Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
realizacja strategii i planów zakupowych oraz polityki transportowej u dostawców krajowych i zagranicznych,
składanie i monitorowanie zamówień u dostawców krajowych i zagranicznych,
negocjowanie warunków handlowych oraz aktywne poszukiwanie dostawców,
monitorowanie i analiza trendów rynkowych w zakresie surowców, towarów handlowych oraz usług w celu optymalizacja kosztów łańcucha dostaw,
nadzór nad poprawnością dokumentacji handlowej, kontrola zgodności faktur z zamówieniami,
współtworzenie oraz rozwijanie procedur zakupowych, uczestnictwo w projektach doskonalenia procesów logistycznych spółki,
ścisła współpraca z zespołami Planowania, Zarządzania Produktem i Marketingu w celu zapewnienia optymalnych prognoz, dostępności produktów/półproduktów/komponentów oraz przy projektach wdrożenia nowego asortymentu
Kreowanie i nadzór nad realizacją strategii i planów zakupowych oraz polityki transportowej u dostawców krajowych i zagranicznych,
Nadzorowanie rozwoju współpracy, ocena dotychczasowych dostawców oraz pozyskiwanie alternatywnych źródeł,
Negocjowanie warunków handlowych z dostawcami,
Monitorowanie i analiza trendów rynkowych w zakresie surowców, towarów handlowych oraz usług,
Przegląd narzędzi i monitorowanie procesów zakupów strategicznych, w tym zaopatrzenia operacyjnego, ich rozwój, a także poszukiwanie optymalizacji kosztów i procesów w podległym obszarze,
Prowadzenie bądź uczestnictwo w projektach doskonalenia procesów logistycznych spółki,
Nadzór nad przygotowywaniem wniosków o dofinansowanie oraz kontakt z instytucjami finansującymi,
Ścisła współpraca z zespołami Planowania, Zarządzania Produktem i Marketingu w celu zapewnienia optymalnych prognoz, dostępności produktów oraz przy projektach wdrożenia nowego asortymentu,
Kierowanie, motywowanie i rozwój zespołów Kupców Strategicznych oraz Specjalistów ds. Zaopatrzenia
Prowadzenie i uczestnictwo w projektach wdrożeniowych od pomysłu do wprowadzenia nowości na rynek, w tym zlecanie, koordynacja i monitorowanie działań dla innych zespołów,
Praca z produktem w zakresie oceny jego technicznych i funkcjonalnych aspektów oraz możliwości ich poprawy,
Wdrażanie zmian technicznych i funkcjonalnych produktów,
Opieka nad produktem po wprowadzeniu nowości, w tym analiza i wdrażanie działań usprawniających i udrażniających sprzedaż,
Proponowanie form promocji i wizerunku produktów we współpracy z Zespołem Marketingu i Sprzedażą,
Nadzór nad poprawnością danych asortymentowych, opisów, zakładanie symboli wraz z uzupełnianiem kart asortymentowych,
Współudział w prowadzeniu i egzekucji polityki cenowej poszczególnych produktów we współpracy z Category Managerem,
Przygotowywanie prezentacji, zestawień, analiz oraz kart projektu,
Odpowiedzialność za operacyjne wprowadzanie nowości do oferty
Prowadzenie i uczestnictwo w projektach wdrożeniowych od pomysłu do wprowadzenia nowości na rynek, w tym zlecanie, koordynacja i monitorowanie działań dla innych zespołów,
Praca z produktem w zakresie oceny jego technicznych i funkcjonalnych aspektów oraz możliwości ich poprawy,
Wdrażanie zmian technicznych i funkcjonalnych produktów,
Opieka nad produktem po wprowadzeniu nowości, w tym analiza i wdrażanie działań usprawniających i udrażniających sprzedaż,
Proponowanie form promocji i wizerunku produktów we współpracy z Zespołem Marketingu i Sprzedażą,
Nadzór nad poprawnością danych asortymentowych, opisów, zakładanie symboli wraz z uzupełnianiem kart asortymentowych,
