Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Monitoring components to ensure it’s availabalility and SLA adherence
Building automations (CI/CD, monitoring, alerting, Incident response, etc.) to support teams in operations
Fixing system-related incidents and bugs
Conducting post-mortem-analysis with the teams to facilitate knowledege sharing and increase awareness
Documenting knowledge and best practices (recovery instructions, troubleshooting, etc.) to accelerate other teams in root cause analysis and issue resolution
Supporting other teams in analyzing incidents or bugs
Defining and measuring a framework of SLA (Service Level Agreement) and Service Level Indicator (SLI)
Regularly executing performance/load tests and report about results
Derive action plans from consolidated findings and plan/align activities with teams
Jesteśmy małym HRowym zespołem, który ogarnia grupę sympatycznych programistów, analityków i devopsów (ok 50 osób). Szukamy kogoś, kto zaopiekuje się HRowymi procesami związanymi z rekrutacją, onboardingiem i dokumentami pracowniczymi
Brzmi jak dużo pracy? Spokojnie, aktualnie temat ogarniają dwie osoby, szukamy trzeciej, która zajmie się:
redagowaniem ogłoszeń rekrutacyjnych – masz pomysły na treści, które chcesz zrealizować, śmiało, razem sprawdzimy jak działają
aktywnym poszukiwaniem kandydatów – korzystamy z Linkedin, ale nie musimy się do niego ograniczać
samodzielnym przeprowadzaniem pierwszych etapów rekrutacji – oczywiście przy wsparciu tech leada
zarządzaniem procesami rekrutacyjnymi w naszej HRowej bazie – korzystamy z Personio
kontaktem z nowym pracownikiem w okresie onboardingu – na początku każdy potrzebuje trochę więcej wsparcia
wsparciem w przygotowaniu dokumentów kadrowych (dbanie o akta osobowe, ich kompletność)
trzymaniem ręki na pulsie w kwestii ważności szkoleń bhp i badań medycyny pracy – mamy firmę zewnętrzną, która prowadzi nasze procesy kadrowo-płacowe
sprawami dotyczącymi funkcjonowania biura – czasem trzeba odebrać pocztę, a czasem zamówić przekąski do naszej słodko - słonej szuflady 😉
Hej! Szukasz pracy, w której otrzymasz optymalne warunki do rozwoju swoich kompetencji? Miejsca, w którym ważna jest praca zespołowa, w atmosferze zaufania i wsparcia? Jeśli tak, to sprawdź szczegóły oferty poniżej :) Poszukujemy sympatycznej osoby, która z przyjemnością zaopiekuje się kadrowo firmą liczącą niespełna 40 pracowników, a także będzie wsparciem dla osoby, która odpowiada za część płacowo-finansową. Twoim zadaniem będzie:
przygotowywanie dokumentów kadrowych (dbanie o akta osobowe, ich kompletność)
administracyjna opieka nad absencjami (mamy do tego dedykowane narzędzia)
bieżąca obsługa spraw pracowników i odpowiadanie na ich pytania
weryfikacja terminów badań lekarskich oraz organizacja lub prowadzenie szkoleń BHP
administrowanie benefitami (pomoże Ci w tym platforma Worksmile)
archiwizacja dokumentów
przygotowywanie bieżących raportów
obsługa poczty
wsparcie w dokonywaniu zmian w aktualnych procedurach i regulaminach
wsparcie w realizacji procesów płacowych (od czasu do czasu pełnienie zastępstwa w tym obszarze)
wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych (sourcing brzmi dobrze?)
inne wyzwania wynikające w bieżącego funkcjonowania naszej firmy
Hey! Are you looking for the job where you can really make an impact? Do you enjoy working with supportive and trusting people? If so, then please read more details below!
In last 4 years our team in Poland grew from 2 persons to more than 30. As a part of the CDQ AG company (based in Switzerland) we develop our own product that helps companies like Nestle, Bosch, Bayer and many more, to maintain the master data they work with
Your responsibilities:
• You will plan, develop, and implement the content required for integrated campaigns that touch every part of the customer journey
• Design content marketing strategies and undertake initiatives to achieve business targets
• Edit, proofread and improve content: full ownership of content creation
• Deliver content that meets the needs of the customer at every stage of the customer journey-and motivates them to take the next step
• Connect with clients and conduct interviews to create case studies
• Manage relationship with 3rd party content providers
• Produce a steady flow of enriching content—white papers, collaterals, reports, product sheets, blog posts and reports
• Work cross functionally with marketing, sales, product, communications, creative and other teams