Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (173)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 173 )
Expert, Plant operation, Poznan Plant
Poznań
Wygasła: 18.06.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Wnoszenie wkładu w działalności firmy jako ekspert w funkcjonowaniu zakładu:
1.Wykonywanie działań związanych z CSR opartych na normach firmy i zobowiązaniach.
2.Wspieranie ciągłego zwiększania konkurencyjności kosztowej.
3.Wspieranie rozwoju talentów ze szczególnym uwzględnieniem funkcji technicznych.
4.Wzmacnianie działalności zakładu poprzez wprowadzanie standardów firmy oraz wymianę informacji z innymi jednostkami biznesowymi.
5.Prowadzenie projektu ekspansji z odpowiednim wsparciem.
6.Wykonywanie projektów w zależności od potrzeb biznesowych
od 7 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starsza specjalistka / Starszy specjalista ds. rachunkowości
Bałtycka 65, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 11.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
nadzór nad lokalnymi księgami rachunkowymi spółki zgodnie z Ustawą o rachunkowości, we współpracy z centrum usług wspólnych oraz biurem rachunkowym,
bieżąca analiza ksiąg, uzgadnianie kont księgowych i zlecanie księgowań,
udział w raportowaniu grupowym w cyklu miesięcznym, kwartalnym i rocznym,
obsługa audytów, współpraca z instytucjami finansowymi oraz urzędami,
sporządzanie sprawozdań i informacji do GUS, PUESC, itp
wsparcie raportowania podatkowego oraz ewidencji księgowej dla operacji magazynowych i sprzedaży,
analiza umów i zapewnienie realizacji obowiązków z nich wynikających,
nadzór nad systemem kontroli wewnętrznej (JSOx, Blackline),
monitorowanie i usprawnianie współpracy spółki z centrum usług wspólnych,
inicjowanie usprawnień i dostosowywanie systemu księgowego spółki do bieżących potrzeb wewnętrznych i zewnętrznych,
przygotowanie kalkulacji, deklaracji oraz płatności w zakresie podatku od nieruchomości oraz opłat za użytkowanie wieczyste,
wsparcie procesów prowadzenia ulg inwestycyjnych od strony księgowej i dokumentacyjnej,
rozwój istniejących produktów IT (wprowadzanie zmian w systemach informatycznych) i procesach biznesowych (analiza wsparcia ich systemami informatycznymi),
zarządzanie zmianą, dokumentacja zmian, analiza błędów i ich eliminacja,
analiza trendów rozwoju technologii pod kątem znalezienia optymalnych możliwości ich wdrożenia i zastosowania w zakresie urządzeń i systemów IT,
aktywna współpraca z zewnętrznymi firmami konsultingowymi i klientem wewnętrznym,
obsługa nowoczesnych maszyn i urządzeń do produkcji opon,
dbanie o wysoką jakość produktu zgodnie z obowiązującymi normami
od 6300 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Procurement Business Partner - Logistics & Supply Chain Management
Bałtycka 65, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 07.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
expert
Obowiązki:
Understand key objectives for LSCM and Bridgestone, align people to objectives and set priorities and direction
Influence teams and individuals positively, leading by example and establishing confident relationships with increasingly senior people
Provide subject matter expertise, industry perspective and relevant point of view to drive value
Develop business stakeholder relationships and be the link between regional and/or local Management team and the extended procurement organization responsible for executing
Act as a trusted advisor in LSCM domain, by being the procurement primary point of contact for LSCM, orchestrating procurement needs for core categories
Understand LSCM strategy, challenges and requirements for procurement, leverage category expertise to advise on specs, innovation and policies to optimize TCO
Coordinate the activities to establish a common agreed category strategy and sourcing wave plan
Contribute to budget definition with the business and finance in collaboration with the extended procurement organization
Support the development of the strategic framework and procurement roadmap for LSCM
Coordinate the right procurement support to execute the sourcing strategies at business level
Manage relationships with other Procurement staff remotely
For specific initiatives, actively negotiate strategic deals
Validate supplier selection with Business stakeholders and ensure new contracts/suppliers are suitable for business purposes
Influence the balance sheet of Bridgestone EMEA through development and robust implementation of best procurement practices
Follow up on procurement savings realization
Ensure Procurement policies and purchasing processes are being communicated, understood and applied locally, including proper use of procurement tools