Współudział w prowadzeniu i egzekucji polityki cenowej poszczególnych produktów we współpracy z Category Managerem,
Przygotowywanie prezentacji, zestawień, analiz oraz kart projektu,
Odpowiedzialność za operacyjne wprowadzanie nowości do oferty
kreowanie i nadzór nad realizacją strategii i planów zakupowych oraz polityki transportowej u dostawców krajowych i zagranicznych,
nadzorowanie rozwoju współpracy, ocena dotychczasowych dostawców oraz pozyskiwanie alternatywnych źródeł,
negocjowanie warunków handlowych z dostawcami,
monitorowanie i analiza trendów rynkowych w zakresie surowców, towarów handlowych oraz usług,
przegląd narzędzi i monitorowanie procesów zakupów strategicznych, w tym zaopatrzenia operacyjnego, ich rozwój, a także poszukiwanie optymalizacji kosztów i procesów w podległym obszarze,
uczestnictwo w projektach doskonalenia procesów logistycznych spółki,
ścisła współpraca z zespołami Planowania, Zarządzania Produktem i Marketingu w celu zapewnienia optymalnych prognoz, dostępności produktów oraz przy projektach wdrożenia nowego asortymentu,
kierowanie, motywowanie i rozwój zespołów Kupców Strategicznych oraz Specjalistów ds. Zaopatrzenia
Kreowanie i nadzór nad realizacją strategii i planów zakupowych oraz polityki transportowej u dostawców krajowych i zagranicznych,
Nadzorowanie rozwoju współpracy, ocena dotychczasowych dostawców oraz pozyskiwanie alternatywnych źródeł,
Negocjowanie warunków handlowych z dostawcami,
Monitorowanie i analiza trendów rynkowych w zakresie surowców, towarów handlowych oraz usług,
Przegląd narzędzi i monitorowanie procesów zakupów strategicznych, w tym zaopatrzenia operacyjnego, ich rozwój, a także poszukiwanie optymalizacji kosztów i procesów w podległym obszarze,
Uczestnictwo w projektach doskonalenia procesów logistycznych spółki,
Ścisła współpraca z zespołami Planowania, Zarządzania Produktem i Marketingu w celu zapewnienia optymalnych prognoz, dostępności produktów oraz przy projektach wdrożenia nowego asortymentu,
Kierowanie, motywowanie i rozwój zespołów Kupców Strategicznych oraz Specjalistów ds. Zaopatrzenia
Ciągłe budowanie świadomości jakościowej w organizacji poprzez projakościowe podejście do procesów i produktów,
Definiowanie wymagań jakościowych oraz analiza problemów jakościowych produktów i procesów,
Uczestnictwo we wdrożeniach nowych produktów oraz zapobieganie i/lub rozwiązywanie problemów jakościowych,
Nadzór nad certyfikatami jakościowymi produktów, opracowywanie wymagań do badań oraz ich zlecanie,
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych oraz dostawców,
Sporządzanie raportów, definiowanie, weryfikacja realizacji oraz skuteczności działań korygujących i zapobiegawczych,
Wsparcie jakościowe w procesie reklamacji do dostawców– analiza, trendy, działania korygujące i prewencyjne,
Nadzór nad dokumentacją jakościową,
Monitorowanie wskaźników jakościowych procesu w celu sprawdzenia stopnia realizacji celów oraz identyfikacji obszarów wymagających usprawnień,
Analiza danych wynikających z procesu kontroli jakości: ocena dostawcy, identyfikacja niezgodności wewnątrz organizacyjnych, doskonalenie współpracy z dostawcami,
Zarządzanie procesem planowania sprzedaży, zakupów i produkcji,
Estymacja sprzedaży i zapotrzebowania,
Koordynacja działań związanych z planowaniem zapotrzebowania na surowce, półprodukty oraz wyroby gotowe, a także zasoby ludzkie w obszarze produkcji i magazynu,
