Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista / Specjalistka ds. rekrutacji i szkoleń
Wiosenna 12, Śrem
Wygasła: 19.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie procesów rekrutacyjnych (prowadzenie selekcji kandydatów, wywiadów telefonicznych i spotkań rekrutacyjnych, opracowywanie dokumentacji rekrutacyjnej, rekomendacji, bieżący kontakt z kandydatami),
poszukiwanie i wdrażanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów,
prowadzenie procesu onboardingu oraz exit interview,
udział w planowaniu oraz organizacji szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych pracowników,
udział w wyborze dotyczącym dostawców szkoleń,
koordynowanie ewaluacji szkoleń,
aktywne prowadzenie polityki EB zgodnie z założeniami firmy,
wspieranie menedżera HR w zakresie bieżących projektów
Zgodna z planem realizacja zadań produkcyjnych, w tym rozładunek cystern, obsługa stacji oczyszczania surowców, przygotowanie, napełnianie i pakowanie elektrolitu, czyszczenie opakowań itp.,
Przestrzeganie procedur i instrukcji operacyjnych związanych z bezpieczeństwem, jakością i efektywnością procesu produkcyjnego,
Bieżące prowadzenie rejestrów operacji produkcyjnych,
Codzienna weryfikacja poprawności działania urządzeń produkcyjnych oraz zgłaszanie zauważonych awarii i nieprawidłowości bezpośredniemu przełożonemu,
Promowanie bezpiecznego i czystego środowiska pracy zgodnie z polityką firmy i wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa (7S&Lean)
Tworzenie i realizacja polityki EHS w organizacji, budowanie i rozwijanie kultury bezpieczeństwa pracy w firmie, podnoszenie świadomości pracowników w obszarze BHP i ppoż.,
Wspieranie pracowników, liderów i Zarządu w kreowaniu bezpiecznych warunków pracy,
Doradztwo w zakresie przygotowania i składania wniosków niezbędnych do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami i ochrony środowiska,
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów z zakresu ochrony środowiska oraz pełną sprawozdawczością w powyższym zakresie,
Nadzorowanie i koordynowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych i uciążliwych w środowisku pracy w Spółce,
Uczestnictwo w projektach inwestycyjnych – doradztwo, ocena wdrażanych maszyn oraz stanowisk pracy; dokumentacja ZZR,
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie BHP, Ochrony Środowiska,
Reprezentowanie organizacji podczas kontroli oraz audytów zewnętrznych w zakresie bezpieczeństwa pracy,
Inicjowanie i realizacja projektów mających na celu budowanie kultury bezpieczeństwa pracy oraz ochrony środowiska - wypracowywanie dobrych praktyk,
Opracowywanie wewnętrznych regulaminów i instrukcji,
Koordynowanie przeprowadzania pomiarów środowiska pracy
Zgodna z planem realizacja zadań produkcyjnych, w tym rozładunek cystern, obsługa stacji oczyszczania surowców, przygotowanie, napełnianie i pakowanie elektrolitu, czyszczenie opakowań itp.,
Przestrzeganie procedur i instrukcji operacyjnych związanych z bezpieczeństwem, jakością i efektywnością procesu produkcyjnego,
Bieżące prowadzenie rejestrów operacji produkcyjnych,
Codzienna weryfikacja poprawności działania urządzeń produkcyjnych oraz zgłaszanie zauważonych awarii i nieprawidłowości bezpośredniemu przełożonemu,
Promowanie bezpiecznego i czystego środowiska pracy zgodnie z polityką firmy i wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa (7S&Lean)
Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych i promocyjnych w celu osiągnięcia celów sprzedaży i udziału w rynku,
Odpowiedzialność za tworzenie materiałów marketingowych, takich jak reklamy, broszury, treści na mediach społecznościowych itp., celem przyciągnięcia potencjalnych klientów,
