Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista / Specjalistka ds. monitorowania systemów IT
Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, Warszawa
Wygasła: 02.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
szeroki dostęp do wielu narzędzi monitorowania, czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem i dostępnością najważniejszych systemów państwowych oraz baz danych
monitorowanie poprawności działania i wydajności infrastruktury oraz utrzymywanych i eksploatowanych systemów, aplikacji i baz danych
diagnozowanie i rozwiązywanie codziennych problemów dotyczących systemów i infrastruktury teleinformatycznej
wsparcie pracowników Pionu Usług Cyfrowych w realizacji powierzonych im zadań związanych z prowadzeniem projektów informatycznych;
koordynacja prac związanych z opracowanie projektu rocznego planu działania COI;
monitorowanie i raportowanie na potrzeby kierownictwa Pionu Usług Cyfrowych zadań będących w kompetencji Pionu Usług Cyfrowych;
koordynacja prac związanych zarówno z opracowaniem rocznego sprawozdania z realizacji rocznego planu działania, jak i miesięcznych sprawozdań z jego realizacji;
współpraca z Ministerstwem Cyfryzacji w ramach powierzonych zadań;
koordynacja prac związanych z obsługą Wniosków o zgodę na dokonanie dostawy i usługi zewnętrznej oraz z aktualizacją zapisów Umów;
współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Centralnego Ośrodka Informatyki w ramach powierzonych zadań
Główny Specjalista / Główna Specjalistka ds. wsparcia projektów
Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, Warszawa
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wsparcie pracowników Pionu Usług Cyfrowych w realizacji powierzonych im zadań związanych z prowadzeniem projektów informatycznych;
koordynacja prac związanych z opracowanie projektu rocznego planu działania COI;
monitorowanie i raportowanie na potrzeby kierownictwa Pionu Usług Cyfrowych zadań będących w kompetencji Pionu Usług Cyfrowych;
koordynacja prac związanych zarówno z opracowaniem rocznego sprawozdania z realizacji rocznego planu działania, jak i miesięcznych sprawozdań z jego realizacji;
współpraca z Ministerstwem Cyfryzacji w ramach powierzonych zadań;
koordynacja prac związanych z obsługą Wniosków o zgodę na dokonanie dostawy i usługi zewnętrznej oraz z aktualizacją zapisów Umów;
współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Centralnego Ośrodka Informatyki w ramach powierzonych zadań
Tworzenie projektów od idei kreatywnej i insightu po egzekucję
Zarządzanie powierzonymi zadaniami, począwszy od komunikacji z klientem, poznania potrzeb, poprzez zaprojektowanie koncepcji roboczych, zaprezentowanie ich wewnątrz organizacji, po przygotowanie finalnych projektów gotowych do wdrożenia
Projektowanie materiałów digitalowych oraz materiałów BTL, materiałów szkoleniowych, komunikacyjnych i produktowych
Branding: tworzenie logo, key visuali dla nowych oraz istniejących usług
Współodpowiedzialność za spójność identyfikacji wizualnej, identyfikowanie szans i możliwości rozwoju
Koordynator / Koordynatorka Biura Dyrektora Generalnego COI
Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, Warszawa
Wygasła: 12.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Prowadzenie i czuwanie nad kalendarzem spotkań Dyrektora COI
Organizację i obsługę spotkań biznesowych oraz wyjazdów służbowych (rezerwacja hoteli, biletów, współpraca z firmami cateringowymi, czuwanie nad nienagannym porządkiem i wyglądem Biura)
Dokonywanie w imieniu Dyrektora COI akceptacji podróży służbowych oraz ich rozliczanie w wewnętrznym systemie
Koordynację współpracy z Ministerstwem Cyfryzacji oraz międzyresortowej
Wsparciem zarządzania projektami wewnętrznymi COI (projekty transformacyjne, zarządzanie zmianą)
Sporządzaniem pism, protokołów, raportów, notatek służbowych, prezentacji, materiałów informacyjnych i komunikatów
Dekretacja korespondencji przychodzącej oraz nadzór nad przebiegiem stworzonej dokumentacji w systemie elektronicznego obiegu dokumentów
Nadzorem nad terminowością i kompletnością prowadzonych spraw w systemie elektronicznego obiegu dokumentów
Zapewnieniem sprawnego przepływu informacji
Wykonywaniem innych prac zleconych przez kierownictwo, wynikających z potrzeb COI – w ramach posiadanych kwalifikacji
Uczestnictwo w cyklicznych spotkaniach Dyrektorów COI
Doradztwo i konsultacje na rzecz COI i jego klientów, w szczególności:
prowadzenie i koordynacja szkoleń dla klientów COI,
przygotowywanie materiałów szkoleniowych i informacyjnych oraz instrukcji dotyczących produktów i usług oferowanych przez COI,
wsparcie merytoryczne działań marketingowych dla produktów i usług COI,
prowadzenie szkoleń wewnętrznych będących w kompetencji Pracownika;
Przeprowadzanie konsultacji i szkoleń dla pracowników instytucji publicznych realizujących zadania przy wykorzystaniu systemów tworzonych i utrzymywanych przez COI, w tym:
udział w tworzeniu planu i harmonogramu prac szkoleniowych,
opracowywanie programu, prowadzenie i koordynacja szkoleń,
tworzenie materiałów szkoleniowych oraz instrukcji produktowych dla użytkownika końcowego,
Przeprowadzanie zadań audytowych zapewniających i doradczych, w obszarach cyberbezpieczeństwa, zarządzania projektami, usług IT, procesów związanych z cyklem wytwarzaniem oprogramowania i innych zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami i doświadczeniem, tj. m.in.:
przeprowadzanie przeglądu wstępnego i opracowywanie programu zadania w oparciu o analizę ryzyka oraz udział w spotkaniu otwierającym zadanie audytowe,
przeprowadzanie i dokumentowanie zadań audytowych,
przygotowanie projektu Sprawozdania z zadania i uzgodnienie wyników oraz przeprowadzanie spotkań zamykających,
archiwizacja dokumentacji poaudytowej
Monitorowane realizacji zaleceń i przeprowadzanie czynności sprawdzających
Przeprowadzanie zadań doradczych, w obszarach zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami i doświadczeniem, w tym m.in.:
opiniowanie projektów przepisów wewnętrznych,
udzielanie merytorycznego wsparcia i informacji,
prowadzanie szkoleń wewnętrznych,
wspieranie organizacji w obszarze kontroli zarządczej i zarządzania ryzykiem
Opracowywanie cyklicznych informacji i sprawozdań z prowadzenia audytu i wyników monitorowania zaleceń
Udział w opracowywaniu Planu audytu na podstawie analizy ryzyka w audytowanych obszarach
Rozwój kompetencji oraz zarządzanie jakością w obszarze realizowanych zadań audytowych i pełnionych obowiązków a także udział w współtworzeniu nowoczesnego modelu audytu wewnętrznego działającego zgodnie z Międzynarodowymi Standardami IIA
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. wsparcia zarządzania i dokumentacji
Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, Warszawa