Zarządzanie zapasami magazynowymi (surowców, wyrobów gotowych i towarów handlowych) oraz rotacją w celu utrzymywania optymalnego poziomu,
Sporządzanie analiz i raportów dotyczących rotacji, dostawowości, realizacji sprzedaży, poziomu zapasu oraz przygotowywanie rekomendacji i wniosków,
Współpraca z Zarządem oraz innymi zespołami w firmie w zakresie optymalizacji procesu planowania,
Prace nad rozwojem i usprawnianiem narzędzi do prognozowania i optymalizacji stanów magazynowych,
Zarządzanie podległym zespołem Planistów i Analityków
Kreowanie i nadzór nad realizacją strategii i planów zakupowych oraz polityki transportowej u dostawców krajowych i zagranicznych,
Nadzorowanie rozwoju współpracy, ocena dotychczasowych dostawców oraz pozyskiwanie alternatywnych źródeł,
Negocjowanie warunków handlowych z dostawcami,
Monitorowanie i analiza trendów rynkowych w zakresie surowców, towarów handlowych oraz usług,
Przegląd narzędzi i monitorowanie procesów zakupów strategicznych, w tym zaopatrzenia operacyjnego, ich rozwój, a także poszukiwanie optymalizacji kosztów i procesów w podległym obszarze,
Uczestnictwo w projektach doskonalenia procesów logistycznych spółki,
Ścisła współpraca z zespołami Planowania, Zarządzania Produktem i Marketingu w celu zapewnienia optymalnych prognoz, dostępności produktów oraz przy projektach wdrożenia nowego asortymentu,
Kierowanie, motywowanie i rozwój zespołów Kupców Strategicznych oraz Specjalistów ds. Zaopatrzenia
Badania rynkowe oraz analiza danych dotyczących działalności konkurencji w celu prognozowania kierunków rozwoju rynku i optymalizowania naszej oferty,
Analiza trendów na rynku i poszukiwanie rozwiązań podnoszących satysfakcję klientów,
Udział w tworzeniu strategii marek, koncepcji nowych produktów oraz strategii komunikacji,
Prowadzenie kampanii marketingowych wspierających sprzedaż oraz kampanii edukacyjnych wzmacniających rolę eksperta w branży (w tym e-marketingowych oraz związanych z aktywnością w mediach społecznościowych),
Tworzenie narzędzi komunikacji z klientem na wszystkich etapach Customer Journey,
Raportowanie efektywności przeprowadzanych działań marketingowych oraz wdrażanie rozwiązań optymalizacyjnych,
Współpraca z kluczowymi klientami oraz ze wszystkimi zespołami w firmie
Kreowanie i nadzór nad realizacją strategii i planów zakupowych oraz polityki transportowej u dostawców krajowych i zagranicznych,
Nadzorowanie rozwoju współpracy, ocena dotychczasowych dostawców oraz pozyskiwanie alternatywnych źródeł,
Negocjowanie warunków handlowych z dostawcami,
Monitorowanie i analiza trendów rynkowych w zakresie surowców, towarów handlowych oraz usług,
Przegląd narzędzi i monitorowanie procesów zakupów strategicznych, w tym zaopatrzenia operacyjnego, ich rozwój, a także poszukiwanie optymalizacji kosztów i procesów w podległym obszarze,
Uczestnictwo w projektach doskonalenia procesów logistycznych spółki,
Ścisła współpraca z zespołami Planowania, Zarządzania Produktem i Marketingu w celu zapewnienia optymalnych prognoz, dostępności produktów oraz przy projektach wdrożenia nowego asortymentu,
Kierowanie, motywowanie i rozwój zespołów Kupców Strategicznych oraz Specjalistów ds. Zaopatrzenia
Zarządzanie procesem planowania sprzedaży, zakupów i produkcji,
Estymacja sprzedaży i zapotrzebowania,
Koordynacja działań związanych z planowaniem zapotrzebowania na surowce, półprodukty oraz wyroby gotowe, a także zasoby ludzkie w obszarze produkcji i magazynu,
