Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
samodzielne inicjowanie spotkań i projektów sprzedażowych ukierunkowanych na klientów z różnych segmentów rynku, w zakresie wszystkich dostępnych ryzyk ubezpieczeniowych;
prowadzenie negocjacji oraz finalizowanie procesu sprzedaży;
badanie potrzeb klienta, analizę dotychczasowego stanu ochrony ubezpieczeniowej klienta;
współpracę z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej firmy (np. w zakresie tworzenia dedykowanych programów ubezpieczeniowych, rozwiązań optymalizujących składkę ubezpieczeniową, działań związanych z likwidacją szkód, działań związanych z odnowieniem polis);
prowadzenie szkoleń dla klientów z zakresu wdrożonej ochrony ubezpieczeniowej i nowych produktów ubezpieczeniowych;
bieżące reagowanie na potrzeby klientów;
uczestniczenie w szkoleniach produktowych i sprzedażowych oraz dzielenie się wiedzą w zespole;
budowanie relacji z przedstawicielami zakładów ubezpieczeń;
raportowanie swojej aktywności sprzedażowej w CRM;
samodzielne inicjowanie spotkań i projektów sprzedażowych ukierunkowanych na klientów z różnych segmentów rynku, w zakresie wszystkich dostępnych ryzyk ubezpieczeniowych;
prowadzenie negocjacji oraz finalizowanie procesu sprzedaży;
badanie potrzeb klienta, analizę dotychczasowego stanu ochrony ubezpieczeniowej klienta;
współpracę z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej firmy (np. w zakresie tworzenia dedykowanych programów ubezpieczeniowych, rozwiązań optymalizujących składkę ubezpieczeniową, działań związanych z likwidacją szkód, działań związanych z odnowieniem polis);
prowadzenie szkoleń dla klientów z zakresu wdrożonej ochrony ubezpieczeniowej i nowych produktów ubezpieczeniowych;
bieżące reagowanie na potrzeby klientów;
uczestniczenie w szkoleniach produktowych i sprzedażowych oraz dzielenie się wiedzą w zespole;
budowanie relacji z przedstawicielami zakładów ubezpieczeń;
raportowanie swojej aktywności sprzedażowej w CRM;
samodzielne inicjowanie spotkań i projektów sprzedażowych ukierunkowanych na klientów z różnych segmentów rynku, w zakresie wszystkich dostępnych ryzyk ubezpieczeniowych;
prowadzenie negocjacji oraz finalizowanie procesu sprzedaży;
badanie potrzeb klienta, analizę dotychczasowego stanu ochrony ubezpieczeniowej klienta;
współpracę z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej firmy (np. w zakresie tworzenia dedykowanych programów ubezpieczeniowych, rozwiązań optymalizujących składkę ubezpieczeniową, działań związanych z likwidacją szkód, działań związanych z odnowieniem polis);
prowadzenie szkoleń dla klientów z zakresu wdrożonej ochrony ubezpieczeniowej i nowych produktów ubezpieczeniowych;
bieżące reagowanie na potrzeby klientów;
uczestniczenie w szkoleniach produktowych i sprzedażowych oraz dzielenie się wiedzą w zespole;
budowanie relacji z przedstawicielami zakładów ubezpieczeń;
raportowanie swojej aktywności sprzedażowej w CRM;
samodzielne inicjowanie spotkań i projektów sprzedażowych ukierunkowanych na klientów z różnych segmentów rynku, w zakresie wszystkich dostępnych ryzyk ubezpieczeniowych;
prowadzenie negocjacji oraz finalizowanie procesu sprzedaży;
badanie potrzeb klienta, analizę dotychczasowego stanu ochrony ubezpieczeniowej klienta;
współpracę z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej firmy (np. w zakresie tworzenia dedykowanych programów ubezpieczeniowych, rozwiązań optymalizujących składkę ubezpieczeniową, działań związanych z likwidacją szkód, działań związanych z odnowieniem polis);
prowadzenie szkoleń dla klientów z zakresu wdrożonej ochrony ubezpieczeniowej i nowych produktów ubezpieczeniowych;
bieżące reagowanie na potrzeby klientów;
uczestniczenie w szkoleniach produktowych i sprzedażowych oraz dzielenie się wiedzą w zespole;
budowanie relacji z przedstawicielami zakładów ubezpieczeń;
