Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (2)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 2 )
Specjalista ds. Wsparcia Klienta - Customer Support Specialist
Warszawa
Wygasła: 23.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Będziesz rozwijał internetową firmę tworzącą oprogramowanie oraz platformy e-commerce dla stomatologii i branży medycznej. Nasze produkty docierają już do ponad 3,500 lekarzy, współpracujemy z ponad 20 partnerami w Polsce i na Świecie. Rozwijamy się bardzo szybko i poszukujemy osoby, która będzie odpowiadać za obszar wsparcia lienta. Chcemy, aby osoba, która dołączy na tę pozycję miała potencjał na szybki awans i zarządzanie własnym zespołem
Analiza list zakupowych klientów z branży stomatologicznej
Wsparcie klientów sklepu internetowego, dbanie o relacje oraz zapewnienie najwyższego customer experience
Przeprowadzanie rozmów z klientami na temat optymalizowania wydatków
Proponowanie i sprzedaż rozwiązań IT pozwalających optymalizować wydatki w gabinetach stomatologicznych – zdobywanie nowych klientów
Współtworzenie oraz egzekucja strategii rozwoju platformy
Współpraca z zespołem oraz zewnętrznymi podwykonawcami
Specjalista ds. Wsparcia Klienta - Customer Support Specialist
Warszawa
Wygasła: 01.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Będziesz rozwijał internetową firmę tworzącą oprogramowanie oraz platformy e-commerce dla stomatologii i branży medycznej. Nasze produkty docierają już do ponad 3,500 lekarzy, współpracujemy z ponad 20 partnerami w Polsce i na Świecie. Rozwijamy się bardzo szybko i poszukujemy osoby, która będzie odpowiadać za obszar wsparcia lienta. Chcemy, aby osoba, która dołączy na tę pozycję miała potencjał na szybki awans i zarządzanie własnym zespołem
Analiza list zakupowych klientów z branży stomatologicznej
Wsparcie klientów sklepu internetowego, dbanie o relacje oraz zapewnienie najwyższego customer experience
Przeprowadzanie rozmów z klientami na temat optymalizowania wydatków
Proponowanie i sprzedaż rozwiązań IT pozwalających optymalizować wydatki w gabinetach stomatologicznych – zdobywanie nowych klientów
Współtworzenie oraz egzekucja strategii rozwoju platformy
Współpraca z zespołem oraz zewnętrznymi podwykonawcami