Wygasła: 21.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
wsparcie w procesach planowania, prognozowania oraz koordynowanie procesu przygotowywania wkładów do sprawozdawczości z działalności COI w zakresie zadań departamentu
wsparcie w procesie planowania, realizowania i dokumentowania kontroli wewnętrznej w departamencie
prowadzenie sprawozdawczości i ewidencji wyników kontroli wewnętrznej w departamencie
realizacja zadań wsparcia w zakresie procesów związanych z funkcjonowaniem Katalogu Podmiotów Publicznych oraz innych wspieranych projektów, w tym weryfikowanie danych, obsługa wniosków i prowadzenie spraw
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi COI w zakresie wspieranych projektów
inicjowanie i koordynowanie przeglądu procedur w departamencie
opiniowanie i wsparcie w przygotowaniu projektów dokumentacji oraz regulacji wewnętrznych w zakresie zadań departamentu
współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie pozyskiwania dokumentacji w zakresie wspieranych projektów i realizowanych zadań oraz współpraca z podmiotami zewnętrznymi w ramach zlecanych zadań
selekcja dokumentacji pod kątem przydatności i zgodności z procedurami wewnętrznymi
sporządzanie i prezentacja statystyk, raportów i sprawozdań w zakresie zadań departamentu
realizacja innych zadań powierzonych przez przełożonego nie ujętych powyżej, a wynikających ze specyfiki pracy i związanych z zakresem pracy zespołu, a także innych prac zleconych przez kierownictwo COI – wynikających z potrzeb COI – w ramach posiadanych kwalifikacji
Zapewnienie bieżącej obsługi w zakresie prawidłowego, zgodnego z przeznaczeniem funkcjonowania systemów bezpieczeństwa fizycznego w centrali COI;
Zarządzanie kluczem elektronicznym w centrali COI w zakresie parametryzacji uprawnień zapisanych na nośniku zgodnie z profilem użytkownika;
Opracowywanie raportów i analiz wynikających z zakresu funkcjonowania Zespołu;
Reagowanie, raportowanie i analizowanie incydentów o charakterze naruszenia w zakresie bezpieczeństwa fizycznego;
Doskonalenie wewnętrznej organizacji pracy w komórce organizacyjnej;
Zachowanie właściwych zasad współpracy w komórce organizacyjnej;
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi COI w ramach realizowanych zadań, odpowiedzialności i kompetencji;
Współudział w opracowywaniu budżetu kosztowego i inwestycyjnego Zespołu i COI w tym monitorowanie ponoszonych kosztów oraz wydatków inwestycyjnych zespołu;
Weryfikowanie i opiniowanie kontraktów, umów i zleceń funkcjonujących w obszarze Zespołu w zakresie eksploatacji i utrzymywania elektronicznych systemów zabezpieczeń ESZ i funkcjonowania bezpieczeństwa fizycznego;
Współpraca w opracowywaniu wewnętrznych aktów normatywnych, polityk, instrukcji, procedur
Ekspertka / Ekspert w Zespole Wsparcia Procesów CEPiK
Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, Warszawa
Wygasła: 16.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
koordynacja prawidłowości i terminowości realizowanych zadań,
koordynacja spraw związanych z integracją podmiotów zewnętrznych z systemem CEPiK,
weryfikacja i wnioskowanie o rekonfigurację uprawnień zgodnie z wymaganiami każdego testu, konfiguracja łącz i matrixów połączeń, zgodności dostarczonych na testy produktów z AB, identyfikacja problemów w funkcjonowaniu API, GUI, poprawki UX,
nadzór nad zgłoszeniami kierowanymi od Obywateli oraz podmiotów uprawnionych,
eskalowanie przekroczeń ich obsługi, koordynacja oraz priorytetyzacja,
wsparcie Użytkowników w zakresie dostępu do CEPiK,
opracowywanie oraz aktualizowanie procedur dotyczących integracji CEPiK z podmiotami uprawnionymi,
analiza dokumentacji biznesowej dotyczącej systemu CEPiK oraz raportów okresowych w celu weryfikacji poprawności przekazanej dokumentacji,
zbieranie, opiniowanie wymagań rozwiązań technicznych do realizacji zadań CEPiK, w szczególności poprzez spotkania robocze i techniczne z interesariuszami w celu nadzoru procedowanych spraw mających wpływ na rozwiązania techniczne w CEPiK,
analiza danych zgromadzonych w CEPiK oraz danych udostępnionych w ramach systemu SIS i EUCARIS, w szczególności CBE, PRUM, ProDriveNet
kontakt z przedstawicielami instytucji międzynarodowych w celu wyjaśniania spraw zgłoszonych w ramach współpracy międzynarodowej w zakresie transgranicznej wymiany informacji dotyczących przestępstw lub wykroczeń przeciwko bezpieczeństwu ruchu drogowego,
przeprowadzanie testów aplikacji obejmujących w szczególności współpracę z dostawcą rozwiązań i interesariuszami CEPiK w celu weryfikacji gotowości technicznej do testów,
opracowywanie wytycznych do poprawienia błędnych danych, a w przypadku błędów API lub GUI wskazanie ścieżki ich odtworzenia na potrzeby naprawy,
podnoszenie kwalifikacji poprzez bieżące zapoznawanie się literaturą fachową, aktami prawnymi związanymi z wykonywaną pracą oraz branie udziału w szkoleniach organizowanych przez Centralny Ośrodek Informatyki,
wykonywanie innych poleceń przełożonego, które dotyczą pracy, jeśli nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umowy o pracę
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia zarządzania projektami
Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, Warszawa
Wygasła: 12.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie Kierownika Projektu w realizacji procesów zarządzania projektem;
Udział w przygotowaniu projektów, opracowaniu ofert i umów, analizie formalnej dokumentów projektowych;
Obsługa administracyjna korespondencji formalnej z interesariuszami projektu, w tym dotyczącej kontraktowania i rozliczania prac;
Wsparcie planowania, harmonogramowania oraz monitorowania realizacji zadań, w tym wykorzystania alokowanych do projektu zasobów względem osiąganych rezultatów;
Wsparcie zarządzania zakresem, jakością, zmianą i ryzykiem w projektach;
Udział w opracowaniu raportów statusu realizacji projektu;
Wsparcie procesu odbioru prac;
Wstępna ocena jakości dostarczonych produktów;
Prowadzenie repozytorium projektu;
Wsparcie w utrzymaniu właściwej komunikacji w projekcie;
Czynne uczestnictwo w spotkaniach zespołów projektowych, posiedzeń Komitetu Sterującego, dokumentowanie spotkań;
Przygotowanie i przechowywanie dokumentów oraz materiałów informacyjnych w formie papierowej i elektronicznej dotyczących projektu
Planowanie i kierowanie realizacją projektów w obszarze rozwoju e-Usług publicznych;
Uzgodnienie wymaganych zasobów, organizacja projektu, w tym określenie struktury zespołu projektowego i – w porozumieniu z kadrą menadżerską – alokacja osób z departamentów wytwórczych do pełnienia poszczególnych ról;
Zarządzanie pracami projektowymi zgodnie z zakresem, harmonogramem, budżetem oraz zgodnie z obowiązującymi w COI regulacjami wewnętrznymi;
Zarządzanie ryzykiem i zmianami, prowadzenie dokumentacji zarządczej;