Opracowywanie i wdrażanie strategii w zakresie marketingu internetowego, związanych z reklamą online, mediami społecznościowymi, aktualizacją strony internetowej,
Realizacja globalnych i lokalnych kampanii social media,
Przygotowywanie raportów z działań w social media i wyników prowadzonych kampanii ich analiza oraz wyciąganie wniosków,
Planowanie i organizowanie kampanii marketingowych, takich jak wystawy, spotkania konferencyjne, premiery produktów itp.,
Współpraca z zespołami zarządzającymi produktem, HQ i sprzedażą i z agencjami marketingowymi, socialowymi oraz PRowymi jak również z mediami i firmami eventowymi w zakresie tworzenia spójnej komunikacji marki i produktów,
Współpraca z zespołem sprzedaży w celu zapewnienia wsparcia rynkowego oraz narzędzi sprzedażowych, które pomagają osiągnąć cele sprzedażowe
Tworzenie i realizacja polityki EHS w organizacji, budowanie i rozwijanie kultury bezpieczeństwa pracy w firmie, podnoszenie świadomości pracowników w obszarze BHP i ppoż.,
Wspieranie pracowników, liderów i Zarządu w kreowaniu bezpiecznych warunków pracy,
Doradztwo w zakresie przygotowania i składania wniosków niezbędnych do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami i ochrony środowiska,
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów z zakresu ochrony środowiska oraz pełną sprawozdawczością w powyższym zakresie,
Nadzorowanie i koordynowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych i uciążliwych w środowisku pracy w Spółce,
Uczestnictwo w projektach inwestycyjnych – doradztwo, ocena wdrażanych maszyn oraz stanowisk pracy; dokumentacja ZZR,
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie BHP, Ochrony Środowiska,
Reprezentowanie organizacji podczas kontroli oraz audytów zewnętrznych w zakresie bezpieczeństwa pracy,
Inicjowanie i realizacja projektów mających na celu budowanie kultury bezpieczeństwa pracy oraz ochrony środowiska - wypracowywanie dobrych praktyk,
Opracowywanie wewnętrznych regulaminów i instrukcji,
Koordynowanie przeprowadzania pomiarów środowiska pracy
Zgodna z planem realizacja zadań produkcyjnych, w tym rozładunek cystern, obsługa stacji oczyszczania surowców, przygotowanie, napełnianie i pakowanie elektrolitu, czyszczenie opakowań itp.,
Przestrzeganie procedur i instrukcji operacyjnych związanych z bezpieczeństwem, jakością i efektywnością procesu produkcyjnego,
Bieżące prowadzenie rejestrów operacji produkcyjnych,
Codzienna weryfikacja poprawności działania urządzeń produkcyjnych oraz zgłaszanie zauważonych awarii i nieprawidłowości bezpośredniemu przełożonemu,
Promowanie bezpiecznego i czystego środowiska pracy zgodnie z polityką firmy i wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa (7S&Lean)
Tworzenie i realizacja polityki EHS w organizacji, budowanie i rozwijanie kultury bezpieczeństwa pracy w firmie, podnoszenie świadomości pracowników w obszarze BHP i ppoż.,
Wspieranie pracowników, liderów i Zarządu w kreowaniu bezpiecznych warunków pracy,
Doradztwo w zakresie przygotowania i składania wniosków niezbędnych do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami i ochrony środowiska,
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów z zakresu ochrony środowiska oraz pełną sprawozdawczością w powyższym zakresie,
Nadzorowanie i koordynowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych i uciążliwych w środowisku pracy w Spółce,
Uczestnictwo w projektach inwestycyjnych – doradztwo, ocena wdrażanych maszyn oraz stanowisk pracy; dokumentacja ZZR,
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie BHP, Ochrony Środowiska,
Reprezentowanie organizacji podczas kontroli oraz audytów zewnętrznych w zakresie bezpieczeństwa pracy,
Inicjowanie i realizacja projektów mających na celu budowanie kultury bezpieczeństwa pracy oraz ochrony środowiska - wypracowywanie dobrych praktyk,
