Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (13)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 13 )
Asystent / Asystentka Biura Zarządu
Krucza 16/22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 06.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Bieżąca obsługa sekretariatu spółki (poczta, centrala telefoniczna, e-maile, kalendarze) oraz dbanie o schludny wygląd recepcji
Administrowanie fizycznym i elektronicznym obiegiem dokumentów oraz ich archiwizacja
Obsługa spotkań odbywających się w siedzibie Spółki (koordynacja rezerwacji sali konferencyjnej, organizowanie spotkań on-line, serwis napojów)
Organizowanie wydarzeń firmowych oraz wyjazdów służbowych (transport, noclegi)
Dbanie o urządzenia biurowe
Dokonywanie zakupów art. spożywczych, biurowych oraz środków higienicznych i czyszczących dbając o prawidłowy stan zapasów, jak również innych zakupów zleconych przez przełożonego (w tym wyszukiwanie ofert)
Bieżące wsparcie działań zarządu Spółki (koordynowanie kalendarzy, wyjazdów służbowych) w tym realizacja zadań przez nich powierzonych
Wprowadzanie faktur do systemu DMS; merytoryczna akceptacja faktur kosztowych Zarządu
Wsparcie Zarządu w obsłudze urządzeń mobilnych (we współpracy z zew. firmą informatyczną)
Bezpośrednia współpraca z Zarządem i pracownikami firmy - wsparcie w wymianie informacji oraz realizacji bieżących zadań i planów
Tworzenie, zarządzanie i monitorowanie kampanii reklamowych online i offline, w tym reklam w mediach społecznościowych, Google Ads, kampanie e-mailowe, reklamy zewnętrzne itp
Kreowanie i prowadzenie kampanii reklamowych, w tym zarządzanie budżetem marketingowym
Optymalizacja treści online w celu poprawy pozycji w wynikach wyszukiwarek, stosowanie odpowiednich słów kluczowych, budowanie linków
Planowanie i realizacja działań z zakresu Public Relations w celu budowania pozytywnego wizerunku firmy
Nadzór nad treściami marketingowymi, w tym przygotowywanie materiałów promocyjnych, artykułów prasowych i treści online
Budowanie relacji z mediami, influencerami i partnerami biznesowymi
Zarządzanie mediami społecznościowymi, tworzenie i publikowanie treści, monitorowanie interakcji online
Opracowywanie i utrzymanie brand book, dbanie o spójność wizerunku marki
Monitorowanie wskaźników związanych z brand awareness i wdrażanie działań mających na celu jego zwiększenie
Organizowanie wydarzeń firmowych, targów, konferencji, sponsorowanie imprez, zarządzanie prezentacją marki na takich wydarzeniach
Analiza wyników działań marketingowych i przygotowywanie raportów
sprzedaż największej w Polsce sieci nośników outdoorowych / wielki format / Murale / DIGITAL OOH/
współpraca i utrzymywanie relacji z największymi klientami w branży / domami mediowymi / agencjami reklamowymi
pozyskiwanie nowych klientów
koordynowanie procesu sprzedażowego w realizowanych kampaniach reklamowych (uczestniczenie w każdym etapie pracy z klientem: przygotowanie oferty, prezentacja i negocjacje biznesowe, realizacja projektu)
przygotowywaniem strategii marketingowych, które odpowiadają na potrzeby klientów
Obsługa prawna i doradztwo obejmujące bieżącą działalność Spółki w szczególności w zakresie inwestycji budowlanych
Przygotowywanie/opiniowanie pod względem formalno-prawnym umów m.in. dotyczących robót budowlanych, najmu powierzchni, cesji, porozumień z wykonawcami oraz protokołów odbiorów robót budowlanych
Przygotowywanie pism, dokumentów dotyczących procesu budowlanego, opinii w zakresie prawa handlowego, cywilnego oraz administracyjnego
Bieżąca obsługa Spółki w sprawach cywilnych, gospodarczych oraz administracyjnych
Przygotowywanie odwołań, apelacji, pozwów, pism procesowych i wniosków w postępowaniach sądowych i egzekucyjnych