Kontakt z klientami biznesowymi projektowanych usług i ich zespołami wewnętrznymi;
Zapewnienie właściwej komunikacji w projekcie;
Zarządzanie procesem kontraktowania i odbioru prac projektowych;
Cykliczne raportowanie statusu realizowanych i nadzorowanych działań;
Wsparcie zespołu w procesie przygotowania, wdrażania i utrzymania oprogramowania;
Udział w tworzeniu i utrzymaniu roadmapy portfela realizowanych projektów
Przeprowadzanie zadań audytowych zapewniających i doradczych, w obszarach cyberbezpieczeństwa, zarządzania projektami, usług IT, procesów związanych z cyklem wytwarzaniem oprogramowania i innych zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami i doświadczeniem, tj. m.in.:
przeprowadzanie przeglądu wstępnego i opracowywanie programu zadania w oparciu o analizę ryzyka oraz udział w spotkaniu otwierającym zadanie audytowe,
przeprowadzanie i dokumentowanie zadań audytowych,
przygotowanie projektu Sprawozdania z zadania i uzgodnienie wyników oraz przeprowadzanie spotkań zamykających,
archiwizacja dokumentacji poaudytowej
Monitorowane realizacji zaleceń i przeprowadzanie czynności sprawdzających
Przeprowadzanie zadań doradczych, w obszarach zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami i doświadczeniem, w tym m.in.:
opiniowanie projektów przepisów wewnętrznych,
udzielanie merytorycznego wsparcia i informacji,
prowadzanie szkoleń wewnętrznych,
wspieranie organizacji w obszarze kontroli zarządczej i zarządzania ryzykiem
Opracowywanie cyklicznych informacji i sprawozdań z prowadzenia audytu i wyników monitorowania zaleceń
Udział w opracowywaniu Planu audytu na podstawie analizy ryzyka w audytowanych obszarach
Rozwój kompetencji oraz zarządzanie jakością w obszarze realizowanych zadań audytowych i pełnionych obowiązków a także udział w współtworzeniu nowoczesnego modelu audytu wewnętrznego działającego zgodnie z Międzynarodowymi Standardami IIA
Specjalista / Specjalistka ds. Systemu Rejestrów Państwowych
Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, Warszawa
Wygasła: 22.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wsparcie merytoryczne użytkowników Systemu Rejestrów Państwowych w obsłudze prowadzonych w nim spraw, w szczególności w obszarze nadawania numeru PESEL i usuwania niezgodności danych w Systemie Rejestrów Państwowych;
prowadzenie i rozpatrywanie indywidualnych spraw w obszarze Systemu Rejestrów Państwowych wpływających do MC i COI, w tym wniosków i skarg a także udzielanie w tym zakresie wyjaśnień i instrukcji obywatelom polskim i cudzoziemcom;
wydawanie zaświadczeń z rejestru PESEL w trybie art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności;
realizacja zadań związanych z poprawą jakości danych w Systemie Rejestrów Państwowych;
prowadzenie we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi COI spraw związanych z aktualizacją rejestru PESEL w przypadku, o którym mowa w art. 10 ust. 5 ustawy o ewidencji ludności;
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie obsługi zgłoszeń i incydentów merytorycznych dokonywanych w systemie zgłoszeniowym dedykowanym dla użytkowników;
testowanie w ramach testów akceptacyjnych nowych, doskonalonych lub naprawianych funkcjonalności w Systemie Rejestrów Państwowych;
przygotowywanie odpowiedzi na wnioski instytucji i organów w sprawach indywidualnych
Ekspert / Ekspertka ds. Systemu Rejestrów Państwowych
Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, Warszawa
Wygasła: 22.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
wykonywanie zadań związanych z właścicielstwem biznesowym dla rejestrów wchodzących w skład Systemu Rejestrów Państwowych w tym udzielanie wsparcia interesariuszom;
współpraca z organami, instytucjami i innymi interesariuszami Systemu Rejestrów Państwowych, w tym udzielanie wyjaśnień i konsultacji;
określanie wymagań biznesowych dla rejestrów wchodzących w skład Systemu Rejestrów Państwowych;
opracowywanie i przygotowywanie projektów aktów prawnych w obszarze Systemu Rejestrów Państwowych oraz opiniowanie aktów prawnych oraz innych dokumentów i strategii mających wpływ na System Rejestrów Państwowych;
udział w rozwoju istniejących e-usług i budowie nowych, dla których podstawą jest System Rejestrów Państwowych;
udzielanie informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane osobowe zgromadzone w rejestrach prowadzonych w Systemie Rejestrów Państwowych zostały ujawnione;
opracowywanie odpowiedzi na zapytania organów, instytucji i innych interesariuszy Systemu Rejestrów Państwowych;
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie obsługi zgłoszeń i incydentów merytorycznych dokonywanych w systemie zgłoszeniowym dedykowanym dla użytkowników;
wsparcie prowadzenia postępowań administracyjnych w przedmiocie udostępniania danych z Systemu Rejestrów Państwowych oraz współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi prowadzącymi postepowania administracyjne o udostepnienie danych z Systemu Rejestrów Państwowych;
prowadzenie spraw wynikających z art. 6 i art. 8 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 211/2011 z dnia 16 lutego 2011 r. w sprawie inicjatywy obywatelskiej (Dz. Urz. UE L 65 z 11.03.2011, str. 1);
realizacja zadań związanych z wymianą informacji pomiędzy Rzeczpospolitą Polską a innymi krajami Unii Europejskiej na potrzeby wyborów do Parlamentu Europejskiego;
udzielanie służbom i innym uprawnionym organom informacji z logów systemowych Systemu Rejestrów Państwowych;
udzielanie odpowiedzi na wnioski o informację publiczną;
realizacja wniosków o udostepnienie danych, w tym danych statystycznych z Systemu Rejestrów Państwowych, w szczególności o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego;
przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania parlamentarne;
współpraca z Głównym Urzędem Statystycznym w przygotowywaniu oraz przekazywaniu danych, zgodnie z rozporządzeniem w sprawie programu badań statystycznych statystyki publicznej;
koordynacja i nadzór merytoryczny nad udostępnianiem danych, informacji analitycznych i statystycznych na podstawie danych zgromadzonych w Systemie Rejestrów Państwowych
Ekspertka / Ekspert w Zespole Wsparcia Procesów CEPiK
Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, Warszawa
Wygasła: 15.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
koordynacja prawidłowości i terminowości realizowanych zadań,
koordynacja spraw związanych z integracją podmiotów zewnętrznych z systemem CEPiK,
weryfikacja i wnioskowanie o rekonfigurację uprawnień zgodnie z wymaganiami każdego testu, konfiguracja łącz i matrixów połączeń, zgodności dostarczonych na testy produktów z AB, identyfikacja problemów w funkcjonowaniu API, GUI, poprawki UX,
nadzór nad zgłoszeniami kierowanymi od Obywateli oraz podmiotów uprawnionych,
eskalowanie przekroczeń ich obsługi, koordynacja oraz priorytetyzacja,
