Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Poszukujemy specjalisty ds. sprzedaży i serwisu, który będzie odpowiedzialny za zapewnienie terminowego i efektywnego wsparcia administracyjnego w ramach procesów obsługi i wsparcia sprzedaży oraz serwisu. Do Twoich codziennych zadań będzie należało:
-Obsługa bieżących procesów i zadań w ramach centrum wsparcia
-Rozwiązywanie niestandardowych zadań
-Obsługa systemu SAP i innych narzędzi
-Procesowanie zamówień i faktur
-Procesowanie umów
-Procesowanie roszczeń gwarancyjnych zgodnie z terminami
-Współpraca z oddziałami sprzedażowo-serwisowymi w celu zapewnienia terminowej obsługi administracyjnej
Poszukujemy Technika Serwisu Maszyn, który będzie odpowiedzialny za naprawę i konserwację naszych maszyn i pojazdów. Do codziennych obowiązków będzie należało zarządzanie dokumentacją konstrukcyjną, technologiczną i eksploatacyjną, a także praca z narzędziami i sprzętem technologicznym
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Sourcing Specialist
Aleja Grunwaldzka 103a, Gdańsk
Wygasła: 18.02.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Identification, development and execution of the sourcing activities across Hiab Spare Parts spend to optimize use of Hiab resources over the E2E product lifecycle addressing strategic commercial sourcing requirements, supplier preferencing, securing early focus on service and end-of-life requirements, supplier consolidation and pipeline to secure continuity of supply and emerging business needs
Prepare and run Hiab Spare Parts related RFQs with key vendors to enable assortment standardization, cost & lead time development and vendor relationship
Successful cross-functional participation in New Product Development, SRM, early supplier involvement and selection with technology development, productivity, total cost reduction make/buy programs, should-cost modelling, and business process and system implementation
Support new product development by taking ownership and leading all sourcing deliverables within own area of responsibility
Identifying, tracking and implementing cost saving actions to meet the year on year productivity targets for the category
Lead the QAP process with support of Category Supplier Development
Evaluate and develop the supply base. Introduce new suppliers as appropriate to meet the current and future needs of the business, at the same time ensuring continuous improvement in terms of cost, quality, delivery and new product introduction in a global environment
Contract negotiation including payment term, quality/warranty/logistics annexes and raw material indices
Cooperate with Services DC supply planning to support capacity planning and scalability/ flexibility planning via development of Logistics agreements
Commercial participation in supplier assessments in conjunction with Supplier Development
Provide support to escalate, drive recovery plans and resolve supplier quality/delivery issues using root cause analysis tools & methodology to ensure production requirements are secured.Primary focus on expediting and improving delivery performance with key suppliers in European DC
Adherence to and maintenance of all relevant Purchasing processes and systems in line with Hiab Central Sourcing
Rozwój dedykowanego produktu/grupy produktów Mobile Equipment. Zapewnienie właściwej współpracy pomiędzy MAU a działem rozwoju. Wsparcie techniczne dla poszczególnych działów (produkcja, zakupy, dostawcy, jakość) w zakresie wymagań projektowych, specyfikacji i dokumentacji. Zarządzanie dokumentacją techniczną
Pomoc techniczna
- Pierwszy kontakt R&D dla MAU w kwestiach technicznych dotyczących danego produktu
- Wsparcie techniczne w porozumieniu z odpowiedzialnym Głównym Inżynierem w zakresie wymagań i dokumentacji dla innych działów dotyczących budowy elementów, podzespołów i gotowych produktów
Rozwój produktu/grupy produktów
- Projektowanie opcji zgodnie z wymaganiami klienta - Customer Engineering(CE)
- Projektowanie i modyfikacja części składowych w cyklu życia produktu - Product Care (PC)
- Weryfikacja i testowanie opcji, funkcjonalności danego produktu na żądanie i potrzeby badawczo-rozwojowe
Zarządzanie kompetencjami
- Budowanie bazy wiedzy w podległym obszarze
- Zarządzanie dostępną wiedzą wewnątrz i na zewnątrz MAU
- Budowanie i utrzymywanie dedykowanych kompetencji na wymaganym poziomie
1. Pierwszy kontakt R&D dla MAU w kwestiach technicznych dotyczących danego produktu
2. Wsparcie techniczne w porozumieniu z odpowiedzialnym Chief Engineerem i/lub osobą odpowiedzialną z działu R&D, co do wymagań i dokumentacji dla innych działów dotyczące konstrukcji elementów, podzespołów, wyrobów gotowych oraz oprogramowania
• Rozwój produktu/ grupy produktowej:
1. Projektowanie opcji zgodnych z wymaganiami klienta - Customer Engineering(CE) w zakresie elektrycznym i programowym
