Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Wysyłka i wprowadzanie faktur kosztowych do systemu - elektroniczny obieg dokumentów
Weryfikacja poprawności danych kontrahentów polskich i zagranicznych na podstawie ogólnodostępnych rejestrów (CEIDG, KRS, REGON, VIES) oraz zakładanie w systemie księgowym
Pomoc w realizacji bieżących zadań związanych z obszarem rozliczeń
Wsparcie podczas prac związanych z zamykaniem miesiąca
Koordynacja i realizacja usług marketingowych, realizowanych na zlecenie klienta (z branży Cateringów Dietetycznych)
Tworzenie planów, kalendarzy publikacji i strategii marketingowych dla klientów
Projektowa obsługa ok. 10 brandów w tym samym czasie - innymi słowy dowożenie założonych KPI marketingowo-sprzedażowych
Stały kontakt z klientami, minimum 1 call z każdym z klientów w tygodniu
Przeprowadzanie audytów stron internetowych, profili SM i kont reklamowych
Up Selling usług marketingowych (w ramach współpracy ze stałymi klientami) w ramach potrzeby klienta
Pośredniczenie w realizowaniu usług dodatkowych, utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami
Projektowe prowadzenie kampanii dla klientów i egzekwowanie sprzedanych usług przez Dział Handlowy
Współtworzenie koncepcji kreatywnych, które wspomogą sprzedaż brandu
Osoba na tym stanowisku musi być zdolna do wsparcia Handlowca, podczas spotkania dot. sprzedaży i obsługi usług marketingowych, świadczonych przez Dział Kreatywny
Będziesz kodować na froncie :) – jeżeli jesteś minimum Regularem, który niejedną linijkę już w życiu napisał, to czytaj dalej
od 13500 do 16500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Java Developer
Dmowskiego 12, Gdańsk
Wygasła: 11.02.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Twoim zadaniem jako back-end developera będzie praca nad rozwojem jednego z naszych obecnych lub nowych produktów związanych po części z cateringami dietetycznymi, a częściowo ze zdrowym odżywianiem. Ogólnie produkt prosty do zrozumienia i samodzielnego testowania. Cel wieloletni - zacząć zmieniać nie tyle cateringi, co rynek żywienia w Polsce
od 14500 do 16500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Tester Automatyzujący
Dmowskiego 12, Gdańsk
Wygasła: 11.02.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rozwijanie strategii automatyzacji testów
Przygotowywanie scenariuszy i środowisk testowych
Współtworzenie kryteriów akceptacji zadań produktowych
Przygotowywanie, wykonywanie i utrzymywanie zautomatyzowanych testów
Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji testowej
Szacowanie, ustalanie priorytetów i współkoordynowanie działań związanych z QA
Pielęgnowanie i rozwijanie najlepszych praktyk inżynieryjnych zapewniania jakości
Biegłe przeprowadzanie audytów kont reklamowych potencjalnych i aktualnych klientów
Tworzenie i optymalizacja płatnych kampanii reklamowych (Google Ads, Facebook Ads z naciskiem na FB) dla ok. 12-14 brandów
Monitorowanie i optymalizowanie wskaźników kampanii (CTR, CPC, koszt konwersji, ROAS) oraz zwiększenie przychodu danych brandów przez obsługiwanie kanałów sprzedaży
Przygotowywanie i prezentacja raportów zaawansowanych oraz podsumowujących prowadzone kampanie dla zespołu oraz klienta
Nadzór prac graficznych przy tworzeniu kreacji reklamowych
Współtworzenie strategii mającej na celu pozyskanie nowych klientów
Jako tytułowy Key Account Manager większość Twoich obowiązków będzie się sprowadzała do doradzania klientom B2B, jak możemy pomóc im w zwiększeniu sprzedaży, czy optymalizacji kosztów oferując im nasze usługi. Czyli mówiąc wprost, jak już poznasz i uwierzysz w nasze produkty, to będziesz musiał sprawić je sprzedawać dalej
