Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (79)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 79 )
Export Manager
Białystok
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Głównym celem Twojej pracy będzie realizacja celów sprzedażowych na powierzonych rynkach. Zatem rozmowy z Klientami oraz prowadzenie negocjacji będą stanowić podstawę Twoich codziennych zadań
Wykorzystując swoje zdolności sprzedażowe będziesz aktywnie pozyskiwać nowych klientów oraz budować relacje z naszymi zagranicznymi partnerami handlowymi
Standardem dla Ciebie będzie analiza, planowanie i rozwój sprzedaży – chcemy żebyś był prawdziwym ekspertem w swoim obszarze
Twoją rolą będzie również nadzór nad prawidłową realizacją zamówień z zachowaniem najwyższych standardów jakościowych naszej firmy
Będziesz również uczestniczyć w targach i wydarzeniach branżowych, reprezentując naszą firmę na arenie międzynarodowej
Będziesz mieć okazję zwiększyć swój zakres odpowiedzialności poprzez zarządzanie zespołem, jeżeli posiadasz oczywiście doświadczenie w tym zakresie
Głównym celem Twojej pracy będzie realizacja celów sprzedażowych na powierzonych rynkach. Zatem rozmowy z Klientami oraz prowadzenie negocjacji będą stanowić podstawę Twoich codziennych zadań
Wykorzystując swoje zdolności sprzedażowe będziesz aktywnie pozyskiwać nowych klientów oraz budować relacje z naszymi zagranicznymi partnerami handlowymi
Standardem dla Ciebie będzie analiza, planowanie i rozwój sprzedaży – chcemy żebyś był prawdziwym ekspertem w swoim obszarze
Twoją rolą będzie również nadzór nad prawidłową realizacją zamówień z zachowaniem najwyższych standardów jakościowych naszej firmy
Będziesz również uczestniczyć w targach i wydarzeniach branżowych, reprezentując naszą firmę na arenie międzynarodowej
Będziesz mieć okazję zwiększyć swój zakres odpowiedzialności poprzez zarządzanie zespołem, jeżeli posiadasz oczywiście doświadczenie w tym zakresie
Administrowanie zasobami i usługami Microsoft Power Platform – Power Automate, Power Apps, Power BI
Administrowanie zasobami i usługami Microsoft Sharepoint, Teams, OneDrive
Tworzenie, wdrażanie, rozwijanie, monitorowanie i utrzymywanie rozwiązań opartych o Power Platform
Administrowanie systemem Microsoft Dynamics BC oraz ENOVA
Budowa rozwiązań informatycznych opartych o Power Platform
Budowa rozwiązań chmurowych w oparciu o technologię Microsoft Power Platform (Power BI, Power Apps, Power Automate) oraz ich utrzymanie
Tworzenie nowych raportów i wizualizacji danych w aplikacji Power BI oraz modyfikowanie istniejących
Wsparcie użytkowników w analizie potencjału na optymalizację/automatyzację/robotyzację
Udział w fazach analizy, projektowania i testów;
Analiza bieżących problemów systemowych i wydajnościowych w celu ich optymalizacji i naprawy
Projektowanie, wdrażanie, monitorowanie, rozwijanie i utrzymywanie aplikacji w oparciu o technologię Microsoft Power Platform (Power Apps, Power Automate, Power BI)
Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej tworzonych projektów
Współpraca z biznesem oraz IT na wszystkich etapach projektu;
Prowadzenie warsztatów i szkoleń z zakresu wykorzystywanych technologii automatyzacji rozwiązań Microsoft;
Tworzenie rozwiązań opartych o M365, Azure;
Administracja zasobami i usługami Microsoft Sharepoint, Teams, OneDrive;
Tworzenie nowych użytkowników w systemach Dynamics BC oraz ENOVA
Tworzenie grup uprawnień oraz profili użytkowników w systemach BC oraz ENOVA
Aktywny udział w procesie wdrażania zmian w ww. systemach
Administrowanie zasobami i usługami Microsoft Power Platform – Power Automate, Power Apps, Power BI
Administrowanie zasobami i usługami Microsoft Sharepoint, Teams, OneDrive
Tworzenie, wdrażanie, rozwijanie, monitorowanie i utrzymywanie rozwiązań opartych o Power Platform
Administrowanie systemem Microsoft Dynamics BC oraz ENOVA
Budowa rozwiązań informatycznych opartych o Power Platform
Budowa rozwiązań chmurowych w oparciu o technologię Microsoft Power Platform (Power BI, Power Apps, Power Automate) oraz ich utrzymanie
Tworzenie nowych raportów i wizualizacji danych w aplikacji Power BI oraz modyfikowanie istniejących
Wsparcie użytkowników w analizie potencjału na optymalizację/automatyzację/robotyzację
Udział w fazach analizy, projektowania i testów;
Analiza bieżących problemów systemowych i wydajnościowych w celu ich optymalizacji i naprawy
Projektowanie, wdrażanie, monitorowanie, rozwijanie i utrzymywanie aplikacji w oparciu o technologię Microsoft Power Platform (Power Apps, Power Automate, Power BI)
Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej tworzonych projektów
Współpraca z biznesem oraz IT na wszystkich etapach projektu;
Prowadzenie warsztatów i szkoleń z zakresu wykorzystywanych technologii automatyzacji rozwiązań Microsoft;
Tworzenie rozwiązań opartych o M365, Azure;
Administracja zasobami i usługami Microsoft Sharepoint, Teams, OneDrive;
Tworzenie nowych użytkowników w systemach Dynamics BC oraz ENOVA
Tworzenie grup uprawnień oraz profili użytkowników w systemach BC oraz ENOVA
Aktywny udział w procesie wdrażania zmian w ww. systemach
Przygotowywanie i dokonywanie odpraw celnych eksportowych i importowych
Wystawianie dokumentów związanych z obrotem towarowym z zagranicą
Sporządzanie deklaracji INTRASTAT, świadectw pochodzenia, EUR1, T2L, T2LF i innych
Prowadzenie ewidencji Składu Celnego, w tym RPS
Odpowiedzialność za prawidłowe wprowadzanie danych oraz operacji do systemu
Nadzór nad dokumentacją celną i jej archiwizowanie
Współpraca z krajowymi instytucjami: Urzędem Celnym, Izbą Przemysłowo-Handlową, Państwową Inspekcją Sanitarną i Weterynaryjną, Wojewódzkim Inspektoratem Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Wojewódzkim Inspektoratem Ochrony Roślin i Nasiennictwa, Składami Podatkowymi i Agencjami Celnymi
Współpraca z zagranicznymi Składami Podatkowymi i Agencjami Celnymi
Przygotowywanie i dokonywanie odpraw celnych eksportowych i importowych
Wystawianie dokumentów związanych z obrotem towarowym z zagranicą
Sporządzanie deklaracji INTRASTAT, świadectw pochodzenia, EUR1, T2L, T2LF i innych
Prowadzenie ewidencji Składu Celnego, w tym RPS
Odpowiedzialność za prawidłowe wprowadzanie danych oraz operacji do systemu
Nadzór nad dokumentacją celną i jej archiwizowanie
Współpraca z krajowymi instytucjami: Urzędem Celnym, Izbą Przemysłowo-Handlową, Państwową Inspekcją Sanitarną i Weterynaryjną, Wojewódzkim Inspektoratem Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Wojewódzkim Inspektoratem Ochrony Roślin i Nasiennictwa, Składami Podatkowymi i Agencjami Celnymi
Współpraca z zagranicznymi Składami Podatkowymi i Agencjami Celnymi
Głównym celem Twojej pracy będzie realizacja celów sprzedażowych na powierzonych rynkach. Zatem rozmowy z Klientami oraz prowadzenie negocjacji będą stanowić podstawę Twoich codziennych zadań
Wykorzystując swoje zdolności sprzedażowe będziesz aktywnie pozyskiwać nowych klientów oraz budować relacje z naszymi zagranicznymi partnerami handlowymi
Standardem dla Ciebie będzie analiza, planowanie i rozwój sprzedaży – chcemy żebyś był prawdziwym ekspertem w swoim obszarze
Twoją rolą będzie również nadzór nad prawidłową realizacją zamówień z zachowaniem najwyższych standardów jakościowych naszej firmy
Będziesz również uczestniczyć w targach i wydarzeniach branżowych, reprezentując naszą firmę na arenie międzynarodowej
Będziesz mieć okazję zwiększyć swój zakres odpowiedzialności poprzez zarządzanie zespołem, jeżeli posiadasz oczywiście doświadczenie w tym zakresie
Głównym celem Twojej pracy będzie realizacja celów sprzedażowych na powierzonych rynkach. Zatem rozmowy z Klientami oraz prowadzenie negocjacji będą stanowić podstawę Twoich codziennych zadań
Wykorzystując swoje zdolności sprzedażowe będziesz aktywnie pozyskiwać nowych klientów oraz budować relacje z naszymi zagranicznymi partnerami handlowymi
Standardem dla Ciebie będzie analiza, planowanie i rozwój sprzedaży – chcemy żebyś był prawdziwym ekspertem w swoim obszarze
Twoją rolą będzie również nadzór nad prawidłową realizacją zamówień z zachowaniem najwyższych standardów jakościowych naszej firmy
Będziesz również uczestniczyć w targach i wydarzeniach branżowych, reprezentując naszą firmę na arenie międzynarodowej
Będziesz mieć okazję zwiększyć swój zakres odpowiedzialności poprzez zarządzanie zespołem, jeżeli posiadasz oczywiście doświadczenie w tym zakresie
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie i dokonywanie odpraw celnych eksportowych i importowych
Wystawianie dokumentów związanych z obrotem towarowym z zagranicą
Sporządzanie deklaracji INTRASTAT, świadectw pochodzenia, EUR1, T2L, T2LF i innych
Prowadzenie ewidencji Składu Celnego, w tym RPS
Odpowiedzialność za prawidłowe wprowadzanie danych oraz operacji do systemu
Nadzór nad dokumentacją celną i jej archiwizowanie
