Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Dbałość o zapewnienie normy jakościowej i ilościowej procesów produkcyjnych
wykonywanie 100 % kontroli wzrokowej wyrobów gotowych
dbałość o czystość i porządek na swoim stanowisku pracy ( 5S)
Przestrzeganie przepisów (także BHP)
Inne czynności powierzone przez przełożonego.
Umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłuzenia na czas okreslony. praca na 3 zmiany w godzinach od 6.00-14.00
14.00-22.00
22.00-6.00
Zmainy 3/2/1
Pracodawca nie zapewnia dojazdu do pracy
ale zapewnia częściowy zwrot kosztów za dojazdy: 0-29 km 100 pln
30-49 km 200pln
powyzej 50 km -300 pln. Kontakt kandydatów z pracodawcą: 071 74752-82 lub elektroniczny w celu przesłania CV: golejnik@Carcoustics.com
Oferta w sali: B
pras i wykrawarek
Przestrzeganie przepisów prawa pracy
Przestrzeganie przepisów BHP
Przestrzeganie regulacji wewnętrznych pracodawcy
Forma umowy: umowa o pracę na czas nieokreslony
pras i wykrawarek
Przestrzeganie przepisów prawa pracy
Przestrzeganie przepisów BHP
Przestrzeganie regulacji wewnętrznych pracodawcy.
Umowa o pracę na czas nieokreślony
praca w godzinach od 6.00-22.00- 3 zmiany
sala : H
Obsługa maszyn produkcyjnych
Obsługa pras
Obsługa wykrawarek
Przestrzeganie przepisów BHP
Przestrzeganie przepisów prawa pracy o czasie pracy.
Forma umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony
praca w godzinach od 6.00-22.00
Miejsce pracy: ul. Logistyczna 8
Obsługa maszyn produkcyjnych
Obsługa pras
Obsługa wykrawarek
Przestrzeganie przepisów BHP
Przestrzeganie przepisów prawa pracy o czasie pracy.
Forma umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony
praca w godzinach od 6.00 do 22.00.
Miejsce pracy: ul. Logistyczna 8
Obsługa maszyn produkcyjnych.
Obsługa pras.
Obsługa wykrawarek.
Przestrzeganie przepisów BHP.
Przestrzeganie przepisów prawa pracy o czasie pracy.
Praca w godzinach 6:00- 14:00
14:00-22:00
22:00- 6:00
Umowa na czas nieokreślony.
Oferta dostępna w sali H
Kontakt z pracodawcą e-mail: jzaluczkowska@carcoustics.com lub ivaliavska@carcoustics.com
pras i wykrawarek.
Przestrzeganie przepisów prawa pracy.
Przestrzeganie przepisów BHP.
Przestrzeganie regulacji wewnętrznych pracodawcy.
Godziny pracy 6:00 -14:00
14:00-22:00
22:00-6:00
Umowa o pracę na czas nieokreślony.
Oferta dostępna w sali H
Kontakt z pracodawcą: jzaluczkowska@carcoustics.com lub ivaliavska@carcoustics.com
zapewnienie optymalnego i terminowego przebiegu produkcji zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie bezpieczeństwa, standardów jakościowych, norm środowiskowych i wewnętrznej polityki Compliance
przestrzeganie ustalonego w zakładzie porządku i dyscypliny
dbanie o czystość i porządek na swoim stanowisku pracy
Zarządzanie gospodarką opakowaniową w przedsiębiorstwie
Zamawianie i zapewnienie dostępności opakowań zwrotnych od klientów zgodnie z zapotrzebowaniem i ich zamówieniami na dostawy gotowych wyrobów, zapewniając dostępność na czas dla operacji logistycznych i zabezpieczenia wykonalności planów produkcyjnych,
Zamawianie i zapewnienie dostępności opakowań alternatywnych i wykorzystywanymi w procesach obrocie wewnętrznym od dostawców zewnętrznych zgodnie z utrzymaniem określonych i zoptymalizowanych poziomów zapasów
Ewidencja wszystkich opakowań w obiegu z podziałem na lokalizacje oraz status wykorzystania i dostępności (w tym pustych, uszkodzonych, zajętych oraz rezerwowanych i dla określonych zamówień i zleceń). Tworzenie i aktualizacja dokumentacji i instrukcji opakowaniowych, danych i parametrów w systemach i w portalach klientów
Zapewnienie jakości, terminowości i ilości dostaw, w sposób efektywny i realizując cele logistyczne i strategiczne przedsiębiorstwa (KPI -Targets). Utrzymywanie efektywności przepływu materiałów w procesach przy zoptymalizowanych kosztach operacyjnych
Współpraca z dostawcami i klientami (CRM/SRM). Profesjonalna obsługa, komunikacja i reprezentacja firmy, budowanie pozytywnego wizerunku i długofalowych relacji. Samodzielna kontrola i organizacja pracy w celu zabezpieczenia ciągłości komunikacji, dostępności źródeł i informacji (osób kontaktowych)
Ustalanie warunków współpracy i dostaw. Analizy krótko i długookresowe wielkości zamówień i zdolności produkcji. Bieżąca kontrola zmian w zapotrzebowaniu, ustalanie, optymalizowanie i stabilizowanie harmonogramów i zamówień. Weryfikacja zgodności dostaw, zgłaszanie i zarządzanie reklamacjami. Oceny logistyczne dostawców
Dynamiczne zarządzanie zapasami. Ciągła kontrola i zarządzanie cyklicznych inwentaryzacji, zabezpieczania integralności i poprawności danych w portalach klientów, w zadanych rejestrach oraz systemie SAP, weryfikacja konfiguracji, ustawień i parametrów. Ustawienia danych podstawowych w systemie SAP i parametrów związanych z komunikacją i transmisją danych (EDI). Rzetelne raportowanie, prowadzenie i administrowanie dokumentacją. Zapewnienie przepływu danych i informacji, poprzez efektywną komunikację ze wszystkimi interesariuszami
Podnoszenie efektywności procesów i przepływów materiałów i operacji logistycznych i produkcyjnych; Organizowanie warsztatów, prób i testów w celu optymalizacji operacji i wykorzystania zasobów z zastosowaniem technik Lean (Kaizen, Kanban, Visual Management)
Ciągły rozwój kompetencji, specjalizacja w obszarach bezpośredniej odpowiedzialności oraz zależnych i wpływających na planowanie i dostępność i metody pakowani, zarządzania zapasami i współpracę z klientami i dostawcami
Identyfikowanie zagrożeń, a w przypadkach wystąpienia ryzyka braków i opóźnień, podejmowanie i organizowanie akcji korekcyjnych (Problem Solving), odpowiednia eskalacja i bezpośrednia kooperacja z klientem i dostawcą, koordynacja, przygotowanie, nadzór nad realizacją pilnych dostaw, zlecanie i organizacja transportów specjalnych
Uczestnictwo i współpraca w zespołach projektowych, bezpośredni i aktywny udział we wspólnych opracowaniach usprawnień, nowych rozwiązań i wdrożeniach nowych projektów, materiałów, produktów oraz zmian w organizacyjnych i procesowych
Pomiar, gromadzenie i zarządzanie bazami danych, kontrola procesów i operacji dot. przepływów i rozliczeń materiałowych. Analizy oraz wnioski na podstawie osiąganych wyników - KPI. Organizowanie zespołów, spotkań, prezentowanie wyników i propozycji usprawnień i zmian w kierunku zapewnienia ustalonych celów businessowych, logistycznych, operacyjnych
