Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (14)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 14 )
Asystent / ka Działu Sprzedaży
Chłodna 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 28.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Asystent / ka Działu Sprzedaży wspiera siły sprzedaży w regionach własnych i franczyzowych w realizacji codziennych zadań związanych z obsługa zrzeszonych w organizacji przedsiębiorców z pierwszej 100 Forbes. Organizuje spotkania indywidualne oraz cykliczne eventy (Business Weekend, CC Talks, Fora Przedsiębiorców), zbiera i analizuje informacje o polskich przedsiębiorcach, tworzy dla sił sprzedaży materiały informacyjne oraz notatki po spotkaniach. Wspiera siły sprzedaży w efektywnej pracy z lejkiem sprzedażowym, codziennie pracuje w systemie CRM oraz wewnętrznej bazie wiedzy opartej o Trello
Na co dzień ma okazję współpracować z największymi przedsiębiorcami w Polsce i na świecie oraz z gronem dyrektorów o szerokich doświadczenia z bankowości i consultingu. Ma dostęp do informacji o najnowszych trendów rynkowych z pierwszej ręki
Codzienne zadania:
• kontakt telefoniczny z siecią sprzedaży w regionach własnych i franczyzowych
• obsługa członków i gości organizacji zgodnie ze standardami
• tworzenie i analiza raportów o przedsiębiorcach
• przygotowywanie szczegółowych danych na spotkania z przedsiębiorcami - członkami i gośćmi organizacji
• organizacja i rozliczanie wydarzeń regionalnych i ogólnopolskich
• opieka nad gośćmi podczas spotkań grup oraz wydarzeniach specjalnych, takich jak Business Weekend lub CC Talks
• praca ramię w ramię z zespołem koordynatorów i specjalistów wsparcia sprzedaży z innych regionów
Dyrektor ds Rozwoju odpowiada za realizację własnego planu sprzedaży. Na co dzień spotyka się z właścicielami największych firm w Polsce, prowadzi konsultacje indywidualne oraz spotkania sprzedażowe. Jest częścią większego zespołu dyrektorów w kilku miastach w Polsce, co pozwala na wymianę wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk
Dyrektor ds Rozwoju w Corporate Connections wspiera i pomaga Członkom organizacji w zebraniu jak największych korzyści ze swojego udziału w społeczności przedsiębiorców. Jego rolą jest stworzenie indywidualnej strategii członkostwa dla każdego uczestnika Grupy CorporateConnections™
Dyrektor dba o przedstawienie możliwości łączenia Członków na podstawie dopasowania ich potrzeb zarówno biznesowych, jak i prywatnych. Wspiera również w wykorzystaniu dedykowanych narzędzi - takich jak spotkania Grup, spotkania 1 na 1 czy CC Talks, które dodatkowo pomagają w realizacji strategicznych celów biznesowych przedsiębiorców
CODZIENNE ZADANIA DYREKTORA DS ROZWOJU
• realizacja kwartalnego planu sprzedaży indywidualnej
• umawianie spotkań indywidualnych z właścicielami firm o przychodach min 100 mln - 10 spotkań tygodniowo
• prowadzenie wywiadów biznesowych z potencjalnymi członkami organizacji oraz konsultacji biznesowych z członkami
• analiza i mapowanie aktualnych potrzeb członków organizacji w celu tworzenia jakościowych połączeń biznesowych umożliwiających im skalowanie biznesu
• stałe poszerzenie społeczności przedsiębiorców skupionej wokół Corporate Connections, budowanie bazy leadów, rozbudowywanie społeczności
• prowadzenie kalendarza spotkań oraz raportowanie wyników spotkań w systemie CRM
• wizyty z gośćmi na spotkaniach grup oraz wydarzeniach specjalnych, takich jak Business Weekend lub CC Talks
Dyrektor ds Rozwoju odpowiada za realizację własnego planu sprzedaży. Na co dzień spotyka się z właścicielami największych firm w Polsce, prowadzi konsultacje indywidualne oraz spotkania sprzedażowe. Jest częścią większego zespołu dyrektorów w kilku miastach w Polsce, co pozwala na wymianę wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk
Dyrektor ds Rozwoju w Corporate Connections wspiera i pomaga Członkom organizacji w zebraniu jak największych korzyści ze swojego udziału w społeczności przedsiębiorców. Jego rolą jest stworzenie indywidualnej strategii członkostwa dla każdego uczestnika Grupy CorporateConnections™