Zarządzanie zapasami magazynowymi (surowców, wyrobów gotowych i towarów handlowych) oraz rotacją w celu utrzymywania optymalnego poziomu,
Sporządzanie analiz i raportów dotyczących rotacji, dostawowości, realizacji sprzedaży, poziomu zapasu oraz przygotowywanie rekomendacji i wniosków,
Współpraca z Zarządem oraz innymi zespołami w firmie w zakresie optymalizacji procesu planowania,
Prace nad rozwojem i usprawnianiem narzędzi do prognozowania i optymalizacji stanów magazynowych,
Zarządzanie podległym zespołem Planistów i Analityków
Administracja personalna (dokumentacja kadrowa, wprowadzanie danych do systemu kadrowego, nadzór nad badaniami oraz szkoleniami BHP, obsługa benefitów pracowniczych),
Legalizacja zatrudnienia cudzoziemców,
Zapewnienie wsparcia pracownikom i menedżerom we wszystkich sprawach związanych z HR,
Opracowywanie i aktualizacja regulaminów oraz procedur HR,
Prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i niższego szczebla,
Koordynacja współpracy z agencjami pracy tymczasowej,
Współtworzenie i koordynacja procesów onboardingu oraz adaptacji nowych pracowników,
Inicjowanie i realizacja działań z zakresu Employer Branding i komunikacji wewnętrznej,
Współpraca z uczelniami wyższymi i organizacjami studenckimi,
Przygotowywanie i rozwój raportów HR, analiza wskaźników z zakresu ZZL,
Kalkulacja i bieżąca aktualizacja średnioterminowej prognozy sprzedaży wyrobów gotowych (rolująco 12 miesięcy do przodu) na bazie sprzedaży historycznej oraz z uwzględnieniem aktualnych trendów i informacji z obszaru Sprzedaży / Product Management,
Tworzenie planów produkcyjnych i monitoring ich wykonania w cyklach tygodniowych i miesięcznych,
Planowanie zakupów towarów oraz komponentów do produkcji,
Optymalizacja zapasu magazynowego z puntu widzenia dostępności oraz wielkości zapasu na poziomie wyrobów gotowych, półproduktów oraz komponentów,
Utrzymywanie założonego poziomu obsługi klienta i dostępności wyrobów gotowych w strategii Make-to-Stock,
Sporządzanie analiz i raportów dotyczących realizacji sprzedaży i aktualnych trendów sprzedażowych, jakości prognozowania popytu („Forecast Accuracy”) poziomu braków magazynowych („Stockouts”), wielkości i rotacji zapasu,
Automatyzacja oraz rozwijanie procesów i narzędzi planistycznych (samodzielnie, jak również we współpracy z Działem Programistów),
Aktywny udział we wdrażaniu procesu S&OP (Sales and Operations Planning) w organizacji w oparciu o podejście scenariuszowe,
Uczestniczenie w projektach interdyscyplinarnych m.in. dotyczących wprowadzania nowych produktów (NPI) i rozwijania (zwiększania) mocy produkcyjnych,
Współpraca z innymi zespołami w firmie (m.in. Dział Handlowy, Product Management, Produkcja, Zakupy, Magazyn)
Projektowanie i implementacja nowych procesów produkcyjnych, pomoc przy doborze odpowiednich maszyn i urządzeń produkcyjnych,
inicjowanie i wdrażanie usprawnień w istniejących procesach produkcyjnych oraz maszynach i urządzeniach pod względem czasu, kosztów, jakości i wydajności,
optymalizacja gniazd produkcyjnych, poprawa automatyzacji i ergonomii na stanowiskach pracy,
współudział w tworzeniu procedur i instrukcji w obszarze Produkcji i DUR,
zaproponowanie, monitorowanie i raportowanie wyników oraz wskaźników produkcyjnych (KPI),
współpraca z DUR w działaniach prewencyjnych ograniczających występowanie awarii poprzez regularne przeglądy,
rozwiązywanie niestandardowych problemów technicznych dla istniejących oraz nowo wdrażanych technologii i produktów,