Support the implementation , training and continuous improvement of SAP P2P/ Ariba P2P
Able to deal with uncertainty and with organizations and functions that are constantly adapting
Experience in category management and strategic sourcing process in the area of logistics and supply chain with a special focus on primary transportation
Fully fluent in English; additional languages are a plus
Strong interpersonal, verbal, and written communication skills
Good negotiation skills and ability to form and grow own network
Solid stakeholders management skills
Business acumen, capacity to understand and translate logistics requirements and needs into actionable decisions
Proven decision making/problem solving
Results oriented with proven record in terms of delivering results
Ability to work independently to identify and research relevant market, industry/peer company, and supplier information
Ability to challenge, understand different point of views and lead to a common conclusion
Technik dzienny utrzymania ruchu w obszarze infrastruktury
Bałtycka 65, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 23.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
podejmowanie działań prewencyjnych w celu zapobieganiu awariom,
usuwanie bieżących awarii maszyn i zagrożeń,
monitorowanie wybranych punktów, systemów i parametrów,
zapewnienie części zamiennych w swoim obszarze,
inicjowanie i wykonywanie przeglądów maszyn,
wprowadzanie modyfikacji i podnoszenie sprawności urządzeń,
nadzór nad firmami zewnętrznymi,
przygotowywanie i aktualizacja instrukcji eksploatacji instalacji,
dbanie o stan techniczny urządzeń, kompletność dokumentacji, czystość i porządek w przekazanym obszarze, itp
Technik dzienny w dziale utrzymania ruchu odpowiada za obszar infrastruktury w zakresie dostarczanych i przetwarzanych w procesie produkcyjnym mediów oraz służących do ich transportu instalacji
HR Controller jest zaangażowany/a w grupowe oraz lokalne projekty z obszaru HR. Jest odpowiedzialny/a za dostarczenie złożonych raportów oraz analiz na potrzeby realizowania polityki personalnej. Nadzoruje wewnętrzne procesy oraz procedury. W zakresie realizowania polityki wynagrodzeń i benefitów nadzoruje ustaloną strukturę wynagrodzeń oraz poziomy stanowisk. Odpowiada za prawidłowe planowanie kosztów personalnych oraz bieżącą kontrolę ich realizacji
Co będziesz robić – główne obowiązki:
1. W zakresie analityki danych:
• regularne przygotowywanie i analiza bieżących raportów i zestawień,
• inicjowanie ciągłej poprawy procesów HR w tym bieżące monitorowanie trendów rynkowych, wdrażanie innowacji i usprawnień; ciągła automatyzacja i doskonalenie procesów analizy danych,
2. Nadzór nad dokumentami HRowymi
3. W zakresie obszaru wynagrodzeń i benefitów (C&B):
• nadzór nad ustaloną strukturą wynagrodzeń i poziomami stanowisk wynikającymi z procesów wartościowania i ich aktualizacja,
• administrowanie procesem rocznej rewizji wynagrodzeń oraz procesem przyznawania nagród rocznych; przygotowywanie danych do naliczeń nagród rocznych i podwyżek rocznych,
• prawidłowe planowanie kosztów personalnych (budżet) oraz bieżąca kontrola realizacji kosztów związanych z procesem zatrudniania; przygotowywanie budżetów rocznych wynagrodzeń oraz prognoz w oparciu o dane rynkowe oraz wewnętrzne ustalenia korporacyjne,
• koordynowanie administracji i obsługi benefitów pozapłacowych, m.in. poprzez bieżąca promocję, usprawnianie, komunikację, obsługę pracowników; wdrażanie i rozliczanie benefitów pracowniczych,
• wsparcie działu personalnego w zakresie działalności administracyjno-socjalnej,
rozwój istniejących produktów IT (wprowadzanie zmian w systemach informatycznych) i procesach biznesowych (analiza wsparcia ich systemami informatycznymi)
zarządzanie zmianą, dokumentacja zmian, analiza błędów i ich eliminacja
analiza trendów rozwoju technologii pod kątem znalezienia optymalnych możliwości ich wdrożenia i zastosowania w zakresie systemów IT
aktywna współpraca z zewnętrznymi firmami konsultingowymi
koordynowanie tworzenia dokumentacji analitycznej, modelowania i opisu procesów biznesowych/technicznych
Osoba zatrudniona na tym stanowisku sprawuje całościowy nadzór nad operatorem logistycznym obsługującym magazyn i transport międzymagazynowy w pełnym zakresie współpracy zgodnie z zapisami umowy, przepisami prawa, procedurami wewnętrznymi Bridgestone zapewniając optymalizację kosztów i wymagany serwis dla klienta
Codzienna współpraca i komunikacja z operatorem logistycznym, magazynami Bridgestone, działem planistów, transportu oraz innymi działami firmy
Planowanie i przygotowywanie prognoz odnośnie wolumenów wysyłek, zapasu magazynowego wraz z harmonogramem w skali dnia, tygodnia, miesiąca oraz roku
