Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Przygotowanie dokumentacji PPAP we współpracy z Inżynierią
Wspomaganie kwalifikacji nowych procesów i produktów pod kątem zapewnienia jakości
Zarządzanie reklamacjami i zwrotami od klienta – analizy, komunikacja, raporty
Analiza problemów jakościowych, wprowadzanie akcji natychmiastowych i korygujących na podstawie danych z procesu produkcyjnego oraz informacji od klienta
Koordynowanie audytów klienta oraz liderowanie podczas wizyt klientów z powodu problemów jakościowych
Zarządzanie dokumentacją jakościową: plany kontroli, instrukcje kontroli oraz definiowanie systemów pomiaru
Przeprowadzanie audytów procesu według VDA 6.3 (P5 - P7), określenie, weryfikacja i nadzór nad działaniami korygującymi
Koordynowanie audytu produktu zgodnie z planem rocznym
Zarządzanie planami poprawy jakości produktów i procesów na podstawie analiz defektów wewnętrznych, niezgodności z audytów, pFMEA, reklamacji/zwrotów od klienta, wyniku analiz SPC itp
Rozpoznanie CSR, komunikowanie oraz zapewnienie ich zgodności w organizacji
Wsparcie w procesie zarządzania dostawcami pod kątem problemów jakościowych, zatwierdzania dostawcy przy współpracy z Inżynierią
Wsparcie działu zakupów w procesie okresowej oceny dostawców i audytów dostawców
Przygotowanie dokumentacji PPAP we współpracy z Inżynierią
Wspomaganie kwalifikacji nowych procesów i produktów pod kątem zapewnienia jakości
Zarządzanie reklamacjami i zwrotami od klienta – analizy, komunikacja, raporty
Analiza problemów jakościowych, wprowadzanie akcji natychmiastowych i korygujących na podstawie danych z procesu produkcyjnego oraz informacji od klienta
Koordynowanie audytów klienta oraz liderowanie podczas wizyt klientów z powodu problemów jakościowych
Zarządzanie dokumentacją jakościową: plany kontroli, instrukcje kontroli oraz definiowanie systemów pomiaru
Przeprowadzanie audytów procesu według VDA 6.3 (P5 - P7), określenie, weryfikacja i nadzór nad działaniami korygującymi
Koordynowanie audytu produktu zgodnie z planem rocznym
Zarządzanie planami poprawy jakości produktów i procesów na podstawie analiz defektów wewnętrznych, niezgodności z audytów, pFMEA, reklamacji/zwrotów od klienta, wyniku analiz SPC itp
Rozpoznanie CSR, komunikowanie oraz zapewnienie ich zgodności w organizacji
Wsparcie w procesie zarządzania dostawcami pod kątem problemów jakościowych, zatwierdzania dostawcy przy współpracy z Inżynierią
Wsparcie działu zakupów w procesie okresowej oceny dostawców i audytów dostawców
Specjalista ds. utrzymania i obsługi infrastruktury zakładu
Wygoda 9A, Sosnowiec
Wygasła: 25.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zarządzanie nieruchomością m.in. poprzez:
zapewnienie prawidłowego funkcjonowania infrastruktury i instalacji na terenie zakładu produkcyjnego ( min. w opraciu o harmonogram przeglądów technicznych)
rozwiązywanie problemów technicznych związanych z budynkiem i usuwanie awarii infrastruktury (dach, okna, elewacja zewnętrzna, bramy, kurtyny powietrzne, toalety, oświetlenie, instalacja chłodzenia, instalacja sprężonego powietrza, obsługa kotłowni, systemy zabezpieczeń p.poż)
zbieranie oraz weryfikacja ofert dotyczących współpracy z firmami zewnętrznymi : ochrona, serwis sprzątający, prace serwisowe i konserwatorskie
nadzór nad pracami serwisowymi, konserwatorskimi oraz remontowo-budowlanymi na terenie z-du
prowadzenie dokumentacji technicznej urządzeń, instalacji oraz obiektu
Przygotowanie dokumentacji PPAP we współpracy z działem inżynierii
Wspomaganie kwalifikacji nowych procesów i produktów pod kątem zapewnienia jakości
Zarządzanie reklamacjami i zwrotami od klienta – analizy, komunikacja, raporty
Analiza problemów jakościowych, wprowadzanie akcji natychmiastowych i korygujących na podstawie danych z procesu produkcyjnego oraz informacji od klienta
Obsługa portali klienta