Opracowywanie wewnętrznych regulaminów i instrukcji,
Koordynowanie przeprowadzania pomiarów środowiska pracy
realizacja prac konserwacyjnych pod nadzorem inżynierów,
wykonywanie konserwacji, przeglądów okresowych i napraw elektrycznych maszyn i urządzeń w celu zapewnienia realizacji produkcji zgodnie z harmonogramem,
wsparcie inżynierów w zakresie konserwacji, napraw, remontów oraz codziennej kontroli przyrządów, DCS, PLC i sprzętu pomiarowego,
czynny udział w uruchomieniu instalacji oraz wsparcie inżynierów w regulacji parametrów sterowanych automatycznie,
promowanie bezpiecznego i czystego środowiska pracy zgodnie z polityką firmy i wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa
zgodna z planem realizacja zadań produkcyjnych, w tym rozładunek cystern, obsługa stacji oczyszczania surowców, przygotowanie, napełnianie i pakowanie elektrolitu, czyszczenie opakowań itp.,
przestrzeganie procedur i instrukcji operacyjnych związanych z bezpieczeństwem, jakością i efektywnością procesu produkcyjnego,
bieżące prowadzenie rejestrów operacji produkcyjnych,
codzienna weryfikacja poprawności działania urządzeń produkcyjnych oraz zgłaszanie zauważonych awarii i nieprawidłowości bezpośredniemu przełożonemu,
promowanie bezpiecznego i czystego środowiska pracy zgodnie z polityką firmy i wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa (7S&Lean)
prowadzenie procesów rekrutacyjnych (prowadzenie selekcji kandydatów, wywiadów telefonicznych i spotkań rekrutacyjnych, opracowywanie dokumentacji rekrutacyjnej, rekomendacji, bieżący kontakt z kandydatami),
poszukiwanie i wdrażanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów,
prowadzenie procesu onboardingu oraz exit interview,
udział w planowaniu oraz organizacji szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych pracowników,
udział w wyborze dotyczącym dostawców szkoleń,
koordynowanie ewaluacji szkoleń,
aktywne prowadzenie polityki EB zgodnie z założeniami firmy,
wspieranie menedżera HR w zakresie bieżących projektów
zgodna z planem realizacja zadań produkcyjnych, w tym rozładunek cystern, obsługa stacji oczyszczania surowców, przygotowanie, napełnianie i pakowanie elektrolitu, czyszczenie opakowań itp.,
przestrzeganie procedur i instrukcji operacyjnych związanych z bezpieczeństwem, jakością i efektywnością procesu produkcyjnego,
bieżące prowadzenie rejestrów operacji produkcyjnych,
codzienna weryfikacja poprawności działania urządzeń produkcyjnych oraz zgłaszanie zauważonych awarii i nieprawidłowości bezpośredniemu przełożonemu,
promowanie bezpiecznego i czystego środowiska pracy zgodnie z polityką firmy i wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa (7S&Lean)
prowadzenie procesów rekrutacyjnych (prowadzenie selekcji kandydatów, wywiadów telefonicznych i spotkań rekrutacyjnych, opracowywanie dokumentacji rekrutacyjnej, i rekomendacji, bieżący kontakt z kandydatami),
poszukiwanie i wdrażanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów,
prowadzenie procesu onboardingu oraz exit interview,
prowadzenie szkoleń wdrożeniowych dla nowych pracowników,
udział w planowaniu oraz organizacji szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych pracowników,
udział w opracowywaniu kart stanowisk pracy,
organizacja eventów pracowniczych,
opracowywanie analiz, raportów i prezentacji,
współpraca w przygotowywaniu wewnętrznych regulaminów, procedur i instrukcji,
aktywne prowadzenie polityki EB zgodnie z założeniami firmy,
wspieranie menedżera HR w zakresie bieżących projektów
Bieżące monitorowanie pracy i stanu technicznego urządzeń wykorzystywanych w zakładzie m.in. oczyszczalni ścieków, wytwornic pary, agregatów chłodniczych, sprężarek powietrza, pomp próżniowych, systemu oczyszczania powietrza, instalacji budynkowej HVAC,
