Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (29)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 29 )
Projektant / Projektanka Graficzny/a
Jana Długosza 2, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 25.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Browar Stu Mostów, znany ze swojej pasji do innowacji i rzemiosła piwnego, poszukuje kreatywnego Projektantki/projektanta Graficznego do dołączenia do naszego zespołu komunikacji prowadzonego przez projektanta Mariana Misiaka. Jako Projektant Graficzny, będziesz miał/a kluczową rolę w kształtowaniu wizualnej tożsamości naszej marki, projektując szeroki zakres materiałów komunikacyjnych i promocyjnych. Twoja praca będzie obejmować oprawy graficzne wydarzeń, etykiety produktów, kampanie reklamowe oraz materiały merchandisingowe. Poszukujemy osoby z misyjnym podejściem, pasją do projektowania oraz wyjątkową dbałością o jakość i detal
Kluczowe obowiązki:
1. Projektowanie i realizacja koncepcji graficznych dla różnorodnych potrzeb komunikacyjnych i marketingowych Browaru Stu Mostów oraz marek zależnych
2. Tworzenie wizualizacji i opraw graficznych wydarzeń, etykiet piw, kampanii
reklamowych oraz materiałów promocyjnych
3. Ścisła współpraca z prowadzącym zespół oraz innymi działami w celu zapewnienia spójności wizualnej marki
4. Monitorowanie trendów w designie i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań do projektów
5. Zarządzanie projektami od koncepcji do finalnego produktu, dbałość o terminowość i jakość wykonania
Cel stanowiska: Działania zgodne z identyfikacją marki Browaru Stu Mostów i marek zależnych, tworzenie, komunikowanie naszych aktywności w przestrzeni offline i online krótkoterminowo i długoterminowo zgodnie ze strategią marki
Opis stanowiska:
Browar Stu Mostów, lider innowacji w branży piw rzemieślniczych, poszukuje kreatywnej i dynamicznej osoby na stanowisko specjalisty ds. komunikacji. Szukamy kogoś, kto będzie dobrze zorganizowany, będzie błyskawicznie reagować na aktualnie zmieniające się trendy, wydarzenia potrafiąc wplatać je w narrację naszej marki. Szukamy kogoś kto doskonale porusza się w mediach społecznościowych, potrafi planować i na bieżąco reagować na zmianę. Idealny kandydat powinien być samodzielny, doskonale zorganizowany i gotowy na tworzenie treści, relacji, by realizować cele z przyjemnością
Kluczowe obowiązki/zakres obowiązków:
1. Zarządzanie i planowanie wszystkich aktywności offline i online, które umacniają spójną markę wg strategii i są wsparciem dla sprzedaży
2. Tworzenie i publikowanie angażujących treści wg harmonogramów, w tym zdjęć, filmów i relacji na żywo w mediach społecznościowych do wszystkich grup docelowych
3. Rozwijanie relacji z influenserami, lokalnymi społecznościami, osobami opiniotwórczymi zgodnie ze strategią marki
4. Bieżące reagowanie na wydarzenia społeczne i kulturalne, łącząc je z komunikacją marki
5. Bieżąca analiza efektywności działań oraz ich optymalizacja
6. Promowanie kultury browaru, taproomu oraz naszej piekarni, akcentując unikalne doświadczenia
7. Zarządzanie aktywnościami w mediach społecznościowych
8. Opracowywanie i realizacja strategicznych kampanii w mediach społecznościowych, treści itd
9. Analiza efektywności treści, dostosowywanie strategii oraz raportowanie wyników