Koordynowanie audytów klienta oraz liderowanie we wszelkich aspektach jakościowych
Zarządzanie dokumentacją jakościową: plany kontroli, instrukcje kontroli oraz definiowanie systemów pomiaru
Zarządzanie planami poprawy jakości produktów i procesów na podstawie analiz defektów wewnętrznych, niezgodności z audytów, pFMEA, reklamacji/zwrotów od klienta, wyniku analiz SPC itp
Rozpoznanie wymagań i CSR klienta, komunikowanie oraz zapewnienie ich zgodności w organizacji
Uczestnictwo w procesie rozwoju dostawców, weryfikacja i monitorowanie postępu analiz oraz wdrażania działań korygujących w procesie reklamacyjnym, zatwierdzenia dostawcy przy współpracy z działem technicznym
wsparcie działu zakupów w ocenie dostawców i audytów dostawców
Przeprowadzanie audytów procesu według VDA 6.3, określenie, weryfikacja i nadzór nad działaniami korygującymi
planowanie produkcji krótko i długoterminowej w oparciu o zamówienia klientów
ustalanie priorytetów produkcyjnych do realizacji przez dział produkcji
aktualizacja i optymalizacja planów produkcyjnych oraz przeplanowywanie produkcji w sytuacjach awaryjnych takich jak brak materiału, brak zasobów osobowych, niewystarczające zdolności produkcyjne
kontrola terminowości realizacji zleceń produkcyjnych
ścisła współpraca z zespołem logistycznym: planista materiałowy, specjaliści ds. obsługi klienta, pracownicy magazynu oraz współpraca z zespołem bezpośrednio odpowiedzialnym za realizację zleceń produkcyjnych
wsparcie organizacji w identyfikowaniu strat w procesie produkcji
wsparcie Kierownika produkcji w określaniu zasobów osobowych, sprzętu i surowców potrzebnych do realizacji zleceń produkcyjnych
planowanie produkcji krótko i długoterminowej w oparciu o zamówienia klientów
ustalanie priorytetów produkcyjnych do realizacji przez dział produkcji
aktualizacja i optymalizacja planów produkcyjnych oraz przeplanowywanie produkcji w sytuacjach awaryjnych takich jak brak materiału, brak zasobów osobowych, niewystarczające zdolności produkcyjne
kontrola terminowości realizacji zleceń produkcyjnych
ścisła współpraca z zespołem logistycznym: planista materiałowy, specjaliści ds. obsługi klienta, pracownicy magazynu oraz z zespołem bezpośrednio odpowiedzialnym za realizację zleceń produkcyjnych
wsparcie organizacji w identyfikowaniu strat w procesie produkcji
wsparcie Kierownika produkcji w określaniu zasobów osobowych, sprzętu i surowców potrzebnych do realizacji zleceń produkcyjnych
Specjalista ds. Logistyki i obsługi klienta w firmie produkcyjnej
Wygoda 9A, Sosnowiec
Wygasła: 04.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
codzienna współpraca z klientem skupiona m.in. na rozwiązywaniu reklamacji logistycznych, wystawianiu faktur sprzedażowych oraz prowadzeniu z nimi komunikacji drogą email i telefoniczną
wprowadzanie zamówień klientów do systemu i ich weryfikacja
wprowadzanie zamówień produkcyjnych do systemu ERP
Zapewnienie zgodności działań firmy z obowiązującymi przepisami prawa, nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przepisów i zasad BHP na terenie firmy
Doradztwo w zakresie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP
Udział w opracowywaniu i wdrażaniu wymaganych instrukcji i procedur bhp, ppoż
Sporządzanie okresowych analiz i ocen stanu bhp w zakładzie
Zlecanie badań warunków pracy oraz nadzór nad ich wynikami, a także przestrzeganiem zaleceń z nich wynikających
Dobór środków ochrony indywidualnej i zbiorowej dla stanowisk pracy
Udział w postępowaniu powypadkowym oraz dokumentowanie przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz zdarzeń potencjalnie wypadkowych, zgodnie z wymaganiami przepisów oraz wewnętrznymi procedurami i standardami
Opracowywanie i aktualizowanie dokumentacji oceny ryzyka zawodowego
Organizacja i prowadzenie szkoleń w dziedzinie BHP
Opiniowanie nowych inwestycji, urządzeń oraz procesów technologicznych
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy