Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
współpraca z Zarządem w zakresie tworzenia i realizacji strategii marketingowej
realizacja działań marketingowych (rozwijanie nowych projektów, opracowanie dokumentacji, przygotowanie i realizacja działań związanych z wprowadzaniem nowych produktów na rynek)
organizacja webinarów
pomoc i wsparcie w organizacji targów
wsparcie procesu pozyskiwania nowych klientów poprzez tworzenie kampanii promocyjnych, przygotowywanie projektów i treści materiałów promocyjnych oraz pośredni nadzór nad realizacją kampanii
zapewnianie właściwego wsparcie marketingowego dla zespołu sprzedawców
dostarczanie innowacyjnych rozwiązań mających na celu wzmocnienie marki
obserwacja otoczenia konkurencyjnego w zakresie działań marketingowych
bieżąca współpraca z agencjami reklamowymi
koordynacja i prowadzenie social media, tworzenie grafik, krótkich filmów
Czynny udział w procesie tworzenia i wprowadzania nowych produktów na rynek
Zarządzanie kluczowymi grupami produktowymi
Analiza kosztowa wprowadzonych produktów (analiza ofert dostawców, cen komponentów wpływających na finalną wartość tworzonego produktu)
Identyfikacja potencjalnych obszarów rozwoju produktów w zakresie potrzeb klientów oraz informacji zwrotnej o produktach (współpraca z działem handlowym, spotkania z klientami)
Czynny kontakt z działami: handlowym, logistyki, produkcji (tworzenie i wprowadzanie nowych produktów)
Wsparcie działu handlowego przed i po sprzedaży
Przygotowanie i dbałość o dokumentację techniczną (bieżące wprowadzanie do systemu)
Tworzenie i zarządzanie kodami produktów
Współpraca w zakresie prowadzonych działań marketingowych
Prowadzenie szkoleń produktowych (wewnętrznych oraz dla klientów)
Czynny udział w procesie tworzenia i wprowadzania nowych produktów na rynek
Zarządzanie kluczowymi grupami produktowymi
Ustalanie polityki cenowej dla powierzonych grup produktowych
Analiza kosztowa wprowadzonych produktów (analiza ofert dostawców, cen komponentów wpływających na finalną wartość tworzonego produktu)
Identyfikacja potencjalnych obszarów rozwoju produktów w zakresie potrzeb klientów oraz informacji zwrotnej o produktach (współpraca z działem handlowym, spotkania z klientami)
Czynny kontakt z działami: handlowym, logistyki, produkcji (tworzenie i wprowadzanie nowych produktów)
Kontakt z dostawcami lokalnymi oraz negocjowanie warunków współpracy
Sporządzanie raportów dotyczących rozwoju, sprzedaży oraz rotacji produktów
Wsparcie działu handlowego przed i po sprzedaży
Przygotowanie i dbałość o dokumentację techniczną (bieżące wprowadzanie do systemu)
Tworzenie i zarządzanie kodami produktów
Współpraca w zakresie prowadzonych działań marketingowych
Prowadzenie szkoleń produktowych (wewnętrznych oraz dla klientów)
Weryfikacja bazy klientów- wyszukiwanie klientów dawnych, grupowanie zadania dla KAM (rozliczanie odbytych WH, wysyłanych OS, zdobytych ZS)
Zbieranie bieżących informacji od KAM dotyczących prowadzonych projektów, kontaktów z klientami, przygotowywanie raportów szczegółowych (analiza historii kontaktu, zamówień, potencjału klienta, itp.)