Codzienna praca, to głównie telefon, e-mail, LiveSpace CRM i Excele. Twój dzień zaczynać będziesz od daily z zespołem, a następnie rozmawiając z klientami, budując oferty, czy dopasowując nasze oferty do ich potrzeb
Tak, będziesz musiał/-a znać nasze oprogramowanie dla cateringów, oraz branżę na wyrywki tj. czeka Cię ok. 2 miesięcy nauki
Cele są całoroczne, ale targety rozliczamy co kwartał. Premia zależy od Twoich indywidualnych wyników
Na pewno przez pierwsze miesiące praca w większości z biura, żebyś zobaczył/-a jak funkcjonuje Twój dział i firma. Później możesz pracować również hybrydowo w modelu 3/2 dni w domu
Tak, ludzie w Twoim dziale są spoko i zawsze chętni do pomocy
Korzystamy przede wszystkim z Livespace, Mailchimpa, Slacka, Trello, Confluence, Excel
Będziesz kodować na froncie :) – jeżeli jesteś minimum Regularem, który niejedną linijkę już w życiu napisał, to czytaj dalej
Programujesz od co najmniej czterech lat, a Twoje doświadczenie z wykorzystaniem Reacta i Reduxa, to co najmniej dwa lata
Next.js i Node.js również jest Ci bardziej znany, niż nie
Ogarniasz stylowanie
Makiety i opisy logiki w Confluence to Twój chleb powszedni
Doświadczenie zdobyte w startupach, aplikacjach webowych, software housach to zderzenie z dobrymi praktykami, które wniesiesz w nasze progi
Człowiek pasja, z poczuciem humoru, zamiłowaniem do dobrego żartu i klapków Kubota, w których jeśli chcesz, to bezkarnie pomykasz w akompaniamencie dresu - nie tylko na zdalnym, ale też w biurze. Jeśli chcesz :)
Twoim zadaniem jako back-end developera będzie praca nad rozwojem jednego z naszych obecnych lub nowych produktów związanych po części z cateringami dietetycznymi, a częściowo ze zdrowym odżywianiem. Ogólnie produkt prosty do zrozumienia i samodzielnego testowania. Cel wieloletni - zacząć zmieniać nie tyle cateringi, co rynek żywienia w Polsce
od 14500 do 16500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
QA Tech Lead
Dmowskiego 12, Gdańsk
Wygasła: 06.05.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Szerszy kontekst Twojej roli:
Twoim zadaniem będzie rozbudowanie inżynierskiej kultury zapewniania jakości, w tym nadzór inżynierski, prowadzenie zespołu testerów jako lider domenowy oraz bezpośrednie wykonywanie testów i audytów. Liczymy, że pisanie testów jest na równie wysokim poziomie, co komunikatywność. Bez tego ani rusz. Produkty są rozbudowane, ciekawe i cały czas się rozwijają, więc z pewnością potrzebujemy Cię na full time
Zakres obowiązków:
• Weryfikacja, udoskonalenie i zarządzanie procesem testowania
• Opracowywanie, przygotowanie oraz wykonanie testów automatycznych i frameworka zapewniania jakości
• Pomoc w automatyzacji wszystkich aspektów procesu inżynierii oprogramowania
• Szacowanie i ustalanie priorytetów działań związane z QA
• Nadzór nad rozwojem/modyfikacjami testów przypisanego systemu
• Współpraca z ambitnymi ludźmi, którym również zależy na rozwoju produktu, a dodatkowo znają się na swojej robocie (Twój zespół, zespół programistów, Designerzy, Product Ownerzy)
Twoim zadaniem będzie wykonywanie testów automatycznych, w zespole, który aktualnie liczy trzech testerów. Liczymy, że pisanie testów jest na równie wysokim poziomie, co komunikatywność. Bez tego ani rusz. Produkty są rozbudowane, ciekawe i cały czas się rozwijają, więc z pewnością potrzebujemy Cię na full time
Co będziesz robić?
