Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (175)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 175 )
Interim Senior Accounting Manager/ Główna Księgowa
Warszawa
Wygasła: 18.01.2024
pełny etat
umowa o pracę tymczasową
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
pełny zakres bieżących obowiązków w obszarze księgowości: prowadzenie ksiąg rachunkowych, zamykanie miesięcznych rachunków/ przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych, rozliczanie VATu i i innych podatków, prognozowanie finansów, współpraca z audytorem, rozliczanie inwentaryzacji, aktywów firmy, prowadzenie ewidencji księgowych, kontakt i współpraca z bankami i instytucjami zewnętrznymi, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)
wsparcie Dyrektora Działu Finansowego w wybranych obszarach dot. transformacji Działu Finansowego oraz we wdrażaniu systemu ERP
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praktykant/-ka z jęz. hiszpańskim (praktyki nieodpłatne)
Warszawa
Wygasła: 25.12.2022
pełny etat
umowa o staż / praktyki
praca zdalna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
wsparcie Zespołu Biura Promocji Gospodarczej Extendy w Polsce w obsłudze firm andaluzyjskich i polskich zainteresowanych produktami andaluzyjskimi (pomoc w organizacji misji handlowych, spotkań biznesowych, targów, itp.)
zbieranie i archiwizacja baz danych/ informacji dot. poszczególnych sektorów gospodarczych w Polsce (pomoc w tworzeniu list importerów i dystrybutorów, raportów branżowych itp.)
wsparcie Zespołu Extendy w przygotowywaniu tekstów na stronę internetową www.extenda.pl oraz www.hiszpanskiwandaluzji.pl
współprowadzenie fanpage na Facebooku oraz profili firmowych Extendy na Instagramie i LinkedIn
tłumaczenie tekstów o tematyce gospodarczej (język polski i hiszpański)
wsparcie Działu Marketingu firmy poprzez samodzielne prowadzenie i zarządzanie działaniami marketingowymi w zależności od posiadanego doświadczenia w obszarach: digital/trade/ marketing stacjonarny na rynku Polskim i/lub na rynkach zagranicznych (Czechy, Słowacja, Węgry, w planach następne kraje)
umiejętność planowania i realizowania złożonych kampanii marketingowych, również kilku równolegle
bliska współpraca z Działem Marketingu/Grafikami w centrali za granicą oraz Działem Marketingu i Sprzedaży w Polsce
śledzenie rynku pod kątem najnowszych metod i narzędzi marketingowych w sektorze zabawkarskim
wsparcie w kreowaniu wizerunku firmy i jej produktów
wykonywanie księgowań w księdze głównej, prawidłowe księgowe rozliczanie transakcji
księgowanie faktur kosztowych i przychodowych
pomoc w przygotowaniu deklaracji i rozliczeń z urzędami podatkowymi, w tym weryfikacja rozliczeń z urzędami podatkowymi w krajach zarejestrowania do podatku VAT i CIT
prowadzenie rejestru środków trwałych, rozliczeń międzyokresowych, leasingów itp
uzgadnianie sald księgi głównej z dziennikami pomocniczymi (rozrachunki, magazyn, środki trwałe itp.)
księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności
księgowanie wyciągów bankowych i alokowanie płatności przychodzących
utrzymywanie kontaktu z odbiorcami (monitoring należności, uzgadnianie salda rozrachunków itp.)
utrzymywanie kontaktu z pracownikami działów w zakresie rozliczania transakcji
wdrażanie i szkolenie osób rozpoczynających pracę na stanowisku Accountant
Młodszy Analityk Rynku z jęz. hiszpańskim / Trade Coordinator
Warszawa
Wygasła: 28.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
analiza rynku pod kątem informacji gospodarczej
zbieranie informacji branżowych, tworzenie i aktualizowania baz danych, przygotowywanie not sektorialnych
udział w przygotowaniu i realizacji misji handlowych, branżowych działań promocyjnych, targów, eventów etc
kontakt z hiszpańskimi firmami oraz polskimi importerami i innymi firmami zainteresowanymi współpracą z Andaluzją
wsparcie działań marketingowych agencji online: zasilanie w treści stron firmowych, tworzenie postów na firmowych profilach w mediach społecznościowych (LI, FB, Instagram)
umawianie spotkań, prowadzenie archiwum i korespondencji, tłumaczenie tekstów itp.)
Territory Manager (Eastern Europe & Former Soviet Union Republics)
dolnośląskie
Wygasła: 11.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
menedżer
Obowiązki:
rozwój sprzedaży na podległym terenie i nawiązywanie nowych relacji biznesowych (użytkownicy końcowi, producenci OEM i dystrybutorzy)
zapewnienie klientom usług na najwyższym poziomie pod względem jakości oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących trudności przy pełnym wsparciu Managera Regionalnego
efektywne zarządzanie kanałami sprzedaży w celu zminimalizowania potencjalnego konfliktu interesów poprzez prognozowanie wolumenu, monitorowanie zapasów klientów i uzyskiwaniu informacji o konkurencji
rozwój i podtrzymywanie bliskich relacji z klientami w celu lepszego zrozumienia potrzeb zarówno dystrybutorów jak i użytkowników końcowych
ścisła współpraca z Departamentem Sprzedaży na Europę i bezpośrednim przełożonym Managerem Regionalnym odpowiedzialnym za Europę i Afrykę w celu realizacji założeń sprzedażowych i identyfikacji potencjalnych kierunków wzrostu sprzedaży oraz innymi działami: produktu technicznego/Inżynierami, działem obsługi klienta i marketingu