Zaangażowanie w prace całego zespołu Logistyki, aktywne uczestnictwo i współpraca w podejmowanych aktywnościach, prezentowanie proaktywnego podejścia i motywowanie do działań dla wspólnych osiągnieć. Współpraca z innymi działami i funkcjami w firmie, zarówno w lokalnej organizacji jak i w ramach
zapewnienie optymalnego i terminowego przebiegu produkcji zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie bezpieczeństwa, standardów jakościowych, norm środowiskowych i wewnętrznej polityki Compliance
przestrzeganie ustalonego w zakładzie porządku i dyscypliny
dbanie o czystość i porządek na swoim stanowisku pracy
Zarządzanie gospodarką opakowaniową w przedsiębiorstwie
Zamawianie i zapewnienie dostępności opakowań zwrotnych od klientów zgodnie z zapotrzebowaniem i ich zamówieniami na dostawy gotowych wyrobów, zapewniając dostępność na czas dla operacji logistycznych i zabezpieczenia wykonalności planów produkcyjnych,
Zamawianie i zapewnienie dostępności opakowań alternatywnych i wykorzystywanymi w procesach obrocie wewnętrznym od dostawców zewnętrznych zgodnie z utrzymaniem określonych i zoptymalizowanych poziomów zapasów
Ewidencja wszystkich opakowań w obiegu z podziałem na lokalizacje oraz status wykorzystania i dostępności (w tym pustych, uszkodzonych, zajętych oraz rezerwowanych i dla określonych zamówień i zleceń). Tworzenie i aktualizacja dokumentacji i instrukcji opakowaniowych, danych i parametrów w systemach i w portalach klientów
Zapewnienie jakości, terminowości i ilości dostaw, w sposób efektywny i realizując cele logistyczne i strategiczne przedsiębiorstwa (KPI -Targets). Utrzymywanie efektywności przepływu materiałów w procesach przy zoptymalizowanych kosztach operacyjnych
Współpraca z dostawcami i klientami (CRM/SRM). Profesjonalna obsługa, komunikacja i reprezentacja firmy, budowanie pozytywnego wizerunku i długofalowych relacji. Samodzielna kontrola i organizacja pracy w celu zabezpieczenia ciągłości komunikacji, dostępności źródeł i informacji (osób kontaktowych)
Ustalanie warunków współpracy i dostaw. Analizy krótko i długookresowe wielkości zamówień i zdolności produkcji. Bieżąca kontrola zmian w zapotrzebowaniu, ustalanie, optymalizowanie i stabilizowanie harmonogramów i zamówień. Weryfikacja zgodności dostaw, zgłaszanie i zarządzanie reklamacjami. Oceny logistyczne dostawców
Dynamiczne zarządzanie zapasami. Ciągła kontrola i zarządzanie cyklicznych inwentaryzacji, zabezpieczania integralności i poprawności danych w portalach klientów, w zadanych rejestrach oraz systemie SAP, weryfikacja konfiguracji, ustawień i parametrów. Ustawienia danych podstawowych w systemie SAP i parametrów związanych z komunikacją i transmisją danych (EDI). Rzetelne raportowanie, prowadzenie i administrowanie dokumentacją. Zapewnienie przepływu danych i informacji, poprzez efektywną komunikację ze wszystkimi interesariuszami
Podnoszenie efektywności procesów i przepływów materiałów i operacji logistycznych i produkcyjnych; Organizowanie warsztatów, prób i testów w celu optymalizacji operacji i wykorzystania zasobów z zastosowaniem technik Lean (Kaizen, Kanban, Visual Management)
Ciągły rozwój kompetencji, specjalizacja w obszarach bezpośredniej odpowiedzialności oraz zależnych i wpływających na planowanie i dostępność i metody pakowani, zarządzania zapasami i współpracę z klientami i dostawcami
Identyfikowanie zagrożeń, a w przypadkach wystąpienia ryzyka braków i opóźnień, podejmowanie i organizowanie akcji korekcyjnych (Problem Solving), odpowiednia eskalacja i bezpośrednia kooperacja z klientem i dostawcą, koordynacja, przygotowanie, nadzór nad realizacją pilnych dostaw, zlecanie i organizacja transportów specjalnych
Uczestnictwo i współpraca w zespołach projektowych, bezpośredni i aktywny udział we wspólnych opracowaniach usprawnień, nowych rozwiązań i wdrożeniach nowych projektów, materiałów, produktów oraz zmian w organizacyjnych i procesowych
Pomiar, gromadzenie i zarządzanie bazami danych, kontrola procesów i operacji dot. przepływów i rozliczeń materiałowych. Analizy oraz wnioski na podstawie osiąganych wyników - KPI. Organizowanie zespołów, spotkań, prezentowanie wyników i propozycji usprawnień i zmian w kierunku zapewnienia ustalonych celów businessowych, logistycznych, operacyjnych
Zaangażowanie w prace całego zespołu Logistyki, aktywne uczestnictwo i współpraca w podejmowanych aktywnościach, prezentowanie proaktywnego podejścia i motywowanie do działań dla wspólnych osiągnieć. Współpraca z innymi działami i funkcjami w firmie, zarówno w lokalnej organizacji jak i w ramach
Specjalista ds. Kontaktu z Klientem- Customer Service Specialist
Logistyczna 8, Wrocław
Wygasła: 12.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapewnienie dostaw zgodnie z wymaganiami klienta, Zapewnienie jakości terminowości i ilości, W sposób efektywny businessowo, realizując założone cele, przy optymalnych kosztach operacyjnych i logistycznych
Ustawienia danych podstawowych w systemie SAP i parametrów związanych z komunikacją i transmisją danych (EDI)
Zarządzanie zamówieniami klientów, Analiza krótko i długookresowa wielkości zamówień i popytu. Kontrola zmian w zapotrzebowaniu, wyjaśnianie i dopasowania do kryteriów zgodnych z umowami i dostępnymi zdolnościami
Bieżący monitoring i ciągła kontrola aktualizacji i zmian w zamówieniach przetwarzanych elektronicznie (EDI), poza tym również manualne wprowadzanie i aktualizacja zamówień w systemie SAP
Planowanie harmonogramów dostaw. Organizacja dostaw; określanie i zlecanie ilości załadunkowych we współpracy z wewn. działem logistyki i spedytorami
Obsługa portali klientów
Zbieranie i analizowanie opinii i miar satysfakcji klientów. Dbanie o utrzymanie najwyższych ocen i uznania przez klienta za wiarygodnego i rzetelnego dostawcę
Rozpatrywanie reklamacji klienta
Prewencyjne i proaktywne planowanie i wdrażanie usprawnień w procesach i operacjach, Identyfikowanie zagrożeń, a w przypadkach wystąpienia ryzyka braków i opóźnień dostaw podejmowanie akcji korekcyjnych, eskalacje i w kooperacji z klientem, koordynacja przygotowanie nadzór nad realizacją pilnych dostaw, zleceń transportów specjalnych
