Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (4)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 4 )
Regionalny przedstawiciel handlowy / Regionalna przedstawicielka handlowa
wielkopolskie
Wygasła: 26.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Będziesz odpowiedzialny za obsługę podległych klientów z rynku detalicznego- sklepy/sieci lokalne oraz dystrybutorów HoReCa , a także realizację celów sprzedażowych i ekspozycyjnych na terenie województwa wielkopolskiego. Na starcie zostaniesz objęty programem wdrożeniowym oraz otrzymasz wyjściową trasówkę z bazą klientów do dalszego rozwoju
Zakres obowiązków:
• planowanie i utrzymywanie kontaktów ze sklepami i sieciami lokalnymi w celu realizacji założonych celów sprzedażowych w całym procesie handlowym
• odpowiedzialność za promocje produktów zgodnie z założoną strategią firmy
• prezentowanie oferty handlowej w oparciu o analizę potrzeb klientów oraz posiadane narzędzia
• dbanie o merchandising oraz widoczność produktów w punktach sprzedaży
• wykonywanie ankiet oraz dokumentacji zdjęciowej
• budowanie długotrwałych relacji z klientami
• pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży w podległym obszarze
• raportowanie wszystkich aktywności i wydatków związanych z promocją produktów zgodnie z zasadami firmy
• bieżące analizowanie sprzedaży i raportowanie wyników
• gromadzenie i przekazywanie informacji na temat rynku i działań konkurencji
Będziesz odpowiedzialny za obsługę podległych klientów z rynku detalicznego- sklepy/sieci lokalne oraz dystrybutorów HoReCa , a także realizację celów sprzedażowych i ekspozycyjnych na terenie Wrocławia i województwa dolnośląskiego. Na starcie zostaniesz objęty programem wdrożeniowym oraz otrzymasz wyjściową trasówkę z bazą klientów do dalszego rozwoju
Zakres obowiązków:
• planowanie i utrzymywanie kontaktów ze sklepami i sieciami lokalnymi w celu realizacji założonych celów sprzedażowych w całym procesie handlowym
• odpowiedzialność za promocje produktów zgodnie z założoną strategią firmy
• prezentowanie oferty handlowej w oparciu o analizę potrzeb klientów oraz posiadane narzędzia
• dbanie o merchandising oraz widoczność produktów w punktach sprzedaży
• wykonywanie ankiet oraz dokumentacji zdjęciowej
• budowanie długotrwałych relacji z klientami
• pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży w podległym obszarze
• raportowanie wszystkich aktywności i wydatków związanych z promocją produktów zgodnie z zasadami firmy
• bieżące analizowanie sprzedaży i raportowanie wyników
• gromadzenie i przekazywanie informacji na temat rynku i działań konkurencji