Współpraca z krajowymi instytucjami: Urzędem Celnym, Izbą Przemysłowo-Handlową, Państwową Inspekcją Sanitarną i Weterynaryjną, Wojewódzkim Inspektoratem Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Wojewódzkim Inspektoratem Ochrony Roślin i Nasiennictwa, Składami Podatkowymi i Agencjami Celnymi
Współpraca z zagranicznymi Składami Podatkowymi i Agencjami Celnymi
Głównym celem Twojej pracy będzie realizacja celów sprzedażowych na powierzonych rynkach. Zatem rozmowy z Klientami oraz prowadzenie negocjacji będą stanowić podstawę Twoich codziennych zadań
Wykorzystując swoje zdolności sprzedażowe będziesz aktywnie pozyskiwać nowych klientów oraz budować relacje z naszymi zagranicznymi partnerami handlowymi
Standardem dla Ciebie będzie analiza, planowanie i rozwój sprzedaży – chcemy żebyś był prawdziwym ekspertem w swoim obszarze
Twoją rolą będzie również nadzór nad prawidłową realizacją zamówień z zachowaniem najwyższych standardów jakościowych naszej firmy
Będziesz również uczestniczyć w targach i wydarzeniach branżowych, reprezentując naszą firmę na arenie międzynarodowej
Będziesz mieć okazję zwiększyć swój zakres odpowiedzialności poprzez zarządzanie zespołem, jeżeli posiadasz oczywiście doświadczenie w tym zakresie
Głównym celem Twojej pracy będzie realizacja celów sprzedażowych na powierzonych rynkach. Zatem rozmowy z Klientami oraz prowadzenie negocjacji będą stanowić podstawę Twoich codziennych zadań
Wykorzystując swoje zdolności sprzedażowe będziesz aktywnie pozyskiwać nowych klientów oraz budować relacje z naszymi zagranicznymi partnerami handlowymi
Standardem dla Ciebie będzie analiza, planowanie i rozwój sprzedaży – chcemy żebyś był prawdziwym ekspertem w swoim obszarze
Twoją rolą będzie również nadzór nad prawidłową realizacją zamówień z zachowaniem najwyższych standardów jakościowych naszej firmy
Będziesz również uczestniczyć w targach i wydarzeniach branżowych, reprezentując naszą firmę na arenie międzynarodowej
Będziesz mieć okazję zwiększyć swój zakres odpowiedzialności poprzez zarządzanie zespołem, jeżeli posiadasz oczywiście doświadczenie w tym zakresie
Twoim głównym zadaniem będzie rozwój sprzedaży poprzez współpracę z dotychczasowymi Klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy, w tym szczególnie sieci HM, SM, dyskontów, drogerii na terenie Polski
Rozwój biznesu w grupie największych klientów sprzedażowych
Negocjowanie warunków handlowych oraz ich egzekucja
Przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów oraz bieżące odpowiadanie na zapytania internetowe/telefoniczne to kluczowe aktywności na Twoim stanowisku
Kompletowanie i pilnowanie dokumentacji klientów niezbędnych do kwartalnych rozliczeń również będzie należało do Twoich obowiązków
Opracowanie i przygotowanie oraz wdrażanie planu aktywacji i promocji u podległych klientów
Analiza zyskowności planowanych akcji promocyjnych i profitowości klienta
Maksymalizacja sprzedaży i rentowności podległych klientów
Egzekucja ustaleń kontraktowych i realizacja strategii współpracy z klientami
Odpowiedzialność za osiąganie i utrzymanie założonego poziomu jakości obsługi klienta
Twoim głównym zadaniem będzie rozwój sprzedaży poprzez współpracę z dotychczasowymi Klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy, w tym szczególnie sieci HM, SM, dyskontów, drogerii na terenie Polski
Rozwój biznesu w grupie największych klientów sprzedażowych
Negocjowanie warunków handlowych oraz ich egzekucja
Przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów oraz bieżące odpowiadanie na zapytania internetowe/telefoniczne to kluczowe aktywności na Twoim stanowisku
Kompletowanie i pilnowanie dokumentacji klientów niezbędnych do kwartalnych rozliczeń również będzie należało do Twoich obowiązków
Opracowanie i przygotowanie oraz wdrażanie planu aktywacji i promocji u podległych klientów
Analiza zyskowności planowanych akcji promocyjnych i profitowości klienta
Maksymalizacja sprzedaży i rentowności podległych klientów
Egzekucja ustaleń kontraktowych i realizacja strategii współpracy z klientami
Odpowiedzialność za osiąganie i utrzymanie założonego poziomu jakości obsługi klienta
Współpraca z Zarządem w zakresie planowania strategii finansowej i biznesowej grupy
Rekomendacje działań mających na celu ograniczenie kosztów oraz weryfikacja rentowności projektów
Monitorowanie odchyleń realizacji przychodów i kosztów od budżetu
Przygotowywanie budżetów rocznych grupy, prognoz wyniku roku, planów krótko i długoterminowych;
Analiza kluczowych wskaźników finansowych i operacyjnych, rekomendacje dalszych działań;