Wdrażanie nowych procesów, wymagań, materiałów
Ciągłe doskonalenie i optymalizacja procesów
Przygotowanie, przeprowadzanie lub współuczestnictwo w audytach jakościowych i bezpieczeństwa
Nadzór i rozliczanie wyników inwentaryzacji oraz niezgodności w zapasie
Bieżący nadzór nad wynikami pracy operatora logistycznego (KPI i SLA), organizacja i prowadzenie spotkań cyklicznych z operatorem logistycznym
Odpowiedzialność za prawidłowe dane w systemach informatycznych, monitorowanie ich działania oraz przepływ pomiędzy systemami
Budżetowanie i rozliczanie kosztów operatora logistycznego zgodnie z umową i badanie odchyleń
Ofertowanie i zlecanie prac dodatkowych wraz z ich rozliczeniem
Ciągła optymalizacja kosztów wraz z proponowaniem nowych rozwiązań i metod redukujących koszty logistyczne organizacji
obsługa nowoczesnych maszyn i urządzeń do produkcji opon,
dbanie o wysoką jakość produktu zgodnie z obowiązującymi normami
od 5800 do 6100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Logistics Project Manager
Wygasła: 18.08.2021
full-time
umowa o pracę
expert
Obowiązki:
What is the purpose of this job:
In accordance with BSEMEA Logistics Supply Chain Management (LSCM) strategy, the Logistics Project Manager will be responsible for supporting, animating & improving the performance of the logistics department. He/she will work on efficiency of operations, through Continuous Improvement program & larger projects, on automation & network design in particular as well as logistics service improvement in collaboration with other functions
What will do – here are main responsibilities:
• Logistic project management in scope of process changes and flow changes:
- Continuous Improvement Program (CIP)
Be the owner of current running Poznan transformation project aiming to change work culture and implementing Lean tools in Poznan Warehouse. Additionally in alignment with logistics operations manager and central logistics be a local owner of potential improvements of our operations, create corrective action-plans, implement & follow the results of the changes
- Strategic projects (optimization of Supply Chain Network) – startup of external warehouse in cooperation with Logistics provider
Work with central logistics team and procurement to implement new warehouse (50.000 m2) in Poznan area managed by 3PL. Responsibility for project including: planning and managing changes in all impacted departments (Planning, Warehouse and Traffic team), communication and reporting, gathering IT requirements and supervision of changes in SAP systems, implementing 3PL and control construction of new warehouse, coordination of GO LIVE and post implementation phase
Collaborate with central project manager on coordinating the project to ensure a perfect governance
- Automation:
Implement and developing new solution like high-bay warehouse, use robots/AGVs
Be part of network of experts led by central logistics project manager in this area that will propose new processes/machines
- Digitalization:
New technologies are enhancing fast & smooth operations for warehouse activities. What are the ones that could help to improve efficiency?
- Contribution to non-logistics projects:
Participating to projects led by other services, within LSCM, or departments. Be the point of contact & representative of the function
- TMS & WMS project:
Participate in TMS & WMS projects with coordination of central project manager. In collaboration with business counterparts, IT experts & procurement team
• Data analysis & reporting
- Data extract & analysis for performance management, studies or projects, support in root-causes analysis,
- Support in corrective action plan definition based on data analysis & knowledge of internal processes, proposal of corrective action plan, in collaboration with concerned persons,
- Cost impact of flow changes supporting the business changes, potential modifications of service
• Coordination of the project management, including investment in accordance with IT/LSCM project coordinator and under lead of central project manager:
- Define, update and prioritize list of logistics project, CAPEX (Capital expenses) & budget,
- Follow the progress done (realization vs target, budget)
• Support daily operation of local LSCM Department
samodzielne i odpowiedzialne zarządzanie sekcją BHP i proaktywne działanie mające zapewnić realizację działań BHP w zakładzie,
nadzór nad spełnieniem wymogów prawnych i korporacyjnych w zakresie BHP i PPOŻ.,
odpowiedzialność za sprawne funkcjonowaniem systemów zarzadzania bezpieczeństwem pracy i pożarowym w firmie oraz inicjowanie nowych rozwiązań w tym obszarze,
raportowanie bezpośrednio do Kierownika Działu Zapewnienia Jakości, BHP i Ochrony Środowiska