raportowanie swojej aktywności sprzedażowej w CRM;
samodzielne inicjowanie spotkań i projektów sprzedażowych ukierunkowanych na klientów z różnych segmentów rynku, w zakresie wszystkich dostępnych ryzyk ubezpieczeniowych;
prowadzenie negocjacji oraz finalizowanie procesu sprzedaży;
badanie potrzeb klienta, analizę dotychczasowego stanu ochrony ubezpieczeniowej klienta;
współpracę z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej firmy (np. w zakresie tworzenia dedykowanych programów ubezpieczeniowych, rozwiązań optymalizujących składkę ubezpieczeniową, działań związanych z likwidacją szkód, działań związanych z odnowieniem polis);
prowadzenie szkoleń dla klientów z zakresu wdrożonej ochrony ubezpieczeniowej i nowych produktów ubezpieczeniowych;
bieżące reagowanie na potrzeby klientów;
uczestniczenie w szkoleniach produktowych i sprzedażowych oraz dzielenie się wiedzą w zespole;
budowanie relacji z przedstawicielami zakładów ubezpieczeń;
raportowanie swojej aktywności sprzedażowej w CRM;
samodzielne inicjowanie spotkań i projektów sprzedażowych ukierunkowanych na klientów z różnych segmentów rynku, w zakresie wszystkich dostępnych ryzyk ubezpieczeniowych;
prowadzenie negocjacji oraz finalizowanie procesu sprzedaży;
badanie potrzeb klienta, analizę dotychczasowego stanu ochrony ubezpieczeniowej klienta;
współpracę z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej firmy (np. w zakresie tworzenia dedykowanych programów ubezpieczeniowych, rozwiązań optymalizujących składkę ubezpieczeniową, działań związanych z likwidacją szkód, działań związanych z odnowieniem polis);
prowadzenie szkoleń dla klientów z zakresu wdrożonej ochrony ubezpieczeniowej i nowych produktów ubezpieczeniowych;
bieżące reagowanie na potrzeby klientów;
uczestniczenie w szkoleniach produktowych i sprzedażowych oraz dzielenie się wiedzą w zespole;
budowanie relacji z przedstawicielami zakładów ubezpieczeń;
raportowanie swojej aktywności sprzedażowej w CRM;
samodzielne inicjowanie spotkań i projektów sprzedażowych ukierunkowanych na klientów z różnych segmentów rynku, w zakresie wszystkich dostępnych ryzyk ubezpieczeniowych;
prowadzenie negocjacji oraz finalizowanie procesu sprzedaży;
badanie potrzeb klienta, analizę dotychczasowego stanu ochrony ubezpieczeniowej klienta;
współpracę z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej firmy (np. w zakresie tworzenia dedykowanych programów ubezpieczeniowych, rozwiązań optymalizujących składkę ubezpieczeniową, działań związanych z likwidacją szkód, działań związanych z odnowieniem polis);
prowadzenie szkoleń dla klientów z zakresu wdrożonej ochrony ubezpieczeniowej i nowych produktów ubezpieczeniowych;
bieżące reagowanie na potrzeby klientów;
uczestniczenie w szkoleniach produktowych i sprzedażowych oraz dzielenie się wiedzą w zespole;
budowanie relacji z przedstawicielami zakładów ubezpieczeń;
raportowanie swojej aktywności sprzedażowej w CRM;
samodzielne inicjowanie spotkań i projektów sprzedażowych ukierunkowanych na klientów z różnych segmentów rynku, w zakresie wszystkich dostępnych ryzyk ubezpieczeniowych;
prowadzenie negocjacji oraz finalizowanie procesu sprzedaży;
badanie potrzeb klienta, analizę dotychczasowego stanu ochrony ubezpieczeniowej klienta;
współpracę z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej firmy (np. w zakresie tworzenia dedykowanych programów ubezpieczeniowych, rozwiązań optymalizujących składkę ubezpieczeniową, działań związanych z likwidacją szkód, działań związanych z odnowieniem polis);
prowadzenie szkoleń dla klientów z zakresu wdrożonej ochrony ubezpieczeniowej i nowych produktów ubezpieczeniowych;
bieżące reagowanie na potrzeby klientów;
uczestniczenie w szkoleniach produktowych i sprzedażowych oraz dzielenie się wiedzą w zespole;
budowanie relacji z przedstawicielami zakładów ubezpieczeń;
raportowanie swojej aktywności sprzedażowej w CRM;
samodzielne inicjowanie spotkań i projektów sprzedażowych ukierunkowanych na klientów z różnych segmentów rynku, w zakresie wszystkich dostępnych ryzyk ubezpieczeniowych;
prowadzenie negocjacji oraz finalizowanie procesu sprzedaży;
badanie potrzeb klienta, analizę dotychczasowego stanu ochrony ubezpieczeniowej klienta;
współpracę z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej firmy (np. w zakresie tworzenia dedykowanych programów ubezpieczeniowych, rozwiązań optymalizujących składkę ubezpieczeniową, działań związanych z likwidacją szkód, działań związanych z odnowieniem polis);
prowadzenie szkoleń dla klientów z zakresu wdrożonej ochrony ubezpieczeniowej i nowych produktów ubezpieczeniowych;
bieżące reagowanie na potrzeby klientów;
uczestniczenie w szkoleniach produktowych i sprzedażowych oraz dzielenie się wiedzą w zespole;
budowanie relacji z przedstawicielami zakładów ubezpieczeń;
raportowanie swojej aktywności sprzedażowej w CRM;
samodzielne inicjowanie spotkań i projektów sprzedażowych ukierunkowanych na klientów z różnych segmentów rynku, w zakresie wszystkich dostępnych ryzyk ubezpieczeniowych;
prowadzenie negocjacji oraz finalizowanie procesu sprzedaży;
badanie potrzeb klienta, analizę dotychczasowego stanu ochrony ubezpieczeniowej klienta;
współpracę z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej firmy (np. w zakresie tworzenia dedykowanych programów ubezpieczeniowych, rozwiązań optymalizujących składkę ubezpieczeniową, działań związanych z likwidacją szkód, działań związanych z odnowieniem polis);
prowadzenie szkoleń dla klientów z zakresu wdrożonej ochrony ubezpieczeniowej i nowych produktów ubezpieczeniowych;
bieżące reagowanie na potrzeby klientów;
uczestniczenie w szkoleniach produktowych i sprzedażowych oraz dzielenie się wiedzą w zespole;
budowanie relacji z przedstawicielami zakładów ubezpieczeń;
raportowanie swojej aktywności sprzedażowej w CRM;
samodzielne inicjowanie spotkań i projektów sprzedażowych ukierunkowanych na klientów z różnych segmentów rynku, w zakresie wszystkich dostępnych ryzyk ubezpieczeniowych;
prowadzenie negocjacji oraz finalizowanie procesu sprzedaży;
badanie potrzeb klienta, analizę dotychczasowego stanu ochrony ubezpieczeniowej klienta;
współpracę z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej firmy (np. w zakresie tworzenia dedykowanych programów ubezpieczeniowych, rozwiązań optymalizujących składkę ubezpieczeniową, działań związanych z likwidacją szkód, działań związanych z odnowieniem polis);
prowadzenie szkoleń dla klientów z zakresu wdrożonej ochrony ubezpieczeniowej i nowych produktów ubezpieczeniowych;
bieżące reagowanie na potrzeby klientów;
uczestniczenie w szkoleniach produktowych i sprzedażowych oraz dzielenie się wiedzą w zespole;
budowanie relacji z przedstawicielami zakładów ubezpieczeń;
raportowanie swojej aktywności sprzedażowej w CRM;
samodzielne inicjowanie spotkań i projektów sprzedażowych ukierunkowanych na klientów z różnych segmentów rynku, w zakresie wszystkich dostępnych ryzyk ubezpieczeniowych;
prowadzenie negocjacji oraz finalizowanie procesu sprzedaży;
badanie potrzeb klienta, analizę dotychczasowego stanu ochrony ubezpieczeniowej klienta;
współpracę z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej firmy (np. w zakresie tworzenia dedykowanych programów ubezpieczeniowych, rozwiązań optymalizujących składkę ubezpieczeniową, działań związanych z likwidacją szkód, działań związanych z odnowieniem polis);
prowadzenie szkoleń dla klientów z zakresu wdrożonej ochrony ubezpieczeniowej i nowych produktów ubezpieczeniowych;
bieżące reagowanie na potrzeby klientów;
uczestniczenie w szkoleniach produktowych i sprzedażowych oraz dzielenie się wiedzą w zespole;
budowanie relacji z przedstawicielami zakładów ubezpieczeń;
raportowanie swojej aktywności sprzedażowej w CRM;
samodzielne inicjowanie spotkań i projektów sprzedażowych ukierunkowanych na klientów z różnych segmentów rynku, w zakresie wszystkich dostępnych ryzyk ubezpieczeniowych;
prowadzenie negocjacji oraz finalizowanie procesu sprzedaży;
badanie potrzeb klienta, analizę dotychczasowego stanu ochrony ubezpieczeniowej klienta;
współpracę z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej firmy (np. w zakresie tworzenia dedykowanych programów ubezpieczeniowych, rozwiązań optymalizujących składkę ubezpieczeniową, działań związanych z likwidacją szkód, działań związanych z odnowieniem polis);
prowadzenie szkoleń dla klientów z zakresu wdrożonej ochrony ubezpieczeniowej i nowych produktów ubezpieczeniowych;
bieżące reagowanie na potrzeby klientów;
uczestniczenie w szkoleniach produktowych i sprzedażowych oraz dzielenie się wiedzą w zespole;
budowanie relacji z przedstawicielami zakładów ubezpieczeń;
raportowanie swojej aktywności sprzedażowej w CRM;
samodzielne inicjowanie spotkań i projektów sprzedażowych ukierunkowanych na klientów z różnych segmentów rynku, w zakresie wszystkich dostępnych ryzyk ubezpieczeniowych;
prowadzenie negocjacji oraz finalizowanie procesu sprzedaży;
badanie potrzeb klienta, analizę dotychczasowego stanu ochrony ubezpieczeniowej klienta;
współpracę z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej firmy (np. w zakresie tworzenia dedykowanych programów ubezpieczeniowych, rozwiązań optymalizujących składkę ubezpieczeniową, działań związanych z likwidacją szkód, działań związanych z odnowieniem polis);
prowadzenie szkoleń dla klientów z zakresu wdrożonej ochrony ubezpieczeniowej i nowych produktów ubezpieczeniowych;
bieżące reagowanie na potrzeby klientów;
uczestniczenie w szkoleniach produktowych i sprzedażowych oraz dzielenie się wiedzą w zespole;
budowanie relacji z przedstawicielami zakładów ubezpieczeń;
raportowanie swojej aktywności sprzedażowej w CRM;
samodzielne inicjowanie spotkań i projektów sprzedażowych ukierunkowanych na klientów z różnych segmentów rynku, w zakresie wszystkich dostępnych ryzyk ubezpieczeniowych;
prowadzenie negocjacji oraz finalizowanie procesu sprzedaży;
badanie potrzeb klienta, analizę dotychczasowego stanu ochrony ubezpieczeniowej klienta;
współpracę z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej firmy (np. w zakresie tworzenia dedykowanych programów ubezpieczeniowych, rozwiązań optymalizujących składkę ubezpieczeniową, działań związanych z likwidacją szkód, działań związanych z odnowieniem polis);
prowadzenie szkoleń dla klientów z zakresu wdrożonej ochrony ubezpieczeniowej i nowych produktów ubezpieczeniowych;
bieżące reagowanie na potrzeby klientów;
uczestniczenie w szkoleniach produktowych i sprzedażowych oraz dzielenie się wiedzą w zespole;
budowanie relacji z przedstawicielami zakładów ubezpieczeń;
raportowanie swojej aktywności sprzedażowej w CRM;
samodzielne inicjowanie spotkań i projektów sprzedażowych ukierunkowanych na klientów z różnych segmentów rynku, w zakresie wszystkich dostępnych ryzyk ubezpieczeniowych;
prowadzenie negocjacji oraz finalizowanie procesu sprzedaży;
badanie potrzeb klienta, analizę dotychczasowego stanu ochrony ubezpieczeniowej klienta;
współpracę z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej firmy (np. w zakresie tworzenia dedykowanych programów ubezpieczeniowych, rozwiązań optymalizujących składkę ubezpieczeniową, działań związanych z likwidacją szkód, działań związanych z odnowieniem polis);
prowadzenie szkoleń dla klientów z zakresu wdrożonej ochrony ubezpieczeniowej i nowych produktów ubezpieczeniowych;
bieżące reagowanie na potrzeby klientów;
uczestniczenie w szkoleniach produktowych i sprzedażowych oraz dzielenie się wiedzą w zespole;
budowanie relacji z przedstawicielami zakładów ubezpieczeń;
raportowanie swojej aktywności sprzedażowej w CRM;