Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista e-Commerce ds. Marketingu i Kreacji Treści
Aleja Grunwaldzka 472c, Oliwa, Gdańsk
Wygasła: 07.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
tworzenie opowieści, które nie tylko promują nasze produkty, ale budują również więzi z naszymi klientami i odpowiadają na ich potrzeby
kreowanie innowacyjnych treści kampanii contentowych, które przyciągają uwagę i wyróżniają nas na tle konkurencji
budowanie i wdrażanie spójnego języka komunikacji dla każdej z naszych marek oraz na wszystkich kanałach
badanie i budowanie potrzeb klienta oraz komunikowanie ich za pomocą spersonalizowanych treści dla różnych grup docelowych, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym
współpracę z grafikami przy tworzeniu materiałów wizualnych i komunikacyjnych
kompleksowa obsługa Klientów w języku polskim i angielskim (kanały: telefon, mail, czat): przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, w tym kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji zamówienia
obsługa marketplace m.in. Amazon, eBay, Kaufland, Leroy Merlin
aktywne pozyskiwanie Klientów
realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych
prowadzenie negocjacji na różnych etapach procesu sprzedaży naszych produktów
skuteczna sprzedaż produktów i tworzenie standardów sprzedażowych
przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
weryfikacja informacji produktowych dostępnych na stronie firmowej
współudział w tworzeniu procedur wewnętrznych, procesów i wskaźników
uczestniczenie w dodatkowych ogólnofirmowych projektach oraz współpraca z innymi działami
kompleksowa obsługa Klientów w języku polskim i angielskim (kanały: telefon, mail, czat): przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, w tym kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji zamówienia
obsługa marketplace m.in. Amazon, eBay, Kaufland, Leroy Merlin
aktywne pozyskiwanie Klientów
realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych
prowadzenie negocjacji na różnych etapach procesu sprzedaży naszych produktów
skuteczna sprzedaż produktów i tworzenie standardów sprzedażowych
przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
weryfikacja informacji produktowych dostępnych na stronie firmowej
współudział w tworzeniu procedur wewnętrznych, procesów i wskaźników
uczestniczenie w dodatkowych ogólnofirmowych projektach oraz współpraca z innymi działami
🔎 Poszukujemy osoby na płatny staż w Dziale Księgowości na okres 2 miesięcy!
👉 Jeśli jesteś studentem lub absolwentem kierunku związanego z rachunkowością, ekonomią lub finansami i chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w księgowości, to ta oferta jest dla Ciebie!
😎 Podczas stażu będziesz wspierać nasz zespół w codziennych zadaniach, takich jak kontrola dokumentów, wprowadzanie danych księgowych, analiza kont oraz przygotowywanie zestawień na potrzeby firmy
HelpDesk, czyli wsparcie pracowników na pierwszej linii wsparcia, w tym koordynacja zgłoszeń, diagnozowanie i samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych
naprawa, konfiguracja oraz obsługa komputerów, telefonów, urządzeń sieciowych i peryferyjnych
tworzenie i aktualizacja bazy wiedzy poprzez dokumentowanie rozwiązywanych problemów oraz usprawnianie procedur
monitorowanie pracy serwerów, sieci i urządzeń sieciowych, a także rozbudowa infrastruktury
zarządzanie magazynem sprzętu i licencjami
podstawowa administracja użytkownikami, w tym zakładanie kont, restartowanie haseł i nadawanie uprawnień
wsparcie w obsłudze systemu ERP oraz innych systemów w organizacji
Specjalista ds. Produktu to jedna z kluczowych ról w naszej firmie. Będziesz odpowiadać za tworzenie, modyfikowanie i wdrażanie ofert produktów Primagran na Marketplace. Twoje zadania obejmować będą zarządzanie ceną na produktach Primagran na platformach aukcyjnych, odpowiedzialność za ofertę na platformach Marketplace oraz stałe monitorowanie poprawności prezentacji oferty. Czekają na Ciebie również zadania związane z tworzeniem ofert językowych na podstawie przygotowanych tłumaczeń oraz współpracą przy tworzeniu materiałów graficznych i contentowych produktów Primagran
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Księgowa / Księgowy
Gdańsk
Wygasła: 20.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
Dekretowanie, wprowadzanie oraz archiwizowanie dokumentów księgowych
Ewidencja środków pieniężnych oraz uzgadnianie kont wpłat od klientów
Wprowadzanie przelewów do bankowości elektronicznej
Ewidencja księgowa kart kredytowych
Bieżąca analiza i uzgadnianie kont księgowych, w tym sald należności i zobowiązań
Księgowanie wynagrodzeń oraz uzgadnianie sald kont powiązanych
Czynny udział w zamknięciu okresów sprawozdawczych oraz przygotowywaniu danych do audytów finansowych
Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne Spółki
Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (mailowa i telefoniczna) poprzez wspieranie w procesie od zapytania ofertowego do zakupu, statusu zamówienia
Przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, w tym kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji zamówienia
Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i reagowanie na ich sugestie i potrzeby
Współudział w tworzeniu procedur wewnętrznych, procesów i wskaźników
Uczestniczenie w dodatkowych ogólnofirmowych projektach oraz współpraca z innymi działami
Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (mailowa i telefoniczna) poprzez wspieranie w procesie od zapytania ofertowego do zakupu, statusu zamówienia
Przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, w tym kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji zamówienia
Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i reagowanie na ich sugestie i potrzeby
Współudział w tworzeniu procedur wewnętrznych, procesów i wskaźników
Uczestniczenie w dodatkowych ogólnofirmowych projektach oraz współpraca z innymi działami
Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (mailowa i telefoniczna) poprzez wspieranie w procesie od zapytania ofertowego do zakupu, statusu zamówienia
Przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, w tym kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji zamówienia
Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i reagowanie na ich sugestie i potrzeby
Współudział w tworzeniu procedur wewnętrznych, procesów i wskaźników
Uczestniczenie w dodatkowych ogólnofirmowych projektach oraz współpraca z innymi działami
Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (mailowa i telefoniczna) poprzez wspieranie w procesie od zapytania ofertowego do zakupu, statusu zamówienia
Przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, w tym kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji zamówienia
Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i reagowanie na ich sugestie i potrzeby
Współudział w tworzeniu procedur wewnętrznych, procesów i wskaźników
Uczestniczenie w dodatkowych ogólnofirmowych projektach oraz współpraca z innymi działami
Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (mailowa i telefoniczna) poprzez wspieranie w procesie od zapytania ofertowego do zakupu, statusu zamówienia
Przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, w tym kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji zamówienia
Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i reagowanie na ich sugestie i potrzeby
Współudział w tworzeniu procedur wewnętrznych, procesów i wskaźników
Uczestniczenie w dodatkowych ogólnofirmowych projektach oraz współpraca z innymi działami
Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (mailowa i telefoniczna) poprzez wspieranie w procesie od zapytania ofertowego do zakupu, statusu zamówienia
Przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, w tym kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji zamówienia
Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i reagowanie na ich sugestie i potrzeby
Współudział w tworzeniu procedur wewnętrznych, procesów i wskaźników
Uczestniczenie w dodatkowych ogólnofirmowych projektach oraz współpraca z innymi działami
Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (mailowa i telefoniczna) poprzez wspieranie w procesie od zapytania ofertowego do zakupu, statusu zamówienia
Przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, w tym kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji zamówienia
Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i reagowanie na ich sugestie i potrzeby
Współudział w tworzeniu procedur wewnętrznych, procesów i wskaźników
Uczestniczenie w dodatkowych ogólnofirmowych projektach oraz współpraca z innymi działami
Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (mailowa i telefoniczna) poprzez wspieranie w procesie od zapytania ofertowego do zakupu, statusu zamówienia
Przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, w tym kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji zamówienia
Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i reagowanie na ich sugestie i potrzeby
Współudział w tworzeniu procedur wewnętrznych, procesów i wskaźników
Uczestniczenie w dodatkowych ogólnofirmowych projektach oraz współpraca z innymi działami
Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (mailowa i telefoniczna) poprzez wspieranie w procesie od zapytania ofertowego do zakupu, statusu zamówienia
Przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, w tym kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji zamówienia
Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i reagowanie na ich sugestie i potrzeby
Współudział w tworzeniu procedur wewnętrznych, procesów i wskaźników
Uczestniczenie w dodatkowych ogólnofirmowych projektach oraz współpraca z innymi działami
Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (mailowa i telefoniczna) poprzez wspieranie w procesie od zapytania ofertowego do zakupu, statusu zamówienia
Przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, w tym kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji zamówienia
Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i reagowanie na ich sugestie i potrzeby
Współudział w tworzeniu procedur wewnętrznych, procesów i wskaźników
Uczestniczenie w dodatkowych ogólnofirmowych projektach oraz współpraca z innymi działami
Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (mailowa i telefoniczna) poprzez wspieranie w procesie od zapytania ofertowego do zakupu, statusu zamówienia
Przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, w tym kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji zamówienia
Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i reagowanie na ich sugestie i potrzeby
Współudział w tworzeniu procedur wewnętrznych, procesów i wskaźników
Uczestniczenie w dodatkowych ogólnofirmowych projektach oraz współpraca z innymi działami
Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (mailowa i telefoniczna) poprzez wspieranie w procesie od zapytania ofertowego do zakupu, statusu zamówienia
Przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, w tym kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji zamówienia
Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i reagowanie na ich sugestie i potrzeby
Współudział w tworzeniu procedur wewnętrznych, procesów i wskaźników
Uczestniczenie w dodatkowych ogólnofirmowych projektach oraz współpraca z innymi działami
Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (mailowa i telefoniczna) poprzez wspieranie w procesie od zapytania ofertowego do zakupu, statusu zamówienia
Przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, w tym kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji zamówienia
Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i reagowanie na ich sugestie i potrzeby
Współudział w tworzeniu procedur wewnętrznych, procesów i wskaźników
Uczestniczenie w dodatkowych ogólnofirmowych projektach oraz współpraca z innymi działami
Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (mailowa i telefoniczna) poprzez wspieranie w procesie od zapytania ofertowego do zakupu, statusu zamówienia
Przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, w tym kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji zamówienia
Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i reagowanie na ich sugestie i potrzeby
Współudział w tworzeniu procedur wewnętrznych, procesów i wskaźników
Uczestniczenie w dodatkowych ogólnofirmowych projektach oraz współpraca z innymi działami
Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (mailowa i telefoniczna) poprzez wspieranie w procesie od zapytania ofertowego do zakupu, statusu zamówienia
Przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, w tym kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji zamówienia
Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i reagowanie na ich sugestie i potrzeby
Współudział w tworzeniu procedur wewnętrznych, procesów i wskaźników
Uczestniczenie w dodatkowych ogólnofirmowych projektach oraz współpraca z innymi działami
Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (mailowa i telefoniczna) poprzez wspieranie w procesie od zapytania ofertowego do zakupu, statusu zamówienia
Przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, w tym kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji zamówienia
Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i reagowanie na ich sugestie i potrzeby
Współudział w tworzeniu procedur wewnętrznych, procesów i wskaźników
Uczestniczenie w dodatkowych ogólnofirmowych projektach oraz współpraca z innymi działami
Odpowiedzialność za zarządzanie kluczowymi kategoriami
Nadzór nad prawidłową realizacją procesów zakupowych poprzez nadzorowanie jakości i terminowości dostaw, organizację transportu i odpraw celnych, praca z systemami klasy ERP
Rozpoznanie rynku i poszukiwanie nowych konkurencyjnych źródeł dostaw na rynku krajowym i zagranicznym
Negocjowanie umów w celu uzyskania najbardziej opłacalnych, w zgodności z poziomem jakości, ilością i harmonogramami dostaw
Prowadzenie analizy zakupowej oraz stanów magazynowych
Zapewnienie dostępności materiałów i surowców w celu utrzymania ciągłości realizacji planów produkcyjnych i sprzedażowych
Koordynacja dostaw między lokalizacjami firmy (Żuławki, Pruszcz Gdański)
Projektowanie i wdrażanie nowych modeli zlewozmywaków oraz modyfikacja już istniejących
Tworzenie i dokumentowanie programów do obróbki elementów na maszynach CNC
Wdrażanie nowych technologii w procesach, nadzór, koordynacja i optymalizacja ich przebiegu
Systematyczne szkolenie pracowników w zakresie nowych technologii, analiza danych
Automatyzacja produkcji i poszukiwanie nowych rozwiązań technologicznych w zakresie wytwarzania zlewozmywaków – usprawnienie i rozwój wszystkich procesów produkcyjnych
Odpowiedzialność za prowadzenie i nadzór nad wskaźnikami KPI obowiązującymi w firmie
Przeprowadzenie testów dla nowych wdrożeń produktów, realizowanych przez inne działy
