Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (6)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 6 )
Recepcjonista / Recepcjonistka
Drawska 22, Warszawa
Wygasła: 27.10.2023
pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
sprawna i miła obsługa klientów ośrodka Capital Ski – będą to osoby jeżdżące na halowych stokach narciarskich, klienci fizjoterapii i klienci strefy fitness, a także instruktorzy i współpracownicy ośrodka;
dbanie o wizerunek firmy i dobre relacje z klientami - by chętnie do nas wracali;
aktywna sprzedaż karnetów, usług i produktów dostępnych w ośrodku – skutecznie i z wyczuciem;
obsługa telefoniczna klientów, dokonywanie rezerwacji – będzie to bieżące raportowanie i obsługa systemu;
bieżąca obsługa kanałów komunikacji z klientem (email, relacje);
staranność w dbaniu o wygląd i sprawne funkcjonowanie recepcji i mienie firmy;
dbanie o dane osobowe klientów;
praca zmianowa wg grafiku – pn-pt 8.00-21.00, sob-ndz 9-19 (co drugi weekend lub wg ustaleń)
Customer Service Specialist - Obsługa Klienta w całorocznym ośrodku narciarskim
Drawska 22, Ochota, Warszawa
Wygasła: 29.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
sprawna i miła obsługa klientów ośrodka Capital Ski – klientami są osoby jeżdżące na całorocznych halowych stokach narciarskich, klienci fizjoterapii i klienci strefy fitness, a także instruktorzy i współpracownicy ośrodka;
dbanie o wizerunek firmy i dobre relacje z klientami - by chętnie do nas wracali;
aktywna sprzedaż karnetów, usług i produktów dostępnych w ośrodku – skutecznie i z wyczuciem;
obsługa telefoniczna klientów, dokonywanie rezerwacji – będzie to bieżące raportowanie i obsługa systemu;
bieżąca obsługa kanałów komunikacji z klientem (email, relacje);
staranność w dbaniu o wygląd i sprawne funkcjonowanie recepcji i mienie firmy;
dbanie o dane osobowe klientów;
uczestnictwo w akcjach specjalnych, promocyjnych poza siedzibą firmy;
praca zmianowa wg grafiku (grafik ustalany z wszystkimi w zespole)
sprawna i miła obsługa klientów ośrodka Capital Ski – klientami są osoby jeżdżące na halowych stokach narciarskich, klienci fizjoterapii i klienci strefy fitness, a także instruktorzy i współpracownicy ośrodka;
dbanie o wizerunek firmy i dobre relacje z klientami - by chętnie do nas wracali;
aktywna sprzedaż karnetów, usług i produktów dostępnych w ośrodku – skutecznie i z wyczuciem;
obsługa telefoniczna klientów, dokonywanie rezerwacji – będzie to bieżące raportowanie i obsługa systemu;
bieżąca obsługa kanałów komunikacji z klientem (email, relacje);
staranność w dbaniu o wygląd i sprawne funkcjonowanie recepcji i mienie firmy;
dbanie o dane osobowe klientów;
uczestnictwo w akcjach specjalnych, promocyjnych poza siedzibą firmy;
praca zmianowa wg grafiku – pn-sob 8.00-21.00 i ndz 10.00-20.00 (grafik ustalany z wszystkimi w zespole)