wsparcie Użytkowników w zakresie dostępu do CEPiK,
opracowywanie oraz aktualizowanie procedur dotyczących integracji CEPiK z podmiotami uprawnionymi,
analiza dokumentacji biznesowej dotyczącej systemu CEPiK oraz raportów okresowych w celu weryfikacji poprawności przekazanej dokumentacji,
zbieranie, opiniowanie wymagań rozwiązań technicznych do realizacji zadań CEPiK, w szczególności poprzez spotkania robocze i techniczne z interesariuszami w celu nadzoru procedowanych spraw mających wpływ na rozwiązania techniczne w CEPiK,
analiza danych zgromadzonych w CEPiK oraz danych udostępnionych w ramach systemu SIS i EUCARIS, w szczególności CBE, PRUM, ProDriveNet
kontakt z przedstawicielami instytucji międzynarodowych w celu wyjaśniania spraw zgłoszonych w ramach współpracy międzynarodowej w zakresie transgranicznej wymiany informacji dotyczących przestępstw lub wykroczeń przeciwko bezpieczeństwu ruchu drogowego,
przeprowadzanie testów aplikacji obejmujących w szczególności współpracę z dostawcą rozwiązań i interesariuszami CEPiK w celu weryfikacji gotowości technicznej do testów,
opracowywanie wytycznych do poprawienia błędnych danych, a w przypadku błędów API lub GUI wskazanie ścieżki ich odtworzenia na potrzeby naprawy,
podnoszenie kwalifikacji poprzez bieżące zapoznawanie się literaturą fachową, aktami prawnymi związanymi z wykonywaną pracą oraz branie udziału w szkoleniach organizowanych przez Centralny Ośrodek Informatyki,
wykonywanie innych poleceń przełożonego, które dotyczą pracy, jeśli nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umowy o pracę
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia zarządzania projektami
Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, Warszawa
Wygasła: 11.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie Kierownika Projektu w realizacji procesów zarządzania projektem;
Udział w przygotowaniu projektów, opracowaniu ofert i umów, analizie formalnej dokumentów projektowych;
Obsługa administracyjna korespondencji formalnej z interesariuszami projektu, w tym dotyczącej kontraktowania i rozliczania prac;
Wsparcie planowania, harmonogramowania oraz monitorowania realizacji zadań, w tym wykorzystania alokowanych do projektu zasobów względem osiąganych rezultatów;
Wsparcie zarządzania zakresem, jakością, zmianą i ryzykiem w projektach;
Udział w opracowaniu raportów statusu realizacji projektu;
Wsparcie procesu odbioru prac;
Wstępna ocena jakości dostarczonych produktów;
Prowadzenie repozytorium projektu;
Wsparcie w utrzymaniu właściwej komunikacji w projekcie;
Czynne uczestnictwo w spotkaniach zespołów projektowych, posiedzeń Komitetu Sterującego, dokumentowanie spotkań;
Przygotowanie i przechowywanie dokumentów oraz materiałów informacyjnych w formie papierowej i elektronicznej dotyczących projektu
Planowanie i kierowanie realizacją projektów w obszarze rozwoju e-Usług publicznych;
Uzgodnienie wymaganych zasobów, organizacja projektu, w tym określenie struktury zespołu projektowego i – w porozumieniu z kadrą menadżerską – alokacja osób z departamentów wytwórczych do pełnienia poszczególnych ról;
Zarządzanie pracami projektowymi zgodnie z zakresem, harmonogramem, budżetem oraz zgodnie z obowiązującymi w COI regulacjami wewnętrznymi;
Zarządzanie ryzykiem i zmianami, prowadzenie dokumentacji zarządczej;
Kontakt z klientami biznesowymi projektowanych usług i ich zespołami wewnętrznymi;
Zapewnienie właściwej komunikacji w projekcie;
Zarządzanie procesem kontraktowania i odbioru prac projektowych;
Cykliczne raportowanie statusu realizowanych i nadzorowanych działań;
Wsparcie zespołu w procesie przygotowania, wdrażania i utrzymania oprogramowania;
Udział w tworzeniu i utrzymaniu roadmapy portfela realizowanych projektów
Przeprowadzanie zadań audytowych zapewniających i doradczych, w obszarach cyberbezpieczeństwa, zarządzania projektami, usług IT, procesów związanych z cyklem wytwarzaniem oprogramowania i innych zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami i doświadczeniem, tj. m.in.:
przeprowadzanie przeglądu wstępnego i opracowywanie programu zadania w oparciu o analizę ryzyka oraz udział w spotkaniu otwierającym zadanie audytowe,
przeprowadzanie i dokumentowanie zadań audytowych,
przygotowanie projektu Sprawozdania z zadania i uzgodnienie wyników oraz przeprowadzanie spotkań zamykających,
archiwizacja dokumentacji poaudytowej
Monitorowane realizacji zaleceń i przeprowadzanie czynności sprawdzających
Przeprowadzanie zadań doradczych, w obszarach zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami i doświadczeniem, w tym m.in.:
opiniowanie projektów przepisów wewnętrznych,
udzielanie merytorycznego wsparcia i informacji,
prowadzanie szkoleń wewnętrznych,
wspieranie organizacji w obszarze kontroli zarządczej i zarządzania ryzykiem
Opracowywanie cyklicznych informacji i sprawozdań z prowadzenia audytu i wyników monitorowania zaleceń
Udział w opracowywaniu Planu audytu na podstawie analizy ryzyka w audytowanych obszarach
Rozwój kompetencji oraz zarządzanie jakością w obszarze realizowanych zadań audytowych i pełnionych obowiązków a także udział w współtworzeniu nowoczesnego modelu audytu wewnętrznego działającego zgodnie z Międzynarodowymi Standardami IIA
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Rekrutacji IT
Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, Warszawa
Wygasła: 17.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych od początku do końca – tworzenie i publikacja ogłoszeń, aktywne poszukiwania kandydatów pasywnych (direct search), analiza nadesłanych CV, screeny, umawianie i prowadzenie rozmów rekrutacyjnych wspólnie z managerami i os. technicznymi, feedbacki, składanie ofert,
Wsparcie managerów w tworzeniu opisów stanowisk i procesach decyzyjnych,
Aktualizowanie bazy kandydatów,
Wsparcie procesu preboardingu i onboardingu,
Aktywne monitorowanie trendów rynkowych, proponowanie zmian i dzielenie się wiedzą z zespołem,
Wsparcie działań z zakresu EB, reprezentowanie COI na targach pracy i konferencjach
Udział w procesach Zakupowych związanych z funkcjonowaniem Zespołu Rekrutacji IT
Cykliczne raportowanie,
Budowanie pozytywnego wizerunku COI jako pracodawcy
Specjalista/ka ds. Katalogu Podmiotów Publicznych (KPP)
Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, Warszawa
Wygasła: 10.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zarządzanie podmiotami w Katalogu Podmiotów Publicznych, dodawanie, weryfikowanie, aktualizowanie i wycofywanie podmiotów (na podstawie zewnętrznych źródeł)
Weryfikowanie danych podmiotów w KPP wpływających, aktualizowanych i wycofywanych przez REGON, weryfikowanie informacji o podmiotach, których nie ma w REGON, weryfikowanie podmiotów w związku z informacjami otrzymywanymi od zespołu ePUAP
