Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (20)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 20 )
Manager ds. Eksportu EU
Krakowiaków 36, Włochy, Warszawa
Wygasła: 22.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
opracowywanie i ustalanie z personelem zarządzającym strategii handlowej i marketingowej w odniesieniu do poszczególnych Rynków
komunikację i wdrożenie ustalonej strategii handlowej i marketingowej na podległych Rynkach
negocjacje kontraktów, cen, warunków handlowych oraz logistycznych z klientami na podległych Rynkach
efektywne poszukiwanie cenowych możliwości rynkowych poprzez regularne raportowanie i monitorowanie podległego Terytorium oraz sytuacji rynkowej
opracowywanie i dokumentowanie strategii nawiązywania kontaktów z nowymi klientami, nowymi agentami w celu poszerzenia dystrybucji na podległych Rynkach
sporządzanie okresowych raportów z sytuacji, potencjału i podjętych działań w odniesieniu do poszczególnych Rynków
sporządzanie prognozy sprzedaży dla poszczególnych Rynków we wymaganych interwałach czasowych
zapewnienie odpowiedniej komunikacji i współpracy z działami Logistyki, Księgowości i Marketingu
zapewnienie odpowiedniego obiegu dokumentacji handlowej oraz informacji o udzielonych, szeroko rozumianych warunkach sprzedaży, w tym również administrację danymi w systemie IT
Specjalista ds. marketingu w Działu Merchandise (Good Loot Junior Brand Manager)
Krakowiaków 36, Włochy, Warszawa
Wygasła: 07.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
W obszarze finansów:
proponowanie, wykonanie i kontrola budżetu marketingowego dla marki Good Loot
W zakresie polityki produktowej, sprzedażowej i rynkowej:
współpraca z szefem działu merchandise przy tworzeniu założeń rozwoju asortymentu linii Good Loot w ustalonym zakresie (opcjonalnie)
w celu powyższego ścisła współpraca z Działem Gier w celu stałego monitorowania kierunku rozwoju Brandów Gier stanowiących podstawę do tworzenia oferty Good Loot
analiza rynku produktów merchandise i konkurencji,
przygotowanie materiałów (zdjęć, opisów, banerów, materiałów POS itp.) do wprowadzenia nowych produktów na rynek/rynki
Realizacja polityki marki w zakresie polityki promocji, reklamy i marketingu:
proponowanie polityki i strategii marketingowej dla marki Good Loot, oraz jej realizacja,
przygotowanie materiałów do publikacji w mediach, stronach www, katalogach,
współpraca z działem marketingu gier przy koordynacji działań PR, nadzór i weryfikacja informacji publikowanych w Internecie i domenach wewnętrznych,
nadzór i weryfikacja informacji publikowanych w Internecie, ze szczególnym podkreśleniem aktywności i rozwoju udziału w mediach społecznościowych,
proponowanie i wdrażanie działań promocyjnych dotyczących Produktów i marki Good Loot, ze szczególnym uwzględnieniem marketingu online (reklamy płatne, media społecznościowe, konkursy itp.),
współpraca z działami handlowymi w celu zwiększania sprzedaży produktów, ze szczególnym uwzględnieniem trade marketingu (promocja sprzedaży u detalistów, przygotowanie materiałów POS itp.),
planowanie i koordynacja udziału w targach i eventach (krajowych i zagranicznych),
koordynacja i współtworzenie strony www oraz innych internetowych narzędzi mających na celu wsparcie marki Good Loot
opracowywanie i ustalanie z personelem zarządzającym strategii handlowej i marketingowej w odniesieniu do poszczególnych Rynków
komunikację i wdrożenie ustalonej strategii handlowej i marketingowej na podległych Rynkach
negocjacje kontraktów, cen, warunków handlowych oraz logistycznych z klientami na podległych Rynkach
efektywne poszukiwanie cenowych możliwości rynkowych poprzez regularne raportowanie i monitorowanie podległego Terytorium oraz sytuacji rynkowej
opracowywanie i dokumentowanie strategii nawiązywania kontaktów z nowymi klientami, nowymi agentami w celu poszerzenia dystrybucji na podległych Rynkach
sporządzanie okresowych raportów z sytuacji, potencjału i podjętych działań w odniesieniu do poszczególnych Rynków
sporządzanie prognozy sprzedaży dla poszczególnych Rynków we wymaganych interwałach czasowych
zapewnienie odpowiedniej komunikacji i współpracy z działami Logistyki, Księgowości i Marketingu
zapewnienie odpowiedniego obiegu dokumentacji handlowej oraz informacji o udzielonych, szeroko rozumianych warunkach sprzedaży, w tym również administrację danymi w systemie IT