Analiza przyczyn awarii oraz rozwiązywanie problemów technicznych w sytuacjach awaryjnych,
Planowanie konserwacji, przeglądów, remontów maszyn i urządzeń oraz zakupu części zamiennych,
Organizacja i rozliczanie pracy serwisów zewnętrznych i podwykonawców,
Nadzór nad prawidłową obsługą, sporządzanie instrukcji i prowadzenie ksiąg konserwacji zgodnie z dokumentacją techniczną urządzeń,
Zapewnienie zgodności z wymogami UDT i TDT oraz prowadzenie ksiąg rewizyjnych dla całego zakładu,
Udział w uruchomieniu instalacji i zapewnienie ciągłości pracy powierzonych urządzeń,
Prowadzenie rejestru CRO,
Inicjowanie usprawnień procesu produkcji, udział w realizacji projektów inwestycyjnych i modernizacyjnych,
Promowanie bezpiecznego i czystego środowiska pracy zgodnie z polityką firmy i wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa
Wsparcie IT dla pracowników, współpraca z IT Helpdesk,
Zapewnienie warunków utrzymania i obsługi podstawowych potrzeb lokalnych użytkowników w zakresie niezbędnego oprogramowania korporacyjnego, w tym poczty firmowej, SAP ERP, IM (WeCom) itp
Zarządzanie i utrzymanie sieci (przewodowa i bezprzewodowa) w firmie,
Zarządzanie i audyt utrzymania dostępu IT oraz kontroli dostępu użytkowników do Internetu,
Monitorowanie potrzeb w ścisłym powiązaniu z działalnością oraz zamawianie kont, usług i licencji dla pracowników,
Administracja urządzeniami i infrastrukturą IT, w tym: inspekcja i backup danych na lokalnych serwerach i serwerowni oraz utrzymanie i zarządzanie CCTV, kontrolą dostępu, transmisją, urządzeniami multimedialnymi do sali konferencyjnej itp. inteligentnymi urządzeniami i instalacjami elektrycznymi,
Koordynacja i wsparcie w aktualizacjach systemów/testach systemów,
Szkolenie pracowników w zakresie narzędzi informatycznych/wdrożonych nowych narzędzi informatycznych,
Udział w różnych projektach związane z IT,
Ochrona antywirusowa i zarządzanie bezpieczeństwem
Zarządzanie codziennymi czynnościami w dziale Kontroli Jakości, w tym: Harmonogramem zespołu, zapewnianiem szkoleń, ogólnymi wytycznymi dla bezpośrednich podwładnych i między grupami funkcjonalnymi,
Przygotowanie oraz uruchomienie laboratorium analitycznego do kontroli jakości procesu produkcji elektrolitu,
Wspieranie rozwoju nowatorskich metod analitycznych QC,
Współpraca z innymi działami w celu opracowania, kwalifikacji i transferu metod analitycznych QC,
Zapewnienie konserwacji sprzętu QC – kwalifikacja, kalibracja i konserwacja,
Opracowywanie, przeglądanie i zatwierdzanie standardowych procedur operacyjnych (SOP), planów pobierania próbek, specyfikacji, protokołów i raportów związanych z produktem/procesami, sprzętem, metodą, walidacją. Jak również badanie odchyleń i raportowanie w oparciu o wymagania centrali,
Nadzór jakościowy w zakresie materiałów wprowadzanych do procesu produkcyjnego oraz zwolnienie gotowego wyrobu do wysyłki,
Zarządzanie reklamacjami dostawców/klientów,
Opracowanie i wdrożenie narzędzi statystycznych do monitorowania i przeglądu Systemów Jakości,
Prowadzenie analiz niezgodności oraz wprowadzanie działań korygujących,
Uczestnictwo w audytach jakości,
Zarządzanie ewidencją kontroli jakości, próbkami referencyjnymi i odczynnikami analitycznymi, a także za codzienną konserwację laboratoryjnych przyrządów badawczych i sprzętów w celu zapewnienia bezpiecznej, wydajnej i stabilnej pracy laboratorium, oraz zapewnienie odpowiedniego środowiska do testowania różnych materiałów i produktów,
Realizacja prac konserwacyjnych pod nadzorem Inżynierów,
Wykonywanie konserwacji, przeglądów okresowych i napraw elektrycznych maszyn i urządzeń w celu zapewnienia realizacji produkcji zgodnie z harmonogramem,
