Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (12)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 12 )
Executive Associate to the CEO / Asystent/-ka Prezesa Zarządu
Centralna 44, Czyżyny, Kraków
Wygasła: 04.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Na czym będzie polegała Twoja praca?
Nazwa stanowiska, którą zdecydowaliśmy się zastosować, to najbardziej adekwatna polska nazwa, niemniej nie oddaje całej istoty pracy, której potrzebujemy w Celco. U nas Asystent, czy Asystentka, to osoba, która pracuje merytorycznie i która wesprze Prezesa Zarządu w zarządzaniu firmą oraz obsługiwanymi przez nią projektami
Zakres obowiązków:
• Współprowadzenie obsługiwanych projektów;
• Dbanie o prawidłowy obieg komunikacji wewnątrz i na zewnątrz Spółki, współpraca w tym zakresie z każdym zespołem w Spółce;
• Zarządzanie dokumentacją Spółki oraz jej klientów, w zakresie w jakim obsługujemy ich projekty;
• Zarządzanie kalendarzem;
• Sporządzanie wybranych dokumentów według wzorów (umów, oświadczeń, uchwał, czy protokołów);
• Utrzymywanie komunikacji z kontrahentami firmy – biurem rachunkowym, kancelariami prawnymi, bankami, klientami, inwestorami;
• Wsparcie w nawiązywaniu przez Spółkę lub jej klientów nowych relacji biznesowych, w tym m.in.: odpowiadanie na zapytania i oferty, prowadzenie procesów o założenie rachunków bankowych, czy kont na giełdach, wysyłanie zapytań ofertowych dotyczących różnych usług potrzebnych Spółce lub jej klientom;
• Tworzenie i współtworzenie prezentacji, biznesplanów, dokumentów ofertowych;
• Wsparcie merytoryczne i techniczne podczas spotkań Prezesa z kontrahentami Spółki;
Poszukujemy osoby, która sprawnie i samodzielnie poprowadzi biuro naszej spółki – dopilnuje poprawnego obiegu dokumentów, zadba o faktury i zaopatrzenie biura, a także będzie pierwszym kontaktem kontrahentów Spółki w sprawie płatności, czy dokumentacji
Zakres obowiązków:
• Zarządzanie dokumentacją Spółki (umowy, faktury);
• Dbanie o terminowe opłacanie faktur, zarówno tych wystawionych przez Spółkę, jak i tych, które zobowiązują Spółkę do zapłaty;
• Bieżący kontakt z księgowością;
• Zarządzanie sprawami kadrowymi;
• Wysyłka i odbiór korespondencji;
• Organizacja pracy biura (szeroko rozumiana, w tym: dbanie o zaopatrzenie biura, o stan urządzeń i materiałów biurowych, inicjowanie zakupu dodatkowych rzeczy lub zamawiania dodatkowych usług jeżeli zajdzie taka potrzeba)