1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. BRIN sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

BRIN sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. ELBLĄSKA 67 / 159

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (23) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 23 )

SPECJALISTA/TKA DS. KADR I PŁAC

Poznańska 400, Ołtarzew (pow. warszawski zachodni)
Wygasła: 15.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem, aktualizacją oraz rozwiązywaniem umów (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne)
  • Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z przepisami
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników
  • Prowadzenie i monitorowanie badań lekarskich, szkoleń BHP pracowników
  • Samodzielne naliczanie wynagrodzeń
  • Prowadzenie i rozliczanie PPK i benefitów
  • Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, US, GUS, PFRON
  • Sporządzanie raportów i analiz
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

SPECJALISTA/TKA DS. KADR I PŁAC

Warszawa
Wygasła: 15.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem, aktualizacją oraz rozwiązywaniem umów (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne)
  • Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z przepisami
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników
  • Prowadzenie i monitorowanie badań lekarskich, szkoleń BHP pracowników
  • Samodzielne naliczanie wynagrodzeń
  • Prowadzenie i rozliczanie PPK i benefitów
  • Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, US, GUS, PFRON
  • Sporządzanie raportów i analiz
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

EXECUTIVE ASSISTANT

Poznańska 400, Ołtarzew (pow. warszawski zachodni)
Wygasła: 15.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Logistyczne i administracyjne wsparcie CEO w realizacji procesów biznesowych
  • Umawianie i udział w spotkaniach biznesowych (z inwestorami i osobami kluczowymi dla rozwoju biznesu)
  • Kontakt z interesantami (wewnętrznymi i zewnętrznymi)
  • Prowadzenie bazy kontaktów CEO
  • Organizowanie i koordynowanie kalendarza spotkań CEO
  • Dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami oraz raportowanie o najważniejszych wiadomościach)
  • Systematyczne korzystanie z aplikacji i systemów ułatwiających organizację pracy
  • Przygotowywanie i analiza zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów w języku polskim i angielskim
  • Tworzenie pism, harmonogramów, kart projektu
  • Ewidencja dokumentów oraz przekazywanie ich do archiwizacji
  • Zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji oraz współpracy z działami
  • Organizacja podróży służbowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

EXECUTIVE ASSISTANT

Warszawa
Wygasła: 15.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Logistyczne i administracyjne wsparcie CEO w realizacji procesów biznesowych
  • Umawianie i udział w spotkaniach biznesowych (z inwestorami i osobami kluczowymi dla rozwoju biznesu)
  • Kontakt z interesantami (wewnętrznymi i zewnętrznymi)
  • Prowadzenie bazy kontaktów CEO
  • Organizowanie i koordynowanie kalendarza spotkań CEO
  • Dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami oraz raportowanie o najważniejszych wiadomościach)
  • Systematyczne korzystanie z aplikacji i systemów ułatwiających organizację pracy
  • Przygotowywanie i analiza zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów w języku polskim i angielskim
  • Tworzenie pism, harmonogramów, kart projektu
  • Ewidencja dokumentów oraz przekazywanie ich do archiwizacji
  • Zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji oraz współpracy z działami
  • Organizacja podróży służbowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik/kierowniczka działu pozyskiwania i realizacji projektów B+R

Ołtarzew (pow. warszawski zachodni)
Wygasła: 22.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zarządzanie pracą zespołu rozliczeniowego i zespołu inicjowania projektów
  • Zarządzanie procesami składania ofert oraz wniosków grantowych
  • Stworzenie i wdrożenie strategii pozyskiwania funduszy międzynarodowych, obsługi projektów i współpracy z biznesem zgodnej ze strategią organizacji
  • Zarządzanie cyklem życia projektów badawczo – rozwojowych oraz inwestycyjnych
  • Budowanie i rozwój współpracy z partnerami biznesowymi, publicznymi i indywidualnymi
  • Proaktywne poszukiwanie nowych obszarów rozwojowych i źródeł finansowania
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik/kierowniczka działu pozyskiwania i realizacji projektów B+R

Warszawa
Wygasła: 22.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zarządzanie pracą zespołu rozliczeniowego i zespołu inicjowania projektów
  • Zarządzanie procesami składania ofert oraz wniosków grantowych
  • Stworzenie i wdrożenie strategii pozyskiwania funduszy międzynarodowych, obsługi projektów i współpracy z biznesem zgodnej ze strategią organizacji
  • Zarządzanie cyklem życia projektów badawczo – rozwojowych oraz inwestycyjnych
  • Budowanie i rozwój współpracy z partnerami biznesowymi, publicznymi i indywidualnymi
  • Proaktywne poszukiwanie nowych obszarów rozwojowych i źródeł finansowania
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/tka ds. Realizacji i Rozliczeń Projektów