Wsparcie inżynierów w zakresie konserwacji, napraw, remontów oraz codziennej kontroli przyrządów, DCS, PLC i sprzętu pomiarowego,
Czynny udział w uruchomieniu instalacji oraz wsparcie inżynierów w regulacji parametrów sterowanych automatycznie,
Promowanie bezpiecznego i czystego środowiska pracy zgodnie z polityką firmy i wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa
Realizacja prac konserwacyjnych pod nadzorem inżynierów,
Odpowiedzialność za terminowe wykonywanie napraw, konserwacji i remontów maszyn oraz urządzeń mechanicznych w celu zapewnienia realizacji produkcji zgodnie z harmonogramem,
Codzienna kontrola urządzeń produkcyjnych (zbiorniki, filtry, mieszadła, pompy, rury itp.) i urządzeń dostarczających media techniczne do produkcji,
Promowanie bezpiecznego i czystego środowiska pracy zgodnie z polityką firmy i wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa
Zapewnienie normalnego działania sprzętu użytkowego w celu zaspokojenia potrzeb produkcji,
Odpowiedzialność za pracę ze sprzętem mechanicznym (takim jak zbiorniki, pompa, mieszadło) i elementami rurociągów oraz pracami obróbkowymi, takimi jak cięcie, spawanie, szlifowanie blach i rur stalowych
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych (przeprowadzanie selekcji kandydatów, rozmów telefonicznych i spotkań rekrutacyjnych, opracowywanie dokumentacji rekrutacyjnej i rekomendacji, bieżący kontakt z kandydatami),
Poszukiwanie i wdrażanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów,
Przeprowadzenie procesu onboardingu i exit interview,
Przeprowadzenie szkoleń wdrożeniowych dla nowych pracowników,
Udział w planowaniu i organizacji szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dla pracowników,
Udział w opracowywaniu kart pracy,
Organizacja imprez pracowniczych,
Przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji,
Współpraca w przygotowaniu regulaminów wewnętrznych, procedur i instrukcji,
Aktywna realizacja polityki EB zgodnie z założeniami firmy,
Wspieranie Managera HR w zakresie realizowanych projektów
Wsparcie IT dla pracowników, współpraca z IT Helpdesk,
Zapewnienie warunków utrzymania i obsługi podstawowych potrzeb lokalnych użytkowników w zakresie niezbędnego oprogramowania korporacyjnego, w tym poczty firmowej, SAP ERP, IM (WeCom) itp
Zarządzanie i utrzymanie sieci (przewodowa i bezprzewodowa) w firmie,
Zarządzanie i audyt utrzymania dostępu IT oraz kontroli dostępu użytkowników do Internetu,
Monitorowanie potrzeb w ścisłym powiązaniu z działalnością oraz zamawianie kont, usług i licencji dla pracowników,
Administracja urządzeniami i infrastrukturą IT, w tym: inspekcja i backup danych na lokalnych serwerach i serwerowni oraz utrzymanie i zarządzanie CCTV, kontrolą dostępu, transmisją, urządzeniami multimedialnymi do sali konferencyjnej itp. inteligentnymi urządzeniami i instalacjami elektrycznymi,
Koordynacja i wsparcie w aktualizacjach systemów/testach systemów,
Szkolenie pracowników w zakresie narzędzi informatycznych/wdrożonych nowych narzędzi informatycznych,
Udział w różnych projektach związane z IT,
Ochrona antywirusowa i zarządzanie bezpieczeństwem
Przygotowanie sal konferencyjnych na spotkania prowadzone przez pracowników, dbanie o ich wygląd i zaopatrzenie,
Zakup codziennych artykułów biurowych,
Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i dokumentów, rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej,
Rezerwacja biletów oraz hoteli w związku z podróżami służbowymi w kraju i za granicą,
Wsparcie działu HR w zakresie bieżących projektów,
Aktywne uczestnictwo w procesie przygotowywania dokumentów niezbędnych do zatrudnienia cudzoziemców,
