing and editing a wide range of marketing content: articles, emails, case studies, guides and ebooks, landing pages, social copy etc
Thinking beyond ‘running a blog’: finding and pursuing thought leadership formats and distribution channels that reach and resonate with our audience
Growing our subscriber base with a community-building mindset
Assisting with SEO optimizations and strategic link building efforts
Developing relationships and collaborating with content contributors: external (including industry experts and freelance creators) and internal (engineers and product experts)
Sourcing candidates using various recruitment tools and techniques (practice knowledge of most common tools is a must, but the more creative and non-typical methods you use, the better!)
Building long-term relationships with candidates
Taking care of an excellent Candidate Experience
Drawing candidates' attention to open positions
Keeping candidates' talent pool updated and in shape
Supporting our current recruitment processes in the IT area
Support Employer Branding, Marketing, Recruitment and other Brainhub domains
Deliver graphic creations, but growth and development possibilities here are almost endless
You will not only avoid boredom, but you'll have an opportunity to learn how to conduct product workshops or create interfaces with the closeness of AUD and Marketing teams
Work with the teams cooperating with international clients, delivering high-quality products, and delivering real business value to both customers and users
Sourcing candidates using various recruitment tools and techniques (practice knowledge of most common tools is a must, but the more creative and non-typical methods you use, the better!)
Building long-term relationships with candidates
Taking care of an excellent Candidate Experience
Drawing candidates' attention to open positions
Keeping candidates' talent pool updated and in shape
Supporting our current recruitment processes in the IT area
Support Employer Branding, Marketing, Recruitment and other Brainhub domains
Deliver graphic creations, but growth and development possibilities here are almost endless
You will not only avoid boredom, but you'll have an opportunity to learn how to conduct product workshops or create interfaces with the closeness of AUD and Marketing teams
Work with the teams cooperating with international clients, delivering high-quality products, and delivering real business value to both customers and users
Working closely with our clients to profoundly understand their needs and support them in developing the products’ vision;
Continuous market research, data analysis, testing and results evaluation of product delivery;
Setting up the success criteria and verifying the steps;
Creating and managing MVPs, product backlogs and roadmaps;
Co-establishing and applying processes and tools that help meet the scheduled product delivery;
Proposing new ways of working and implementing improvements, also based on customer’s feedback;
Risk and expectations management;
Daily cooperation with cross-functional team to provide software on time and within budget, based on Agile Metrics such as cycle time, throughput and CFD;
Providing business expertise both to the customer and teams involved in the product delivery process
Working closely with our clients to profoundly understand their needs and support them in developing the products’ vision;
Continuous market research, data analysis, testing and results evaluation of product delivery;
Setting up the success criteria and verifying the steps;
Creating and managing MVPs, product backlogs and roadmaps;
Co-establishing and applying processes and tools that help meet the scheduled product delivery;
Proposing new ways of working and implementing improvements, also based on customer’s feedback;
Risk and expectations management;
Daily cooperation with cross-functional team to provide software on time and within budget, based on Agile Metrics such as cycle time, throughput and CFD;
Providing business expertise both to the customer and teams involved in the product delivery process
Working closely with our clients to profoundly understand their needs and support them in developing the products’ vision;
Continuous market research, data analysis, testing and results evaluation of product delivery;
Setting up the success criteria and verifying the steps;
Creating and managing MVPs, product backlogs and roadmaps;
Co-establishing and applying processes and tools that help meet the scheduled product delivery;
Proposing new ways of working and implementing improvements, also based on customer’s feedback;
Risk and expectations management;
Daily cooperation with cross-functional team to provide software on time and within budget, based on Agile Metrics such as cycle time, throughput and CFD;
Providing business expertise both to the customer and teams involved in the product delivery process
Working closely with our clients to profoundly understand their needs and support them in developing the products’ vision;
Continuous market research, data analysis, testing and results evaluation of product delivery;
Setting up the success criteria and verifying the steps;
Creating and managing MVPs, product backlogs and roadmaps;
Co-establishing and applying processes and tools that help meet the scheduled product delivery;
Proposing new ways of working and implementing improvements, also based on customer’s feedback;
Risk and expectations management;
Daily cooperation with cross-functional team to provide software on time and within budget, based on Agile Metrics such as cycle time, throughput and CFD;
Providing business expertise both to the customer and teams involved in the product delivery process