Ołtarzew (pow. warszawski zachodni)
Wygasła: 19.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie wniosków o finansowanie projektów z Funduszy UE, programów ramowych KE, Europejskiej Agencji Kosmicznej, itp
  • Przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności oraz innych dokumentów niezbędnych do rozliczania projektów
  • Prowadzenie dokumentacji finansowej projektów, weryfikacja zgodności i prawidłowości wydatkowania środków z budżetem projektu oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym
  • Monitorowanie realizacji wskaźników produktu i rezultatu
  • Zapewnienie zgodności realizacji projektów z umowami, programami oraz wytycznymi UE
  • Udział w kontrolach projektów prowadzonych przez zewnętrzne podmioty
  • Koordynowanie obiegu dokumentów projektowych
  • Wsparcie w przygotowywaniu raportów merytorycznych związanych z rozliczaniem projektów
  • Administracyjne wsparcie zespołu badawczego podczas realizacji projektów
  • Współpraca z działem księgowości, działem kadr i płac, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami zarządzającymi środkami unijnymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/tka ds. Realizacji i Rozliczeń Projektów

Warszawa
Wygasła: 19.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie wniosków o finansowanie projektów z Funduszy UE, programów ramowych KE, Europejskiej Agencji Kosmicznej, itp
  • Przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności oraz innych dokumentów niezbędnych do rozliczania projektów
  • Prowadzenie dokumentacji finansowej projektów, weryfikacja zgodności i prawidłowości wydatkowania środków z budżetem projektu oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym
  • Monitorowanie realizacji wskaźników produktu i rezultatu
  • Zapewnienie zgodności realizacji projektów z umowami, programami oraz wytycznymi UE
  • Udział w kontrolach projektów prowadzonych przez zewnętrzne podmioty
  • Koordynowanie obiegu dokumentów projektowych
  • Wsparcie w przygotowywaniu raportów merytorycznych związanych z rozliczaniem projektów
  • Administracyjne wsparcie zespołu badawczego podczas realizacji projektów
  • Współpraca z działem księgowości, działem kadr i płac, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami zarządzającymi środkami unijnymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Executive Assistant

Warszawa
Wygasła: 09.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Logistyczne i administracyjne wsparcie CEO w realizacji procesów biznesowych
  • Umawianie i udział w spotkaniach biznesowych (z inwestorami i osobami kluczowymi dla rozwoju biznesu)
  • Kontakt z interesantami (wewnętrznymi i zewnętrznymi)
  • Prowadzenie bazy kontaktów CEO
  • Organizowanie i koordynowanie kalendarza spotkań CEO
  • Dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami oraz raportowanie o najważniejszych wiadomościach)
  • Systematyczne korzystanie z aplikacji i systemów ułatwiających organizację pracy
  • Przygotowywanie i analiza zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów w języku polskim i angielskim
  • Tworzenie pism, harmonogramów, kart projektu
  • Ewidencja dokumentów oraz przekazywanie ich do archiwizacji
  • Zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji oraz współpracy z działami
  • Organizacja podróży służbowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka działu ds. realizacji i rozliczeń projektów

Poznańska 400, Ożarów Mazowiecki
Wygasła: 25.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wsparcie działu realizacji i rozliczeń projektów w bieżących pracach administracyjnych
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług w zakresie weryfikacji dokumentacji
  • Obsługa procesu obiegu dokumentów w firmie
  • Porządkowanie i archiwizowanie dokumentów
  • Zarządzanie kalendarzem i dostępnością sal konferencyjnych
  • Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
  • Obsługa korespondencji mailowej
  • Obsługa spotkań wewnętrznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/tka ds. Realizacji i Rozliczeń Projektów