2. Projektowanie i modyfikacja części podzespołów oraz oprogramowania w cyklu życia produktu - Product Care (PC)
3. Weryfikacja i testowanie opcji, funkcjonalności danego produktu na zlecenie i potrzeby R&D
• Zarządzanie kompetencjami:
1. Budowanie bazy wiedzy w podległym obszarze
2. Zarządzanie dostępną wiedzą wewnątrz i na zewnątrz MAU
3. Budowanie i utrzymywanie dedykowanych kompetencji na wymaganym poziomie
Ciągłe doskonalenie jakości produktów i zintegrowanego systemu zarządzania
Zapewnienie satysfakcji klientów wewnętrznych i zewnętrznych
Nadzór nad dokumentacją
Nadzór nad elektryczną/mechaniczną listą kontrolną EO
Przygotowywanie brakujących części/robót zgodnie z FIR z fabryki
Tworzenie ECR
Organizowanie spotkań zamykających projekt wraz z kierownikiem budowy, komisarzami i wszystkimi zaangażowanymi osobami
Nadzór nad wyznaczoną linią produkcyjną
Aktywne i skuteczne zapewnienie jakości na linii produkcyjnej
Przygotowanie i utrzymanie dokumentacji, zapisów: system zapewnienia jakości / Plany Kontroli / inne Ciągłe doskonalenie produktu / procesu / systemu
Szkolenia produktowe dla pracowników Wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych
Obsługa reklamacji klienta Dokumentacja 8D / rejestr / analiza przyczyn źródłowych / definiowanie działań korygujących i zapobiegawczych / wdrażanie działań po reklamacyjnych / zamykanie reklamacji
Nadzór nad produktem niezgodnym
Rozdzielanie produktów / obszar zatrzymania / systemy / aktualizacja dokumentacji / kwalifikacja produktów: przeróbka / złom / użycie bez poprawek (zatwierdzanie odchyleń)
Zastępowanie kierownika budowy zgodnie z poleceniami przełożonego
Cel stanowiska: Przeprowadzanie rozruchu produktów o wysokim stopniu złożoności. Świadczenie usług doradczych klientom i/lub wykonawcom zewnętrznym w zakresie istniejącego i/lub nowo nabytego sprzętu i komponentów
Aktualizacja programów do komponentów maszyn (PLC/wyświetlacze/inwertery/sterowanie)
Rozwiązywanie problemów na SC/SHC
Zgłaszanie problemów jakościowych do działu jakości w fabryce
Tworzenie ECR
Zgłaszanie błędów PLC/wyświetlacza do działu R&D
Upewnianie się, że projekt przebiega zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z kierownikiem
Odpowiedzialność za kalkulacje cen transferowych oraz koszt produktów Kalmar. Kontrola procesów dotyczących gospodarki materiałowej oraz przepływu materiałów w obszarze Kalmar
Kalkulacja cen transferowych produktów
Product costing: kalkulacja i analiza kosztów produktów, współpraca z innymi działami w zakresie optymalizacji kosztów produktu
Budżetowanie i prognozowanie kosztów produktu
Nadzór nad danymi w systemie LN dotyczącymi cen zakupu, kompletności bom oraz godzin produkcyjnych
Analiza gospodarki materiałowej: proces złomowania, proces rework, obsolete, ryzykowne obszary w przepływie materiałów, analiza przyczyn negatywnych zjawisk, zacieśnianie kontroli materiałowej i sugerowanie optymalnych rozwiązań i procesów
Wsparcie w procesach inwentaryzacyjnych oraz cycle counting - zaangażowanie w organizację, przeprowadzenie procesu i analizę wyników
Projektowanie i rozwój konstrukcji stalowych/elementów i układów hydraulicznych/ układów sterowania nowych wyrobów
Prototypowanie i testowanie żurawi i ich części w fabryce, serwisach oraz u użytkownika końcowego, ze szczególnym uwzględnieniem systemów sterowania (hydraulika/elektronika), rozwiązań mechanicznych oraz ergonomii i bezpieczeństwa
Praca jako członek zespołu inżynierskiego
Tworzenie rozwiązań technicznych w celu osiągnięcia celów wyznaczonych przez menedżerów produktu
Tworzenie list materiałowych•Opracowywanie metodologii badań i nadzór nad badaniami kompletnych produktów i części
Współpraca z dostawcami w osiągnięcia celu dotyczące wydajności i jakości produktu
Wsparcie techniczne dla działów produkcji, zaopatrzenia oraz dostawców związane z wymaganiami i specyfikacjami produktu
Odpowiedzialność za wdrażanie zmian inżynierskich (ECR,ECN)
Aktywna współpraca z działami Produkcji i Serwisu w celu osiągnięcia najlepszych w swojej klasie produktów 'Projektowania do Montażu' - 'DtA' oraz i 'Projektowania do Obsługi' - 'DtS'
Przygotowywanie korekt technicznych dla zatwierdzonych projektów zgodnie z wymaganiami klientów i działem sprzedaż
Wprowadzanie nowych funkcji
Dbanie o mienie i wizerunek firmy
Okazjonalne prowadzenie samochodu w celach służbowych
Przestrzeganie przepisów i zasad obowiązujących w Cargotec, w szczególności przepisów BHP oraz procedur i zapisów wewnętrznych polityk IMS
Obowiązek stosowania się do poleceń przełożonego, które dotyczą pracy o ile nie są sprzeczne z prawem lub umową o pracę
Obowiązek sumiennego i starannego wykonywania pracy
Oversee and coordinate the maintenance contracts for customer equipment in SAP system;
Process contracts and oversea cycle of order fulfillment internal and external;
Coordinate and process warranty claims between dealer network and factories;
