Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista ds. Kontaktu z Klientem w dziale Jakości/ Customer Contact
Jaworzyńska 297, Legnica
Wygasła: 09.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Rozpatrywanie reklamacji i zgłoszeń klienta
Inicjowanie działań natychmiastowych u klienta i w zakładzie
Nadzór nad reklamacjami i zgłoszeniami klienta (monitorowanie terminowości i jakości usług)
Ocena satysfakcji klienta
Planowanie i doskonalenie metod kontroli wyrobów
Planowanie i realizacja działań wynikających z audytów klienta i wewnętrznych
Rozpoznanie, identyfikacja, okresowy przegląd wraz z aktualizacją wymagań ogólnych i specyficznych klienta
Przeprowadzanie wewnętrznych szkoleń z zakresu wymagań klienta
Koordynację działań związanych z zebraniem danych niezbędnych do przedstawienia PPAP do klienta w przypadku uruchomienia nowego projektu, transferu projektu z innego zakładu oraz zmian konstrukcyjnych
nadzór nad realizacją celów jakości w zakresie kontroli dostaw oraz dostawców,
uzgadnianie zakresu kontroli wejściowej dla surowców w porozumieniu z SQM z opracowywaniem Planów Kontroli w SAP,
opracowanie dokumentacji dla kontrolowanych surowców tj. instrukcje kontroli dostaw, księgi wad, wzorce graniczne, Master Sample,
statystyczne monitorowanie wybranych parametrów surowców na kontroli wejściowej,
nadzór nad surowcami niezgodnymi i podejmowanie stosownych działań zapobiegawczych,
zarządzanie procesem reklamacyjnym względem dostawców,
nadzór nad surowcami wprowadzanymi na odstępstwie, w wyniku zmian inżynieryjnych,
realizacja działań związanych z zarządzaniem obszarem „jakości” w systemie SAP tj. obieg dokumentów, nadzór nad przydzielonymi składami,
przygotowywanie obszarów jakości do inwentaryzacji, wyjaśnianie różnic, ustalanie odpowiednich działań korygujących w przypadku stwierdzonych rozbieżności,
udział w audytach certyfikujących i audytach klientów,
nadzór nad dostawcami w powierzonych projektach,
udział w tworzeniu systemu jakości zgodnego z IATF 16949 oraz ISO 14001
nadzór nad realizacją celów jakości w zakresie kontroli dostaw oraz dostawców,
uzgadnianie zakresu kontroli wejściowej dla surowców w porozumieniu z SQM z opracowywaniem Planów Kontroli w SAP,
opracowanie dokumentacji dla kontrolowanych surowców tj. instrukcje kontroli dostaw, księgi wad, wzorce graniczne, Master Sample,
statystyczne monitorowanie wybranych parametrów surowców na kontroli wejściowej,
nadzór nad surowcami niezgodnymi i podejmowanie stosownych działań zapobiegawczych,
zarządzanie procesem reklamacyjnym względem dostawców,
nadzór nad surowcami wprowadzanymi na odstępstwie, w wyniku zmian inżynieryjnych,
realizacja działań związanych z zarządzaniem obszarem „jakości” w systemie SAP tj. obieg dokumentów, nadzór nad przydzielonymi składami,
przygotowywanie obszarów jakości do inwentaryzacji, wyjaśnianie różnic, ustalanie odpowiednich działań korygujących w przypadku stwierdzonych rozbieżności,
udział w audytach certyfikujących i audytach klientów,
nadzór nad dostawcami w powierzonych projektach
udział w tworzeniu systemu jakości zgodnego z IATF 16949 oraz ISO 14001
udział w tworzeniu dokumentacji inżynieryjnej dla nowych projektów (dokumentacja jakościowa, plany kontroli, karty kontroli, instrukcje pracy, wizualizacje),
nadzór nad prawidłowym przebiegami procesów produkcyjnych,
uczestnictwo w zespołach wielodyscyplinarnych w obszarach: FMEA, przepływu procesu, planu kontroli, działań korygujących i zapobiegawczych
współpraca z działem rozwoju i produkcji w celu doskonalenia jakości produktu,
współpraca z OEM z grupy Kia, Hyundai, Mazda,
rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów jakościowych metodami stosowanymi w branży automotive,
definiowanie i wdrażanie akcji poprawy jakości produktu i procesu,
współudział w przeprowadzaniu audytów wyrobu, procesu i systemu jakości,
analiza kluczowych dla organizacji wskaźników jakościowych,
udział w audytach certyfikujących i audytach klientów,
standaryzowane raportowanie osiąganych wyników
nadzór nad dostawcami w powierzonym projekcie
przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych w zakresie jakości produktu i procesu
udział w tworzeniu systemu jakości zgodnego z IATF 16949 oraz ISO 14001
Zapewnienie dostaw elementów nieprodukcyjnych i usług transportowych poprzez prowadzenie akcji ofertowych, negocjacji i określania warunków handlowych
Weryfikacja ofert dostawców na zgodność z wysłanym zapytaniem i współdecydowanie o wyborze dostawcy. Przygotowanie i negocjowanie umów handlowych przy założeniu spełnienia wszelkich wymogów jakościowych i konkurencyjności
Bieżąca analiza rynku dostawców pod kątem jakości, kosztów oraz terminów
Współpraca z dostawcami. Współdecydowanie o przerwaniu lub kontynuacji współpracy z dostawcami. Prowadzenie procesu zmiany dostawcy
Dbanie o kompletność dokumentów zakupowych - wystawianie, aktualizowanie, wysyłanie dokumentów do dostawców oraz archiwizację
Wystawienie/przegląd/opiniowanie w systemie SAP dokumentów dotyczących zapotrzebowań /zamówień zakupowych
Wyjaśnianie różnic cenowych pomiędzy uzgodnieniami z dostawcą, dokumentami systemowymi a fakturami dostawców
Współpraca w procesie przygotowania budżetu zakupowego
Przeprowadzenie raz do roku, przy współudziale innych Działów, oceny dostawców usług kluczowych oraz przesłanie wyników oceny do dostawców
Postępowanie zgodnie z procedurami systemu jakości IATF 16949
Specjalista ds. Ciągłego doskonalenia (OPEX) / Continuous Improvement Specialist (OPEX)
Jaworzyńska 297, Legnica
Wygasła: 10.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Opracowywanie wyników produkcyjnych i ich przedstawianie przy użyciu wskaźników
Bieżące analiza procesu produkcyjnego pod względem wydajności linii produkcyjnych
Bieżący monitoring procesu zgłaszania, wdrażania i szacowanie wysokości zysków w ramach obowiązującej w zakładzie procedury „Zbierania i śledzenia propozycji ulepszeń”
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych 5S
Udział w tworzeniu zakładowych i działowych planów ulepszeń poprzez wykorzystanie wiedzy i doświadczenia
Informowanie, motywowanie i wspieranie kierownictwa zakładu (metodologia, reguły, narzędzia)
Aktywna obecność na hali produkcyjnej poprzez szkolenia i coaching pracowników
Zapewnienie dostaw elementów produkcyjnych i usług transportowych (prowadzenie akcji ofertowych, weryfikacja ofert, prowadzenie negocjacji i ustalanie optymalnych warunków zakupu i współpracy z dostawcami);
Bieżąca analiza rynku dostawców pod kątem jakości, kosztów oraz terminów;
Poszukiwanie nowych dostawców oraz prowadzenie procesu zmiany dostawcy;
Ścisła współpraca z zakupami projektowymi oraz centralnymi Adler Pelzer Group;
Dbanie o kompletność dokumentów zakupowych - wystawianie, aktualizowanie oraz wysyłanie dokumentów do dostawców;
Wyjaśnianie różnic cenowych pomiędzy uzgodnieniami z dostawcą, dokumentami systemowymi a fakturami dostawców;
Współpraca w procesie przygotowania budżetu zakupowego;
Przygotowywanie raportów miesięcznych dotyczących kosztów surowców;
Postępowanie zgodnie z procedurami systemu jakości IATF 16949
obsługa logistyczna hal produkcyjnych i magazynu przy pomocy wózka widłowego lub elektrycznego, w systemie 3 zmianowym
wprowadzanie ruchów magazynowych na surowcach, wyrobach gotowych i półproduktach przy pomocy skanera
od 4654 do 5260 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Planista Produkcji - Specjalista w dziale Logistyki
Legnica
Wygasła: 18.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowanie głównego harmonogramu produkcji, planu operacyjnego i sprzedaży oraz dziennych planów produkcyjnych
Bieżąca kontrola wykonywania planów produkcyjnych oraz podejmowanie działań w celu ich realizacji
Planowanie dostaw do klienta, kontrola i optymalizacja transportów (ilości, terminy, wykorzystanie środka transportu) - w przypadku własnych transportów
Zarządzanie obiegiem opakowań pustych, bieżące rejestrowanie i kontrola portali dot. pojemników
Kontrola i zarządzanie zapasami wyrobów gotowych w magazynie, transporcie i na platformach logistycznych
Analiza popytu klienta oraz sterowanie harmonogramem wysyłek
Zarządzanie danymi na portalu klienta, bieżące śledzenie, reagowanie w przypadku niezgodności oraz dbanie o wysoką ocenę Zakładu u klienta
Planowanie kosztów pod nowe projekty (transport, obrót pojemnikami, etc.)