Realizowanie strategii i budżetu marketingowego obejmującego płatne formy pozyskiwania ruchu do sklepów internetowych (Google Ads, Facebook Ads, Bing Ads),
Analiza i raportowanie wyników płatnych kampanii
Testowanie nowych pomysłów i rozwiązań w ww. zakresie,
Wsparcie w procesach produkcyjnych, poprzez zapewnienie przygotowania i obiegu danych i dokumentów
Zbieranie i archiwizacja danych, opracowywanie analiz, wskaźników, danych produkcyjnych oraz wszelkiej dokumentacji związanej z działalnością obszaru produkcji
Sprawna organizacja biura produkcji
Wsparcie kadry menadżerskiej w bieżących działaniach administracyjnych w obszarze produkcji
Nadzór nad prawidłową realizacją procesów zakupowych poprzez nadzorowanie jakości i terminowości dostaw, organizację transportu i odpraw celnych, praca z systemami klasy ERP
Wyszukiwanie producentów i dystrybutorów krajowych i zagranicznych oraz negocjacje warunków handlowych
Prowadzenie analizy zakupowej oraz stanów magazynowych
Zapewnienie dostępności materiałów i surowców w celu utrzymania ciągłości realizacji planów produkcyjnych i sprzedażowych
Koordynacja dostaw między lokalizacjami firmy (Żuławki, Pruszcz Gdański)
Nadzór nad prawidłową realizacją procesów zakupowych poprzez nadzorowanie jakości i terminowości dostaw, organizację transportu i odpraw celnych, praca z systemami klasy ERP
Wyszukiwanie producentów i dystrybutorów krajowych i zagranicznych oraz negocjacje warunków handlowych
Prowadzenie analizy zakupowej oraz stanów magazynowych
Zapewnienie dostępności materiałów i surowców w celu utrzymania ciągłości realizacji planów produkcyjnych i sprzedażowych
Koordynacja dostaw między lokalizacjami firmy (Żuławki, Pruszcz Gdański)
Nadzór nad prawidłową realizacją procesów zakupowych poprzez nadzorowanie jakości i terminowości dostaw, organizację transportu i odpraw celnych, praca z systemami klasy ERP
Wyszukiwanie producentów i dystrybutorów krajowych i zagranicznych oraz negocjacje warunków handlowych
Prowadzenie analizy zakupowej oraz stanów magazynowych
Zapewnienie dostępności materiałów i surowców w celu utrzymania ciągłości realizacji planów produkcyjnych i sprzedażowych
Koordynacja dostaw między lokalizacjami firmy (Żuławki, Pruszcz Gdański)
• Zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi biura – ważne dla nas jest w jakiej atmosferze i środowisku pracujemy. W związku z tym chcemy abyś dbał o m.in. przygotowywanie miejsc pracy dla nowych pracowników oraz zapewnienie sprawnego działania powierzonych im sprzętów, estetykę biura, jego zaopatrzenie w niezbędne artykuły, odpowiedni przepływ dokumentów oraz ich archiwizację, nadzór nad firmami realizującymi usługi związane z utrzymaniem pomieszczeń
• Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach – oczekujemy, że rozumiesz jak odpowiedzialne i złożone jest funkcjonowanie Członków Zarządu. Zależy nam abyś wsparł ich swoimi umiejętnościami, w tym m.in. prowadził kalendarz Zarządu, organizował spotkania, koordynował realizację przydzielonych ci do nadzorowania zadań
• Optymalizowanie funkcjonowania twojego obszaru odpowiedzialności – w naszej firmie codziennie doskonalimy nasze umiejętności i działanie. Tego samego będziemy oczekiwać od Ciebie – tak aby organizacja jako całość działała sprawnie i była jak najlepiej przygotowana do realizacji założonej strategii
• Aktywne uczestniczenie w projektach – jesteśmy dynamicznie rozwijającą się organizacją, w której bardzo ciężko o nudę. Każdy dzień obfituje w nowe możliwości i wyzwania a praca ze względu na swoją specyfikę często realizowana jest w formie projektowej. Ważne dla nas jest abyś był otwarty na nowe przedsięwzięcia, zaangażowany, posiadał umiejętność znajdowania rozwiązań oraz pracował z wieloma tematami równolegle. Ważne też, abyś rozumiał kontekst biznesowy i potrafił odpowiednio dobierać priorytety
Planowanie zatrudnienia i prowadzenie projektów rekrutacyjnych
Projektowanie i koordynacja onboardingu oraz exit interviews, ocena efektywności tych procesów oraz przekazywanie wniosków z ww. procesów do organizacji / osób realizujących dany proces
Projektowanie i wdrażanie rozwiązań ukierunkowanych na zaangażowanie i rozwój pracowników / zespołu + wsparcie talentów
Realizacja działań z zakresu EB, CSR i budowania pozytywnego wizerunku wśród pracowników
Budowanie systemów motywacyjnych (finansowych i pozafinansowych) i wynagradzania wspierających realizację strategii i uwzględniających zmieniające się trendy/ uwarunkowania
Opracowanie, realizacja i nadzór nad komunikacją wewnętrzną
Współtworzenie i nadzór nad realizacją procedur z zakresu HR
Zapewnienie informacji zarządczych z obszaru HR
Zapewnienie wsparcia – konsulting dla kadry kierowniczej i pracowników oraz zapewnienie realizacji obowiązków spółki jako pracodawcy
Wdrażanie i doskonalenie systemu benefitów (systemy kafeteryjne)
Zapewnienie ochrony danych osobowych pracowników spółki
Zapewnienie zastępstwa dla specjalisty ds. kadr i płac – kluczowy zakres