ścisła współpraca z Zarządem, Działem Produkcji, R&D, Jakości, DUR, oraz innymi kluczowymi zespołami organizacji
Kreowanie i nadzór nad realizacją strategii i planów zakupowych oraz polityki transportowej u dostawców krajowych i zagranicznych,
Nadzorowanie rozwoju współpracy, ocena dotychczasowych dostawców oraz pozyskiwanie alternatywnych źródeł,
Negocjowanie warunków handlowych z dostawcami,
Monitorowanie i analiza trendów rynkowych w zakresie surowców, towarów handlowych oraz usług,
Przegląd narzędzi i monitorowanie procesów zakupów strategicznych, w tym zaopatrzenia operacyjnego, ich rozwój, a także poszukiwanie optymalizacji kosztów i procesów w podległym obszarze,
Uczestnictwo w projektach doskonalenia procesów logistycznych spółki,
Ścisła współpraca z zespołami Planowania, Zarządzania Produktem i Marketingu w celu zapewnienia optymalnych prognoz, dostępności produktów oraz przy projektach wdrożenia nowego asortymentu,
Kierowanie, motywowanie i rozwój zespołów Kupców Strategicznych oraz Specjalistów ds. Zaopatrzenia
projektowanie i implementacja nowych procesów produkcyjnych, pomoc przy doborze odpowiednich maszyn i urządzeń produkcyjnych,
inicjowanie i wdrażanie usprawnień w istniejących procesach produkcyjnych oraz maszynach i urządzeniach pod względem czasu, kosztów, jakości i wydajności,
optymalizacja gniazd produkcyjnych, poprawa automatyzacji i ergonomii na stanowiskach pracy,
współudział w tworzeniu procedur i instrukcji w obszarze Produkcji i DUR,
zaproponowanie, monitorowanie i raportowanie wyników oraz wskaźników produkcyjnych (KPI),
współpraca z DUR w działaniach prewencyjnych ograniczających występowanie awarii poprzez regularne przeglądy,
rozwiązywanie niestandardowych problemów technicznych dla istniejących oraz nowo wdrażanych technologii i produktów,
ścisła współpraca z Zarządem, Działem Produkcji, R&D, Jakości, DUR, oraz innymi kluczowymi zespołami organizacji
Składanie zamówień na usługi transportowe krajowe i zagraniczne w oparciu o otrzymane zlecenia,
Analizowanie rynku w zakresie cen i warunków usług transportowych,
Monitorowanie realizacji zamówionych usług transportowych,
Zgłaszanie i monitoring reklamacji składanych u dostawców usług transportowych,
Awizowanie dostaw i współpraca z Gospodarką Magazynową w zakresie dostaw towarów,
Dbanie o zgodność zamawianych usług z obowiązującymi przepisami,
Kwalifikowanie, ocena i weryfikacja dostawców usług transportowych,
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z dostawcami usług transportowych,
Kwalifikacje nowych dostawców we współpracy z zakupami strategicznymi na podstawie analizy potrzeb zespołów sprzedażowych i zakupowych,
Kompletowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odpraw celnych,
Obsługa faktur, kontrola płatności oraz współpraca z działem księgowości w zakresie rozrachunków z dostawcami usług transportowych oraz rozliczania kwestii podatkowych i celnych,
Prowadzenie rozliczeń z przewoźnikami w zakresie kosztów poniesionych przez firmę wynikających z powstałych reklamacji,
Nadzorowanie poprawności logistyki produktowej w oparciu o otrzymane zlecenia transportowe,
Nadzór nad flotą pojazdów firmy oraz przygotowywanie i kompletowanie danych w przypadku kontroli floty samochodowej realizowanej przez ITD lub inne organy państwowe
Kalkulacja i bieżąca aktualizacja średnioterminowej prognozy sprzedaży wyrobów gotowych (rolująco 12 miesięcy do przodu) na bazie sprzedaży historycznej oraz z uwzględnieniem aktualnych trendów i informacji z obszaru Sprzedaży / Product Management,