Aktywne uczestnictwo w projektach usprawniających operacje i procesy w firmie Współpraca z innymi działami przy wdrożeniach nowych produktów oraz zmian do procesów
Pomiar, aktualizacja oraz kontrola, analiza oraz wnioski z osiąganych wyników - KPI. Propozycje i usprawnień w kierunku zapewnienia ustalonych celów businessowych
Ścisła współpraca z klientem. Profesjonalna i pozytywna komunikacja i reprezentacja, Budowanie pozytywnego wizerunku długofalowych relacji. Dyspozycyjność i utrzymanie ciągłego kontaktu
Ścisła współpraca z innymi działami i funkcjami w firmie, zarówno w lokalnej organizacji jak i w ramach grupy o zasięgu międzynarodowym
Zamawianie i zapewnienie dostępności materiałów zgodnie z zapotrzebowaniem i planami produkcyjnymi, Zapewnienie jakości terminowości i ilości dostaw, w sposób efektywny businessowo i logistycznie, zabezpieczając osiągniecia celów logistycznych i strategicznych przedsiębiorstwa. Utrzymywanie efektywności przepływu materiałów i procesów przy zoptymalizowanych kosztach operacyjnych
Współpraca z dostawcami (SRM),. Profesjonalna i pozytywna komunikacja i reprezentacja firmy, Budowanie pozytywnego wizerunku i długofalowych relacji. Dyspozycyjność i utrzymanie ciągłego kontaktu. Czynne uczestniczenie w trójstronnej komunikacji i porozumieniach pomiędzy dostawcami, logistyką i działem zakupów. Ustalanie warunków współpracy i dostaw. Analizy krótko i długookresowe wielkości zamówień i zdolności produkcji. Bieżąca kontrola zmian w zapotrzebowaniu, ustalanie, optymalizowanie i stabilizowanie harmonogramów. Oceny logistyczne dostawców
Dynamiczne zarządzanie zapasami. Ciągła kontrola poprawności danych i konfiguracji systemu, ustawień i parametrów. Ustawienia danych podstawowych w systemie SAP i parametrów związanych z komunikacją i transmisją danych (EDI). Rzetelne raportowanie, prowadzenie i administrowanie dokumentacją. Zapewnienie przepływu danych i informacji, poprzez efektywną komunikację ze wszystkimi interesariuszami
Podnoszenie efektywności procesów, Ciągły rozwój kompetencji, specjalizacja w obszarach bezpośredniej odpowiedzialności oraz zależnych, i wpływających na planowanie i kontrolę materiałową, zarządzania zapasami i współpracę z dostawcami. Prewencyjne i proaktywne planowanie i wdrażanie usprawnień w procesach i operacjach
Identyfikowanie zagrożeń, a w przypadkach wystąpienia ryzyka braków materiałów i opóźnień dostaw podejmowanie akcji korekcyjnych, odpowiednia eskalacja i bezpośrednia kooperacja z dostawcą, koordynacja przygotowanie nadzór nad realizacją pilnych dostaw, zlecanie i organizacja pilnych dostaw, transportów specjalnych
Uczestnictwo i zaangażowanie w grupach projektowych, bezpośredni i aktywny udział we wspólnych opracowaniach rozwiązań i wdrożeniach, w tym nowych materiałów, produktów oraz zmian w organizacji i procesach
Pomiar, gromadzenie danych, kontrola procesów i operacji dot. przepływów i rozliczeń materiałowych. Analizy oraz wnioski na podstawie osiąganych wyników - KPI. Propozycje i usprawnień w kierunku zapewnienia ustalonych celów businessowych, logistycznych, operacyjnych
Czynne uczestnictwo w pracach zespołu, proaktywne podejście i współpraca na rzecz wspólnych osiągnieć. Ścisła współpraca z innymi działami i funkcjami w firmie, zarówno w lokalnej organizacji jak i w ramach grupy o zasięgu międzynarodowym
zapewnienie optymalnego i terminowego przebiegu produkcji zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie bezpieczeństwa, standardów jakościowych, norm środowiskowych i wewnętrznej polityki Compliance
przestrzeganie ustalonego w zakładzie porządku i dyscypliny
dbanie o czystość i porządek na swoim stanowisku pracy
Regional Supplier Management: annual price negotiations, conclusion of frame contracts in behalf of the plants (power of attorney up to 5.000 EUR) and constant optimization of the total cost situation
Identification and realization of saving potentials in the area of non-production materials (maintenance, tools, energy, packaging materials, lease cars and equipment, consulting services, office equipment, software, licenses, etc.)
Participation in the Purchase Order Release Process of NPM orders to ensure best conditions and correct supplier selection; ensuring canalization of central material groups to gain synergy effects
Analysis of current purchasing processes as preparation for uniform eProcurement processes and tool
Regular reporting to Global NPM management: reached savings and sharing saving ideas with other regional NPM experts
Working on further tasks and projects as part of the corporate strategy for digitization in the NPM
Purchasing area, e.g. standardization of the worldwide procurement systems
Support of various recurrent tasks (e.g. derivation of values to be insured, yearly material price planning, check of supplier certifications, etc.)
zapewnienie optymalnego i terminowego przebiegu produkcji zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie bezpieczeństwa, standardów jakościowych, norm środowiskowych i wewnętrznej polityki Compliance
przestrzeganie ustalonego w zakładzie porządku i dyscypliny
dbanie o czystość i porządek na swoim stanowisku pracy
Regional Supplier Management: annual price negotiations, conclusion of frame contracts in behalf of the plants (power of attorney up to 5.000 EUR) and constant optimization of the total cost situation
Identification and realization of saving potentials in the area of non-production materials (maintenance, tools, energy, packaging materials, lease cars and equipment, consulting services, office equipment, software, licenses, etc.)
Participation in the Purchase Order Release Process of NPM orders to ensure best conditions and correct supplier selection; ensuring canalization of central material groups to gain synergy effects
Analysis of current purchasing processes as preparation for uniform eProcurement processes and tool
Regular reporting to Global NPM management: reached savings and sharing saving ideas with other regional NPM experts
Working on further tasks and projects as part of the corporate strategy for digitization in the NPM
Purchasing area, e.g. standardization of the worldwide procurement systems
Support of various recurrent tasks (e.g. derivation of values to be insured, yearly material price planning, check of supplier certifications, etc.)
Zamawianie i zapewnienie dostępności materiałów zgodnie z zapotrzebowaniem i planami produkcyjnymi, Zapewnienie jakości terminowości i ilości dostaw, w sposób efektywny businessowo i logistycznie, zabezpieczając osiągniecia celów logistycznych i strategicznych przedsiębiorstwa. Utrzymywanie efektywności przepływu materiałów i procesów przy zoptymalizowanych kosztach operacyjnych
Współpraca z dostawcami (SRM),. Profesjonalna i pozytywna komunikacja i reprezentacja firmy, Budowanie pozytywnego wizerunku i długofalowych relacji. Dyspozycyjność i utrzymanie ciągłego kontaktu. Czynne uczestniczenie w trójstronnej komunikacji i porozumieniach pomiędzy dostawcami, logistyką i działem zakupów. Ustalanie warunków współpracy i dostaw. Analizy krótko i długookresowe wielkości zamówień i zdolności produkcji. Bieżąca kontrola zmian w zapotrzebowaniu, ustalanie, optymalizowanie i stabilizowanie harmonogramów. Oceny logistyczne dostawców
Dynamiczne zarządzanie zapasami. Ciągła kontrola poprawności danych i konfiguracji systemu, ustawień i parametrów. Ustawienia danych podstawowych w systemie SAP i parametrów związanych z komunikacją i transmisją danych (EDI). Rzetelne raportowanie, prowadzenie i administrowanie dokumentacją. Zapewnienie przepływu danych i informacji, poprzez efektywną komunikację ze wszystkimi interesariuszami
Podnoszenie efektywności procesów, Ciągły rozwój kompetencji, specjalizacja w obszarach bezpośredniej odpowiedzialności oraz zależnych, i wpływających na planowanie i kontrolę materiałową, zarządzania zapasami i współpracę z dostawcami. Prewencyjne i proaktywne planowanie i wdrażanie usprawnień w procesach i operacjach
Identyfikowanie zagrożeń, a w przypadkach wystąpienia ryzyka braków materiałów i opóźnień dostaw podejmowanie akcji korekcyjnych, odpowiednia eskalacja i bezpośrednia kooperacja z dostawcą, koordynacja przygotowanie nadzór nad realizacją pilnych dostaw, zlecanie i organizacja pilnych dostaw, transportów specjalnych
Uczestnictwo i zaangażowanie w grupach projektowych, bezpośredni i aktywny udział we wspólnych opracowaniach rozwiązań i wdrożeniach, w tym nowych materiałów, produktów oraz zmian w organizacji i procesach
Pomiar, gromadzenie danych, kontrola procesów i operacji dot. przepływów i rozliczeń materiałowych. Analizy oraz wnioski na podstawie osiąganych wyników - KPI. Propozycje i usprawnień w kierunku zapewnienia ustalonych celów businessowych, logistycznych, operacyjnych
Czynne uczestnictwo w pracach zespołu, proaktywne podejście i współpraca na rzecz wspólnych osiągnieć. Ścisła współpraca z innymi działami i funkcjami w firmie, zarówno w lokalnej organizacji jak i w ramach grupy o zasięgu międzynarodowym
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP
bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych
przedstawianie pracodawcy raportów i analiz stanu BHP oraz proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia oraz poprawę warunków pracy pracowników
zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań BHP w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych
opiniowanie szczegółowych instrukcji BHP na poszczególnych stanowiskach pracy
udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, w drodze do lub z pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe
udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego
doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe lub uciążliwe, oraz dobór najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej
nadzór nad aktualnym wyposażeniem zakładu w środki pierwszej pomocy
przeprowadzanie szkoleń wstępnych w zakresie BHP dla nowo zatrudnianych pracowników oraz szkoleń okresowych
podnoszenie świadomości dot. bezpieczeństwa pracy wśród pracowników poprzez organizowanie szkoleń i pogadanek
zlecanie upoważnionym laboratoriom dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych lub warunków uciążliwych na stanowiskach pracy
współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy i lekarzem sprawującym opiekę zdrowotną nad pracownikami
uczestniczenie w pracach zespołu ds. BHP
zarządzanie odzieżą roboczą/ wyposażeniem ochronnym/ obuwiem roboczym, współpraca w tym zakresie z dostawcami zewnętrznymi
prowadzenie i nadzór nad systemem zarządzania środowiskowego ISO 14001
prowadzenie sprawozdawczości w zakresie gospodarowania opakowaniami i opłaty produktowej
udział w zaprojektowaniu efektywnego procesu zarządzania odpadami poprodukcyjnymi, poszukiwanie rozwiązań związanych z recyklingiem odpadów, przeprowadzanie stosownych kalkulacji, tworzenie dokumentacji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Logistyki
Logistyczna 8, Wrocław
Wygasła: 05.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadzór i koordynacja nad przebiegiem rozładunków i załadunków towarów
Przyjmowanie i kontrola dostaw, wprowadzanie danych do systemu SAP
Identyfikowanie przyjętego materiału na stan magazynowy
Zarządzanie dokumentacją magazynową, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
Organizowanie pracy personelu magazynowego przez wyznaczanie zadań i koordynowanie ich rzetelnego wykonania
Odpowiedzialność za kontrolę stanów magazynowych oraz okresowe inwentaryzacje
Kontrola poprawności parametrów logistycznych w systemie WMS
Planowanie optymalnego wykorzystania przestrzeni magazynowej i odpowiedniego rozmieszczenia towarów
Monitorowanie procesów magazynowych i wdrażanie zmian w celu usprawnienia działania magazynu
Dbałość o środki trwałe i infrastrukturę magazynu (kontrola regałów, wózków itp)
Dbałość o bezpieczne środowisko pracy, przestrzeganie zasad BHP oraz przepisów przeciwpożarowych
Successful management and implementation of international customer projects, from inquiry to series handover to one of our production plants worldwide
Responsibility for the technical, schedule and financial target achievement of the projects assigned to you
Coordination and tracking of all tasks according to our product development process
Effective change management during the entire development phase of the customer project, compliance with all quality specifications of the Carcoustics gate system
Market development/monitoring for continuous expansion of our product and customer portfolio
Interface with internal stakeholders as well as customers and suppliers
Active participation in product innovation projects according to the development and sales strategy
Support and work for the Global Materialgroup Manager
Operational processing of commercial issues and initial evaluation, analysis and reaction to price movements
Operational processing of special projects and supply issues in cooperation with the production plants, quality and project management
First contact / first level support for the European and partly overseas plants of Carcoustics in the defined material groups in day-to-day business
Acceptance, analysis, processing and, if necessary, coordination of emerging issues of day-to-day business
Main Objectives:
Obtain and control offers, price plausibility check and renegotiation of offer prices for series requirements or pre-development material
Background review of price increases and data analysis via index, cost elements and cost break-down including data preparation
Price adjustment plausibility check (usually quarterly) according to contract or index adjustment and transfer of price adjustment to purchasing coordinator
Sample material procurement including price negotiation via SAP order and processing/follow-up as well as appointment negotiation
SAP price system according to material setups and price control according to offer and data completeness
Assistance with annual material price planning and variance checking
Support for market searches for suitable raw material and replacement procurement (e.g. delivery failure, undersupply, resourcing)
Reporting sales and price deviation analyzes across suppliers / material groups and creating presentations
First contact with suppliers on day-to-day business issues (price deviations, delivery dates, undersupply, quality issues)
Execution and support of market searches for raw materials and procurement of replacements in the event of a delivery failure or undersupply
Price movement check of the market and indices including data processing and preparation of price negotiations for the commodity group manager
Other activities according to qualifications and company needs as well as deputizing for the Materialgroup Manager in the absence
Substitute Purchasing Coordinator: maintenance of supplier data SAP, RSL, supplier evaluation (address, contact person, ISO certificates, TISAX queries),
invoice deviation, internal coordination, invoice control for price differences and resolution / investigation of the deviation, cause analysis including correction
proposal, re-location tracking, Quoting, fulfilling orders, volume preview and projections
Support and work for the Global Materialgroup Manager
Operational processing of commercial issues and initial evaluation, analysis and reaction to price movements
Operational processing of special projects and supply issues in cooperation with the production plants, quality and project management
First contact / first level support for the European and partly overseas plants of Carcoustics in the defined material groups in day-to-day business
Acceptance, analysis, processing and, if necessary, coordination of emerging issues of day-to-day business
Main Objectives:
Obtain and control offers, price plausibility check and renegotiation of offer prices for series requirements or pre-development material
Background review of price increases and data analysis via index, cost elements and cost break-down including data preparation
Price adjustment plausibility check (usually quarterly) according to contract or index adjustment and transfer of price adjustment to purchasing coordinator
Sample material procurement including price negotiation via SAP order and processing/follow-up as well as appointment negotiation
SAP price system according to material setups and price control according to offer and data completeness
Assistance with annual material price planning and variance checking
Support for market searches for suitable raw material and replacement procurement (e.g. delivery failure, undersupply, resourcing)
Reporting sales and price deviation analyzes across suppliers / material groups and creating presentations
First contact with suppliers on day-to-day business issues (price deviations, delivery dates, undersupply, quality issues)
Execution and support of market searches for raw materials and procurement of replacements in the event of a delivery failure or undersupply
Price movement check of the market and indices including data processing and preparation of price negotiations for the commodity group manager
Other activities according to qualifications and company needs as well as deputizing for the Materialgroup Manager in the absence
Substitute Purchasing Coordinator: maintenance of supplier data SAP, RSL, supplier evaluation (address, contact person, ISO certificates, TISAX queries),
invoice deviation, internal coordination, invoice control for price differences and resolution / investigation of the deviation, cause analysis including correction
proposal, re-location tracking, Quoting, fulfilling orders, volume preview and projections
zapewnienie optymalnego i terminowego przebiegu produkcji zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie bezpieczeństwa, standardów jakościowych, norm środowiskowych i wewnętrznej polityki Compliance
nadzorowanie terminowej realizacji zleceń produkcyjnych zgodnie z wytycznymi jakościowymi
monitorowanie procesów produkcyjnych i wdrażanie środków korekcyjnych w przypadku awarii oraz odchyleń
kontrolę i dokumentację procesów przezbrajania i czyszczenia, awarii, przestojów i odchyleń w zakresie parametrów procesowych
zapewnienie ekonomicznego oraz optymalnego pod względem technicznym wykorzystania maszyn, urządzeń, instalacji i narzędzi
monitorowanie personelu działu produkcji oraz maszyn produkcyjnych pod kątem wydajności (jakość oraz ilość)
określanie zapotrzebowania na szkolenia oraz szkolenie pracowników działu produkcji w porozumieniu z kierownikiem produkcji
inne prace administracyjne związane z zarządzaniem personelem
Specjalista ds. Kontaktu z Klientem- Customer Service Specialist
Logistyczna 8, Wrocław
Wygasła: 30.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapewnienie dostaw zgodnie z wymaganiami klienta, Zapewnienie jakości terminowości i ilości, W sposób efektywny businessowo, realizując założone cele, przy optymalnych kosztach operacyjnych i logistycznych
Ustawienia danych podstawowych w systemie SAP i parametrów związanych z komunikacją i transmisją danych (EDI)
Zarządzanie zamówieniami klientów, Analiza krótko i długookresowa wielkości zamówień i popytu. Kontrola zmian w zapotrzebowaniu, wyjaśnianie i dopasowania do kryteriów zgodnych z umowami i dostępnymi zdolnościami
Bieżący monitoring i ciągła kontrola aktualizacji i zmian w zamówieniach przetwarzanych elektronicznie (EDI), poza tym również manualne wprowadzanie i aktualizacja zamówień w systemie SAP
Planowanie harmonogramów dostaw. Organizacja dostaw; określanie i zlecanie ilości załadunkowych we współpracy z wewn. działem logistyki i spedytorami
Obsługa portali klientów
Zbieranie i analizowanie opinii i miar satysfakcji klientów. Dbanie o utrzymanie najwyższych ocen i uznania przez klienta za wiarygodnego i rzetelnego dostawcę
Rozpatrywanie reklamacji klienta
Prewencyjne i proaktywne planowanie i wdrażanie usprawnień w procesach i operacjach, Identyfikowanie zagrożeń, a w przypadkach wystąpienia ryzyka braków i opóźnień dostaw podejmowanie akcji korekcyjnych, eskalacje i w kooperacji z klientem, koordynacja przygotowanie nadzór nad realizacją pilnych dostaw, zleceń transportów specjalnych
Aktywne uczestnictwo w projektach usprawniających operacje i procesy w firmie Współpraca z innymi działami przy wdrożeniach nowych produktów oraz zmian do procesów
Pomiar, aktualizacja oraz kontrola, analiza oraz wnioski z osiąganych wyników - KPI. Propozycje i usprawnień w kierunku zapewnienia ustalonych celów businessowych
Ścisła współpraca z klientem. Profesjonalna i pozytywna komunikacja i reprezentacja, Budowanie pozytywnego wizerunku długofalowych relacji. Dyspozycyjność i utrzymanie ciągłego kontaktu
Ścisła współpraca z innymi działami i funkcjami w firmie, zarówno w lokalnej organizacji jak i w ramach grupy o zasięgu międzynarodowym
Zamawianie i zapewnienie dostępności materiałów zgodnie z zapotrzebowaniem i planami produkcyjnymi, Zapewnienie jakości terminowości i ilości dostaw, w sposób efektywny businessowo i logistycznie, zabezpieczając osiągniecia celów logistycznych i strategicznych przedsiębiorstwa. Utrzymywanie efektywności przepływu materiałów i procesów przy zoptymalizowanych kosztach operacyjnych
Współpraca z dostawcami (SRM),. Profesjonalna i pozytywna komunikacja i reprezentacja firmy, Budowanie pozytywnego wizerunku i długofalowych relacji. Dyspozycyjność i utrzymanie ciągłego kontaktu. Czynne uczestniczenie w trójstronnej komunikacji i porozumieniach pomiędzy dostawcami, logistyką i działem zakupów. Ustalanie warunków współpracy i dostaw. Analizy krótko i długookresowe wielkości zamówień i zdolności produkcji. Bieżąca kontrola zmian w zapotrzebowaniu, ustalanie, optymalizowanie i stabilizowanie harmonogramów. Oceny logistyczne dostawców
Dynamiczne zarządzanie zapasami. Ciągła kontrola poprawności danych i konfiguracji systemu, ustawień i parametrów. Ustawienia danych podstawowych w systemie SAP i parametrów związanych z komunikacją i transmisją danych (EDI). Rzetelne raportowanie, prowadzenie i administrowanie dokumentacją. Zapewnienie przepływu danych i informacji, poprzez efektywną komunikację ze wszystkimi interesariuszami
Podnoszenie efektywności procesów, Ciągły rozwój kompetencji, specjalizacja w obszarach bezpośredniej odpowiedzialności oraz zależnych, i wpływających na planowanie i kontrolę materiałową, zarządzania zapasami i współpracę z dostawcami. Prewencyjne i proaktywne planowanie i wdrażanie usprawnień w procesach i operacjach
Identyfikowanie zagrożeń, a w przypadkach wystąpienia ryzyka braków materiałów i opóźnień dostaw podejmowanie akcji korekcyjnych, odpowiednia eskalacja i bezpośrednia kooperacja z dostawcą, koordynacja przygotowanie nadzór nad realizacją pilnych dostaw, zlecanie i organizacja pilnych dostaw, transportów specjalnych
Uczestnictwo i zaangażowanie w grupach projektowych, bezpośredni i aktywny udział we wspólnych opracowaniach rozwiązań i wdrożeniach, w tym nowych materiałów, produktów oraz zmian w organizacji i procesach
Pomiar, gromadzenie danych, kontrola procesów i operacji dot. przepływów i rozliczeń materiałowych. Analizy oraz wnioski na podstawie osiąganych wyników - KPI. Propozycje i usprawnień w kierunku zapewnienia ustalonych celów businessowych, logistycznych, operacyjnych
Czynne uczestnictwo w pracach zespołu, proaktywne podejście i współpraca na rzecz wspólnych osiągnieć. Ścisła współpraca z innymi działami i funkcjami w firmie, zarówno w lokalnej organizacji jak i w ramach grupy o zasięgu międzynarodowym
zapewnienie optymalnego i terminowego przebiegu produkcji zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie bezpieczeństwa, standardów jakościowych, norm środowiskowych i wewnętrznej polityki Compliance
przestrzeganie ustalonego w zakładzie porządku i dyscypliny
dbanie o czystość i porządek na swoim stanowisku pracy
zapewnienie optymalnego i terminowego przebiegu produkcji zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie bezpieczeństwa, standardów jakościowych, norm środowiskowych i wewnętrznej polityki Compliance
przestrzeganie ustalonego w zakładzie porządku i dyscypliny
dbanie o czystość i porządek na swoim stanowisku pracy
Zamawianie i zapewnienie dostępności materiałów zgodnie z zapotrzebowaniem i planami produkcyjnymi, Zapewnienie jakości terminowości i ilości dostaw, w sposób efektywny businessowo i logistycznie, zabezpieczając osiągniecia celów logistycznych i strategicznych przedsiębiorstwa. Utrzymywanie efektywności przepływu materiałów i procesów przy zoptymalizowanych kosztach operacyjnych
Współpraca z dostawcami (SRM),. Profesjonalna i pozytywna komunikacja i reprezentacja firmy, Budowanie pozytywnego wizerunku i długofalowych relacji. Dyspozycyjność i utrzymanie ciągłego kontaktu. Czynne uczestniczenie w trójstronnej komunikacji i porozumieniach pomiędzy dostawcami, logistyką i działem zakupów. Ustalanie warunków współpracy i dostaw. Analizy krótko i długookresowe wielkości zamówień i zdolności produkcji. Bieżąca kontrola zmian w zapotrzebowaniu, ustalanie, optymalizowanie i stabilizowanie harmonogramów. Oceny logistyczne dostawców
Dynamiczne zarządzanie zapasami. Ciągła kontrola poprawności danych i konfiguracji systemu, ustawień i parametrów. Ustawienia danych podstawowych w systemie SAP i parametrów związanych z komunikacją i transmisją danych (EDI). Rzetelne raportowanie, prowadzenie i administrowanie dokumentacją. Zapewnienie przepływu danych i informacji, poprzez efektywną komunikację ze wszystkimi interesariuszami
Podnoszenie efektywności procesów, Ciągły rozwój kompetencji, specjalizacja w obszarach bezpośredniej odpowiedzialności oraz zależnych, i wpływających na planowanie i kontrolę materiałową, zarządzania zapasami i współpracę z dostawcami. Prewencyjne i proaktywne planowanie i wdrażanie usprawnień w procesach i operacjach
Identyfikowanie zagrożeń, a w przypadkach wystąpienia ryzyka braków materiałów i opóźnień dostaw podejmowanie akcji korekcyjnych, odpowiednia eskalacja i bezpośrednia kooperacja z dostawcą, koordynacja przygotowanie nadzór nad realizacją pilnych dostaw, zlecanie i organizacja pilnych dostaw, transportów specjalnych
Uczestnictwo i zaangażowanie w grupach projektowych, bezpośredni i aktywny udział we wspólnych opracowaniach rozwiązań i wdrożeniach, w tym nowych materiałów, produktów oraz zmian w organizacji i procesach
Pomiar, gromadzenie danych, kontrola procesów i operacji dot. przepływów i rozliczeń materiałowych. Analizy oraz wnioski na podstawie osiąganych wyników - KPI. Propozycje i usprawnień w kierunku zapewnienia ustalonych celów businessowych, logistycznych, operacyjnych
Czynne uczestnictwo w pracach zespołu, proaktywne podejście i współpraca na rzecz wspólnych osiągnieć. Ścisła współpraca z innymi działami i funkcjami w firmie, zarówno w lokalnej organizacji jak i w ramach grupy o zasięgu międzynarodowym
zapewnienie optymalnego i terminowego przebiegu produkcji zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie bezpieczeństwa, standardów jakościowych, norm środowiskowych i wewnętrznej polityki Compliance
przestrzeganie ustalonego w zakładzie porządku i dyscypliny
dbanie o czystość i porządek na swoim stanowisku pracy
zapewnienie optymalnego i terminowego przebiegu produkcji zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie bezpieczeństwa, standardów jakościowych, norm środowiskowych i wewnętrznej polityki Compliance
przestrzeganie ustalonego w zakładzie porządku i dyscypliny
dbanie o czystość i porządek na swoim stanowisku pracy
Specjalista ds. Kontaktu z Klientem- Customer Service Specialist
Logistyczna 8, Wrocław
Wygasła: 15.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapewnienie dostaw zgodnie z wymaganiami klienta, Zapewnienie jakości terminowości i ilości, W sposób efektywny businessowo, realizując założone cele, przy optymalnych kosztach operacyjnych i logistycznych
Ustawienia danych podstawowych w systemie SAP i parametrów związanych z komunikacją i transmisją danych (EDI)
Zarządzanie zamówieniami klientów, Analiza krótko i długookresowa wielkości zamówień i popytu. Kontrola zmian w zapotrzebowaniu, wyjaśnianie i dopasowania do kryteriów zgodnych z umowami i dostępnymi zdolnościami
Bieżący monitoring i ciągła kontrola aktualizacji i zmian w zamówieniach przetwarzanych elektronicznie (EDI), poza tym również manualne wprowadzanie i aktualizacja zamówień w systemie SAP
Planowanie harmonogramów dostaw. Organizacja dostaw; określanie i zlecanie ilości załadunkowych we współpracy z wewn. działem logistyki i spedytorami
Obsługa portali klientów
Zbieranie i analizowanie opinii i miar satysfakcji klientów. Dbanie o utrzymanie najwyższych ocen i uznania przez klienta za wiarygodnego i rzetelnego dostawcę
Rozpatrywanie reklamacji klienta
Prewencyjne i proaktywne planowanie i wdrażanie usprawnień w procesach i operacjach, Identyfikowanie zagrożeń, a w przypadkach wystąpienia ryzyka braków i opóźnień dostaw podejmowanie akcji korekcyjnych, eskalacje i w kooperacji z klientem, koordynacja przygotowanie nadzór nad realizacją pilnych dostaw, zleceń transportów specjalnych
Aktywne uczestnictwo w projektach usprawniających operacje i procesy w firmie Współpraca z innymi działami przy wdrożeniach nowych produktów oraz zmian do procesów
Pomiar, aktualizacja oraz kontrola, analiza oraz wnioski z osiąganych wyników - KPI. Propozycje i usprawnień w kierunku zapewnienia ustalonych celów businessowych
Ścisła współpraca z klientem. Profesjonalna i pozytywna komunikacja i reprezentacja, Budowanie pozytywnego wizerunku długofalowych relacji. Dyspozycyjność i utrzymanie ciągłego kontaktu
Ścisła współpraca z innymi działami i funkcjami w firmie, zarówno w lokalnej organizacji jak i w ramach grupy o zasięgu międzynarodowym
Zamawianie i zapewnienie dostępności materiałów zgodnie z zapotrzebowaniem i planami produkcyjnymi, Zapewnienie jakości terminowości i ilości dostaw, w sposób efektywny businessowo i logistycznie, zabezpieczając osiągniecia celów logistycznych i strategicznych przedsiębiorstwa. Utrzymywanie efektywności przepływu materiałów i procesów przy zoptymalizowanych kosztach operacyjnych
Współpraca z dostawcami (SRM), Zabezpieczanie jakości dostaw, określanie warunków i wymagań logistycznych, kontrola terminowości i ilości. Zarządzanie zamówieniami do dostawców , Analizy krótko i długookresowe wielkości zamówień i zdolności produkcji. Bieżąca kontrola zmian w zapotrzebowaniu, ustalanie, optymalizowanie i stabilizowanie harmonogramów. Oceny logistyczne dostawców
Dynamiczne zarządzanie zapasami. Ciągła kontrola poprawności danych i konfiguracji systemu, ustawień i parametrów. Ustawienia danych podstawowych w systemie SAP i parametrów związanych z komunikacją i transmisją danych (EDI). Rzetelne raportowanie, prowadzenie i administrowanie dokumentacją. Zapewnienie przepływu danych i informacji, poprzez efektywną komunikację ze wszystkimi interesariuszami
Podnoszenie efektywności procesów, Ciągły rozwój kompetencji, specjalizacja w obszarach bezpośredniej odpowiedzialności oraz zależnych, i wpływających na planowanie i kontrolę materiałową, zarządzania zapasami i współpracę z dostawcami. Prewencyjne i proaktywne planowanie i wdrażanie usprawnień w procesach i operacjach