Dyrektor dba o przedstawienie możliwości łączenia Członków na podstawie dopasowania ich potrzeb zarówno biznesowych, jak i prywatnych. Wspiera również w wykorzystaniu dedykowanych narzędzi - takich jak spotkania Grup, spotkania 1 na 1 czy CC Talks, które dodatkowo pomagają w realizacji strategicznych celów biznesowych przedsiębiorców
Dzięki tym działaniom Dyrektor ds Rozwoju wpływa na sposób, w jaki w Polsce robi się biznes
CODZIENNE ZADANIA DYREKTORA DS ROZWOJU
• realizacja kwartalnego planu sprzedaży indywidualnej
• umawianie spotkań indywidualnych z właścicielami firm o przychodach min 100 mln - 10 spotkań tygodniowo
• prowadzenie wywiadów biznesowych z potencjalnymi członkami organizacji oraz konsultacji biznesowych z członkami
• stałe poszerzenie społeczności przedsiębiorców skupionej wokół Corporate Connections, budowanie bazy leadów, rozbudowywanie społeczności
• prowadzenie kalendarza spotkań oraz raportowanie wyników spotkań w systemie CRM
• wizyty z gośćmi na spotkaniach grup oraz wydarzeniach specjalnych, takich jak Business Weekend lub CC Talks
Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży wspiera siły sprzedaży w regionach własnych i franczyzowych w realizacji codziennych zadań związanych z obsługa zrzeszonych w organizacji przedsiębiorców z pierwszej 100 Forbes. Organizuje spotkania indywidualne oraz cykliczne eventy (Business Weekend, CC Talks, Fora Przedsiębiorców), zbiera i analizuje informacje o polskich przedsiębiorcach, tworzy dla sił sprzedaży materiały informacyjne oraz notatki po spotkaniach. Wspiera siły sprzedaży w efektywnej pracy z lejkiem sprzedażowym, codziennie pracuje w systemie CRM oraz wewnętrznej bazie wiedzy opartej o Trello
Na co dzień ma okazję współpracować z największymi przedsiębiorcami w Polsce i na świecie oraz z gronem dyrektorów o szerokich doświadczenia z bankowości i consultingu. Ma dostęp do informacji o najnowszych trendów rynkowych z pierwszej ręki
CODZIENNE ZADANIA SPECJALISTY DS WSPARCIA SPRZEDAŻY
• kontakt telefoniczny z siecią sprzedaży w regionach własnych i franczyzowych
• obsługa członków i gości organizacji zgodnie ze standardami
• tworzenie i analiza raportów o przedsiębiorcach
• przygotowywanie szczegółowych danych na spotkania z przedsiębiorcami - członkami i gośćmi organizacji
• organizacja i rozliczanie wydarzeń regionalnych i ogólnopolskich
• opieka nad gośćmi podczas spotkań grup oraz wydarzeniach specjalnych, takich jak Business Weekend lub CC Talks
• praca ramię w ramię z zespołem koordynatorów i specjalistów wsparcia sprzedaży z innych regionów
Manager Wsparcia Sprzedaży odpowiada za tworzenie, wdrażanie oraz optymalizację standardów obsługi członków i gości organizacji. Na co dzień pracuje bezpośrednio z siecią sprzedaży w regionach własnych i franczyzowych. Wspiera Dyrektora Makroregionu w zakresie tworzenia i przestrzegania standardów, procesów, tworzeniu i analizie raportów z działalności zespołu Dyrektorów ds Rozwoju oraz Relationship Managerów. Nadzoruje organizację spotkań i wydarzeń regionalnych i ogólnopolskich, odpowiada za komunikację z członkami i gośćmi z ramienia Biura Narodowego, zarządza społecznością przedsiębiorców w mediach społecznościowych. Jest ekspertem i mentorem w pracy z takimi narzędziami jak system CRM (Hubspot) czy aplikacje do zarządzania projektami (trello) i przepływu informacji (slack, whatsapp)
Manager Wsparcia Sprzedaży odpowiada za rozbudowę zespołu wsparcia w regionie oraz w Biurze Narodowym, rozwój kompetencji zespołu oraz tworzenie wspierającego środowiska pracy. Jest pomostem łączącym zespół Dyrektorów i Relationship Managerów z zespołem wsparcia sprzedaży w centrali i regionach
Dzięki tym działaniom Manager Wsparcia Sprzedaży wpływa na sposób, w jaki w Polsce robi się biznes
CODZIENNE ZADANIA:
• zarządzanie zespołem wsparcia w centrali i regionach,
• rekrutacja członków zespołu, szkolenie on the job
• tworzenie, wdrażanie i aktualizacji standardów obsłgui członków i gości organizacji
• tworzenie i analiza raportów z działalności zespołów sprzedażowych w regionach
• tworzenie i egzekucja kalendarza komunikacji z członkami organizacji
• bieżąca współpraca z siecią sprzedaży w regionach własnych i franczyzowych