Kontrola zgodności księgowań z obowiązującymi procedurami oraz ścisła współpraca z księgowością
Zapewnienie wdrożenia oraz utrzymania narzędzi kontrolingowych do pomiaru skuteczności biznesowej Spółki;
Tworzenie cyklicznych i ad-hoc raportów, analiz i prezentacji danych finansowych i operacyjnych
Opracowywanie narzędzi i modeli dla celów bieżącego i długoterminowego kontrolingu operacyjnego
Koordynacja rozliczeń systemów bonusowych funkcjonujących w grupie
Sporządzanie analiz na potrzeby Zarządu, Kierowników pozwalających na podejmowanie bieżących decyzji w zakresie marżowości, planowania i kierunków sprzedaży i zakupu;
Planowanie oraz nadzorowanie pracy zespołu controlingu Grupy
Współpraca z Zarządem w zakresie planowania strategii finansowej i biznesowej grupy
Rekomendacje działań mających na celu ograniczenie kosztów oraz weryfikacja rentowności projektów
Monitorowanie odchyleń realizacji przychodów i kosztów od budżetu
Przygotowywanie budżetów rocznych grupy, prognoz wyniku roku, planów krótko i długoterminowych;
Analiza kluczowych wskaźników finansowych i operacyjnych, rekomendacje dalszych działań;
Kontrola zgodności księgowań z obowiązującymi procedurami oraz ścisła współpraca z księgowością
Zapewnienie wdrożenia oraz utrzymania narzędzi kontrolingowych do pomiaru skuteczności biznesowej Spółki;
Tworzenie cyklicznych i ad-hoc raportów, analiz i prezentacji danych finansowych i operacyjnych
Opracowywanie narzędzi i modeli dla celów bieżącego i długoterminowego kontrolingu operacyjnego
Koordynacja rozliczeń systemów bonusowych funkcjonujących w grupie
Sporządzanie analiz na potrzeby Zarządu, Kierowników pozwalających na podejmowanie bieżących decyzji w zakresie marżowości, planowania i kierunków sprzedaży i zakupu;
Planowanie oraz nadzorowanie pracy zespołu controlingu Grupy
Głównym celem Twojej pracy będzie realizacja celów sprzedażowych na powierzonych rynkach. Zatem rozmowy z Klientami oraz prowadzenie negocjacji będą stanowić podstawę Twoich codziennych zadań
Wykorzystując swoje zdolności sprzedażowe będziesz aktywnie pozyskiwać nowych klientów oraz budować relacje z naszymi zagranicznymi partnerami handlowymi
Standardem dla Ciebie będzie analiza, planowanie i rozwój sprzedaży – chcemy żebyś był prawdziwym ekspertem w swoim obszarze
Twoją rolą będzie również nadzór nad prawidłową realizacją zamówień z zachowaniem najwyższych standardów jakościowych naszej firmy
Będziesz również uczestniczyć w targach i wydarzeniach branżowych, reprezentując naszą firmę na arenie międzynarodowej
Będziesz mieć okazję zwiększyć swój zakres odpowiedzialności poprzez zarządzanie zespołem, jeżeli posiadasz oczywiście doświadczenie w tym zakresie
Głównym celem Twojej pracy będzie realizacja celów sprzedażowych na powierzonych rynkach. Zatem rozmowy z Klientami oraz prowadzenie negocjacji będą stanowić podstawę Twoich codziennych zadań
Wykorzystując swoje zdolności sprzedażowe będziesz aktywnie pozyskiwać nowych klientów oraz budować relacje z naszymi zagranicznymi partnerami handlowymi
Standardem dla Ciebie będzie analiza, planowanie i rozwój sprzedaży – chcemy żebyś był prawdziwym ekspertem w swoim obszarze
Twoją rolą będzie również nadzór nad prawidłową realizacją zamówień z zachowaniem najwyższych standardów jakościowych naszej firmy
Będziesz również uczestniczyć w targach i wydarzeniach branżowych, reprezentując naszą firmę na arenie międzynarodowej
Będziesz mieć okazję zwiększyć swój zakres odpowiedzialności poprzez zarządzanie zespołem, jeżeli posiadasz oczywiście doświadczenie w tym zakresie
Głównym celem Twojej pracy będzie realizacja celów sprzedażowych na powierzonych rynkach. Zatem rozmowy z Klientami oraz prowadzenie negocjacji będą stanowić podstawę Twoich codziennych zadań
Wykorzystując swoje zdolności sprzedażowe będziesz aktywnie pozyskiwać nowych klientów oraz budować relacje z naszymi zagranicznymi partnerami handlowymi
Standardem dla Ciebie będzie analiza, planowanie i rozwój sprzedaży – chcemy żebyś był prawdziwym ekspertem w swoim obszarze
Twoją rolą będzie również nadzór nad prawidłową realizacją zamówień z zachowaniem najwyższych standardów jakościowych naszej firmy
Będziesz również uczestniczyć w targach i wydarzeniach branżowych, reprezentując naszą firmę na arenie międzynarodowej
Będziesz mieć okazję zwiększyć swój zakres odpowiedzialności poprzez zarządzanie zespołem, jeżeli posiadasz oczywiście doświadczenie w tym zakresie