Aktualizacja i pozyskiwanie wiedzy o nowych podmiotach, które należy dodać lub usunąć z KPP (np. komunikacja z przedstawicielami zespołów biznesowych, zewnętrzne źródła danych, akty prawne)
Inne zadania zlecone przez przełożonego z obszaru utrzymania danych udostępnianych w KPP
Starszy/a Specjalista/ka ds. Katalogu Podmiotów Publicznych (KPP)
Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, Warszawa
Wygasła: 10.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
administrowanie systemem KPP w procesie utrzymania danych udostępnianych w KPP, w tym nadzór i zarządzanie słownikami, powiadomieniami, propozycjami, nadawanie i odbieranie uprawnień innym użytkownikom
koordynowanie zadań zespołu ds. KPP, rozdzielanie zadań i weryfikacja prac, wspomaganie w bieżących pracach
zapewnienie komunikacji pomiędzy zespołem utrzymania danych udostępnianych w KPP a zespołem zarządzającym uprawnieniami użytkowników ePUAP w ramach integracji oraz wymiany danych pomiędzy obydwoma systemami
zarządzanie podmiotami: dodawanie, weryfikowanie, aktualizowanie i wycofywanie podmiotów w KPP (na podstawie zewnętrznych źródeł)
weryfikowanie danych podmiotów w KPP wpływających, aktualizowanych i wycofywanych przez REGON, weryfikowanie informacji o podmiotach, których nie ma w REGON, weryfikowanie podmiotów w związku z informacjami otrzymywanymi od zespołu ePUAP
aktualizacja i pozyskiwanie wiedzy o nowych podmiotach, które należy dodać lub usunąć z KPP (np. komunikacja z przedstawicielami zespołów biznesowych, zewnętrzne źródła danych, akty prawne)
inne zadania zlecone przez przełożonego z obszaru utrzymania danych udostępnianych w KPP
Prowadzenie tymczasowego zaplecza sprzętu informatycznego i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz spraw związanych z gospodarowaniem sprzętem informatycznym i materiałami eksploatacyjnymi;
Identyfikowanie i przyjmowanie zapotrzebowania w zakresie wyposażenia stanowisk pracy w sprzęt IT, planowanie i dokonywanie zakupów ww. sprzętu i materiałów eksploatacyjnych oraz usług z nimi związanych;
Wyposażanie użytkowników w niezbędny sprzęt informatyczny i materiały eksploatacyjne, przyjmowanie zwrotów sprzętu informatycznego, monitorowanie jego migracji, przygotowanie przepustek materiałowych niezbędnych w razie potrzeby wyniesienia sprzętu informatycznego poza siedzibę firmy, zlecanie napraw sprzętu informatycznego;
Udział w dokonywaniu inwentaryzacji okresowych, doraźnych, zdawczo–odbiorczych i wyrywkowych sprzętu informatycznego, udział w pracach komisji likwidacyjnych oraz komisji związanych z zagospodarowaniem zbędnych i zużytych składników majątkowych
Tworzenie prezentacji na podstawie szkiców, notatek lub informacji od interesariuszy projektu, w tym tworzenie krótkich mów do nich z ciekawą narracją
Tworzenie unikalnego contentu marketingowego, w tym artykułów, postów w mediach społecznościowych, newsletterów i innych materiałów promocyjnych
Korekta i recenzja redakcyjna wcześniej napisanych treści, aby zapewnić zgodność z wewnętrznymi wytycznymi i standardami
Opracowywanie strategii content marketingu, które przyciągną i zaangażują naszych odbiorców, czyli wszystkich obywateli
Prowadzenie kampanii content marketingowych, monitorowanie wyników działań i dostosowywanie kampanii w oparciu o analizy i dane analityczne
Współpraca z zespołem komunikacji w celu zapewnienia spójności przekazu i efektywnego wykorzystania treści
Współpraca z działami firmy w zakresie planowania kampanii dla nowych i obecnych produktów, realizacji
Współpraca z partnerami zewnętrznymi przy organizacji eventów promocyjnych krajowych oraz miedzynarodowych (np. konferencje, warsztaty, targi, okolicznościowe spotkania etc.)
1. Przeprowadzanie zadań audytowych zapewniających i doradczych, w obszarach cyberbezpieczeństwa, zarządzania projektami, usług IT, procesów związanych z cyklem wytwarzaniem oprogramowania i innych zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami i doświadczeniem, tj. m.in.:
• przeprowadzanie przeglądu wstępnego i opracowywanie programu zadania w oparciu o analizę ryzyka oraz udział w spotkaniu otwierającym zadanie audytowe,
• przeprowadzanie i dokumentowanie zadań audytowych,
• przygotowanie projektu Sprawozdania z zadania i uzgodnienie wyników oraz przeprowadzanie spotkań zamykających,
• archiwizacja dokumentacji poaudytowej
2. Monitorowane realizacji zaleceń i przeprowadzanie czynności sprawdzających
3. Przeprowadzanie zadań doradczych, w obszarach zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami i doświadczeniem, w tym m.in.:
• opiniowanie projektów przepisów wewnętrznych,
• udzielanie merytorycznego wsparcia i informacji,
• prowadzanie szkoleń wewnętrznych,
• wspieranie organizacji w obszarze kontroli zarządczej i zarządzania ryzykiem
4. Opracowywanie cyklicznych informacji i sprawozdań z prowadzenia audytu i wyników monitorowania zaleceń
5. Udział w opracowywaniu Planu audytu na podstawie analizy ryzyka w audytowanych obszarach
6. Rozwój kompetencji oraz zarządzanie jakością w obszarze realizowanych zadań audytowych i pełnionych obowiązków a także udział w współtworzeniu nowoczesnego modelu audytu wewnętrznego działającego zgodnie z Międzynarodowymi Standardami IIA
Kierownik / Kierowniczka Zespołu Zgodności Procedur i Ryzyka
Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, Warszawa
Wygasła: 23.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Współudział przy opracowaniu i aktualizacji strategii zapewnienia zgodności działalności z prawem
Przygotowanie i wdrożenie planu działań operacyjnych niezbędnych do zapewnienia zgodności (compliance)
Współudział przy opracowaniu wszelkiego typu procedur pozwalających minimalizować ryzyko niezgodności
Identyfikowanie ryzyka braku zgodności, w szczególności poprzez analizę przepisów prawa, regulacji wewnętrznych, standardów rynkowych oraz prowadzonych wewnętrznych postępowań wyjaśniających
Zawiadamianie zarządzających organizacją o wykrytych nieprawidłowościach
Sporządzanie i przekazywanie raportów w zakresie ryzyka braku zgodności przełożonym oraz kadrze zarządzającej
Opracowanie, wdrożenie i monitorowanie programu przeciwdziałania korupcji, nadużyciom i nieprawidłowościom wraz z określeniem zasad odpowiedzialności za czyny korupcyjne
Opracowanie, wdrożenie oraz monitorowanie przestrzegania regulacji w zakresie postępowania przy wręczaniu i przyjmowaniu korzyści lub prezentów przez pracowników
Prowadzenie rejestru wręczanych i przyjmowanych prezentów przez pracowników
Monitorowanie i weryfikacja przestrzegania standardów w relacjach biznesowych, w tym przeciwdziałanie konfliktom interesów
Wdrożenie oraz zarzadzanie procesem ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa w organizacji (sygnaliści)
Nadzór nad opracowaniem i aktualizacją wewnętrznych procedur dotyczących zgłaszania naruszeń prawa
Przyjmowanie zgłoszeń oraz inicjowanie działań następczych w związku z tymi zgłoszeniami
Prowadzenie rejestru zgłoszeń nieprawidłowości
Wdrożenie narzędzia do obsługi zgłoszeń sygnalistów
Inicjowanie, koordynowanie i przeprowadzanie postępowań wyjaśniających w sprawach zgłoszonych przez sygnalistów
Zapobieganie i minimalizowanie ryzyka prowadzenia działalności w sposób niezgodny z przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi
Zapobieganie utracie dobrej marki i reputacji spowodowanych brakiem przestrzegania norm prawnych w obszarze korupcji, nadużyć i nieprawidłowości
Szkolenie pracowników zmierzające do ograniczenia ryzyka podejmowania działań niezgodnych z regulacjami wewnętrznymi oraz przepisami prawa
Współudział przy opracowaniu regulacji wewnętrznych dotyczących weryfikacji kontrahentów
Nadzór nad wdrożeniem regulacji wewnętrznych dotyczących weryfikacji kontrahentów
Specjalista / Specjalistka ds. umów utrzymaniowych
Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, Warszawa
Wygasła: 23.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadzór nad świadczeniem usług w ramach umowy utrzymaniowej/SLA, w tym:
1.udział w pracach nad tworzeniem i aktualizacją Katalogów usług oraz Metryk utrzymania zawierających m.in. parametry KPI dla nowych usług informatycznych w ramach przekazywanych systemów w utrzymanie, w tym:
-definiowaniu i uzgadnianiu parametrów usług informatycznych,
-określaniu i uzgadnianiu zakresu Katalogu Usług,
-definiowaniu mierników procesowych i KPI utrzymaniowych,
-mechanizmów i cykliczności raportowania i rozliczania usług informatycznych
3. bieżące monitorowanie Parametrów KPI dla dedykowanych usług informatycznych,
4. uzgadnianie formy i sposobu przekazywania raportów z poziomu świadczonych usług,
5. koordynowanie pracy w zakresie planów optymalizacyjnych lub naprawczych w zakresie usług informatycznych świadczonych w ramach umowy utrzymaniowej, w tym eskalacje do zespołów obsługujących incydenty, problemy i zmiany w sytuacjach przekroczenia lub ryzyka przekroczenia parametrów SLA na parametrze umowy
- bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy,
- ewidencja gości i pracowników,
- obsługa połączeń telefonicznych i poczty elektronicznej, łączenie rozmów,
- współpraca z kurierami, pocztą, współpraca z obsługą budynku i serwisem technicznym,
- dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych,
organizacja oraz obsługa spotkań i konferencji,
- wydawanie przepustek tymczasowych, kart identyfikacyjnych gościa;
- Zarządzanie systemem rezerwacji sal oraz zarządzanie od strony administratora biznesowego systemem rezerwacji miejsc pracy – hot desk;
- Udział w opracowywaniu budżetu kosztowego i inwestycyjnego, w tym monitorowanie ponoszonych kosztów oraz wydatków inwestycyjnych w ramach przydzielonych zadań;
- Opracowywanie analiz wynikających z zakresu powierzonych zadań;
- Współpraca przy opracowywaniu wewnętrznych aktów normatywnych, instrukcji, procedur w aspekcie funkcjonowania administracji w COI;
- Udział w prowadzeniu ewidencji środków trwałych, przedmiotów nietrwałych oraz ich inwentaryzacji
Zastępca / Zastępczyni Kierowniczki Zespołu Operacji
Katowice
Wygasła: 21.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Bliska współpraca z Kierowniczką Zespołu (raportowanie, sygnalizowanie ważniejszych problemów do rozwiązania, wsparcie w procesie onboardingu nowych pracowników, zastępowanie w czasie nieobecności jak np. urlop)
Wsparcie w zakresie planowania, organizacji i weryfikacji prac/zadań Zespołu
Wsparcie w analizowaniu i ocenianiu wyników pracy Zespołu
Wsparcie w organizacji środowiska pracy
Proponowanie i wdrażanie usprawnień pracy Zespołu w oparciu o analizę dotychczasowych zadań i procesów
Motywowanie członków zespołu oraz wsparcie w przypadku pojawiających się trudności w organizacji pracy czy realizacji zadań
Współpraca z innymi zespołami w COI oraz z Ministerstwem Cyfryzacji w zakresie realizowanych zadań
Prowadzenie tymczasowego zaplecza sprzętu informatycznego i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz spraw związanych z gospodarowaniem sprzętem informatycznym i materiałami eksploatacyjnymi;
Identyfikowanie i przyjmowanie zapotrzebowania w zakresie wyposażenia stanowisk pracy w sprzęt IT, planowanie i dokonywanie zakupów ww. sprzętu i materiałów eksploatacyjnych oraz usług z nimi związanych;
Wyposażanie użytkowników w niezbędny sprzęt informatyczny i materiały eksploatacyjne, przyjmowanie zwrotów sprzętu informatycznego, monitorowanie jego migracji, przygotowanie przepustek materiałowych niezbędnych w razie potrzeby wyniesienia sprzętu informatycznego poza siedzibę firmy, zlecanie napraw sprzętu informatycznego;
Udział w dokonywaniu inwentaryzacji okresowych, doraźnych, zdawczo–odbiorczych i wyrywkowych sprzętu informatycznego, udział w pracach komisji likwidacyjnych oraz komisji związanych z zagospodarowaniem zbędnych i zużytych składników majątkowych
Przeprowadzanie zadań audytowych zapewniających i doradczych, w obszarach cyberbezpieczeństwa, zarządzania projektami, usług IT, procesów związanych z cyklem wytwarzaniem oprogramowania i innych zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami i doświadczeniem, tj. m.in.:
przeprowadzanie przeglądu wstępnego i opracowywanie programu zadania w oparciu o analizę ryzyka oraz udział w spotkaniu otwierającym zadanie audytowe,
przeprowadzanie i dokumentowanie zadań audytowych,
przygotowanie projektu Sprawozdania z zadania i uzgodnienie wyników oraz przeprowadzanie spotkań zamykających,
archiwizacja dokumentacji poaudytowej
Monitorowane realizacji zaleceń i przeprowadzanie czynności sprawdzających
Przeprowadzanie zadań doradczych, w obszarach zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami i doświadczeniem, w tym m.in.:
opiniowanie projektów przepisów wewnętrznych,
udzielanie merytorycznego wsparcia i informacji,
prowadzanie szkoleń wewnętrznych,
wspieranie organizacji w obszarze kontroli zarządczej i zarządzania ryzykiem
Opracowywanie cyklicznych informacji i sprawozdań z prowadzenia audytu i wyników monitorowania zaleceń
Udział w opracowywaniu Planu audytu na podstawie analizy ryzyka w audytowanych obszarach
Rozwój kompetencji oraz zarządzanie jakością w obszarze realizowanych zadań audytowych i pełnionych obowiązków a także udział w współtworzeniu nowoczesnego modelu audytu wewnętrznego działającego zgodnie z Międzynarodowymi Standardami IIA
Planowanie i kierowanie realizacją projektów w ramach rozwoju obszaru projektów Departamentu Danych i Innowacji (Sztucznej Inteligencji, Chatbotów, Analityki Webowej, Business Intelligence, Innowacji)
Zarządzanie pracami projektowymi zgodnie z zakresem, harmonogramem
Koordynacja pracy między zespołami i jednostkami zaangażowanymi w projektach
Wsparcie w koordynacji roadmap produktów