• wsparcie w organizacji wydarzeń regionalnych i ogólnopolskich
• opieka nad gośćmi podczas spotkań grup oraz wydarzeniach specjalnych, takich jak Business Weekend lub CC Talks
• praca ramię w ramię z zespołem koordynatorów i specjalistów wsparcia sprzedaży - szkolenia on the job
Dyrektor ds Rozwoju odpowiada za realizację własnego planu sprzedaży. Na co dzień spotyka się z właścicielami największych firm w Polsce, prowadzi konsultacje indywidualne oraz spotkania sprzedażowe. Jest częścią większego zespołu dyrektorów w kilku miastach w Polsce, co pozwala na wymianę wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk
Dyrektor ds Rozwoju w Corporate Connections wspiera i pomaga Członkom organizacji w zebraniu jak największych korzyści ze swojego udziału w społeczności przedsiębiorców. Jego rolą jest stworzenie indywidualnej strategii członkostwa dla każdego uczestnika Grupy CorporateConnections™
Dyrektor dba o przedstawienie możliwości łączenia Członków na podstawie dopasowania ich potrzeb zarówno biznesowych, jak i prywatnych. Wspiera również w wykorzystaniu dedykowanych narzędzi - takich jak spotkania Grup, spotkania 1 na 1 czy CC Talks, które dodatkowo pomagają w realizacji strategicznych celów biznesowych przedsiębiorców
CODZIENNE ZADANIA DYREKTORA DS ROZWOJU
• realizacja kwartalnego planu sprzedaży indywidualnej
• umawianie spotkań indywidualnych z właścicielami firm o przychodach min 100 mln - 10 spotkań tygodniowo
• prowadzenie wywiadów biznesowych z potencjalnymi członkami organizacji oraz konsultacji biznesowych z członkami
• analiza i mapowanie aktualnych potrzeb członków organizacji w celu tworzenia jakościowych połączeń biznesowych umożliwiających im skalowanie biznesu
• stałe poszerzenie społeczności przedsiębiorców skupionej wokół Corporate Connections, budowanie bazy leadów, rozbudowywanie społeczności
• prowadzenie kalendarza spotkań oraz raportowanie wyników spotkań w systemie CRM
• wizyty z gośćmi na spotkaniach grup oraz wydarzeniach specjalnych, takich jak Business Weekend lub CC Talks
Dyrektor ds Rozwoju odpowiada za realizację własnego planu sprzedaży. Na co dzień spotyka się z właścicielami największych firm w Polsce, prowadzi konsultacje indywidualne oraz spotkania sprzedażowe. Jest częścią większego zespołu dyrektorów w kilku miastach w Polsce, co pozwala na wymianę wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk
Dyrektor ds Rozwoju w Corporate Connections wspiera i pomaga Członkom organizacji w zebraniu jak największych korzyści ze swojego udziału w społeczności przedsiębiorców. Jego rolą jest stworzenie indywidualnej strategii członkostwa dla każdego uczestnika Grupy CorporateConnections™
Dyrektor dba o przedstawienie możliwości łączenia Członków na podstawie dopasowania ich potrzeb zarówno biznesowych, jak i prywatnych. Wspiera również w wykorzystaniu dedykowanych narzędzi - takich jak spotkania Grup, spotkania 1 na 1 czy CC Talks, które dodatkowo pomagają w realizacji strategicznych celów biznesowych przedsiębiorców
CODZIENNE ZADANIA DYREKTORA DS ROZWOJU
• realizacja kwartalnego planu sprzedaży indywidualnej
• umawianie spotkań indywidualnych z właścicielami firm o przychodach min 100 mln - 10 spotkań tygodniowo
• prowadzenie wywiadów biznesowych z potencjalnymi członkami organizacji oraz konsultacji biznesowych z członkami
• analiza i mapowanie aktualnych potrzeb członków organizacji w celu tworzenia jakościowych połączeń biznesowych umożliwiających im skalowanie biznesu
• stałe poszerzenie społeczności przedsiębiorców skupionej wokół Corporate Connections, budowanie bazy leadów, rozbudowywanie społeczności
• prowadzenie kalendarza spotkań oraz raportowanie wyników spotkań w systemie CRM
• wizyty z gośćmi na spotkaniach grup oraz wydarzeniach specjalnych, takich jak Business Weekend lub CC Talks
Wsparcie w codziennych czynności związanych z: zaopatrzeniem w artykuły, organizacją spotkań prywatnych – tzw. codzienna logistyka
Organizacja ważnych wydarzeń z strefy prywatnej Partnera CC
Wspieranie w codziennych obowiązkach