Tworzenie planów produkcyjnych i monitoring ich wykonania w cyklach tygodniowych i miesięcznych,
Planowanie zakupów towarów oraz komponentów do produkcji,
Optymalizacja zapasu magazynowego z puntu widzenia dostępności oraz wielkości zapasu na poziomie wyrobów gotowych, półproduktów oraz komponentów,
Utrzymywanie założonego poziomu obsługi klienta i dostępności wyrobów gotowych w strategii Make-to-Stock,
Sporządzanie analiz i raportów dotyczących realizacji sprzedaży i aktualnych trendów sprzedażowych, jakości prognozowania popytu („Forecast Accuracy”) poziomu braków magazynowych („Stockouts”), wielkości i rotacji zapasu,
Automatyzacja oraz rozwijanie procesów i narzędzi planistycznych (samodzielnie, jak również we współpracy z Działem Programistów),
Aktywny udział we wdrażaniu procesu S&OP (Sales and Operations Planning) w organizacji w oparciu o podejście scenariuszowe,
Uczestniczenie w projektach interdyscyplinarnych m.in. dotyczących wprowadzania nowych produktów (NPI) i rozwijania (zwiększania) mocy produkcyjnych,
Współpraca z innymi zespołami w firmie (m.in. Dział Handlowy, Product Management, Produkcja, Zakupy, Magazyn)
Składanie zamówień na usługi transportowe krajowe i zagraniczne w oparciu o otrzymane zlecenia,
Analizowanie rynku w zakresie cen i warunków usług transportowych,
Monitorowanie realizacji zamówionych usług transportowych,
Zgłaszanie i monitoring reklamacji składanych u dostawców usług transportowych,
Awizowanie dostaw i współpraca z Gospodarką Magazynową w zakresie dostaw towarów,
Dbanie o zgodność zamawianych usług z obowiązującymi przepisami,
Kwalifikowanie, ocena i weryfikacja dostawców usług transportowych,
Kwalifikacje nowych dostawców we współpracy z zakupami strategicznymi na podstawie analizy potrzeb zespołów sprzedażowych i zakupowych,
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z dostawcami usług transportowych,
Kompletowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odpraw celnych,
Obsługa faktur, kontrola płatności oraz współpraca z działem księgowości w zakresie rozrachunków z dostawcami usług transportowych oraz rozliczania kwestii podatkowych i celnych,
Prowadzenie rozliczeń z przewoźnikami w zakresie kosztów poniesionych przez firmę wynikających z powstałych reklamacji,
Nadzorowanie poprawności logistyki produktowej w oparciu o otrzymane zlecenia transportowe,
Nadzór nad flotą pojazdów firmy oraz przygotowywanie i kompletowanie danych w przypadku kontroli floty samochodowej realizowanej przez ITD lub inne organy państwowe,
Kreowanie, opracowanie oraz realizacja strategii i planów zakupowych,
Opracowywanie i wdrażanie standardów związanych z procesem zakupów,
Bieżąca analiza rynku dostawców, poszukiwanie alternatywnych źródeł zaopatrzenia, gromadzenie ofert i prowadzenie negocjacji z potencjalnymi nowymi dostawcami,
Kwalifikacja nowych dostawców,
Zarządzanie sytuacjami problemowymi z dostawcami, organizowanie zespołu i wskazywanie rozwiązań,
Prowadzenie projektów oszczędnościowych, proponowanie rozwiązań optymalizacyjnych koszty zakupów,
Realizacja regularnej oceny i rozwoju dostawców,
Tworzenie strategii stałego doskonalenia dostawców pod kątem parametrów kosztowych, jakościowych, technologicznych i poziomu usług
Prowadzenie i uczestniczenie w projektach wdrożeniowych, od pomysłu do wprowadzenia nowości na rynek (zlecanie, koordynacja i monitorowanie działań dla innych zespołów),