Prace administracyjne i logistyczne związane z pobytem cudzoziemców w Polsce (bieżące sprawy mieszkaniowe, wynajem samochodów/mieszkań, potrzeby ad hoc),
Zarządzanie codziennymi czynnościami w dziale Kontroli Jakości, w tym: Harmonogramem zespołu, zapewnianiem szkoleń, ogólnymi wytycznymi dla bezpośrednich podwładnych i między grupami funkcjonalnymi,
Przygotowanie oraz uruchomienie laboratorium analitycznego do kontroli jakości procesu produkcji elektrolitu,
Wspieranie rozwoju nowatorskich metod analitycznych QC,
Współpraca z innymi działami w celu opracowania, kwalifikacji i transferu metod analitycznych QC,
Zapewnienie konserwacji sprzętu QC – kwalifikacja, kalibracja i konserwacja,
Opracowywanie, przeglądanie i zatwierdzanie standardowych procedur operacyjnych (SOP), planów pobierania próbek, specyfikacji, protokołów i raportów związanych z produktem/procesami, sprzętem, metodą, walidacją. Jak również badanie odchyleń i raportowanie w oparciu o wymagania centrali,
Nadzór jakościowy w zakresie materiałów wprowadzanych do procesu produkcyjnego oraz zwolnienie gotowego wyrobu do wysyłki,
Zarządzanie reklamacjami dostawców/klientów,
Opracowanie i wdrożenie narzędzi statystycznych do monitorowania i przeglądu Systemów Jakości,
Prowadzenie analiz niezgodności oraz wprowadzanie działań korygujących,
Uczestnictwo w audytach jakości,
Zarządzanie ewidencją kontroli jakości, próbkami referencyjnymi i odczynnikami analitycznymi, a także za codzienną konserwację laboratoryjnych przyrządów badawczych i sprzętów w celu zapewnienia bezpiecznej, wydajnej i stabilnej pracy laboratorium, oraz zapewnienie odpowiedniego środowiska do testowania różnych materiałów i produktów,
Pozyskiwanie, weryfikacja i aktualizacja decyzji/pozwoleń/zgłoszeń w zakresie ochrony środowiska, (m.in. emisja gazów i pyłów do powietrza, raporty KOBIZE, pozwolenia wodno-prawne, gospodarowanie odpadami,
Udział w opracowywaniu i realizacji polityki ochrony środowiska firmy,
Wdrażanie optymalizacji w obszarze emisji CO2, gospodarki odpadami oraz wykorzystania wody,
Prowadzenie oceny zgodności z wymaganiami prawnymi i wymaganiami klientów w zakresie ochrony środowiska,
Identyfikacja aspektów środowiskowych oraz koordynowanie prac mających na celu minimalizowanie negatywnego wpływu działalności firmy na środowisko,
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej ochrony środowiska,
Koordynowanie realizacji zaplanowanych działań w zakresie ochrony środowiska,
Nadzór nad gospodarką odpadami, emisjami gazów lub pyłów do powietrza,
Dobór odbiorców odpadów i usługodawców w zakresie ochrony środowiska,
Sporządzanie i rozliczanie opłat związanych z ochroną środowiska,
Prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony środowiska (zwiększanie świadomości ekologicznej pracowników),
Reprezentowanie firmy w zakresie ochrony środowiska przed: organami administracyjnym, organami kontrolnymi, jednostkami certyfikującymi i klientami
Tworzenie i wdrażanie wizji, strategii, polityki, procesów i procedur jakości w celu poprawy wydajności operacyjnej,
Współpraca z Działem Jakości HQ Shenzen,
Wdrożenie wszystkich niezbędnych systemów (IATF16949, ISO:9001, ISO:14001, ISO:45001) i procedur w celu spełnienia wszystkich wymagań klientów i audytów,
Aktualizacja dokumentacji ISO w firmie,
Nadzorowanie personelu Działu jakości, ocena roczna, plan rozwoju, ustalanie celów,
Utrzymanie efektywnej komunikacji w zespole,
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych Systemu Zarządzania Jakością oraz reprezentowanie firmy przed zewnętrznymi jednostkami certyfikującymi,
Prowadzenie laboratorium i badanie jakości surowców wykorzystywanych do produkcji oraz monitorowanie standardów produkcyjnych,
Monitorowanie i ocena wewnętrznych procesów produkcyjnych oraz ocena końcowej produkcji produktów w celu określenia ich jakości,
Współpraca z klientami i zbieranie opinii o produktach,
Przygotowywanie raportów,
Przygotowywanie planu szkoleń oraz rozwój talentów w oparciu o strategię firmy
Odpowiedzialność za projektowanie i doskonalenie technologii inżynieryjnej,
Odpowiedzialność za uruchomienie, eksploatację i zarządzanie urządzeniami elektromechanicznymi, konserwację i naprawy,
Współpraca z działem zakupów w znalezieniu odpowiednich dostawców sprzętu, części oraz firm serwisowych,
Odpowiedzialność za dokumentację techniczną wszystkich urządzeń na zakładzie,
Konserwacja, naprawa, ulepszanie i rozwój sprzętu inżynieryjnego,
Zarządzanie i kontrola specjalistycznego sprzętu i przyrządów pomiarowych, tworzenie i realizacja planu konserwacji urządzeń,
Odpowiedzialność za kontrole zewnętrzne: UDT,TDT itp.,
Formułowanie procedur obsługi urządzeń, procedur obsługi i konserwacji urządzeń elektromechanicznych i przyrządów zgodnie z obowiązującymi zasadami i przepisami,
Zapewnienie działania codziennego sprzętu produkcyjnego w celu zaspokojenia potrzeb normalnej produkcji
Zapewnienie właściwego stanu infrastruktury technicznej w fabryce (w tym oczyszczalni ścieków, kotłów, agregatów chłodniczych, pomp próżniowych, systemu oczyszczania spalin, instalacji HVAC itp.)
Prowadzenie dokumentacji technicznej, czyszczenie sprzętu i terminowe zgłaszanie konserwacji
Zapewnienie normalnego działania sprzętu użytkowego w celu zaspokojenia potrzeb normalnej produkcji
Prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów, zasiłków chorobowych, absencji,
Prowadzenie rozliczeń programu PPK,
Sporządzanie przelewów płacowych,
Przygotowywanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, US,
Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS,
Współtworzenie procedur i regulaminów,
Tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy,
Sporządzanie przelewów płacowych,
Sporządzanie deklaracji podatkowych dla pracowników, zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla zatrudnionych i byłych pracowników (na wniosek pracowników i instytucji zewnętrznych – ZUS, US, banki)
Tworzenie i realizacja polityki BHP w organizacji, budowanie i rozwijanie kultury bezpieczeństwa pracy w firmie, podnoszenie świadomości pracowników w obszarze BHP i ppoż.,
Wspieranie pracowników, liderów i Zarządu w kreowaniu bezpiecznych warunków pracy
Współuczestnictwo w opracowywaniu i aktualizowaniu dokumentacji oceny ryzyka zawodowego i tworzenie sytemu zarządzania bezpieczeństwem,
Nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przepisów i zasad BHP w zakładzie uwzględniając okresowe analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, ocena ryzyka zawodowego, nadzór nad wynikami badań warunków pracy oraz ich przestrzeganiem,
Uczestnictwo w projektach inwestycyjnych – doradztwo, ocena wdrażanych maszyn oraz stanowisk pracy; dokumentacja ZZR,
Prowadzenie wymaganych rejestrów (wypadki przy pracy i choroby zawodowe) oraz postępowań powypadkowych,
Opracowywanie materiałów szkoleniowych, realizacja cyklicznych szkoleń z zakresu BHP;
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie BHP,
Reprezentowanie organizacji podczas kontroli oraz audytów zewnętrznych w zakresie bezpieczeństwa pracy,
Inicjowanie i realizacja projektów mających na celu budowanie kultury bezpieczeństwa pracy oraz ochrony środowiska - wypracowywanie dobrych praktyk,
Opracowywanie wewnętrznych regulaminów i instrukcji,
Informowanie o występujących zagrożeniach zawodowych wraz z proponowaniem działań korygujących i zapobiegawczych,
Prowadzenie postępowań powypadkowych oraz wdrażanie działań korygujących
Koordynowanie przeprowadzania pomiarów środowiska pracy