Kompleksowa organizacja podróży (w tym opracowaniem: planu podróży, listy interesujących miejsc i wydarzeń, współpracą z lokalnymi przewodnikami), poszukiwaniem spełniających dane standardy miejsc noclegowych i środków komunikacji,
Organizacja komunikacji swojego przełożonego z obszarem prowadzonego przez niego biznesu, organizacją spotkań, wideokonferencji, współpracą z działami firmy, prowadzeniem kalendarza
Prowadzenie kalendarza i grafika zadań ,
Realizacja bieżących zadań wspierających codzienną pracę Partnera CC oraz pomoc podczas prowadzonych projektów,
Relationship Manager - dział sprzedaży Corporate Connections
Wadowicka 8A, Podgórze, Kraków
Wygasła: 07.12.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
Główne cele stanowiska to wdrożenie się w organizację i specyfikę modelu sprzedaży, samodzielne generowanie przychodów poprzez prowadzenie procesu sprzedaży (end to end) zgodnego ze standardami CC, prowadzenie pakietów doradczych, budowanie trwałych relacji biznesowych z potencjalnymi i obecnymi klientami, aktywność sprzedażowa polegająca na samodzielnym umawianiu spotkań sprzedażowych, prowadzeniu rozmów sprzedażowych oraz generowanie nowych leadów, realizacja targetów sprzedażowych, dbanie o retencję, wsparcie w koordynacji działań wspierających sprzedaż
od 15000 do 15000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. organizacji i obsługi eventów
Chłodna 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 22.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kompleksowa organizacja wydarzeń dla Przedsiębiorców na terenie Warszawy, w tym wydarzenia online
Opracowanie harmonogramu cyklicznych spotkań biznesowych, przygotowanie kosztorysów, planowanie logistyki
Organizacja wydarzeń zgodnie z wytycznymi i agendą, kontrola przebiegu działań
Koordynacja współpracy z dostawcami (negocjacja warunków współpracy, nadzór nad realizacją)
Zarządzanie budżetem, rozliczenia z dostawcami po zakończeniu wydarzeń
Doradztwo m.in. w zakresie: strategii organizacji imprez, wdrażanie nowych rozwiązań
Głównym celem stanowiska jest wspieranie Dyrektorów Rozwoju w budowaniu nowych i rozwoju istniejących grup przedsiębiorców
Codzienne zadania na tym stanowisku obejmują regularną pracę w CRM, analizę informacji dotyczących konkretnych firm oraz ich potencjału biznesowego, przygotowywanie materiałów i analiz oraz organizowanie spotkań Dyrektora Rozwoju, przygotowywanie podsumowań po spotkaniu, koordynowanie procesu obsługi przedsiębiorców oraz utrzymywanie profesjonalnych, długotrwałych, partnerskich relacji z członkami grup
Dodatkowo, do zadań na tym stanowisku należy zbieranie i dostarczanie odpowiednich danych do raportów o stanie poszczególnych regionów i przygotowywanie na ich podstawie rekomendacji dla Zarządu i Dyrektorów Rozwoju
Głównym celem stanowiska jest koordynowanie i wspieranie pracy Grup we współpracy z zespołem Dyrektorów Rozwoju, dbanie o prawidłowy obieg informacji, organizacja wydarzeń oraz realizacja projektów operacyjnych
Codzienne zadania na tym stanowisku to przygotowywanie prezentacji, analiz, raportów i zestawień, a na ich podstawie rekomendacji dla zespołu Dyrektorów, kontakt telefoniczny z przedsiębiorcami i gośćmi, organizacja wydarzeń regionalnych oraz dbanie o frekwencję na tych wydarzeniach
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Chłodna 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 02.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Głównym celem stanowiska jest wspieranie Dyrektorów Regionalnych w budowaniu nowych i rozwoju istniejących grup przedsiębiorców
Codzienne zadania na tym stanowisku obejmują regularną pracę w CRM, analizę informacji dotyczących konkretnych firm oraz ich potencjału biznesowego, przygotowywanie materiałów i analiz oraz organizowanie spotkań Dyrektora Regionalnego, przygotowywanie podsumowań po spotkaniu, koordynowanie procesu obsługi przedsiębiorców oraz utrzymywanie profesjonalnych, długotrwałych, partnerskich relacji z członkami grup
Dodatkowo, do zadań na tym stanowisku należy zbieranie i dostarczanie odpowiednich danych do raportów o stanie poszczególnych regionów i przygotowywanie na ich podstawie rekomendacji dla Zarządu i Dyrektorów Regionalnych