Ołtarzew (pow. warszawski zachodni)
Wygasła: 16.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie wniosków o finansowanie projektów z Funduszy UE, programów ramowych KE, Europejskiej Agencji Kosmicznej, itp
  • Przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności oraz innych dokumentów niezbędnych do rozliczania projektów
  • Prowadzenie dokumentacji finansowej projektów, weryfikacja zgodności i prawidłowości wydatkowania środków z budżetem projektu oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym
  • Monitorowanie realizacji wskaźników produktu i rezultatu
  • Zapewnienie zgodności realizacji projektów z umowami, programami oraz wytycznymi UE
  • Udział w kontrolach projektów prowadzonych przez zewnętrzne podmioty
  • Koordynowanie obiegu dokumentów projektowych
  • Wsparcie w przygotowywaniu raportów merytorycznych związanych z rozliczaniem projektów
  • Administracyjne wsparcie zespołu badawczego podczas realizacji projektów
  • Współpraca z działem księgowości, działem kadr i płac, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami zarządzającymi środkami unijnymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk Finansowy

Poznańska 400, Ołtarzew (pow. warszawski zachodni)
Wygasła: 19.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Udział w przygotowywaniu budżetu, prognoz krótko i długoterminowych
  • Rozwój raportowania bilansu i przepływów pieniężnych
  • Wdrażanie narzędzi do planowania i raportowania
  • Przygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych, wyjaśnianie odchyleń od założeń
  • Aktywne poszukiwanie i wdrażanie inicjatyw usprawniających procesy w dziale finansowym
  • Gromadzenie informacji oraz przygotowywanie raportów wspierających podejmowanie decyzji zarządczych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka działu prawnego

Poznańska 400, Ożarów Mazowiecki
Wygasła: 21.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wsparcie działu prawnego w bieżącej pracy, zarówno w kwestiach organizacyjnych jak i administracyjnych
  • Archiwizacja dokumentacji papierowej i elektronicznej: zakładanie segregatorów i ich rejestrowanie, archiwizacja dokumentów korporacyjnych oraz pozostałej dokumentacji, prowadzenie rejestrów (tj. rejestry umów, pełnomocnictw, uchwał organów itp.)
  • Przygotowywanie skanów i kserokopii dokumentów, katalogowanie ich w obowiązujących w spółce systemach
  • Wsparcie w procesach związanych z gromadzeniem i przekazywaniem dokumentów
  • Wsparcie przy wypełnianiu wniosków i formularzy, w tym formularzy elektronicznych
  • Dostarczanie wniosków do sądów i urzędów, również tych elektronicznych
  • Koordynacja podpisów pod dokumentami
  • Wsparcie w przygotowywaniu dokumentów prawnych powielanych wg jednego wzorca
  • Przygotowanie zlecanych przez prawników raportów, zestawień i prezentacji oraz pism
  • Bieżący kontakt z sądami, prokuraturami, komornikami i urzędami
  • Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym
  • Zapewnienie pracownikom Spółki oraz klientów Spółki dostępu do informacji prawnej
  • Obsługa formalna posiedzeń organów Spółki oraz klientów Spółki
  • Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez prawników w ramach zajmowanego stanowiska
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Compliance Officer

Poznańska 400, Ożarów Mazowiecki
Wygasła: 16.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Identyfikowanie potencjalnych ryzyk związanych z obowiązującymi przepisami i procedurami
  • Identyfikowanie potrzeb w zakresie usystematyzowania procesów
  • Identyfikowanie szans i proponowanie zmian w zakresie wprowadzania standardów i mechanizmów funkcjonujących w międzynarodowych systemach jakości
  • Przygotowywanie procedur, instrukcji i regulaminów
  • Aktualizacja zmian w dokumentacji systemowej w ramach optymalizacji procesów
  • Przeprowadzanie audytów wewnętrznych
  • Uruchomienie systemu informowania o nieprawidłowościach
  • Koordynowanie prac przy opracowaniu, zatwierdzaniu, weryfikowaniu i aktualizacji dokumentacji
  • Nadzór nad działaniami zapobiegawczymi, korekcyjnymi i korygującymi
  • Planowanie i przeprowadzanie szkoleń pracowników i partnerów biznesowych w zakresie obowiązujących wymogów i przepisów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk Finansowy

Poznańska 400, Ołtarzew (pow. warszawski zachodni)
Wygasła: 13.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Udział w przygotowywaniu budżetu, prognoz krótko i długoterminowych
  • Rozwój raportowania bilansu i przepływów pieniężnych
  • Wdrażanie narzędzi do planowania i raportowania
  • Przygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych, wyjaśnianie odchyleń od założeń
  • Aktywne poszukiwanie i wdrażanie inicjatyw usprawniających procesy w dziale finansowym
  • Gromadzenie informacji oraz przygotowywanie raportów wspierających podejmowanie decyzji zarządczych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Compliance Officer

