Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Wsparcie działu handlowego w codziennych działaniach związanych z obsługą zamówień
Przetwarzanie połączeń telefonicznych klientów
Tworzenie i aktualizowanie danych klientów i produktów w firmowym systemie CRM
Weryfikacja przesłanych dokumentów z zespołem sprzedażowym/klientem w przypadku braku informacji/niekompletnych danych na zamówieniu
Informowanie klientów o brakach w dostawach i zastępowanie braków innymi produktami wg. możliwośći i z aprobatą klienta. Informacja dla klientów o terminach dostaw itp
Pomoc w wyszukiwaniu nowych klientów z dziedziny produktowej (montaż na izolacji)
Udzielanie wsparcia technicznego klientom
Współpraca wewnętrzna z działem księgowości/logitstyki/zakupów przy obsłudze bieżących zamówień i pełna współpraca wewnątrz firmy
Proponowanie działań, które pomogą firmie się rozwinąć i stać się bardziej atrakcyjną i konkurencjną na rynku
Regularne prowadzenie administracji powierzonych zadań. Przygotowywanie raportów
Wyszukiwanie nowych klientów oraz odwiedzanie klientów istniejących aby kontynuować kontakt handlowy
Promowanie produktów firmy. Dokonywanie prezentacji firmy
Przygotowywanie ofert dla klientów (warunków handlowych, produktów, cen, dostaw i płatności),
Budowanie osobistych relacji z klientami
Udzielanie wsparcia technicznego klientom
Wykonywanie serwisu osadzaków gazowych
Pomoc w działaniach promocyjnych i marketingowych. Udział w targach na swoim obszarze. Przygotowywanie materiałów promocyjnych
Rozwijanie sprzedaży poprzez opracowywanie nowych atrakcyjnych produktów na rynku
Proponowanie działań, które pomogą firmie się rozwinąć i stać się bardziej atrakcyjną i konkurencjną na rynku
Realizacja założeń firmy i celów indywidualnych
Kontakt i pełna współpraca wewnątrz firmy CELO POLSKA Sp. z o.o. oraz całej Grupy CELO (z zagranicznymi oddziałami handlowymi, logistycznymi, technicznymi, marketingiem),
Regularne prowadzenie administracji swoich działań w elektronicznym systemie firmowym. Przygotowywanie raportów
Badanie i podążanie za istniejącą konkurencją. Poznawanie tendencji na rynku i istniejących możliwości
Przeprowadzanie badań rynkowych, aby znaleźć odpowiedzi na temat wymagań, nawyków i trendów konsumentów
Pomoc w działaniach marketingowych wychodzących lub przychodzących, demonstrując wiedzę specjalistyczną w różnych obszarach (tworzenie i optymalizacja treści, reklama, planowanie wydarzeń itp.)
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami w celu realizacji wydarzeń i kampanii promocyjnych
Współpraca z marketingiem i innymi specjalistami w celu koordynowania świadomości marki i działań marketingowych
Planowanie i realizacja inicjatywy mające na celu dotarcie do grupy docelowej poprzez odpowiednie kanały (media społecznościowe, e-mail)
Pomoc w analizie danych marketingowych (wyniki kampanii, współczynniki konwersji, ruch itp.) w celu kształtowania przyszłych strategii marketingowych
Przeprowadzanie dokładnych badań rynku, które mogą obejmować wypełnianie ankiet, przeprowadzanie badań komputerowych, a nawet uczestnictwo w premierach produktów konkurencyjnych firm
Odpowiadanie na wszystkie pytania związane z produktem w uprzejmy sposób i szybkie odpowiadanie na pytania
Współpraca i opracowywanie strategii z zespołami biznesowymi i inżynierskimi
Udział w warsztatach i kursach doszkalających z zakresu produktu i marketingu
Planowanie i pomoc przy wprowadzaniu nowych produktów i wydarzeniach
Przeprowadzanie pokazów produktów dla klientów, personelu i innych interesariuszy
Pomoc w tworzeniu biznes planów
Planowanie sesji szkoleniowych i uczestnictwo w spotkaniach zgodnie z wymaganiami
Identyfikowanie nowych możliwości rynkowych i przekazywanie tych informacji menadżerowi i innym odpowiednim interesariuszom
Tworzenie przydatnych rekomendacji i sugestii dotyczących produktów w celu zwiększenia przychodów
Wdrożenie strategii rozwoju poszczególnych produktów do oferty
Przygotowanie dokumentacji i materiałów marketingowych (w postaci artykułów, broszur produktowych, artykułów produktowych, TDS)
Analiza rynku i monitorowanie konkurencji, trendów rynkowych i technicznych
Współpraca wewnątrz organizacji zgodnie z wymogami zespołu Corporate
Nadzorowanie i utrzymanie treści wewnętrznych programów PIM, PRESTA