Głównym celem Twojej pracy będzie realizacja celów sprzedażowych na powierzonych rynkach. Zatem rozmowy z Klientami oraz prowadzenie negocjacji będą stanowić podstawę Twoich codziennych zadań
Wykorzystując swoje zdolności sprzedażowe będziesz aktywnie pozyskiwać nowych klientów oraz budować relacje z naszymi zagranicznymi partnerami handlowymi
Standardem dla Ciebie będzie analiza, planowanie i rozwój sprzedaży – chcemy żebyś był prawdziwym ekspertem w swoim obszarze
Twoją rolą będzie również nadzór nad prawidłową realizacją zamówień z zachowaniem najwyższych standardów jakościowych naszej firmy
Będziesz również uczestniczyć w targach i wydarzeniach branżowych, reprezentując naszą firmę na arenie międzynarodowej
Będziesz mieć okazję zwiększyć swój zakres odpowiedzialności poprzez zarządzanie zespołem, jeżeli posiadasz oczywiście doświadczenie w tym zakresie
Będziesz pozyskiwać nowych klientów i rynki, realizować sprzedaż exportową na powierzonym obszarze, negocjować warunki współpracy, przygotowywać oferty handlowe, analizy i raporty, brać udział w targach branżowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Junior Key Account Manager
Warszawa
Wygasła: 01.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Będziesz odpowiadać za profesjonalną obsługę lokalnych Klientów sieciowych na terenie całej Polski (przygotowywanie harmonogramów promocyjnych, oferty, wprowadzanie nowych produktów)
Twoim głównym zadaniem będzie rozwój sprzedaży poprzez współpracę z dotychczasowymi Klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy
Przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów oraz bieżące odpowiadanie na zapytania internetowe/telefoniczne to kluczowe aktywności na Twoim stanowisku
Kompletowanie i pilnowanie dokumentacji klientów niezbędnych do kwartalnych rozliczeń również będzie należało do Twoich obowiązków
Dla osób z Warszawy gotowość do pracy 3 dni w tygodniu w Białymstoku
Współtworzenie strategii rozwoju organizacji poprzez zapewnienie wysokiej jakości analizy finansowej i skutecznych prognoz ekonomicznych
Zapewnienie danych, analiz i raportów pozwalających prowadzić organizację zgodnie z przyjętą strategią i wizją
Wskazywanie i planowanie działań w celu zwiększenia rentowność oraz utrzymania optymalnej płynność finansowej
Rekomendowanie możliwych rozwiązań i optymalizacji w różnych obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa w oparciu o dane oraz analizy finansowe i kontrolingowe
Planowanie zysków oraz przedsięwzięć obejmujących problem cen, zapewnienie kalkulacji, oraz wsparcie polityki cenowej
Wspieranie kadry zarządzającej w realizacji celów biznesowych poprzez dostarczanie odpowiednio przygotowanych informacji i raportów zarządczych
Przygotowywanie budżetu rocznego, prognoz ekonomicznych i długoterminowych planów finansowych, kontrola ich realizacji i analiza odchyleń
Analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów i innych składowych wyników
Dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej
Tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych
Przygotowywanie dla działu księgowości danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych
Odpowiedzialność za rozliczenia systemów bonusowych
Tworzenie i weryfikacja cash-flow
Konsolidacja sprawozdań finansowych spółek (w tym zagranicznych)
Głównym celem Twojej pracy będzie realizacja celów sprzedażowych na powierzonych rynkach. Zatem rozmowy z Klientami oraz prowadzenie negocjacji będą stanowić podstawę Twoich codziennych zadań
Wykorzystując swoje zdolności sprzedażowe będziesz aktywnie pozyskiwać nowych klientów oraz budować relacje z naszymi zagranicznymi partnerami handlowymi
Standardem dla Ciebie będzie analiza, planowanie i rozwój sprzedaży – chcemy żebyś był prawdziwym ekspertem w swoim obszarze
Twoją rolą będzie również nadzór nad prawidłową realizacją zamówień z zachowaniem najwyższych standardów jakościowych naszej firmy
Będziesz również uczestniczyć w targach i wydarzeniach branżowych, reprezentując naszą firmę na arenie międzynarodowej
Będziesz mieć okazję zwiększyć swój zakres odpowiedzialności poprzez zarządzanie zespołem, jeżeli posiadasz oczywiście doświadczenie w tym zakresie
Analizowanie, mapowanie i opisywanie procesów w organizacji
Optymalizacja istniejących i tworzenie nowych optymalnych procesów
Opracowanie i aktualizacja dokumentacji procesowej (procedur, instrukcji, standardów)
Dokonywanie regularnej oceny jakości procesów i dokumentacji
Nadzór nad realizacją standardów obsługi klienta w organizacji
Współpraca przy rozwiązywaniu problemów jakościowych pojawiających się w procesach
Sporządzanie analiz i raportów jakościowych
Planowanie i realizacja audytów wewnętrznych oraz audytów u podwykonawców, nadzór nad realizacją działań poaudytowych
Nadzór nad niezgodnościami oraz statusem wykonania działań korygujących i zapobiegawczych (zwroty, reklamacje, wady – kontrola jakości procesów i towarów)
Współpracę z zespołami IT w zakresie wdrożeń technologicznych, automatyzacji procesów i wdrażania aktualizacji dotyczących zmian w procesach
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych w zakresie standardów jakości i przebiegu procesów
Głównym celem Twojej pracy będzie realizacja celów sprzedażowych na powierzonych rynkach. Zatem rozmowy z Klientami oraz prowadzenie negocjacji będą stanowić podstawę Twoich codziennych zadań
Wykorzystując swoje zdolności sprzedażowe będziesz aktywnie pozyskiwać nowych klientów oraz budować relacje z naszymi zagranicznymi partnerami handlowymi
Standardem dla Ciebie będzie analiza, planowanie i rozwój sprzedaży – chcemy żebyś był prawdziwym ekspertem w swoim obszarze
Twoją rolą będzie również nadzór nad prawidłową realizacją zamówień z zachowaniem najwyższych standardów jakościowych naszej firmy
Będziesz również uczestniczyć w targach i wydarzeniach branżowych, reprezentując naszą firmę na arenie międzynarodowej
Doradztwo oraz wsparcie kadry managerskiej oraz pracowników w obszarze HR
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych
Opracowywanie, wdrażanie oraz nadzór nad realizacją procesu onboardingu w organizacji
Realizacja działań rozwojowych oraz polityki szkoleniowej (opisy stanowisk, plany szkoleń)
Tworzenie, koordynacja i wdrażanie ogólnofirmowych procesów i projektów HR (m.in. działania employer brandingowe, ścieżki karier, systemy bonusowe, oceny pracowników, badania satysfakcji)
Budowanie narzędzi usprawniających przebieg procesów
Inicjowanie nowych rozwiązań oraz wdrażanie najlepszych praktyk, metod i narzędzi z zakresu HR w odpowiedzi na potrzeby biznesu
Aktywne wspieranie i inicjowanie komunikacji wewnętrznej w firmie
Głównym celem Twojej pracy będzie realizacja celów sprzedażowych na powierzonych rynkach. Zatem rozmowy z Klientami oraz prowadzenie negocjacji będą stanowić podstawę Twoich codziennych zadań
Wykorzystując swoje zdolności sprzedażowe będziesz aktywnie pozyskiwać nowych klientów oraz budować relacje z naszymi zagranicznymi partnerami handlowymi
Standardem dla Ciebie będzie analiza, planowanie i rozwój sprzedaży – chcemy żebyś był prawdziwym ekspertem w swoim obszarze
Twoją rolą będzie również nadzór nad prawidłową realizacją zamówień z zachowaniem najwyższych standardów jakościowych naszej firmy
Będziesz również uczestniczyć w targach i wydarzeniach branżowych, reprezentując naszą firmę na arenie międzynarodowej
Głównym celem Twojej pracy będzie budowa i rozwój kategorii: alkohole w ramach naszego portfolio produktowego. Zatem opracowanie odpowiedniej strategii oraz planu jej realizacji będzie stanowić początek Twoich działań w naszej organizacji
Wykorzystując swoje zdolności handlowe będziesz aktywnie pozyskiwać nowych dostawców oraz budować relacje z naszymi krajowymi i zagranicznymi partnerami biznesowymi
Rozmowy z Dostawcami oraz prowadzenie negocjacji będą stanowić podstawę Twoich codziennych zadań
Jako ekspert zarządzanej kategorii będziesz odpowiadać za efektywne kształtowanie polityki asortymentowej i cenowej
Twoją rolą będzie również nadzór nad prawidłową realizacją dostaw zgodnie z niezbędnymi wymogami formalnymi
Będziesz również uczestniczyć w targach i wydarzeniach branżowych, reprezentując naszą firmę zarówno w kraju jak za granicą
Analizowanie, mapowanie i opisywanie procesów w organizacji
Optymalizacja istniejących i tworzenie nowych optymalnych procesów
Opracowanie i aktualizacja dokumentacji procesowej (procedur, instrukcji, standardów)
Dokonywanie regularnej oceny jakości procesów i dokumentacji
Nadzór nad realizacją standardów obsługi klienta w organizacji
Współpraca przy rozwiązywaniu problemów jakościowych pojawiających się w procesach
Sporządzanie analiz i raportów jakościowych
Planowanie i realizacja audytów wewnętrznych oraz audytów u podwykonawców, nadzór nad realizacją działań poaudytowych
Nadzór nad niezgodnościami oraz statusem wykonania działań korygujących i zapobiegawczych (zwroty, reklamacje, wady – kontrola jakości procesów i towarów)