Identyfikowanie zagrożeń, a w przypadkach wystąpienia ryzyka braków materiałów i opóźnień dostaw podejmowanie akcji korekcyjnych, odpowiednia eskalacja i bezpośrednia kooperacja z dostawcą, koordynacja przygotowanie nadzór nad realizacją pilnych dostaw, zlecanie i organizacja pilnych dostaw, transportów specjalnych
Aktywne uczestnictwo w projektach usprawniających operacje i procesy w firmie Współpraca z innymi działami przy wdrożeniach, w tym nowych materiałów i produktów oraz zmian w procesach
Pomiar, aktualizacja oraz kontrola, analiza oraz wnioski z osiąganych wyników - KPI. Propozycje i usprawnień w kierunku zapewnienia ustalonych celów businessowych, logistycznych, operacyjnych. Czynne uczestnictwo i współdziałanie na rzecz osiągnieć całego zespołu
Ścisła współpraca z dostawcami. Profesjonalna i pozytywna komunikacja i reprezentacja firmy, Budowanie pozytywnego wizerunku długofalowych relacji. Dyspozycyjność i utrzymanie ciągłego kontaktu
Ścisła współpraca z innymi działami i funkcjami w firmie, zarówno w lokalnej organizacji jak i w ramach grupy o zasięgu międzynarodowym
zapewnienie optymalnego i terminowego przebiegu produkcji zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie bezpieczeństwa, standardów jakościowych, norm środowiskowych i wewnętrznej polityki Compliance
przestrzeganie ustalonego w zakładzie porządku i dyscypliny
dbanie o czystość i porządek na swoim stanowisku pracy
Key figure analysis, interpretation, recommendation and presentation of results, special evaluations / KPIs and scenario calculations for internal and external customers
Controlling and contact person for the business functions Sales and Purchasing
Sales Controlling specific tasks: acquisition monitoring, sales accruals management, amortization controlling, impending losses review, sales planning, controlling of improvement measures from Sales (PCIP), support storyline development for price negotiation
Purchasing controlling specific tasks: managing material price developments / variances, Material price planning, controlling of improvement measures from Purchasing (PCIP), support storyline development for price negotiation
Management of projects, e.g. monitoring of price development on supply market and respective support to sales to recover costs impacts from customers, ensure p&l impact analysis and support forecasting activities
zapewnienie optymalnego i terminowego przebiegu produkcji zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie bezpieczeństwa, standardów jakościowych, norm środowiskowych i wewnętrznej polityki Compliance
przestrzeganie ustalonego w zakładzie porządku i dyscypliny
dbanie o czystość i porządek na swoim stanowisku pracy
Specjalista ds. Kontaktu z Klientem- Customer Service Specialist
Logistyczna 8, Wrocław
Wygasła: 11.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapewnienie dostaw zgodnie z wymaganiami klienta, Zapewnienie jakości terminowości i ilości, W sposób efektywny businessowo, realizując założone cele, przy optymalnych kosztach operacyjnych i logistycznych
Ustawienia danych podstawowych w systemie SAP i parametrów związanych z komunikacją i transmisją danych (EDI)
Zarządzanie zamówieniami klientów, Analiza krótko i długookresowa wielkości zamówień i popytu. Kontrola zmian w zapotrzebowaniu, wyjaśnianie i dopasowania do kryteriów zgodnych z umowami i dostępnymi zdolnościami
Bieżący monitoring i ciągła kontrola aktualizacji i zmian w zamówieniach przetwarzanych elektronicznie (EDI), poza tym również manualne wprowadzanie i aktualizacja zamówień w systemie SAP
Planowanie harmonogramów dostaw. Organizacja dostaw; określanie i zlecanie ilości załadunkowych we współpracy z wewn. działem logistyki i spedytorami
Obsługa portali klientów
Zbieranie i analizowanie opinii i miar satysfakcji klientów. Dbanie o utrzymanie najwyższych ocen i uznania przez klienta za wiarygodnego i rzetelnego dostawcę
Rozpatrywanie reklamacji klienta
Prewencyjne i proaktywne planowanie i wdrażanie usprawnień w procesach i operacjach, Identyfikowanie zagrożeń, a w przypadkach wystąpienia ryzyka braków i opóźnień dostaw podejmowanie akcji korekcyjnych, eskalacje i w kooperacji z klientem, koordynacja przygotowanie nadzór nad realizacją pilnych dostaw, zleceń transportów specjalnych
Aktywne uczestnictwo w projektach usprawniających operacje i procesy w firmie Współpraca z innymi działami przy wdrożeniach nowych produktów oraz zmian do procesów
Pomiar, aktualizacja oraz kontrola, analiza oraz wnioski z osiąganych wyników - KPI. Propozycje i usprawnień w kierunku zapewnienia ustalonych celów businessowych
Ścisła współpraca z klientem. Profesjonalna i pozytywna komunikacja i reprezentacja, Budowanie pozytywnego wizerunku długofalowych relacji. Dyspozycyjność i utrzymanie ciągłego kontaktu
Ścisła współpraca z innymi działami i funkcjami w firmie, zarówno w lokalnej organizacji jak i w ramach grupy o zasięgu międzynarodowym
zapewnienie optymalnego i terminowego przebiegu produkcji zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie bezpieczeństwa, standardów jakościowych, norm środowiskowych i wewnętrznej polityki Compliance
przestrzeganie ustalonego w zakładzie porządku i dyscypliny
dbanie o czystość i porządek na swoim stanowisku pracy
zapewnienie optymalnego i terminowego przebiegu produkcji zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie bezpieczeństwa, standardów jakościowych, norm środowiskowych i wewnętrznej polityki Compliance
przestrzeganie ustalonego w zakładzie porządku i dyscypliny
dbanie o czystość i porządek na swoim stanowisku pracy
Specjalista ds. Kontaktu z Klientem- Customer Service Specialist
Logistyczna 8, Wrocław
Wygasła: 11.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapewnienie dostaw zgodnie z wymaganiami klienta, Zapewnienie jakości terminowości i ilości, W sposób efektywny businessowo, realizując założone cele, przy optymalnych kosztach operacyjnych i logistycznych
Ustawienia danych podstawowych w systemie SAP i parametrów związanych z komunikacją i transmisją danych (EDI)
Zarządzanie zamówieniami klientów, Analiza krótko i długookresowa wielkości zamówień i popytu. Kontrola zmian w zapotrzebowaniu, wyjaśnianie i dopasowania do kryteriów zgodnych z umowami i dostępnymi zdolnościami
Bieżący monitoring i ciągła kontrola aktualizacji i zmian w zamówieniach przetwarzanych elektronicznie (EDI), poza tym również manualne wprowadzanie i aktualizacja zamówień w systemie SAP
Planowanie harmonogramów dostaw. Organizacja dostaw; określanie i zlecanie ilości załadunkowych we współpracy z wewn. działem logistyki i spedytorami
Obsługa portali klientów
Zbieranie i analizowanie opinii i miar satysfakcji klientów. Dbanie o utrzymanie najwyższych ocen i uznania przez klienta za wiarygodnego i rzetelnego dostawcę
Rozpatrywanie reklamacji klienta
Prewencyjne i proaktywne planowanie i wdrażanie usprawnień w procesach i operacjach, Identyfikowanie zagrożeń, a w przypadkach wystąpienia ryzyka braków i opóźnień dostaw podejmowanie akcji korekcyjnych, eskalacje i w kooperacji z klientem, koordynacja przygotowanie nadzór nad realizacją pilnych dostaw, zleceń transportów specjalnych
Aktywne uczestnictwo w projektach usprawniających operacje i procesy w firmie Współpraca z innymi działami przy wdrożeniach nowych produktów oraz zmian do procesów
Pomiar, aktualizacja oraz kontrola, analiza oraz wnioski z osiąganych wyników - KPI. Propozycje i usprawnień w kierunku zapewnienia ustalonych celów businessowych
Ścisła współpraca z klientem. Profesjonalna i pozytywna komunikacja i reprezentacja, Budowanie pozytywnego wizerunku długofalowych relacji. Dyspozycyjność i utrzymanie ciągłego kontaktu
Ścisła współpraca z innymi działami i funkcjami w firmie, zarówno w lokalnej organizacji jak i w ramach grupy o zasięgu międzynarodowym
zapewnienie optymalnego i terminowego przebiegu produkcji zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie bezpieczeństwa, standardów jakościowych, norm środowiskowych i wewnętrznej polityki Compliance
przestrzeganie ustalonego w zakładzie porządku i dyscypliny
dbanie o czystość i porządek na swoim stanowisku pracy
Praca na linii produkcyjnej:
- przy procesach wytłaczania (prasy) oraz wykrawania
- przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP.