Nadzór nad bieżącym uzupełnianiem informacji handlowych o klientach
Wsparcie KAM w umawianiu wizyt, przygotowywaniu ofert
Kontrola WH i porównywanie z zapisami wyników tych wizyt (zapisy w systemie)
Wprowadzanie zapytań do systemu- następnie generowanie OS
Przypominanie KAM o statusach ofert handlowych (ze szczególnym naciskiem na ofert odrzucone i powody odrzucenia), śledzenie historii ofert handlowych, wizyt u klientów
Prowadzenie rejestru wpływających zamówień
Wizyty u klientów, udział w targach branżowych
Przygotowywanie wsadu (kody produktów, terminów dostaw) dla OS
Marketing: przygotowywanie informacji o promocjach, wysyłka cenników, ofert
Zastępstwo dla pozostałych specjalistów ds. rozwoju biznesu w zakresie realizacji zamówień (weryfikacja, wprowadzanie do systemu, współpraca z produkcją, inżynierami- wdrożenie zamówienia)
Media Plan – ustalanie z Zarządem uporządkowanego planu działań marketingowych oraz ich realizacja w ustalonych ramach czasowych
Road Show – nadzór nad prezentacjami dla klientów – organizacja i koordynacja prezentacji wyjazdowych, osobisty nadzór na miejscu, dobór produktów objętych prezentacją, katalogów, kreacja prezentacji PowerPoint, analiza odbytych prezentacji
Konferencje, targi, eventy – określanie celów, koncepcja, organizacja, nadzór, raport skuteczności, nadzór nad realizacją założonych celów
Dbałość o strony www – redagowanie wpisów, dbałość o aktualność treści, produktów, kreowanie nowych stron – idea, opisy, rekomendacja i współpraca z firmami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za tworzenie portalu
Materiały graficzne: koordynacja prac, nadzór, przekazywanie wytycznych dla grafików w pracach nad katalogami, kartami produktowymi, organizacja oraz nadzór nad sesjami foto, redagowanie artykułów technicznych na podstawie treści przekazanych z działów technicznych
Dbałość o aktualność materiałów graficznych, sampli produktowych, makiet reklamowych
Wsparcie w realizacji projektów z branży teletechnicznej
Założenia, realizacja i rozwój marketingu wewnętrznego
Codzienne raportowanie do Zarządu o realizacji zadań marketingowych
Media Plan – ustalanie z Zarządem uporządkowanego planu działań marketingowych oraz ich realizacja w ustalonych ramach czasowych
Road Show – nadzór nad prezentacjami dla klientów – organizacja i koordynacja prezentacji wyjazdowych, osobisty nadzór na miejscu, dobór produktów objętych prezentacją, katalogów, kreacja prezentacji PowerPoint, analiza odbytych prezentacji
Konferencje, targi, eventy – określanie celów, koncepcja, organizacja, nadzór, raport skuteczności, nadzór nad realizacją założonych celów
Dbałość o strony www – redagowanie wpisów, dbałość o aktualność treści, produktów, kreowanie nowych stron – idea, opisy, rekomendacja i współpraca z firmami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za tworzenie portalu
Materiały graficzne: koordynacja prac, nadzór, przekazywanie wytycznych dla grafików w pracach nad katalogami, kartami produktowymi, organizacja oraz nadzór nad sesjami foto, redagowanie artykułów technicznych na podstawie treści przekazanych z działów technicznych
Dbałość o aktualność materiałów graficznych, sampli produktowych, makiet reklamowych
Wsparcie w realizacji projektów z branży teletechnicznej
Założenia, realizacja i rozwój marketingu wewnętrznego
Codzienne raportowanie do Zarządu o realizacji zadań marketingowych
Rozpoznanie potrzeb klientów i przygotowanie ofert handlowych
Praca z budżetem wg projektów u poszczególnych klientów
Identyfikacja potencjalnych potrzeb klientów, rozpoznanie konkurencji, zbieranie informacji nt. nowych produktów oraz rozwiązań technologicznych potrzebnych klientom
Rozwój współpracy z nowymi i istniejącymi Klientami,
Udział w konferencjach, targach branżowych,
Sporządzanie raportów i analiz dotyczących sprzedaży, wizyt, sytuacji rynkowej
Ustalanie planu działań marketingowych oraz ich realizacja w ustalonych ramach czasowych
Nadzór nad prezentacjami dla klientów – organizacja i koordynacja prezentacji wyjazdowych, nadzór osobisty na miejscu, dobór produktów na prezentacje, katalogów, przygotowanie prezentacji w Power Point, analizy i raportowanie wykonanych prezentacji
Konferencje, targi, wydarzenia: określenie celów, koncepcja, organizacja, nadzór na realizacją założonych celów
Dbałość o strony www Spółki, redagowanie wpisów w mediach społecznościowych, dbałość o ich aktualność, współpraca z firmami zewnętrznymi
Przygotowywanie materiałów graficznych, koordynacja prac, nadzór, przekazywanie wytycznych dla grafików; opracowanie wyglądu kart produktów, organizacja sesji fotograficznych, redagowanie artykułów itp
Dbałość o aktualność materiałów graficznych, próbek produktów, makiet reklamowych
Udział we wszystkich projektach marketingowych, reklamowych, promocyjnych
Koordynacja działań marketingowych z KAM, Inżynierami Produktu, Działem R&D
Czynny udział w procesie tworzenia i wprowadzania nowych produktów na rynek
Ustalanie właściwości, technologii, polityki cenowej dla powierzonych grup produktowych
Identyfikacja potencjalnych obszarów rozwoju produktów w zakresie potrzeb klientów oraz informacji zwrotnej o produktach (współpraca z działem handlowym, spotkania z klientami)
Rozwój współpracy z nowymi i istniejącymi dostawcami (negocjacje ofert, warunków umowy, audyty)
Promocja powierzonych grup produktowych na rynku (działania marketingowe)
Analiza oferty produktowej konkurencji
Sporządzanie raportów dotyczących rozwoju, sprzedaży oraz rotacji produktów
Wizyty technologiczne i biznesowe w zakresie wdrażania produktów
Udział w konferencjach, targach branżowych
Przygotowywanie i dbałość o dokumentację techniczną (bieżące wprowadzanie do systemu)
Przygotowanie raportów i analiz sprzedaży wprowadzanych produktów