Support the equipment handover process and coordinate the logistic aspect of the handover execution;
Cooperate and continuously communicate with sales representatives, customers, vendors and other internal stakeholders to execute sales operations smoothly and to provide timely solutions & replies;
Identify process improvement opportunities and support the implementation;
Provide good customer service for internal and external customers and find ways to improve the experience;
Oversee and coordinate the logistics of TMF delivery to end customers in Germany with the support of local team
Process orders and oversea cycle of order fulfillment internal and external
Cooperate and continuously communicate with sales representatives, customers, vendors and other internal stakeholders to execute sales operations smoothly and to provide timely solutions & replies
Identify process improvement opportunities and support the implementation
Provide good customer service for internal and external customers, and finding ways to improve the experience
Execute the defined KPI targets
Observe all safety procedures and instructions and assist in maintaining a safe working environment including the reporting of any accidents, hazards, near misses, defects or damages to Company equipment to your line manager or Health and Safety
Work as a business partner to country management with financial information, business review and analysis, and use this information to lead the planning, performance management, decision making and controlling processes. Challenge the business and financial performance
Manage the planning, forecasting, and actual reporting process in close cooperation with the Region Finance Head. Analysis of actual, forecast, and budget of the business lines
Work together with the accounting function to ensure high quality financials
Participation and contribution in common business control objectives of Cargotec and Kalmar
Authority to inform, initiate and implement corrective actions together with relevant organisation to ensure continued effectiveness and efficiency of control
Authority to implement actions together with the country organisation to correct financial performance
To lead and develop the Engineering group for Terminal Tractors at site
Secure that Liaison work is done according to Job description
Responsible for allocated resources is used efficiently within each Business Line
Responsible for planning together with Chief Engineers and performing of approved by
Chief Engineers design activities, deliveries and ensuring that the timings are kept
To provide technical support in cooperation with Chief Engineers to Operation
Responsibility for regularly reporting to the Head of R&D regarding outcome and possible deviations
Responsible for the staff including salary based on organisation and agreed policies
Ensure that work in own organisation is done according to work related legislation
To supply staff within own organisation with necessary competencies for accomplish the work and enough resources regarding premises, tools and description for the work have been assigned to the subordinates
Responsible for an efficient working process within own department
In charge of information to subordinates and the R&D management team
Responsible for PDP with subordinates are accomplished yearly
Responsible for that enough training according to agreement will be performed
Responsible for supply resources and competencies in own area of operation
To employ personnel according to agreement and organisation plan
To delegate responsibility and authority to subordinates in Co-operation with Chief Engineers
Facilitate for an efficient working process
To give input to the products development plan
To work for product commonality within the ME division
In charge of budget, actual cost and forecast for own area of operation
Authorization rights according to approved chart of account
Supplier Quality Engineer is responsible for technical and logistical support for Counter Balance customer warranty to supplier reclaiming process. They will responsible for supplier reclaiming technical reports and also doing in house Kalmar analysis to verify root causes. They will support supplier warranty management team during technical review meetings with Kalmar product support and suppliers
Main tasks and responsibilities
Supervision of suppliers:
Reporting nonconformities to the supplier from frontline·Handling supplier complaints with technical support (reporting/assessment of corrective actions)
Participation in the process of solving material quality problems
Assessment of warranty failed parts:
Testing the failed parts to understand why the defect has occurred
Checking components (visual inspection and use of measuring tools, standards, specifications)
Making a supplier report for all returned parts to be shared in investigation and reclaiming process
Supervision of nonconforming material:
End to End process of facilitating the transport of parts from customers to suppliers
Ordering/performing appropriate transfers on NC parts from frontline
Containment actions for nonconforming parts in Plants
Other:
Visits to suppliers - audits, inspection·Participation in FMEA teams
Continuous improvement of the product/material/process/IMS
Application for implementation/implementation and monitoring of corrective and preventive actions in the supply chain
Caring for good organization of work and order in the workplace (5S) ·Compliance with company regulations
Support the Kalmar Klick and SAP key users in the area of Services. Key Users supporting End Users
Provide Release Note information of system changes to Key Users, to enable them to forward to End Users
Provide planned and on-demand training to Kalmar Klick and SAP key users on new or changed functionality in Services to the extent it affects their usage of the system
Align business requirements with the business management and interpret the effect of business strategy implementation and changes
Identify business process improvements and changes and collect and specify change requirements to the application that will better support these processes
Create/coordinate development stories with the Solution Owner, conduct and coordinate testing and inform Key Users for upcoming changeso
Coordinate UVT testing and inform Key users for upcoming changes for when impacting local business
Cooperation with other solution coordinators. Specifically cooperation with SAP solution coordinators is required. Align requirements and share knowledge with solution coordinators in the same field of expertise. Close cooperation also with the Solution Owners of SAP and Kalmar Klick for the applicable business processes
Attend development projects or additional bigger support tasks approved by Solution Coordinator`s Line Manager. E.g. system upgrade projects
1. Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków na podległych stanowiskach pracy oraz dbanie o profilaktykę w zakresie BHP
2. Zapewnienie realizacji wyników pracy zgodnie z oczekiwaniami SQCDP:
- Realizacja celów w zakresie bezpieczeństwa pracy,
- Realizacja celów w zakresie jakości produkowanych wyrobów,
- Realizacja celów w zakresie dostaw do Klienta,
- Realizacja celów w zakresie kosztowym
3. Zapewnienie realizacji wyników pracy zgodnie z poniższymi oczekiwaniami:
- Redukcja poziomu absencji,
- Wzrost wdrożonych wniosków racjonalizatorskich,
- 5S,
- Redukcja strat produkcyjnych
4. Wyznaczanie celów i organizację pracy podległych pracowników oraz zapewnienie zasobów niezbędnych do realizacji wyznaczonych celów,
5. Rozwój kompetencji podległych pracowników zgodnie z przyjętymi standardami firmy, regularne przeprowadzanie rozmów PDP, regularne spotkania 1:1, praca z przewodnikiem rozwoju Lidera oraz przewodnikiem rozwoju Kierownika (samorozwój)
Przygotowywanie wdrożeń produkcyjnych i dokonywanie bieżących zmian technologicznych mających na celu redukcję kosztów i optymalizację produkcji, zwiększenie wydajności pracy i zapewnienie najwyższej jakości produktu
Rozwój procesów produkcyjnych zgodnie z potrzebami biznesu i rozwoju firmy
Opracowanie layoutu i konfiguracji linii produkcyjnych/ montażowych
Dobór metod i narzędzi wykorzystywanych do produkcji/ montażu
Wdrażanie projektów NPI
Wsparcie w przygotowaniu dokumentacji technicznej produktów
Zarządzanie zmianami inżynieryjnymi (EO i ECR)
Wsparcie merytoryczne przy opracowaniu instrukcji stanowiskowych/ montażowych
Ulepszanie procesu produkcji/ montażu
Ciągła poprawa i optymalizacja istniejących procesów produkcji/ montażu
Wprowadzanie zmian i optymalizacja procesu zarządzania komponentami
Wprowadzanie rozwiązań zgodnych z filozofią LEAN
Prowadzenie lub udział w projektach CI oraz EUREKA
Optymalizacja narzędzi produkcyjnych
Zapewnienie najnowocześniejszych i najbardziej efektywnych narzędzi wykorzystywanych do produkcji/ montażu
Wykorzystywanie metod jakościowych i ilościowych w celu zwiększania wydajności linii produkcyjnych/ montażowych i optymalnego wykorzystania zasobów
Zapewnienie najwyższej jakości w procesie produkcyjnym
Rozwijanie procesów zapewnienia jakości w obszarze produkcji/ montażu
Inicjowanie i uczestnictwo w analizach przyczyn powstawania niezgodności
Uczestnictwo w analizach i działaniach celem eliminacji skutków niezgodności
Przygotowywanie wdrożeń produkcyjnych i dokonywanie bieżących zmian technologicznych mających na celu redukcję kosztów i optymalizację produkcji, zwiększenie wydajności pracy i zapewnienie najwyższej jakości produktu. Uruchamianie i testowanie maszyn w fabryce i na FAS
Główne zadania i zakres odpowiedzialności
Rozwój procesów produkcyjnych zgodnie z potrzebami biznesu i rozwoju firmy
Opracowanie layoutu i konfiguracji linii produkcyjnych/ montażowych
Dobór metod i narzędzi wykorzystywanych do produkcji/ montażu