Kontakt i bieżąca współpraca z klientami biznesowymi projektowanych usług i ich zespołami wewnętrznymi
Cykliczne monitorowanie i raportowanie statusu realizowanych i nadzorowanych działań
Zarządzanie ryzykiem projektowym i wdrażanie działań zapobiegawczych
Wsparcie zespołu w procesie przygotowania, wdrażania i utrzymania oprogramowania
Czynny udział w testach aplikacji (w szczególności testów funkcjonalnych) prowadzonych w ramach projektów
koordynacja rekrutacji respondentów na wywiady i testy
testowanie i porównywanie odpowiednich platform do rekrutacji i testów z klientami
szukanie sposobów na optymalizację procesu badawczego w tym sposobu rekrutacji uczestników na badanie
pomiar efektywności wprowadzonych usprawnień i ich przełożenia na pracę zespołu
kontakt z agencjami badawczymi
nadzorowanie umów z agencjami badawczymi
zarządzanie uprawnieniami dostępu i stanowiskami w platformach dla poszczególnych badaczy, użytkowników i zespołów
wspieranie zarządzania projektami badawczymi, m.in. tworzenie procesów i wytycznych dot. zgód, prywatności danych oraz przechowywania zasobów i informacji
wprowadzanie nowych metod i narzędzi do realizacji badań
opracowywanie proces regularnego dzielenia się insightami i wnioskami z badań
Opracowywanie, wdrażanie i aktualizacja kompleksowej strategii oraz standardów SEO dla stron internetowych. Powinny one uwzględniać cele biznesowe, trendy branżowe oraz aktualne polityki i algorytmy wyszukiwarek internetowych
Audyt stron internetowych oraz analiza słów kluczowych w celu identyfikacji obszarów do optymalizacji
Proponowanie i wdrażanie rozwiązań, które pozwolą zoptymalizować strony internetowe
w social mediach (Twitter, Facebook, Instagram, TikTok i innych)
Optymalizowanie treści na stronach internetowych, włączając w to meta tagi, nagłówki, treść artykułów, opisy i linki wewnętrzne
Zaproponowanie i zaimplementowanie narzędzi, które automatyzują monitoring pozycjonowania. Dodatkowo – analiza wyników i raportowanie z tych działań
Zaproponowanie i wdrożenie działań w zakresie zwiększanie widoczności strony aplikacji mobilnej w wewnętrznej wyszukiwarce danego sklepu z aplikacjami mobilnymi
Przygotowywanie kodów i rozwiązań technicznych dla developerów, wskazówek dla copywriterów oraz innych ról zaangażowanych w wytwarzanie stron internetowych
Ścisła współpraca w kontekście wdrażania zaleceń SEO z takimi rolami jak developerzy, copywriterzy, product ownerzy, project menagerowie
tworzenie, utrzymanie oraz rozwój usług w ramach katalogu usług platformy usług chmurowych,
zarządzania bazami danych na potrzeby usług chmurowych,
administrowanie systemami operacyjnymi Linux w zakresie koniecznym do zapewnienia prawidłowego działania serwerów,
optymalizacja systemów operacyjnych i oprogramowania,
monitorowanie, utrzymywanie dostępności i funkcjonalności systemów operacyjnych, oprogramowania oraz usług dostępnych w ramach katalogu usług chmurowych,
realizacja działań mających na celu minimalizację ryzyka oraz zapobieganie występowaniu awarii środowisk,
planowanie rozwoju katalogu usług we współpracy z klientem wewnętrznym,
tworzenie dokumentacji, procedur eksploatacyjnych (operacyjnych) i instrukcji technicznych,
utrzymanie i rozwój infrastruktury platformy usług chmurowych (Red Hat Virtualization, Red Hat OpenStack Platform, Red Hat Ceph Storage, VMware i Hyper-V),
zarządzanie katalogiem usług infrastrukturalnych,
administrowanie systemami operacyjnymi Linux w zakresie koniecznym do zapewnienia prawidłowego działania serwerów,
optymalizacja systemów operacyjnych i oprogramowania,
monitorowanie, utrzymywanie dostępności i funkcjonalności systemów operacyjnych, oprogramowania,
realizacja działań mających na celu minimalizację ryzyka oraz zapobieganie występowaniu awarii środowisk,
planowanie rozwoju infrastruktury zgodnie z najlepszymi praktykami,
tworzenie dokumentacji, procedur eksploatacyjnych (operacyjnych) i instrukcji technicznych,
instalacja, konfiguracja oraz administrowanie serwerami aplikacyjnymi w technologii konteneryzacyjnej (np. Docker, OpenShift, Kubernetes), Microservices
administrowanie systemami operacyjnymi Linux w zakresie koniecznym do zapewnienia prawidłowego działania serwerów aplikacyjnych
przygotowywanie i wykonywanie wdrożeń nowych wersji aplikacji, aktualizacji systemów operacyjnych i serwerów aplikacyjnych
optymalizacja systemów operacyjnych i serwerów aplikacyjnych
monitorowanie, utrzymywanie dostępności i funkcjonalności systemów operacyjnych, serwerów aplikacyjnych
realizację działań mających na celu minimalizację ryzyka oraz zapobieganie występowaniu awarii środowisk
administrowanie systemami zarządzania treścią
stały monitoring pracy serwerów dedykowanymi narzędziami
tworzenie skryptów i zaawansowanych technik automatyzacji rozwiązań
tworzenie dokumentacji, procedur eksploatacyjnych (operacyjnych) i instrukcji technicznych
planowanie rozwoju infrastruktury aplikacyjnej zgodnie z najlepszymi praktykami
obsługa zgłoszeń, incydentów, awarii
współpraca z innymi zespołami podczas wdrażania nowych rozwiązań
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Wydań
Warszawa
Wygasła: 28.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
planowanie i zarządzanie procesem wdrażania zmian w systemach IT
synchronizacja planów wdrożeń z uwzględnieniem prac masowych na infrastrukturze IT
minimalizowanie ryzyka wystąpienia przerw w dostawie usług IT
rozwój narzędzi (JIRA, Jenkins) z ukierunkowaniem na CI/CD oraz usprawnianie procesów z obszaru Release Management
wsparcie jednostek odpowiedzialnych za utrzymanie w rozwiązaniu problemów związanych z systemami i platformami IT
koordynacja prac w ramach przygotowywanych wdrożeń, harmonogramów oraz innych produktów związanych z wydaniem zmian biznesowych, infrastruktury IT oraz Bezpieczeństwa
zarządzanie środowiskami nieprodukcyjnymi
ścisła współpraca z menedżerami wyższego szczebla, właścicielami aplikacji, zespołami rozwojowymi, kierownikami projektów, użytkownikami biznesowymi w zakresie wydań, zakresu, koordynacji i śledzenia postępów
Realizacja zadań z zakresu archiwizacji i brakowania dokumentów (w postaci papierowej i elektronicznej), w szczególności:
Współpraca z komórkami organizacyjnymi (udzielanie instruktażu zgodnie z procedurami COI tj. Instrukcją Kancelaryjną oraz Instrukcją Archiwalną) w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji w celu przekazania do archiwum zakładowego
Weryfikacja oraz przejmowanie od komórek organizacyjnych do archiwum zakładowego właściwie przygotowanej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji
Samodzielne porządkowanie dokumentacji w celu przejęcia na stan archiwum zakładowego
Kompleksowa organizacja procesu niszczenia dokumentacji (w tym typowania do zniszczenia, uzyskania stosownych zgód itp.)
Realizacja ww. zadań w zakresie dokumentacji papierowej oraz elektronicznej (praca w systemie EZD)
W COI nie mamy owocowych czwartków, za to zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie i dbamy o dobrą atmosferę pracy. W dodatku robimy coś ważnego: budujemy systemy, które ułatwiają korzystanie z usług publicznych. Jesteśmy „tymi od mObywatela”. Ty też możesz mieć m.in. w nim swój udział!
Zachęcamy do udziału w 3-miesięcznym płatnym stażu z późniejszą możliwością zatrudnienia na min. 3/5 etatu. U nas zdobędziesz wiedzę oraz doświadczenie, które będą cennym kapitałem na przyszłość. Startujemy w lipcu!
W zależności od profilu zawodowego, który wybierzesz, będziesz mieć możliwość zdobycia doświadczenia w obszarach takich jak:
Zapewnianie wysokiej jakości wytwarzanych produktów
Udział we wdrażaniu i odbiorze oprogramowania
Współpraca z zespołem wytwarzania oprogramowania
Współpraca z klientem w ramach prac związanych z wytwarzaniem i testowaniem oprogramowania
Wsparcie w zarządzaniu środowiskami testowymi oraz narzędziami wykorzystywanymi w testach
Pomoc we wdrażaniu nowych pracowników do zespołu
Zarządzanie małymi zespołami testerów (do 5 osób) - nadzorowanie przygotowania i wykonania testów, monitorowanie ich wyników oraz sprawdzanie spełnienia kryteriów zakończenia
przeprowadzanie zadań audytowych (zapewniających i doradczych), w obszarach rozwiązań chmurowych, konteneryzacji, usług IT, DevOps, cyberbezpieczeństwa i innych zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami i doświadczeniem, w tym m.in. przeprowadzanie przeglądu wstępnego i opracowywanie programu zadania w oparciu o analizę ryzyka, przeprowadzanie i dokumentowanie zadania audytowego oraz przygotowanie projektu Sprawozdania i uzgodnienie wyników, a także archiwizacja dokumentacji poaudytowej
monitorowane realizacji zaleceń i przeprowadzanie czynności sprawdzających
przeprowadzanie zadań doradczych, w obszarach zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami i doświadczeniem, w tym m.in.:
opiniowanie projektów przepisów wewnętrznych,
udzielanie merytorycznego wsparcia i informacji,
prowadzanie szkoleń wewnętrznych,
wspieranie organizacji w obszarze kontroli zarządczej i zarządzania ryzykiem
Opracowywanie cyklicznych informacji i sprawozdań z prowadzenia audytu i wyników monitorowania zaleceń
Optymalizacja procesów raportowych obszaru finansów i rekomendowanie zmian w procesach/systemach źródłowych;
Tworzenie i usprawnianie istniejących narzędzi do analizy, przetwarzania i raportowania danych;
Analiza wymagań biznesowych na potrzeby budowy i rozwoju baz danych i hurtowni danych w obszarze finansów;
Pełnienie roli kierownika projektu w zakresie projektu budowy i rozwoju baz danych/hurtowni danych w obszarze finansów, w tym współpraca z obszarem IT w zakresie wymagań technicznych oraz zespołem zakupów w zakresie dokumentacji zakupowej oraz tworzenie dokumentacji projektowej i powdrożeniowej;
Projektowanie obiektów przechowujących dane zgodnie z potrzebami raportowymi obszaru finansów;
Kontrola jakości danych w bazach danych/hurtowni danych, w tym optymalizacja struktury i zawartości kostek danych/tabel;
Generowanie danych w celu zasilenia raportów oraz przygotowywanie raportów z obszaru finansów;
Optymalizacja struktury raportów z obszaru finansów, w tym przygotowywanie szablonów raportów;
Wsparcie Zespołu Kontrolingu w procesach: planistycznym, monitorowania realizacji planu finansowego, zamknięcia miesiąca i roku;
utrzymanie i rozwój infrastruktury platformy usług chmurowych (Red Hat Virtualization, Red Hat OpenStack Platform, Red Hat Ceph Storage, VMware i Hyper-V),
zarządzanie katalogiem usług infrastrukturalnych,
administrowanie systemami operacyjnymi Linux w zakresie koniecznym do zapewnienia prawidłowego działania serwerów,
optymalizacja systemów operacyjnych i oprogramowania,
monitorowanie, utrzymywanie dostępności i funkcjonalności systemów operacyjnych, oprogramowania,
realizacja działań mających na celu minimalizację ryzyka oraz zapobieganie występowaniu awarii środowisk,
planowanie rozwoju infrastruktury zgodnie z najlepszymi praktykami,
tworzenie dokumentacji, procedur eksploatacyjnych (operacyjnych) i instrukcji technicznych,
Specjalistka / Specjalista ds. monitorowania systemów IT
Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, Warszawa
Wygasła: 02.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Szeroki dostęp do wielu narzędzi monitorowania, czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem i dostępnością najważniejszych systemów państwowych oraz baz danych, przełożony zapewnia duży skok kompetencyjny poprzez angażowanie w zróżnicowane zadania oraz współpracę z bardziej doświadczonymi pracownikami
Monitorowanie poprawności działania i wydajności infrastruktury oraz utrzymywanych i eksploatowanych systemów, aplikacji i baz danych
Diagnozowanie i rozwiązywanie codziennych problemów dotyczących systemów i infrastruktury teleinformatycznej
Specjalistka / Specjalista ds. jakości procesów testowych
Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, Warszawa
Wygasła: 31.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Poszukujemy osoby, która będzie wspierała procesy testowe w obszarze testów i wydań, w którym realizowane są testy tożsamości cyfrowej oraz Rejestrów Państwowych
Wsparciem prac, dotyczących optymalizacji procesów w obszarze testów,
Wypracowywaniem rozwiązań w obszarze QA w ramach współpracy z zespołami uczestniczącym w procesie CI/CD,
Aktywne uczestnictwo w spotkaniach (audyt, procesy, zagadnienia eskalacyjne),
Tworzenie nowej i modyfikacja istniejącej dokumentacji w oparciu o standardy ISO,
Wsparcie realizacji zaleceń audytu,
Customizacja narzędzi wspierających proces testowy (Jira, Confluence)
tworzenie, utrzymanie oraz rozwój usług w ramach katalogu usług platformy usług chmurowych,
zarządzania bazami danych na potrzeby usług chmurowych,
administrowanie systemami operacyjnymi Linux w zakresie koniecznym do zapewnienia prawidłowego działania serwerów,
optymalizacja systemów operacyjnych i oprogramowania,
monitorowanie, utrzymywanie dostępności i funkcjonalności systemów operacyjnych, oprogramowania oraz usług dostępnych w ramach katalogu usług chmurowych,
realizacja działań mających na celu minimalizację ryzyka oraz zapobieganie występowaniu awarii środowisk,
planowanie rozwoju katalogu usług we współpracy z klientem wewnętrznym,
tworzenie dokumentacji, procedur eksploatacyjnych (operacyjnych) i instrukcji technicznych,