Praca z produktem w zakresie oceny jego technicznych i funkcjonalnych aspektów oraz możliwości ich poprawy, wdrażanie zmian w produktach,
Opieka nad produktem po wprowadzeniu nowości, (w tym analiza i wdrażanie działań usprawniających i udrażniających sprzedaż),
Proponowanie form promocji produktów (współpraca z Zespołem Marketingu i Sprzedażą),
Nadzór nad poprawnością danych asortymentowych, opisów, zakładanie symboli wraz z uzupełnianiem kart asortymentowych,
Współudział w prowadzeniu i egzekucji polityki cenowej poszczególnych produktów (współpraca z Category Managerem),
Przygotowywanie prezentacji, zestawień, analiz oraz kart projektu,
Odpowiedzialność za operacyjne wprowadzanie nowości do oferty
Analiza rynku w celu poszukiwania nowych rozwiązań produktowych oraz identyfikacji aktualnych trendów wśród użytkowników, rekomendacje rozwoju asortymentu,
opracowywanie nowych produktów, tworzenie prototypów, udział w ich testowaniu, proponowanie innowacyjnych rozwiązań mogących zainteresować potencjalnych konsumentów,
ulepszanie obecnych produktów poprzez modyfikację receptur, kalkulacje oraz optymalizacje kosztów wytworzenia,
wdrażanie nowych receptur oraz produktów do produkcji seryjnej,
nadzór nad jakością produktów oraz realizacja działań mających doprowadzić do ich ulepszenia,
poszukiwanie nowego wyposażenia laboratorium, utrzymywanie relacji z obecnymi dostawcami aparatury oraz laboratoriami zewnętrznymi,
śledzenie zagadnień z zakresu legislacji dotyczącej produktów spożywczych, monitorowanie zmian regulacyjnych,
inicjowanie zmian i ulepszeń w zakresie zajmowanego stanowiska
Prowadzenie i uczestniczenie w projektach wdrożeniowych, od pomysłu do wprowadzenia nowości na rynek (zlecanie, koordynacja i monitorowanie działań dla innych zespołów),
Praca z produktem w zakresie oceny jego technicznych i funkcjonalnych aspektów oraz możliwości ich poprawy, wdrażanie zmian w produktach,
Opieka nad produktem po wprowadzeniu nowości, (w tym analiza i wdrażanie działań usprawniających i udrażniających sprzedaż),
Proponowanie form promocji produktów (współpraca z Zespołem Marketingu i Sprzedażą),
Nadzór nad poprawnością danych asortymentowych, opisów, zakładanie symboli wraz z uzupełnianiem kart asortymentowych,
Współudział w prowadzeniu i egzekucji polityki cenowej poszczególnych produktów (współpraca z Category Managerem),
Przygotowywanie prezentacji, zestawień, analiz oraz kart projektu,
Odpowiedzialność za operacyjne wprowadzanie nowości do oferty
Ciągłe monitorowanie potrzeb i oczekiwań rynku i trendów, analiza konkurencji,
Aktywne reagowanie na zmiany rynkowe,
Poszukiwanie nowych pomysłów na strategicznie ważne dla firmy grupy produktowe, w ścisłej współpracy z Marketingiem, a także prezentacja koncepcji przed Zespołami,
Opracowywanie planów rozwoju kluczowych produktów (na podstawie analiz dostępnych danych w ścisłej współpracy z Marketingiem),
Opieka nad produktem po wprowadzeniu nowości, w tym analiza i wdrażanie działań usprawniających i udrażniających sprzedaż,
Zarządzanie polityką cenową dla grup produktów,
Odpowiedzialność za ofertę produktową i jej optymalną funkcjonalność dla Klienta
realizacja oraz utrzymywanie rozwiązań programistycznych wspierających sprzedaż e- commerce
- integracja i testowanie wytworzonego oprogramowania
- wprowadzanie modyfikacji na stronie sklepu
tworzenie nowych modułów oraz ich implementacja
- analiza wymagań systemowych i biznesowych
- opracowywanie dokumentacji kodu i dokumentacji użytkownika
