Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
kompleksową obsługą recepcji: obsługiwaniem korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obiegiem dokumentów, zarządzaniem rezerwacjami sal spotkań i kartami dostępów, obsługą wewnętrznych systemów CRM
dbaniem o wizerunek firmy poprzez obsługę i budowanie pozytywnych relacji z klientami i ich gośćmi oraz świadczeniem wysokiej jakości usług zgodnie ze standardami Business Link,
dbaniem o estetykę lokalizacji w ramach codziennej współpracy z serwisem sprzątającym i nadzorowaniem stanu technicznego biura poprzez zgłaszanie ewentualnych usterek i awarii odpowiedniemu zespołowi technicznemu,
codzienną współpracą wewnątrz zespołu Customer Care oraz innymi zespołami Business Link
kompleksową obsługą recepcji: obsługiwaniem korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obiegiem dokumentów, zarządzaniem rezerwacjami sal spotkań i kartami dostępów, obsługą wewnętrznych systemów CRM
dbaniem o wizerunek firmy poprzez obsługę i budowanie pozytywnych relacji z klientami i ich gośćmi oraz świadczeniem wysokiej jakości usług zgodnie ze standardami Business Link,
dbaniem o estetykę lokalizacji w ramach codziennej współpracy z serwisem sprzątającym i nadzorowaniem stanu technicznego biura poprzez zgłaszanie ewentualnych usterek i awarii odpowiedniemu zespołowi technicznemu,
codzienną współpracą wewnątrz zespołu Customer Care oraz innymi zespołami Business Link
kompleksową obsługą recepcji: obsługiwaniem korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obiegiem dokumentów, zarządzaniem rezerwacjami sal spotkań i kartami dostępów, obsługą wewnętrznych systemów CRM
dbaniem o wizerunek firmy poprzez obsługę i budowanie pozytywnych relacji z klientami i ich gośćmi oraz świadczeniem wysokiej jakości usług zgodnie ze standardami Business Link,
dbaniem o estetykę lokalizacji w ramach codziennej współpracy z serwisem sprzątającym i nadzorowaniem stanu technicznego biura poprzez zgłaszanie ewentualnych usterek i awarii odpowiedniemu zespołowi technicznemu,
codzienną współpracą wewnątrz zespołu Customer Care oraz innymi zespołami Business Link
kompleksową obsługą recepcji: obsługiwaniem korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obiegiem dokumentów, zarządzaniem rezerwacjami sal spotkań i kartami dostępów, obsługą wewnętrznych systemów CRM
dbaniem o wizerunek firmy poprzez obsługę i budowanie pozytywnych relacji z klientami i ich gośćmi oraz świadczeniem wysokiej jakości usług zgodnie ze standardami Business Link,
dbaniem o estetykę lokalizacji w ramach codziennej współpracy z serwisem sprzątającym i nadzorowaniem stanu technicznego biura poprzez zgłaszanie ewentualnych usterek i awarii odpowiedniemu zespołowi technicznemu,
codzienną współpracą wewnątrz zespołu Customer Care oraz innymi zespołami Business Link
kompleksową obsługą recepcji: obsługiwaniem korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obiegiem dokumentów, zarządzaniem rezerwacjami sal spotkań i kartami dostępów, obsługą wewnętrznych systemów CRM
dbaniem o wizerunek firmy poprzez obsługę i budowanie pozytywnych relacji z klientami i ich gośćmi oraz świadczeniem wysokiej jakości usług zgodnie ze standardami Business Link,
dbaniem o estetykę lokalizacji w ramach codziennej współpracy z serwisem sprzątającym i nadzorowaniem stanu technicznego biura poprzez zgłaszanie ewentualnych usterek i awarii odpowiedniemu zespołowi technicznemu,
codzienną współpracą wewnątrz zespołu Customer Care oraz innymi zespołami Business Link
kompleksową obsługą recepcji: obsługiwaniem korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obiegiem dokumentów, zarządzaniem rezerwacjami sal spotkań i kartami dostępów, obsługą wewnętrznych systemów CRM
dbaniem o wizerunek firmy poprzez obsługę i budowanie pozytywnych relacji z klientami i ich gośćmi oraz świadczeniem wysokiej jakości usług zgodnie ze standardami Business Link,
dbaniem o estetykę lokalizacji w ramach codziennej współpracy z serwisem sprzątającym i nadzorowaniem stanu technicznego biura poprzez zgłaszanie ewentualnych usterek i awarii odpowiedniemu zespołowi technicznemu,
codzienną współpracą wewnątrz zespołu Customer Care oraz innymi zespołami Business Link
kompleksową obsługą recepcji: obsługiwaniem korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obiegiem dokumentów, zarządzaniem rezerwacjami sal spotkań i kartami dostępów, obsługą wewnętrznych systemów CRM
dbaniem o wizerunek firmy poprzez obsługę i budowanie pozytywnych relacji z klientami i ich gośćmi oraz świadczeniem wysokiej jakości usług zgodnie ze standardami Business Link,
dbaniem o estetykę lokalizacji w ramach codziennej współpracy z serwisem sprzątającym i nadzorowaniem stanu technicznego biura poprzez zgłaszanie ewentualnych usterek i awarii odpowiedniemu zespołowi technicznemu,
codzienną współpracą wewnątrz zespołu Customer Care oraz innymi zespołami Business Link
kompleksową obsługą recepcji: obsługiwaniem korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obiegiem dokumentów, zarządzaniem rezerwacjami sal spotkań i kartami dostępów, obsługą wewnętrznych systemów CRM
dbaniem o wizerunek firmy poprzez obsługę i budowanie pozytywnych relacji z klientami i ich gośćmi oraz świadczeniem wysokiej jakości usług zgodnie ze standardami Business Link,
dbaniem o estetykę lokalizacji w ramach codziennej współpracy z serwisem sprzątającym i nadzorowaniem stanu technicznego biura poprzez zgłaszanie ewentualnych usterek i awarii odpowiedniemu zespołowi technicznemu,
codzienną współpracą wewnątrz zespołu Customer Care oraz innymi zespołami Business Link
zapewnieniem realizacji wyznaczonego standardu obsługi klienta przez podległy zespół,
dbaniem o estetykę przestrzeni biurowej oraz nadzorowaniem pracy serwisu sprzątającego,
komunikacją z klientami (mailową oraz bezpośrednią) dotyczącą wszystkich aspektów, funkcjonowania w lokalizacji Business.Link m.in.: bieżące usługi, karty dostępu, elementy umeblowania, przekazywanie biur nowym klientom, odbieranie ich po zakończeniu umowy,
współpracą z podwykonawcami i innymi działami firmy,
koordynowaniem niezbędnych do codziennego funkcjonowania lokalizacji zamówień