Ołtarzew (pow. warszawski zachodni)
Wygasła: 08.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Identyfikowanie potencjalnych ryzyk związanych z obowiązującymi przepisami i procedurami
  • Identyfikowanie potrzeb w zakresie usystematyzowania procesów
  • Identyfikowanie szans i proponowanie zmian w zakresie wprowadzania standardów i mechanizmów funkcjonujących w międzynarodowych systemach jakości
  • Przygotowywanie procedur, instrukcji i regulaminów
  • Aktualizacja zmian w dokumentacji systemowej w ramach optymalizacji procesów
  • Przeprowadzanie audytów wewnętrznych
  • Uruchomienie systemu informowania o nieprawidłowościach
  • Koordynowanie prac przy opracowaniu, zatwierdzaniu, weryfikowaniu i aktualizacji dokumentacji
  • Nadzór nad działaniami zapobiegawczymi, korekcyjnymi i korygującymi
  • Planowanie i przeprowadzanie szkoleń pracowników i partnerów biznesowych w zakresie obowiązujących wymogów i przepisów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Działu Prawnego

Ołtarzew (pow. warszawski zachodni)
Wygasła: 08.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Wsparcie działu prawnego w bieżącej pracy, zarówno w kwestiach organizacyjnych jak i administracyjnych
  • Archiwizacja dokumentacji papierowej i elektronicznej: zakładanie segregatorów i ich rejestrowanie, archiwizacja dokumentów korporacyjnych oraz pozostałej dokumentacji, prowadzenie rejestrów (tj. rejestry umów, pełnomocnictw, uchwał organów itp.)
  • Przygotowywanie skanów i kserokopii dokumentów, katalogowanie ich w obowiązujących w spółce systemach
  • Wsparcie w procesach związanych z gromadzeniem i przekazywaniem dokumentów
  • Wsparcie przy wypełnianiu wniosków i formularzy, w tym formularzy elektronicznych
  • Dostarczanie wniosków do sądów i urzędów, również tych elektronicznych
  • Koordynacja podpisów pod dokumentami
  • Wsparcie w przygotowywaniu dokumentów prawnych powielanych wg jednego wzorca
  • Przygotowanie zlecanych przez prawników raportów, zestawień i prezentacji oraz pism
  • Bieżący kontakt z sądami, prokuraturami, komornikami i urzędami
  • Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym
  • Zapewnienie pracownikom Spółki oraz klientów Spółki dostępu do informacji prawnej
  • Obsługa formalna posiedzeń organów Spółki oraz klientów Spółki
  • Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez prawników w ramach zajmowanego stanowiska
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/tka ds. administracyjnych

Lublin
Wygasła: 12.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kompleksowa obsługa biura: przyjmowanie gości, obsługa spotkań, obsługa połączeń telefonicznych, telekonferencji
  • Obsługa administracyjna biura: zaopatrzenie w art. biurowe i spożywcze, dbanie o wizerunek biura, organizacja przestrzeni biurowej
  • Współpraca z organami administracji publicznej, urzędami, instytucjami itp
  • Współpraca z odpowiednimi urzędami i organizacjami w ramach prowadzonych projektów
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług
  • Planowanie logistyczne dostaw, nadzorowanie zamówień
  • Obsługa procesu obiegu dokumentów w firmie
  • Porządkowanie i archiwizowanie dokumentów
  • Zarządzanie kalendarzem i dostępnością sal konferencyjnych
  • Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, zamawianie i odbieranie przesyłek kurierskich
  • Obsługa korespondencji mailowej
  • Obsługa spotkań wewnętrznych
  • Tworzenie harmonogramów
  • Wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/tka ds. jakości