Praca na trzy zmiany 6-14-22-6
zatrudnienie na 3 lata
Kontakt z pracodawcą: 71 747 52 80
881 974 280
od 24 do 24 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
IT Coordinator
Logistyczna 8, Wrocław
Wygasła: 12.06.2022
full-time
umowa o pracę
full office work, home office work
manager / supervisor
Obowiązki:
Bring your expertise to optimal development. Combine the team-oriented culture and the
multifaceted design possibilities of a medium-sized company with the exciting challenges
and training opportunities, the international environment and the attractive remuneration
Odpowiedzialność za dział, w tym za personel i zasoby
Gotowość do pracy w charakterze zarządzania małym zespołem pracowników oraz samodzielnego wykonywania obowiązków w celu prawidłowego zachowania ciągłości funkcjonowania działu
Zapewnienie sprawności funkcjonowania maszyn, narzędzi oraz innego sprzętu, jak również budynku zgodnie z regulacjami wewnętrznymi oraz przepisami prawa
Wdrożenie oraz wykonywanie prac konserwacyjnych
Zarządzanie magazynem części zamiennych, uwzględniając przy tym aspekt ekonomiczny
Planowanie i realizacja instalacji nowych urządzeń oraz dodatkowego wyposażenia w zakładzie
Prowadzenie negocjacji z dostawcami usług oraz wszelkich czynności administracyjnych z tym związanych (np. energia, budynek, media, UDT, itd.)
Tworzenie i testowanie sterowań elektrycznych, pneumatycznych i hydraulicznych
Odpowiedzialność za bezpieczeństwo pracy, ochronę środowiska i ergonomię w odniesieniu do funkcji maszyn, narzędzi i urządzeń, w szczególności: uruchomienie, w tym testy działania i bezpieczeństwa
Specjalista ds. Kontaktu z Klientem- Customer Service Specialist
Logistyczna 8, Wrocław
Wygasła: 11.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapewnienie dostaw zgodnie z wymaganiami klienta, Zapewnienie jakości terminowości i ilości, W sposób efektywny businessowo, realizując założone cele, przy optymalnych kosztach operacyjnych i logistycznych
Ustawienia danych podstawowych w systemie SAP i parametrów związanych z komunikacją i transmisją danych (EDI)
Zarządzanie zamówieniami klientów, Analiza krótko i długookresowa wielkości zamówień i popytu. Kontrola zmian w zapotrzebowaniu, wyjaśnianie i dopasowania do kryteriów zgodnych z umowami i dostępnymi zdolnościami
Bieżący monitoring i ciągła kontrola aktualizacji i zmian w zamówieniach przetwarzanych elektronicznie (EDI), poza tym również manualne wprowadzanie i aktualizacja zamówień w systemie SAP
Planowanie harmonogramów dostaw. Organizacja dostaw; określanie i zlecanie ilości załadunkowych we współpracy z wewn. działem logistyki i spedytorami
Obsługa portali klientów
Zbieranie i analizowanie opinii i miar satysfakcji klientów. Dbanie o utrzymanie najwyższych ocen i uznania przez klienta za wiarygodnego i rzetelnego dostawcę
Rozpatrywanie reklamacji klienta
Prewencyjne i proaktywne planowanie i wdrażanie usprawnień w procesach i operacjach, Identyfikowanie zagrożeń, a w przypadkach wystąpienia ryzyka braków i opóźnień dostaw podejmowanie akcji korekcyjnych, eskalacje i w kooperacji z klientem, koordynacja przygotowanie nadzór nad realizacją pilnych dostaw, zleceń transportów specjalnych
Aktywne uczestnictwo w projektach usprawniających operacje i procesy w firmie Współpraca z innymi działami przy wdrożeniach nowych produktów oraz zmian do procesów
Pomiar, aktualizacja oraz kontrola, analiza oraz wnioski z osiąganych wyników - KPI. Propozycje i usprawnień w kierunku zapewnienia ustalonych celów businessowych
Ścisła współpraca z klientem. Profesjonalna i pozytywna komunikacja i reprezentacja, Budowanie pozytywnego wizerunku długofalowych relacji. Dyspozycyjność i utrzymanie ciągłego kontaktu
Ścisła współpraca z innymi działami i funkcjami w firmie, zarówno w lokalnej organizacji jak i w ramach grupy o zasięgu międzynarodowym
zapewnienie optymalnego i terminowego przebiegu produkcji zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie bezpieczeństwa, standardów jakościowych, norm środowiskowych i wewnętrznej polityki Compliance
nadzorowanie terminowej realizacji zleceń produkcyjnych zgodnie z wytycznymi jakościowymi
monitorowanie procesów produkcyjnych i wdrażanie środków korekcyjnych w przypadku awarii oraz odchyleń
kontrolę i dokumentację procesów przezbrajania i czyszczenia, awarii, przestojów i odchyleń w zakresie parametrów procesowych
zapewnienie ekonomicznego oraz optymalnego pod względem technicznym wykorzystania maszyn, urządzeń, instalacji i narzędzi
monitorowanie personelu działu produkcji oraz maszyn produkcyjnych pod kątem wydajności (jakość oraz ilość)
określanie zapotrzebowania na szkolenia oraz szkolenie pracowników działu produkcji w porozumieniu z kierownikiem produkcji
inne prace administracyjne związane z zarządzaniem personelem
zapewnienie optymalnego i terminowego przebiegu produkcji zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie bezpieczeństwa, standardów jakościowych, norm środowiskowych i wewnętrznej polityki Compliance
przestrzeganie ustalonego w zakładzie porządku i dyscypliny
dbanie o czystość i porządek na swoim stanowisku pracy
zapewnienie optymalnego i terminowego przebiegu produkcji zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie bezpieczeństwa, standardów jakościowych, norm środowiskowych i wewnętrznej polityki Compliance
przestrzeganie ustalonego w zakładzie porządku i dyscypliny
dbanie o czystość i porządek na swoim stanowisku pracy
Aktualnie do naszego Zespołu szukamy zaangażowanych, samodzielnych Studentów (k/m) chcących odbyć praktyki / poszukujących zatrudnienia w obszarze: Administracji / wsparcie HR
zapewnienie optymalnego i terminowego przebiegu produkcji zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie bezpieczeństwa, standardów jakościowych, norm środowiskowych i wewnętrznej polityki Compliance
przestrzeganie ustalonego w zakładzie porządku i dyscypliny
dbanie o czystość i porządek na swoim stanowisku pracy