Współpracę z zespołami IT w zakresie wdrożeń technologicznych, automatyzacji procesów i wdrażania aktualizacji dotyczących zmian w procesach
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych w zakresie standardów jakości i przebiegu procesów
Głównym celem Twojej pracy będzie realizacja celów sprzedażowych na powierzonych rynkach. Zatem rozmowy z Klientami oraz prowadzenie negocjacji będą stanowić podstawę Twoich codziennych zadań
Wykorzystując swoje zdolności sprzedażowe będziesz aktywnie pozyskiwać nowych klientów oraz budować relacje z naszymi zagranicznymi partnerami handlowymi
Standardem dla Ciebie będzie analiza, planowanie i rozwój sprzedaży – chcemy żebyś był prawdziwym ekspertem w swoim obszarze
Twoją rolą będzie również nadzór nad prawidłową realizacją zamówień z zachowaniem najwyższych standardów jakościowych naszej firmy
Będziesz również uczestniczyć w targach i wydarzeniach branżowych, reprezentując naszą firmę na arenie międzynarodowej
sporządzanie list płac - naliczanie wynagrodzeń, składek na ubezpieczenia społeczne, podatku dochodowego od osób fizycznych, zasiłków chorobowych
sporządzanie dokumentów kadrowych i nadzór nad ich obiegiem (m.in. umowy o pracę, aneksy, zaświadczenia, świadectwa pracy, PIT-11)
prowadzenie teczek akt osobowych zgodnie z wymogami prawa pracy
realizacja procesu zatrudnienia
ewidencjonowanie czasu pracy pracowników oraz absencji chorobowych i urlopów
sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy B2B)
sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS
sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych do ZUS
sporządzanie deklaracji podatkowych PIT
sporządzanie deklaracji PFRON
bieżącą kontrola terminów ważności i terminowej realizacji badań lekarskich pracowników
bieżąca kontrola terminowej realizacji szkoleń BHP
współpracę ze specjalistą BHP w zakresie organizowania szkoleń z bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników oraz sporządzania dokumentacji wypadkowej
sporządzanie zaświadczeń na wniosek pracowników i zleceniobiorców
sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby wewnętrzne i GUS
prowadzenie spraw w zakresie benefitów pracowniczych i świadczeń pozapłacowych
prowadzenie i obsługa PPK
praca w systemie klasy ERP – moduł kadrowo-placowy
Głównym celem Twojej pracy będzie budowa i rozwój kategorii: alkohole w ramach naszego portfolio produktowego. Zatem opracowanie odpowiedniej strategii oraz planu jej realizacji będzie stanowić początek Twoich działań w naszej organizacji
Wykorzystując swoje zdolności handlowe będziesz aktywnie pozyskiwać nowych dostawców oraz budować relacje z naszymi krajowymi i zagranicznymi partnerami biznesowymi
Rozmowy z Dostawcami oraz prowadzenie negocjacji będą stanowić podstawę Twoich codziennych zadań
Jako ekspert zarządzanej kategorii będziesz odpowiadać za efektywne kształtowanie polityki asortymentowej i cenowej
Twoją rolą będzie również nadzór nad prawidłową realizacją dostaw zgodnie z niezbędnymi wymogami formalnymi
Będziesz również uczestniczyć w targach i wydarzeniach branżowych, reprezentując naszą firmę zarówno w kraju jak za granicą
Głównym celem Twojej pracy będzie realizacja celów sprzedażowych na powierzonych rynkach. Zatem rozmowy z Klientami oraz prowadzenie negocjacji będą stanowić podstawę Twoich codziennych zadań
Wykorzystując swoje zdolności sprzedażowe będziesz aktywnie pozyskiwać nowych klientów oraz budować relacje z naszymi zagranicznymi partnerami handlowymi
Standardem dla Ciebie będzie analiza, planowanie i rozwój sprzedaży – chcemy żebyś był prawdziwym ekspertem w swoim obszarze
Twoją rolą będzie również nadzór nad prawidłową realizacją zamówień z zachowaniem najwyższych standardów jakościowych naszej firmy
Będziesz również uczestniczyć w targach i wydarzeniach branżowych, reprezentując naszą firmę na arenie międzynarodowej
Głównym celem Twojej pracy będzie współtworzenie i wdrażanie strategii zakupowej, która ma zapewnić realizację celów biznesowych organizacji
Będziesz odgrywać ważną rolę w nadawaniu nowych kierunków dalszego rozwoju firmy: rozwój asortymentu oraz źródeł zakupowych będzie jednym z Twoich wyzwań na tym stanowisku
Zakres codziennych zadań będzie dotyczył w dużym stopniu monitorowania zapytań produktowych oraz nadzorowania realizacji zamówień
Twój sukces będzie zależał od skuteczności Twojego zespołu, dlatego tak ważne jest motywowanie, rozwijanie oraz codzienne wsparcie zespołu, którym będziesz zarządzać (ok. 10 os.)