• Rozwijać strategię automatyzacji testów
• Przygotowywać scenariusze i środowiska testowe
• Współtworzyć kryteria akceptacji zadań produktowych
• Przygotowywać, wykonywać i utrzymywać zautomatyzowane testy
• Tworzyć i utrzymywać dokumentację testową
• Szacować, ustalać priorytety i współkoordynować działania związane z QA
• Pielęgnować i rozwijać najlepsze praktyki inżynieryjne zapewniania jakości
Budowanie i realizacja strategii pozyskiwania nowych klientów B2B (firm zlokalizowanych w warszawskich biurowcach) - praca w terenie 2 - 3 dni w tygodniu
Przygotowywanie i prezentacja oferty, finalizowanie ustaleń z klientem
Optymalizacja tras dystrybucji dań gotowych
Zbieranie i zarządzanie informacją zwrotną od firm oraz klientów indywidualnych na temat realizowanych usług
Analiza oraz weryfikacja rynku dostaw gotowych dań do biur oraz rekomendowanie możliwych usprawnień - finalnie będziesz rozliczany/-a z efektów sprzedażowych Twoich tras
Stały kontakt z zespołem oraz rzetelne uzupełnianie systemu CRM, zapewniające ciągły przepływ informacji
Współpraca z innymi zespołami firmy, w celu rozwoju biznesu dań gotowych
Jako tytułowy Key Account Manager większość Twoich obowiązków będzie się sprowadzała do doradzania klientom B2B, jak możemy pomóc im w zwiększeniu sprzedaży, czy optymalizacji kosztów oferując im nasze usługi. Czyli mówiąc wprost, jak już poznasz i uwierzysz w nasze produkty, to będziesz musiał sprawić je sprzedawać dalej
Codzienna praca, to głównie telefon, e-mail, LiveSpace CRM i Excele. Twój dzień zaczynać będziesz od daily z zespołem, a następnie rozmawiając z klientami, budując oferty, czy dopasowując nasze oferty do ich potrzeb
Tak, będziesz musiał/-a znać nasze oprogramowanie dla cateringów, oraz branżę na wyrywki tj. czeka Cię ok. 2 miesięcy nauki
Cele są całoroczne, ale targety rozliczamy co kwartał. Premia zależy od Twoich indywidualnych wyników
Na pewno przez pierwsze miesiące praca w większości z biura, żebyś zobaczył/-a jak funkcjonuje Twój dział i firma. Później możesz pracować również hybrydowo w modelu 3/2 dni w domu
Tak, ludzie w Twoim dziale są spoko i zawsze chętni do pomocy
Korzystamy przede wszystkim z Livespace, Mailchimpa, Slacka, Trello, Confluence, Excel
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów cateringów dietetycznych. Nie musi być z uśmiechem. Grunt, żeby klient miał wrażenie, że jest sensem Twojego istnienia. Jego niezrozumienie to Twoja nieumiejętność tłumaczenia. Tak naprawdę, jeśli na drugie imię masz cierpliwość a stoicki spokój jest Twoim najwyższym stanem wzburzenia, to masz szansę sprawdzić się w kontakcie z kilkuset klientami cateringów dietetycznych, właścicielami cateringów oraz podwykonawcami logistycznymi
Obsługa techniczna klientów. Na każdą wiadomość „PILNE NIE DZIAŁA SYSTEM/BŁAD/ZACIEŁO SIĘ/NIE MOGĘ DODAC!!!!111PROSZĘ O PILNY KONTAKT TELEFONICZNY!!!!111” będziesz musiał/a odpisać „Już sprawdzam. Proszę dać mi chwilę”. I sprawdzić. Nawet jak masz szablon gotowej odpowiedzi, że nie wspieramy Windowsa XP
Obsługa klientów cateringów dietetycznych na czacie. Poza tym czeka Cię szkolenie z zakresu takich magicznych pojęć jak „Serwer, SSL, Wtyczka WP, konsola, payload, teamviewer, sterowniki, build, ciasteczka oraz incognito!”. Oczywiście szkolenie czeka Cię po to, żebyś nie myślał/a, że w startupie płacą jedynie za odpisywanie klientom na czacie. Czeka Cię sprawdzenie rodzajów błędów, jeśli ktoś zgłosi (bo u nas zawsze wszystko działa) oraz odpisywanie na e-maile i wprowadzanie informacji do raportów
Organizowanie spotkań i wyjazdów współpracowników oraz integracje w firmie (rezerwacje noclegów, transportu itp.)
Pierwsza linia kontaktu z administratorem biura oraz zewnętrznymi dostawcami usług (np. internet, sprzęt, reklamacje)
Zamawianie niezbędne materiały biurowe, spożywcze, sprzęt. Tak naprawdę od Ciebie będzie zależeć, czy w firmie nikt nie umrze z pragnienia lub braku kofeiny. :)
Administrowanie wysyłkami / odbiorem przesyłek kurierskich lub listów
Wspieranie procesów rekrutacyjnych, onboardingu i offboardingu
Administrowanie dokumentami współpracowników - większość dokumentów jest w obiegu elektronicznym, ale w razie potrzeby nie pożałujemy Ci segregatorów, koszulek i przekładek. :)
Wspieranie team'u w zakresie HR i Administracji w innych bieżących projektach i inicjatywach
Zdalna obsługa klientów firmy w godzinach 9-16 na firmowym czacie:
Nie musi być z uśmiechem. Grunt, żeby klient miał wrażenie, że jest sensem Twojego istnienia. Jego niezrozumienie, to Twoja nieumiejętność tłumaczenia. Tak naprawdę, jeśli na drugie imię masz cierpliwość a stoicki spokój, to Twój najwyższy stan wzburzenia, to masz szansę sprawdzić się w kontakcie z kilkuset właścicielami i pracownikami cateringów dietetycznych