Wdrażanie projektów NPI
Wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji technicznej produktów
Zarządzanie zmianami inżynieryjnymi (EO i ECR)
Wsparcie merytoryczne przy opracowywaniu instrukcji stanowiskowych/ montażowych
Ulepszanie procesu produkcji/ montażu
Ciągła poprawa i optymalizacja istniejących procesów produkcji/ montażu
Wprowadzanie zmian i optymalizacja procesu zarządzania komponentami
Wprowadzanie rozwiązań zgodnych z filozofią LEAN
Prowadzenie lub udział w projektach CI oraz EUREKA
Optymalizacja narzędzi produkcyjnych
Zapewnienie najnowocześniejszych i najbardziej efektywnych narzędzi wykorzystywanych do produkcji/ montażu
Wykorzystywanie metod jakościowych i ilościowych w celu zwiększania wydajności linii produkcyjnych/ montażowych i optymalnego wykorzystania zasobów
Zapewnienie najwyższej jakości w procesie produkcyjnym
Rozwijanie procesów zapewnienia jakości w obszarze produkcji/ montażu
Inicjowanie i uczestnictwo w analizach przyczyn powstawania niezgodności
Uczestnictwo w analizach i działaniach celem eliminacji skutków niezgodności
Ciągła współpraca z innymi działami w obszarze rozwoju i usprawnienia łańcucha dostaw
Uruchamianie i testowanie maszyn w fabryce i na FAS. Uczestnictwo w projektach wyjazdowych związanych z uruchamianiem maszyn u klienta
Kontroler i jest odpowiedzialny za monitorowanie i kontrolowanie kosztów związanych z produkcją. Osoba ta musi dokładnie śledzić i raportować koszty związane z produkcją
rozwijanie i proponowanie nowych procedur w celu optymalizacji i lepszej kontroli
sporządzenie budżetu: przygotowywanie, prognozy, zamknięcia roku, okresowe raportowanie
wewnętrzne i grupowe, wariancje i ich analiza
prowadzenie, kontrola i nadzór nad procesem inwestycyjnym
sporządzanie rezerw w procesie zamknięcia, kontrola i nadzór nad tym procesem
organizacja wewnętrznych audytów, sprawdzanie przestrzegania istniejących procedur i procesów oraz weryfikacja dokładności zapisów w księdze głównej oraz propozycje zmian w celu optymalizacji procesów
wsparcie dla managerów innych działów i proponowanie działań dla optymalizacji kosztów
działalności i szukanie efektywnych sposobów osiągania celów,
nadzór nad zespołem, optymalizacja pracy, motywowanie zespołu
product costing i zarządzanie cenami transferowymi
Przygotowywanie wdrożeń produkcyjnych i dokonywanie bieżących zmian technologicznych mających na celu redukcję kosztów i optymalizację produkcji, zwiększenie wydajności pracy i zapewnienie najwyższej jakości produktu
Rozwój procesów produkcyjnych zgodnie z potrzebami biznesu i rozwoju firmy
Opracowanie layoutu i konfiguracji linii produkcyjnych/ montażowych
Dobór metod i narzędzi wykorzystywanych do produkcji/ montażu
Wdrażanie projektów NPI
Wsparcie w przygotowaniu dokumentacji technicznej produktów
Zarządzanie zmianami inżynieryjnymi (EO i ECR)
Wsparcie merytoryczne przy opracowaniu instrukcji stanowiskowych/ montażowych
Ulepszanie procesu produkcji/ montażu
Ciągła poprawa i optymalizacja istniejących procesów produkcji/ montażu
Wprowadzanie zmian i optymalizacja procesu zarządzania komponentami
Wprowadzanie rozwiązań zgodnych z filozofią LEAN
Prowadzenie lub udział w projektach CI oraz EUREKA
Optymalizacja narzędzi produkcyjnych
Zapewnienie najnowocześniejszych i najbardziej efektywnych narzędzi wykorzystywanych do produkcji/ montażu
Wykorzystywanie metod jakościowych i ilościowych w celu zwiększania wydajności linii produkcyjnych/ montażowych i optymalnego wykorzystania zasobów
Zapewnienie najwyższej jakości w procesie produkcyjnym
Rozwijanie procesów zapewnienia jakości w obszarze produkcji/ montażu
Inicjowanie i uczestnictwo w analizach przyczyn powstawania niezgodności
Uczestnictwo w analizach i działaniach celem eliminacji skutków niezgodności
Kierownik utrzymania obiektu (Facility Supervisor)
Stargard
Wygasła: 15.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Wyznaczanie celów i organizację pracy podległych pracowników oraz zapewnienie zasobów niezbędnych do realizacji wyznaczonych celów,
Prowadzenie instruktaży stanowiskowych oraz wspieranie rozwoju kompetencji podległych pracowników;
Przygotowywanie rocznego budżetu obszaru utrzymania ruchu oraz nadzór nad jego realizacją;
Nadzór nad podległymi pracownikami szczególnie w zakresie przestrzegania zasad bezpieczeństwa pracy, ochrony środowiska, regulaminów, wartości, polityk i Kodeksu Etycznego Cargotec;
Tworzenie i aktualizacja opisów stanowisk pracy podległych pracowników,
Zapewnienie prawidłowego utrzymania stanu technicznego budynków poprzez: okresowe przeglądy budynków, urządzeń technicznych oraz instalacji oraz planowanie i nadzór nad pracami przeprowadzanymi na terenie zakładu;
Stała współpraca i koordynacja pracy firm/osób wykonujących działania na terenie zakładu w zakresie utrzymania stanu technicznego budynków oraz infrastruktury budynków;
Przyjmowanie zgłoszeń awarii dotyczących budynków, infrastruktury budynków, otoczenia oraz ich bieżące usuwanie;
Prowadzenie rejestru oraz analiza danych dotyczących zużycia energii elektrycznej, gazu, wody, ścieków;
Prowadzenie oraz archiwizacja dokumentów dot. budynku oraz infrastruktury technicznej;
Uzgodnienia i konsultacje techniczne z dostawcami mediów oraz firmami zewnętrznymi zakresie utrzymania czystości zakładu i ochrony mienia;
Harmonogramowanie oraz budżetowanie prac dot. rozwoju oraz modernizacji budynków i infrastruktury technicznej budynków
Kierownik utrzymania obiektu (Facility Supervisor)
Stargard
Wygasła: 16.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Wyznaczanie celów i organizację pracy podległych pracowników oraz zapewnienie zasobów niezbędnych do realizacji wyznaczonych celów,
Prowadzenie instruktaży stanowiskowych oraz wspieranie rozwoju kompetencji podległych pracowników;
Przygotowywanie rocznego budżetu obszaru utrzymania ruchu oraz nadzór nad jego realizacją;
Nadzór nad podległymi pracownikami szczególnie w zakresie przestrzegania zasad bezpieczeństwa pracy, ochrony środowiska, regulaminów, wartości, polityk i Kodeksu Etycznego Cargotec;
Tworzenie i aktualizacja opisów stanowisk pracy podległych pracowników,
Zapewnienie prawidłowego utrzymania stanu technicznego budynków poprzez: okresowe przeglądy budynków, urządzeń technicznych oraz instalacji oraz planowanie i nadzór nad pracami przeprowadzanymi na terenie zakładu;
Stała współpraca i koordynacja pracy firm/osób wykonujących działania na terenie zakładu w zakresie utrzymania stanu technicznego budynków oraz infrastruktury budynków;
Przyjmowanie zgłoszeń awarii dotyczących budynków, infrastruktury budynków, otoczenia oraz ich bieżące usuwanie;
Prowadzenie rejestru oraz analiza danych dotyczących zużycia energii elektrycznej, gazu, wody, ścieków;
Prowadzenie oraz archiwizacja dokumentów dot. budynku oraz infrastruktury technicznej;
Uzgodnienia i konsultacje techniczne z dostawcami mediów oraz firmami zewnętrznymi zakresie utrzymania czystości zakładu i ochrony mienia;
Harmonogramowanie oraz budżetowanie prac dot. rozwoju oraz modernizacji budynków i infrastruktury technicznej budynków
Dbanie o bezpieczeństwo pracy na podległym obszarze oraz zapewnienie profilaktyki w zakresie BHP,
Zapewnienie realizacji celów Autonomicznej Jednostki Produkcyjnej,
Organizacja pracy podległych pracowników oraz zapewnienie zasobów niezbędnych do realizacji wyznaczonych celów,
Rozwój kompetencji podległych pracowników zgodnie z przyjętymi standardami firmy, regularne przeprowadzanie rozmów PDP, praca z przewodnikiem rozwoju Lidera,
Utrzymanie Standaryzacji Pracy w podległym obszarze poprzez codzienny jej przegląd i informację zwrotną do Operatorów,
Rozwiązywanie problemów w oparciu o narzędzia zgodne z obowiązującym standardem,
Prowadzenie instruktaży stanowiskowych,
Dbałość o ciągłe doskonalenie ZSZ (doskonalenie dokumentacji procesowej i systemowej oraz utrzymanie jej ciągłej aktualności i przydatności),
Nadzór nad powierzoną dokumentacją i systematyczne szkolenia zespołu,
Wsparcie w montażu urządzeń zgodnie z dokumentacja techniczną,
Systematyczne audytowanie obszarów pod kątem BHP, dokonywanie wpisów do piramidy bezpieczeństwa w zakresie obserwowanych ryzyk oraz wdrażanie zdefiniowanych tam działań, realizacja zadań zdefiniowanych przez Kierownika Produkcji,
Skuteczna komunikacja w zakresie kaskadowania celów,
Codzienny przegląd przestrzegania Standaryzacji Pracy i zapewnienie jej utrzymania oraz zgłaszania potrzeb dotyczących ich aktualizacji,
Nadzór nad powierzoną dokumentacją i systematyczne szkolenia zespołu
Provide technical and daily activities and understand the demand to develop material management activities, such as logistics or warehousing
Preparing and sending orders in accordance with production needs
Controlling and monitoring the status of timeliness and compliance of deliveries
Analysis of purchase forecasts sent to suppliers
Daily cooperation, ensuring and developing good relationships with material suppliers
Close cooperation with the production planning department and other supporting departments in order to ensure the implementation of the production plan and minimize the effects of non-timely deliveries
Controlling and optimization of the stock level of the warehouse, preparation of periodic reports on the value of the warehouse
Conducting a supplier evaluation system based on established indicators(Scorecards)
Training new employees of the department in the context of organization requirements, quality assurance systems, computer systems and ERP
Escalating suppliers to Global Purchasing Categories according to HIAB's internal escalation process
Entering price lists into the ERP system in accordance with the guidelines of global purchasing categories
Maintaining / updating purchasing and logistics parameters in the ERP system (LT, MOQ, Order Increment, Double Sourcing, signals etc.)
Dbanie o bezpieczeństwo pracy na podległym obszarze oraz zapewnienie profilaktyki w zakresie BHP,
Zapewnienie realizacji celów Autonomicznej Jednostki Produkcyjnej,
Organizacja pracy podległych pracowników oraz zapewnienie zasobów niezbędnych do realizacji wyznaczonych celów,
Rozwój kompetencji podległych pracowników zgodnie z przyjętymi standardami firmy, regularne przeprowadzanie rozmów PDP, praca z przewodnikiem rozwoju Lidera,
Utrzymanie Standaryzacji Pracy w podległym obszarze poprzez codzienny jej przegląd i informację zwrotną do Operatorów,
Rozwiązywanie problemów w oparciu o narzędzia zgodne z obowiązującym standardem,
Prowadzenie instruktaży stanowiskowych,
Dbałość o ciągłe doskonalenie ZSZ (doskonalenie dokumentacji procesowej i systemowej oraz utrzymanie jej ciągłej aktualności i przydatności),
Nadzór nad powierzoną dokumentacją i systematyczne szkolenia zespołu,
Wsparcie w montażu urządzeń zgodnie z dokumentacja techniczną,
Systematyczne audytowanie obszarów pod kątem BHP, dokonywanie wpisów do piramidy bezpieczeństwa w zakresie obserwowanych ryzyk oraz wdrażanie zdefiniowanych tam działań, realizacja zadań zdefiniowanych przez Kierownika Produkcji,
Skuteczna komunikacja w zakresie kaskadowania celów,
Codzienny przegląd przestrzegania Standaryzacji Pracy i zapewnienie jej utrzymania oraz
zgłaszania potrzeb dotyczących ich aktualizacji,
Nadzór nad powierzoną dokumentacją i systematyczne szkolenia zespołu
Responsible for technical aspects of the e-commerce infrastructure
Provide guidance and architectural solution outlines that support business and technical needs
Ensuring the platform is scalable and development activities are in line with corporate infrastructureincluding developing technical solutions with corporate IT teams
Monitor technical standard of work delivered by partners
Critically and constantly review webshop capabilities and technologies
Produce technical designs for backlog items
Ensuring the stability and performance of the e-commerce platform
Assist in testing e-commerce functionality
Plan releases, outages with the development team
Monitor site performance along with devops to ensure adequate webshop stability
Organizacja pracy podległych Operatorów oraz zapewnienie zasobów niezbędnych do realizacji wyznaczonych celów,
Rozwój kompetencji podległych pracowników zgodnie z przyjętymi standardami firmy, regularne przeprowadzanie rozmów PDP, regularne spotkania 1:1, praca z przewodnikiem rozwoju Lidera,
Utrzymanie Standaryzacji Pracy w podległym obszarze poprzez codzienny jej przegląd i informację zwrotną do Operatorów,
Rozwój obszaru oraz kultury pracy w oparciu o program Gemba Leadership w tym wdrażanie i utrzymanie poznanych narzędzi lub metodologii,
Zapewnienie realizacji wyników pracy zgodnie z poniższymi oczekiwaniami:
Redukcja poziomu absencji,
Wzrost wdrożonych wniosków racjonalizatorskich,
5S,
Redukcja strat produkcyjnych
Nadzór nad powierzoną dokumentacją i systematyczne szkolenia w jej zakresie swojego zespołu,
Zapewnienie realizacji wyników pracy zgodnie z oczekiwaniami SQDIP
wsparcie w montażu urządzeń
Systematyczne audytowanie obszarów pod kątem BHP, wpisy do piramidy bezpieczeństwa w zakresie obserwowanych ryzyk oraz wdrażanie zdefiniowanych działań, realizacja zadań zdefiniowanych przez Kierownika, a wynikających z HSS (Hiab Safety Score),
Skuteczna komunikacja w zakresie kaskadowania celów oraz egzekwowania wyników pracy od Operatorów,
Codzienny przegląd przestrzegania Standaryzacji Pracy i zapewnienie jej utrzymania oraz zgłaszania potrzeb dotyczących ich aktualizacji,
Zapewnienie przestrzegania wszelkich standardów organizacyjnych wynikających z regulaminów, kodeksów, wartości, polityk,
⦁ Wyznaczanie celów i organizacja pracy podległych pracowników oraz zapewnienie zasobów niezbędnych do realizacji wyznaczonych celów,
⦁ Rozwój kompetencji podległych pracowników, regularne przeprowadzanie rozmów PDP,
⦁ Przygotowywanie rocznego budżetu działu i nadzór nad jego realizacją,
⦁ Nadzór nad podległymi pracownikami szczególnie w zakresie przestrzegania zasad bezpieczeństwa pracy, ochrony środowiska, regulaminów, wartości, polityk i Kodeksu Etycznego Cargotec,
⦁ Prowadzenie instruktaży stanowiskowych dla podległych pracowników ze szczególnym uwzględnieniem aspektów Bezpieczeństwa i Higieny Pracy,
⦁ Tworzenie i aktualizacja opisów stanowisk pracy podległych pracowników oraz instrukcji magazynowych,
⦁ Ścisły nadzór nad przestrzeganiem instrukcji magazynowych:
Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków na podległych stanowiskach pracy oraz dbanie o profilaktykę w zakresie BHP
Zapewnienie realizacji wyników pracy zgodnie z oczekiwaniami SQCDP:
- Realizacja celów w zakresie bezpieczeństwa pracy,
- Realizacja celów w zakresie jakości produkowanych wyrobów,
- Realizacja celów w zakresie dostaw do Klienta,
- Realizacja celów w zakresie kosztowym
Zapewnienie realizacji wyników pracy zgodnie z poniższymi oczekiwaniami:
- Redukcja poziomu absencji,
- Wzrost wdrożonych wniosków racjonalizatorskich,
- 5S,
- Redukcja strat produkcyjnych
Wyznaczanie celów i organizację pracy podległych pracowników oraz zapewnienie zasobów niezbędnych do realizacji wyznaczonych celów,
Rozwój kompetencji podległych pracowników zgodnie z przyjętymi standardami firmy, regularne przeprowadzanie rozmów PDP, regularne spotkania 1:1, praca z przewodnikiem rozwoju Lidera oraz przewodnikiem rozwoju Kierownika (samorozwój),
Organizacja pracy podległych Operatorów oraz zapewnienie zasobów niezbędnych do realizacji wyznaczonych celów,
Rozwój kompetencji podległych pracowników zgodnie z przyjętymi standardami firmy, regularne przeprowadzanie rozmów PDP, regularne spotkania 1:1, praca z przewodnikiem rozwoju Lidera,
Utrzymanie Standaryzacji Pracy w podległym obszarze poprzez codzienny jej przegląd i informację zwrotną do Operatorów,
Rozwój obszaru oraz kultury pracy w oparciu o program Gemba Leadership w tym wdrażanie i utrzymanie poznanych narzędzi lub metodologii,
Zapewnienie realizacji wyników pracy zgodnie z poniższymi oczekiwaniami: Redukcja poziomu absencji / Wzrost wdrożonych wniosków racjonalizatorskich /5S /Redukcja strat produkcyjnych
Nadzór nad powierzoną dokumentacją i systematyczne szkolenia w jej zakresie swojego zespołu,
Zapewnienie realizacji wyników pracy zgodnie z oczekiwaniami SQDIP
Wsparcie w montażu urządzeń
Systematyczne audytowanie obszarów pod kątem BHP, wpisy do piramidy bezpieczeństwa w zakresie obserwowanych ryzyk oraz wdrażanie zdefiniowanych działań, realizacja zadań zdefiniowanych przez Kierownika, a wynikających z HSS (Hiab Safety Score),
Skuteczna komunikacja w zakresie kaskadowania celów oraz egzekwowania wyników pracy od Operatorów,
Codzienny przegląd przestrzegania Standaryzacji Pracy i zapewnienie jej utrzymania oraz zgłaszania potrzeb dotyczących ich aktualizacji,
Zapewnienie przestrzegania wszelkich standardów organizacyjnych wynikających z regulaminów, kodeksów, wartości, polityk,
Kontrola, doradztwo i koordynacja działań związanych z warunkami bezpieczeństwa i higieny pracy w Zakładzie. Identyfikacja i ocena zagrożeń na stanowiskach pracy
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP,
Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy okresowych analiz stanu BHP zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,
Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań BHP w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych,
Przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy,
Opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących BHP oraz ustalanie zadań osób kierujących pracownikami w zakresie BHP,
Współtworzenie i opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących BHP na poszczególnych stanowiskach pracy,
Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,
Aktywne uczestnictwo i doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz BHP,
Współtworzenie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego,
Zapewnienie odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie BHP (szkolenia wstępne, okresowe, instruktaże),
Inicjowanie i rozwijanie w zakładzie pracy różnych form popularyzacji problematyki BHP oraz ergonomii,
Koordynowanie prowadzonych analiz i sugerowanie rozwiązań problemów z zakresu BHP,
Acting as R&D's first point of contact for the actual factory departments for control system/electrical issues, support or information related to Forklift truck products. This includes troubleshooting and root cause analyses
Communicating technical requirements and information from R&D to the factory departments, e.g. Engineering changes, machine functions, test instructions
Coordination of technical issues with other Product Engineers when applicable and requested by the Chief Engineer
Provide test and verification of function and system on Forklift trucks requested by R&D department in the factory
Provide technical engineering support for local Production, Production Engineering, Quality, Sourcing and Suppliers
Contribute in R&D support for cost reduction activities. This includes, but not limited to, securing that components and items from a new supplier meet specified technical requirements
Support Customer Engineering (CE) and Product Care (PC) design work as requested and planned by the Chief Engineer
Plan and execute your own activities, according to specified requirements and agreed time schedule, in consultation with the Chief Engineer
Acting as R&D’s first point of contact for the actual factory departments for control system/electrical issues, support or information related to Forklift truck products. This includes troubleshooting and root cause analyses
Communicating technical requirements and information from R&D to the factory departments, e.g. Engineering changes, machine functions, test instructions
Coordination of technical issues with other Product Engineers when applicable and requested by the Chief Engineer
Provide test and verification of function and system on Forklift trucks requested by R&D department in the factory
Provide technical engineering support for local Production, Production Engineering, Quality, Sourcing and Suppliers
Contribute in R&D support for cost reduction activities. This includes, but not limited to, securing that components and items from a new supplier meet specified technical requirements
Support Customer Engineering (CE) and Product Care (PC) design work as requested and planned by the Chief Engineer
Plan and execute your own activities, according to specified requirements and agreed time schedule, in consultation with the Chief Engineer
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP,
Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy okresowych analiz stanu BHP zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,
Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań BHP w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych,
Przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy,
Opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących BHP oraz ustalanie zadań osób kierujących pracownikami w zakresie BHP,
Współtworzenie i opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących BHP na poszczególnych stanowiskach pracy,
Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,
Aktywne uczestnictwo i doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz BHP,
Współtworzenie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego,
Zapewnienie odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie BHP (szkolenia wstępne, okresowe, instruktaże),
Inicjowanie i rozwijanie w zakładzie pracy różnych form popularyzacji problematyki BHP oraz ergonomii,
Koordynowanie prowadzonych analiz i sugerowanie rozwiązań problemów z zakresu BHP,