- monitorowanie poprawności działania aplikacji
diagnostyka błędów
- udział w projektach z zakresu e-commerce
- współpraca ze wszystkimi zespołami w firmie
- programowanie nowych funkcjonalności aplikacji biznesowej w firmie z wykorzystaniem języków POSTGRESQL
HTML
CSS
JAVA
SCRIPT
- rozwijanie i konfiguracja aplikacji biznesowej w firmie
- opracowywanie dokumentacji kodu i dokumentacji użytkownika
- monitorowanie poprawności działania aplikacji biznesowej
diagnostyka błędów
- integracja aplikacji biznesowej z zewnętrznymi aplikacjami
stronami internetowymi oraz oprogramowaniem na urządzeniach mobilnych
- dbanie o jakość kodu i dokumentacji
Udział w projektach wdrożeniowych i integracyjnych dotyczących systemów informatycznych firmy,
Opracowywanie koncepcji rozwiązania na podstawie pozyskanych wymagań za porozumieniem z dostawcami zewnętrznymi, właścicielami procesów lub z zespołem Programistów,
Zbieranie i analiza wymagań biznesowych i systemowych oraz zleceń zmian w systemach informatycznych firmy,
Udział w testach funkcjonalnych dla wdrażanych rozwiązań,
Przygotowywanie dokumentacji powdrożeniowej,
Tworzenie dokumentacji analitycznej – biznesowej,
Prowadzenie analiz systemowych związanych z integracją systemów,
Obsługa zgłoszeń od użytkowników, analiza i badanie przyczyn błędów
Kreowanie, opracowanie oraz nadzór nad realizacją strategii i planów zakupowych,
Opracowywanie i wdrażanie standardów związanych z procesem zakupów,
Bieżąca analiza rynku dostawców, poszukiwanie alternatywnych źródeł zaopatrzenia, gromadzenie ofert i prowadzenie negocjacji z potencjalnymi nowymi dostawcami,
Kwalifikacja nowych dostawców,
Zarządzanie i analiza portfolio dostawców i podejmowanie decyzji o wyborze kontrahenta,
Prowadzenie projektów oszczędnościowych, proponowanie i wdrażanie rozwiązań optymalizacyjnych koszty zakupów,
Implementacja procesu regularnej oceny i rozwoju dostawców,
Tworzenie i realizacja strategii stałego doskonalenia dostawców pod kątem parametrów kosztowych, jakościowych, technologicznych i poziomu usług,
Kreowanie nowych opakowań dla produktów z oferty firmy oraz udoskonalanie obecnych zgodnie z oczekiwaniami poszczególnych rynków, w tym e-commerce (projektowanie, konstrukcja i prototypowanie),
Dobór surowców i materiałów opakowaniowych,
Prowadzenie testów transportowych wysyłek e-commerce oraz rozwiązywanie problemów związanych z procesami pakowania,
Tworzenie i nadzór nad dokumentacją techniczną materiałów opakowaniowych,
Prowadzenie projektów dotyczących optymalizacji procesów pakowania,
Czynny udział w spotkaniach projektowych,
Poszukiwanie nowości rynkowych związanych z opakowaniami, śledzenie trendów w branży,
Kontakt z dostawcami opakowań i testowanie nowych materiałów opakowaniowych oraz wdrażanie ich do produkcji (folie, kartony, etykiety)
Tworzenie strategii dla powierzonych grup asortymentowych,
Koordynacja działań z pozostałymi Zespołami firmy w zakresie realizacji strategii grup asortymentowych,
Zarządzanie i rozwój kluczowych produktów z powierzonych grup asortymentowych na różnych etapach cyklu życia produktu,
Analiza funkcjonalnych, technicznych i kosztowych aspektów produktu we współpracy z zespołem Marketingu, Sprzedaży i R&D oraz poszukiwanie alternatywnych rozwiązań w każdym z obszarów,
Analiza konkurencji, trendów i proaktywne reagowanie na zmiany rynkowe,
Kierowanie zespołem Product Managerów,
Zarządzanie zmianą w celu optymalizacji procesów wewnątrz firmy we współpracy z Kierownictwem