Obsługa techniczna klientów:
Na każdą wiadomość „PILNE NIE DZIAŁA SYSTEM/BŁAD/ZACIEŁO SIĘ/NIE MOGĘ DODAC!!!!111PROSZĘ O PILNY KONTAKT TELEFONICZNY!!!!111” będziesz musiał/a odpisać „Już sprawdzam. Proszę dać mi chwilkę”. I sprawdzić. Nawet jak masz szablon gotowej odpowiedzi, że nie wspieramy Windowsa XP
Niby obsługa, a jednak mini programista:
Tak, poza czatem czeka Cię szkolenie z zakresu takich magicznych pojęć jak „Serwer, SSL, Wtyczka WP, konsola, payload, teamviewer, sterowniki, build, ciasteczka oraz incognito!”. Oczywiście szkolenie czeka Cię po to, żebyś nie myślał/a, że w startupie płacą jedynie za odpisywanie klientom na czacie. Czeka Cię instalowanie wtyczek internetowych, sprawdzenie rodzajów błędów, jeśli ktoś zgłosi (bo u nas zawsze wszystko działa), oraz prawdopodobnie odpisywanie na e-maile
Z dobrym sprzedawcą jest jak z szefem w czasach kryzysu. Haruje jak wół, nie narzeka, a jak ma słabsze momenty, to nie płacze w poduszkę, tylko zagryza zęby i patrząc na kultowy obrazek dziecka na tle żółtego autobusu powtarza sobie, że rozkład jazdy jest prosty. Zwłaszcza w czasach jakie idą. A choćby nie wiem, jak bardzo to wszystko była wina Tuska, to sorry, ale zmieniając dział sprzedaży w takich czasach dla nas z defaultu będziesz osobą, która ma grande cojones na kolejne wyzwania. Dlatego czytaj dalej, ale już z pełną świadomością, jaki będziesz miał klimat w dziale sprzedaży. W pozostałych działach bywa podobnie, ale sales to sales
Co będziesz robić jako Corporate Sales?
Po pierwsze słowo Corporate, jest tym co definiuje to stanowisko. Jeśli nie masz doświadczenia w sprzedaży do dużych firm (5oo+), to jakkolwiek szanuję, że dotarłaś/eś do tego etapu ogłoszenia - nie jest dla Ciebie. Szukamy osoby, która jak słyszy pytanie “Znasz kogoś z HR Żabki?” i odpowiada “Jasne, Waldek ps. Rysiek! Bujałam/em się z nim na evencie SLU w Poznaniu!”
Twoim zadaniem jako back-end developera będzie praca nad rozwojem jednego z naszych obecnych lub nowych produktów związanych po części z cateringami dietetycznymi, a częściowo ze zdrowym odżywianiem. Ogólnie produkt prosty do zrozumienia i samodzielnego testowania. Cel wieloletni - zacząć zmieniać nie tyle cateringi, co rynek żywienia w Polsce
od 14500 do 16500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Customer Support Specialist
Dmowskiego 12, Gdańsk
Wygasła: 13.05.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zdalna obsługa klientów firmy w godzinach 9-16 na firmowym czacie:
Nie musi być z uśmiechem. Grunt, żeby klient miał wrażenie, że jest sensem Twojego istnienia. Jego niezrozumienie, to Twoja nieumiejętność tłumaczenia. Tak naprawdę, jeśli na drugie imię masz cierpliwość a stoicki spokój, to Twój najwyższy stan wzburzenia, to masz szansę sprawdzić się w kontakcie z kilkuset właścicielami i pracownikami cateringów dietetycznych
Obsługa techniczna klientów:
Na każdą wiadomość „PILNE NIE DZIAŁA SYSTEM/BŁAD/ZACIEŁO SIĘ/NIE MOGĘ DODAC!!!!111PROSZĘ O PILNY KONTAKT TELEFONICZNY!!!!111” będziesz musiał/a odpisać „Już sprawdzam. Proszę dać mi chwilkę”. I sprawdzić. Nawet jak masz szablon gotowej odpowiedzi, że nie wspieramy Windowsa XP
Niby obsługa, a jednak mini programista:
Tak, poza czatem czeka Cię szkolenie z zakresu takich magicznych pojęć jak „Serwer, SSL, Wtyczka WP, konsola, payload, teamviewer, sterowniki, build, ciasteczka oraz incognito!”. Oczywiście szkolenie czeka Cię po to, żebyś nie myślał/a, że w startupie płacą jedynie za odpisywanie klientom na czacie. Czeka Cię instalowanie wtyczek internetowych, sprawdzenie rodzajów błędów, jeśli ktoś zgłosi (bo u nas zawsze wszystko działa), oraz prawdopodobnie odpisywanie na e-maile
Dietly już podbiło Polski rynek żywienia! Ale tu nie kończą się plany założycieli. Zespół Dietly we wsparciu Grupy Żabka tworzy nowoczesnego asystenta żywieniowego. Już teraz Dietly oferuje pełen zakres usług do prowadzenia firmy cateringowej. Gdzie w tym Twoja rola? Każda firma potrzebuje “cichych bohaterów” na back office, gdzie swoimi działaniami usprawniają funkcjonowanie organizacji, porządkują sprawy związane z dokumentami czy wspierają rozwój poprzez rekrutację nowych talentów i zarządzanie aktualnymi potrzebami. Szukamy osoby, która wesprze nas w codziennych działaniach w obszarze HR i Administracji - człowieka orkiestrę, z którego ust najczęściej w firmie będzie padać zdanie: “Ja to załatwię”
Co będziesz robić?