Negocjacje z kluczowymi dostawcami oraz udział w spotkaniach biznesowych będą stanowić równie ważny aspekt Twojej pracy
Głównym celem Twojej pracy będzie współtworzenie i wdrażanie strategii zakupowej, która ma zapewnić realizację celów biznesowych organizacji
Będziesz odgrywać ważną rolę w nadawaniu nowych kierunków dalszego rozwoju firmy: rozwój asortymentu oraz źródeł zakupowych będzie jednym z Twoich wyzwań na tym stanowisku
Zakres codziennych zadań będzie dotyczył w dużym stopniu monitorowania zapytań produktowych oraz nadzorowania realizacji zamówień
Twój sukces będzie zależał od skuteczności Twojego zespołu, dlatego tak ważne jest motywowanie, rozwijanie oraz codzienne wsparcie zespołu, którym będziesz zarządzać (ok. 10 os.)
Negocjacje z kluczowymi dostawcami oraz udział w spotkaniach biznesowych będą stanowić równie ważny aspekt Twojej pracy
Będziesz odpowiadać za profesjonalną obsługę lokalnych Klientów sieciowych na terenie całej Polski (przygotowywanie harmonogramów promocyjnych, oferty, wprowadzanie nowych produktów)
Twoim głównym zadaniem będzie rozwój sprzedaży poprzez współpracę z dotychczasowymi Klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy
Przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów oraz bieżące odpowiadanie na zapytania internetowe/telefoniczne to kluczowe aktywności na Twoim stanowisku
Kompletowanie i pilnowanie dokumentacji klientów niezbędnych do kwartalnych rozliczeń również będzie należało do Twoich obowiązków
Będziesz odpowiadać za profesjonalną obsługę lokalnych Klientów sieciowych na terenie całej Polski (przygotowywanie harmonogramów promocyjnych, oferty, wprowadzanie nowych produktów)
Twoim głównym zadaniem będzie rozwój sprzedaży poprzez współpracę z dotychczasowymi Klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy
Przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów oraz bieżące odpowiadanie na zapytania internetowe/telefoniczne to kluczowe aktywności na Twoim stanowisku
Kompletowanie i pilnowanie dokumentacji klientów niezbędnych do kwartalnych rozliczeń również będzie należało do Twoich obowiązków
Rozwijanie portfolio produktów na platformach, rozwój SEM, SEO
Realizacja i koordynowanie zamówień za pośrednictwem platform sprzedażowych, zarządzanie stanami magazynowymi
Rozwój sprzedaży poprzez platformy e-commerce, aktywna promocja produktów
Realizacja celów sprzedażowych i marżowych
Koordynowanie zadań zespołu e-commerce
Rozwój marketingu poprzez Facebook, YouTube
Przygotowywanie raportów i prognoz dotyczące sprzedaży
Analiza skuteczności oraz rentowności prowadzonych działań
Analiza konkurencyjności ofert na tle innych podmiotów
Wdrażanie dynamicznych zmian związanych z rynkiem e-commerce
Współpraca z działem marketingu w kreowaniu kampanii budujących ruch na platformie (direct, performance, content marketing)
Rezultatem Twojej pracy będzie rosnąca liczba Klientów i wolumen transakcji oraz rosnąca marża ze sprzedaży produktów w kanale e-commerce poprzez platformy sprzedażowe
Rozwijanie portfolio produktów na platformach, rozwój SEM, SEO
Realizacja i koordynowanie zamówień za pośrednictwem platform sprzedażowych, zarządzanie stanami magazynowymi
Rozwój sprzedaży poprzez platformy e-commerce, aktywna promocja produktów
Realizacja celów sprzedażowych i marżowych
Koordynowanie zadań zespołu e-commerce
Rozwój marketingu poprzez Facebook, YouTube
Przygotowywanie raportów i prognoz dotyczące sprzedaży
Analiza skuteczności oraz rentowności prowadzonych działań
Analiza konkurencyjności ofert na tle innych podmiotów
Wdrażanie dynamicznych zmian związanych z rynkiem e-commerce
Współpraca z działem marketingu w kreowaniu kampanii budujących ruch na platformie (direct, performance, content marketing)
Rezultatem Twojej pracy będzie rosnąca liczba Klientów i wolumen transakcji oraz rosnąca marża ze sprzedaży produktów w kanale e-commerce poprzez platformy sprzedażowe
Rozwijanie portfolio produktów na platformach, rozwój SEM, SEO
Realizacja i koordynowanie zamówień za pośrednictwem platform sprzedażowych, zarządzanie stanami magazynowymi
Rozwój sprzedaży poprzez platformy e-commerce, aktywna promocja produktów
Realizacja celów sprzedażowych i marżowych
Koordynowanie zadań zespołu e-commerce
Rozwój marketingu poprzez Facebook, YouTube
Przygotowywanie raportów i prognoz dotyczące sprzedaży
Analiza skuteczności oraz rentowności prowadzonych działań
Analiza konkurencyjności ofert na tle innych podmiotów
Wdrażanie dynamicznych zmian związanych z rynkiem e-commerce
Współpraca z działem marketingu w kreowaniu kampanii budujących ruch na platformie (direct, performance, content marketing)
Rezultatem Twojej pracy będzie rosnąca liczba Klientów i wolumen transakcji oraz rosnąca marża ze sprzedaży produktów w kanale e-commerce poprzez platformy sprzedażowe