Planowanie okien załadunkowych i rozładunkowych (puste pojemniki, zwroty) dla optymalizacji pracy magazynu
Kontrolowanie i raportowanie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP w pracy, wdrażanie zmian w zakresie bezpiecznych praktyk i procedur pracy,
Motywowanie i inspirowanie całego personelu do zaangażowanego przestrzegania standardów BHP, Ppoż. I Ochrony Środowiska,
Podejmowanie aktywnych działań mających na celu budowanie świadomości w obszarze BHP, a w szczególności mającej na celu eliminację wypadków i zagrożeń wypadkowych,
Realizacja szkoleń BHP zgodnie z potrzebami,
Wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem,
Inicjowanie działań i opiniowanie proponowanych rozwiązań w zakresie BHP, Ppoż. i Ochrony Środowiska,
Prowadzenie audytów i kontroli obiektów dotyczących BHP, Ppoż. i Ochrony Środowiska,
Przeprowadzanie szkoleń wstępnych BHP, Ppoż. i Ochrony Środowiska,
Opracowywanie i aktualizowanie materiałów szkoleniowych,
Koordynacja działań naprawczych i doskonalących,
Przygotowywanie i nadzór nad dokumentacją dot. wdrożonych systemów zarządzania w zakresie BHP, Ppoż. i Ochrony Środowiska,
Przygotowywanie niezbędnych analiz i statystyk, sporządzanie raportów zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy,
Analiza stanowisk pracy pod względem ergonomii,
Prowadzenie, aktualizacja i zarządzanie zawartością w zakresie dokumentacji BHP, Ppoż. i Ochrony Środowiska,
Prowadzenie i sporządzanie wymaganych prawem rejestrów i sprawozdań w zakresie BHP, Ppoż. i Ochrony Środowiska,
Sporządzanie dokumentacji powypadkowej, analiza danych dotyczących wypadków, a także analizowanie nowych procesów i maszyn pod kątem zdarzeń potencjalnie wypadkowych; prowadzenie analizy zagrożeń i oceny bezpieczeństwa dla danego stanowiska pracy,
Zarządzanie procesami wg norm ISO 9001, 14001, 45001,
Znajomość przepisów ochrony środowiska i sprawozdawczości w tym zakresie,
Zarządzanie BDO,
Odpowiedzialność za audyty zewnętrzne: klienta, ISO, organy kontrolne, ubezpieczycieli oraz wewnątrzkorporacyjne
Opracowywanie wyników produkcyjnych i ich przedstawianie przy użyciu wskaźników OEE, scrap, machine, down time
Bieżące analiza procesu produkcyjnego pod względem wydajności linii produkcyjnych
Bieżący monitoring procesu zgłaszania, wdrażania i szacowanie wysokości zysków w ramach obowiązującej w zakładzie procedury „Zbierania i śledzenia propozycji ulepszeń”
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych 5S
Prowadzenie szkoleń z zakresu HPPS
Udział w tworzeniu zakładowych i działowych planów ulepszeń poprzez wykorzystanie wiedzy i doświadczenia
Informowanie, motywowanie i wspieranie kierownictwa zakładu w zakresie OE (metodologia, reguły, narzędzia)
Aktywna obecność na hali produkcyjnej poprzez szkolenia i coaching pracowników
Zapewnienie stosowania reguł i standardów przez cały personel Zakładu