- Wspierać procesy rekrutacji, onboardingu i onboardingu
- Administrować dokumentami współpracowników - większość dokumentów jest w obiegu elektronicznym, ale w razie potrzeby nie pożałujemy Ci segregatorów, koszulek i przekładek. :)
- Organizować spotkania i wyjazdy współpracowników oraz integracje w firmie (rezerwacje noclegów, transportu itp.)
- Będziesz pierwszą linią kontaktu z administratorem biura oraz zewnętrznymi dostawcami usług (np. internet, sprzęt, reklamacje)
- Zamawiać niezbędne materiały biurowe, spożywcze, sprzęt IT. Tak naprawdę od Ciebie będzie zależeć, czy w firmie nikt nie umrze z pragnienia lub braku kofeiny. :)
- Administrować wysyłkami / odbiorem przesyłek kurierskich lub listów
- Wspierać team w zakresie HR i Administracji w innych bieżących projektach i inicjatywach
Tak, będziesz musiał/a dzwonić. Taki nasz standard to ok. 10 rozmów relacyjno-sprzedażowych
Tak, będziesz musiał/a znać nasz soft oraz branżę na wyrywki tj. czeka Cię ok. 2 miesięcy nauki
Tak, mamy procesy tj. gotowe szablony e-maili, dokumentów, firmową Wikipedię oraz rozbudowany system CRM do zarządzania kontaktami, więc ogólnie wchodzisz na gotowe
Tak, dostaniesz sprzęt do pracy, ale bez autka. Jak trzeba jechać do klienta to firmową Mazdą
Z założenia pracujemy 7h dziennie, ale jak już pracujemy, to żadne pitu pitu tylko na pełnej
Na pewno przez pierwsze miesiące praca w większości z biura, żebyś zobaczył/a jak funkcjonuje Twój dział i firma. Później można pracować również zdalnie
Tak, ludzie w Twoim dziale są spoko
Korzystamy przede wszystkim z Livespace, Mailchimpa, Slacka, Trello, Confluenca
Zdalna obsługa klientów firmy w godzinach 9-16 na firmowym czacie:
Nie musi być z uśmiechem. Grunt, żeby klient miał wrażenie, że jest sensem Twojego istnienia. Jego niezrozumienie, to Twoja nieumiejętność tłumaczenia. Tak naprawdę, jeśli na drugie imię masz cierpliwość a stoicki spokój, to Twój najwyższy stan wzburzenia, to masz szansę sprawdzić się w kontakcie z kilkuset właścicielami i pracownikami cateringów dietetycznych
Obsługa techniczna klientów:
Na każdą wiadomość „PILNE NIE DZIAŁA SYSTEM/BŁAD/ZACIEŁO SIĘ/NIE MOGĘ DODAC!!!!111PROSZĘ O PILNY KONTAKT TELEFONICZNY!!!!111” będziesz musiał/a odpisać „Już sprawdzam. Proszę dać mi chwilkę”. I sprawdzić. Nawet jak masz szablon gotowej odpowiedzi, że nie wspieramy Windowsa XP
Niby obsługa, a jednak mini programista:
Tak, poza czatem czeka Cię szkolenie z zakresu takich magicznych pojęć jak „Serwer, SSL, Wtyczka WP, konsola, payload, teamviewer, sterowniki, build, ciasteczka oraz incognito!”. Oczywiście szkolenie czeka Cię po to, żebyś nie myślał/a, że w startupie płacą jedynie za odpisywanie klientom na czacie. Czeka Cię instalowanie wtyczek internetowych, sprawdzenie rodzajów błędów, jeśli ktoś zgłosi (bo u nas zawsze wszystko działa), oraz prawdopodobnie odpisywanie na e-maile
W obowiązkach w umowie będziesz miał/a napisane tylko jedno zadanie – Multitasking 😊