Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (8)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 8 )
Samodzielny referent ds. administracyjnych
Śmiechowska 2b, Wejherowo
Wygasła: 11.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bieżąca obsługa firmy pod względem administracyjnym
Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów w firmie
Nadzór nad zaopatrzeniem firmy w niezbędne materiały oraz artykuły biurowe
Dbanie o sprawny przepływ informacji w przedsiębiorstwie
Obsługa nieruchomości znajdujących się w portfolio firmy, w tym m.in. prezentacja nieruchomości, wybór odpowiedniego najemcy, sporządzanie i podpisywanie umów, podpisywanie protokołów
Obsługa kontrahentów firmy
Dbanie o poprawne relacje z kontrahentami firmy
Obsługa i przekierowywanie zgłoszeń do odpowiedniego działu
Bieżąca obsługa firmy pod względem administracyjnym
Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów w firmie
Nadzór nad zaopatrzeniem firmy w niezbędne materiały oraz artykuły biurowe
Dbanie o sprawny przepływ informacji w przedsiębiorstwie
Obsługa nieruchomości znajdujących się w portfolio firmy, w tym m.in. prezentacja nieruchomości, wybór odpowiedniego najemcy, sporządzanie i podpisywanie umów, podpisywanie protokołów
Obsługa kontrahentów firmy
Dbanie o poprawne relacje z kontrahentami firmy
Obsługa i przekierowywanie zgłoszeń do odpowiedniego działu
Bieżąca obsługa firmy pod względem administracyjnym
Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów w firmie
Nadzór nad zaopatrzeniem firmy w niezbędne materiały oraz artykuły biurowe
Dbanie o sprawny przepływ informacji w przedsiębiorstwie
Obsługa nieruchomości znajdujących się w portfolio firmy, w tym m.in. prezentacja nieruchomości, wybór odpowiedniego najemcy, sporządzanie i podpisywanie umów, podpisywanie protokołów
Obsługa kontrahentów firmy
Dbanie o poprawne relacje z kontrahentami firmy
Obsługa i przekierowywanie zgłoszeń do odpowiedniego działu