Ołtarzew (pow. warszawski zachodni)
Wygasła: 09.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Mapowanie procesów z zastosowaniem oprogramowania Visio
  • Opisywanie procesów w formie procedur na podstawie wywiadów prowadzonych z właścicielem i uczestnikami procesu
  • Opisywanie działań w formie instrukcji
  • Opracowywanie formularzy
  • Aktualizacja zmian w dokumentacji systemowej w ramach optymalizacji procesów
  • Przeprowadzanie audytów wewnętrznych systemu zarządzania jakością w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001
  • Przeprowadzanie analizy ryzyk i szans w procesie
  • Ustanawianie mierników w procesie
  • Identyfikowanie potrzeb w zakresie usystematyzowania procesów
  • Koordynowanie prac przy opracowaniu, zatwierdzaniu, weryfikowaniu i aktualizacji dokumentacji
  • Tworzenie statystyk, raportów i innych dokumentów związanych z kontrolą jakości
  • Przedstawianie potrzeb związanych z utrzymaniem i doskonaleniem systemu zarządzania
  • Nadzór nad działaniami zapobiegawczymi, korekcyjnymi i korygującymi
  • Planowanie szkoleń pracowników w zakresie SZJ
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Executive Assistant

Lublin
Wygasła: 25.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Obowiązki:
  • Logistyczne i administracyjne wsparcie CEO w realizacji procesów biznesowych
  • Umawianie i udział w spotkaniach biznesowych (z inwestorami i osobami kluczowymi dla rozwoju biznesu)
  • Kontakt z interesantami (wewnętrznymi i zewnętrznymi)
  • Prowadzenie bazy kontaktów CEO
  • Organizowanie i koordynowanie kalendarza spotkań CEO
  • Dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami oraz raportowanie o najważniejszych wiadomościach)
  • Systematyczne korzystanie z aplikacji i systemów ułatwiających organizację pracy
  • Przygotowywanie i analiza zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów w języku polskim i angielskim
  • Tworzenie pism, harmonogramów, kart projektu
  • Ewidencja dokumentów oraz przekazywanie ich do archiwizacji
  • Zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji oraz współpracy z działami
  • Organizacja podróży służbowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk Finansowy

Ołtarzew (pow. warszawski zachodni)
Wygasła: 09.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Udział w przygotowywaniu budżetu, prognoz krótko i długoterminowych
  • Rozwój raportowania bilansu i przepływów pieniężnych
  • Wdrażanie narzędzi do planowania i raportowania
  • Przygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych, wyjaśnianie odchyleń od założeń
  • Aktywne poszukiwanie i wdrażanie inicjatyw usprawniających procesy w dziale finansowym
  • Gromadzenie informacji oraz przygotowywanie raportów wspierających podejmowanie decyzji zarządczych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/tka ds. Realizacji i Rozliczeń Projektów

Ołtarzew (pow. warszawski zachodni)
Wygasła: 13.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie wniosków o finansowanie projektów z Funduszy UE, programów ramowych KE, Europejskiej Agencji Kosmicznej, itp
  • Przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności oraz innych dokumentów niezbędnych do rozliczania projektów
  • Prowadzenie dokumentacji finansowej projektów, weryfikacja zgodności i prawidłowości wydatkowania środków z budżetem projektu oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym
  • Monitorowanie realizacji wskaźników produktu i rezultatu
  • Zapewnienie zgodności realizacji projektów z umowami, programami oraz wytycznymi UE
  • Udział w kontrolach projektów prowadzonych przez zewnętrzne podmioty
  • Koordynowanie obiegu dokumentów projektowych
  • Wsparcie w przygotowywaniu raportów merytorycznych związanych z rozliczaniem projektów
  • Administracyjne wsparcie zespołu badawczego podczas realizacji projektów
  • Współpraca z działem księgowości, działem kadr i płac, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami zarządzającymi środkami unijnymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka ds. Zakupów

Lublin
Wygasła: 07.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Obowiązki:
  • Logistyczne wsparcie działań firmy
  • Przygotowanie towarów do wysyłki i ich odpowiednie zabezpieczenie
  • Dowóz towarów do wskazanych klientów
  • Bieżąca obsługa rozładunków, załadunków i wysyłek
  • Przeprowadzanie inwentaryzacji i uzupełnianie stanów magazynowych
  • Wsparcie w obsłudze procesu obiegu dokumentów i prowadzenia rejestrów
  • Opracowanie raportów, analiz i zestawień
  • Bieżąca aktualizacja baz danych, archiwizacja dokumentów
  • Korespondencja listowa i mailowa
  • Kontakt z powierzonymi kontrahentami, pośrednikami i dostawcami
  • Bieżąca obsługa biura
  • Negocjowanie warunków współpracy z dostawcami i firmami transportowymi
  • Realizacja zleconych zamówień i zakupów
  • Poszukiwanie zamienników do obecnie realizowanych produktów
  • Wparcie przy obsłudze reklamacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne