Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Nadzór nad ewidencją odpadów prowadzoną przez wszystkie oddziały Spółki w systemie BDO i SAP oraz sporządzanie sprawozdań wymaganych prawem w zakresie przepisów ochrony środowiska
Weryfikacja i nadzór nad gospodarką wodno-ściekową Spółki
Weryfikacja i aktualizacja deklaracji dot. odpadów komunalnych we wszystkich Spółkach
Współpraca z organizacją odzysku opakowań. Nadzór nad ewidencją ilościową wprowadzanych na rynek produktów w opakowaniach
Wnioskowanie do recyklerów o wydanie dokumentów DPR i DPO w imieniu klientów
Identyfikacja środowiskowych potrzeb Spółki w kontekście wymagań prawnych, opracowywanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwoleń środowiskowych oraz udział w tworzeniu wewnętrznych procedur, instrukcji, regulaminów w zakresie ochrony środowiska
Przeprowadzanie audytów środowiskowych na oddziałach Spółki w zakresie przestrzegania przepisów ochrony środowiska oraz posiadanych decyzji
Identyfikacja środowiskowych potrzeb Spółki w kontekście wymagań prawnych, opracowywanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwoleń środowiskowych oraz udział w tworzeniu wewnętrznych procedur, instrukcji, regulaminów w zakresie ochrony środowiska
Nadzór nad procesem rekultywacji składowiska odpadów poprzerobowych
Nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem Zakładu Przetwarzania Zużytych Urządzeń Elektrycznych i Elektronicznych
Nadzór nad ewidencją odpadów prowadzoną przez wszystkie oddziały w systemie BDO i SAP
Sporządzanie i składanie do odpowiednich instytucji sprawozdań wymaganych prawem w zakresie przepisów ochrony środowiska dla poszczególnych lokalizacji Spółki
Współpraca z organami administracyjnymi, urzędami, instytucjami państwowymi
Pełnomocnik ds. zintegrowanego systemu zarządzania
Robotnicza 16, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 28.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zarządzanie, aktualizacja i nadzór nad dokumentacją Systemu Jakości we współpracy z kierownikami działów w oparciu o mające zastosowanie wymagania prawne oraz wymagania wewnętrzne;
prowadzenie audytów wewnętrznych oraz koordynowanie audytów zewnętrznych oraz klientów;
ocena działań korygujących
organizacja przeglądów zarządzania, ich dokumentowanie oraz nadzór nad realizacją ustaleń wynikających z tych przeglądów
nadzór nad procesem szkoleniowym w zakresie SZJ
proponowanie metod poprawy funkcjonowania systemu zarządzania jakością
współpraca z jednostkami certyfikującymi i nadzór nad certyfikacjami w organizacji
Prowadzenie obsługi korporacyjnej i dokumentowanie prac organów korporacyjnych Spółki,
Tworzenie i opiniowanie umów zawieranych przez spółkę,
Wspieranie obsługi działalności korporacyjnej (Zarządu, Rady Nadzorczej, Zgromadzenia Walnego) poprzez kompletowanie materiałów na posiedzenie organów Spółki,
Utrzymanie w stanie aktualności niezbędnych rejestrów dotyczących działalności korporacyjnej poprzez prowadzenie następujących zbiorów danych: Księgi protokołów i rejestru uchwał organów, rejestru wewnętrznych aktów normatywnych, rejestru zgód korporacyjnych, bazy wzorów dokumentów,
Przyczynianie się do opracowania regulacji wewnętrznych Spółki o charakterze organizacyjnym poprzez przygotowanie i aktualizację formularzy, regulaminów, procedur, instrukcji oraz pozostałych pism i dokumentów,
Prowadzenie spraw związanych z komunikacją wewnętrzną Spółki, tworzenie prezentacji i zbieranie danych dotyczących działalności Spółki,
Zapewnienie archiwizacji poprzez przechowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi regulacjami,
Sporządzanie pism i dokumentacji oraz ocena umów zawieranych przez Spółkę w zakresie zgodności z przepisami prawa handlowego i wewnętrznymi regulacjami,
Współpraca z Działem Nadzoru Właścicielskiego Akcjonariusza, w tym przygotowanie raportów i analiz
Bieżące administrowanie zintegrowanym systemem zarządzania SAP
Opracowywanie założeń do planów: rozwoju, szkolenia, zakupu sprzętu i oprogramowania
Zakup i instalowania sprzętu i oprogramowania
Kontrola prawidłowości funkcjonowania urządzeń oraz systemów informatycznych
Bieżąca konserwacja oraz zlecenie napraw sprzętu komputerowego z uwzględnieniem zabezpieczenia danych
Likwidacja sprzętu komputerowego, w tym odpowiedzialność za fizyczne niszczenie danych Spółki znajdujących się w likwidowanych urządzeniach
Zabezpieczanie eksploatacji systemów informatycznych oraz obsługa zbiorów danych, w tym głównie prawidłowe przechowywanie danych i zachowanie ich w tajemnicy oraz zabezpieczanie programów i połączeń komputerowych
Opracowywanie i uaktualnianie rejestru pracowników posiadających dostęp do komputerowej bazy danych Spółki
Współpraca z Centralnym Ośrodkiem Przetwarzania Informacji KGHM Polska Miedź S.A
Współpraca z IOD w zakresie przestrzegania Polityki Bezpieczeństwa Informacji
Bezpieczeństwo Informatyczne sieci teleinformatycznej
Sprawowanie kontroli na firmową stroną internetową, wprowadzanie aktualnych zmian
Prowadzenie spraw związanych z telefonią stacjonarną i komórkową
Wsparcie użytkowników wewnętrznych w zakresie IT
Wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez przełożonego
Prowadzenie obsługi korporacyjnej i dokumentowanie prac organów korporacyjnych Spółki,
Tworzenie i opiniowanie umów zawieranych przez spółkę,
Wspieranie obsługi działalności korporacyjnej (Zarządu, Rady Nadzorczej, Zgromadzenia Walnego) poprzez kompletowanie materiałów na posiedzenie organów Spółki,
Utrzymanie w stanie aktualności niezbędnych rejestrów dotyczących działalności korporacyjnej poprzez prowadzenie następujących zbiorów danych: Księgi protokołów i rejestru uchwał organów, rejestru wewnętrznych aktów normatywnych, rejestru zgód korporacyjnych, bazy wzorów dokumentów,
Przyczynianie się do opracowania regulacji wewnętrznych Spółki o charakterze organizacyjnym poprzez przygotowanie i aktualizację formularzy, regulaminów, procedur, instrukcji oraz pozostałych pism i dokumentów,
Prowadzenie spraw związanych z komunikacją wewnętrzną Spółki, tworzenie prezentacji i zbieranie danych dotyczących działalności Spółki,
Zapewnienie archiwizacji poprzez przechowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi regulacjami,
Sporządzanie pism i dokumentacji oraz ocena umów zawieranych przez Spółkę w zakresie zgodności z przepisami prawa handlowego i wewnętrznymi regulacjami,
Współpraca z Działem Nadzoru Właścicielskiego Akcjonariusza, w tym przygotowanie raportów i analiz
Kontrola nad przestrzeganiem przepisów w zakresie prawa ochrony środowiska we wszystkich oddziałach Spółki
Opracowanie dokumentacji potrzebnej do uzyskania pozwoleń sektorowych na gospodarowanie odpadami w zakresie zbierania, przetwarzania i wytwarzania odpadów
Przygotowanie dokumentów potrzebnych do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Współpraca z organami administracyjnymi, urzędami, instytucjami państwowymi
Sporządzanie i składanie do odpowiednich instytucji sprawozdań wymaganych prawem w zakresie przepisów ochrony środowiska dla poszczególnych oddziałów Spółki
Nadzór nad ewidencją odpadów prowadzoną przez wszystkie oddziały Spółki
Aktualizacja wpisów do systemu BDO (Państwowa Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami)
Kontrola nad poprawnym funkcjonowaniem Zakładu Przetwarzania Zużytych Urządzeń Elektrycznych i Elektronicznych
Pełnomocnik ds. zintegrowanego systemu zarządzania
Robotnicza 16, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 15.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zarządzanie, aktualizacja i nadzór nad dokumentacją Systemu Jakości we współpracy z kierownikami działów w oparciu o mające zastosowanie wymagania prawne oraz wymagania wewnętrzne;
prowadzenie audytów wewnętrznych oraz koordynowanie audytów zewnętrznych oraz klientów;
ocena działań korygujących
organizacja przeglądów zarządzania, ich dokumentowanie oraz nadzór nad realizacją ustaleń wynikających z tych przeglądów
nadzór nad procesem szkoleniowym w zakresie SZJ
proponowanie metod poprawy funkcjonowania systemu zarządzania jakością
współpraca z jednostkami certyfikującymi i nadzór nad certyfikacjami w organizacji
Bieżące administrowanie zintegrowanym systemem zarządzania SAP, Opracowywanie założeń do planów: rozwoju, szkolenia, zakupu sprzętu i oprogramowania,
Zakup i instalowanie sprzętu i oprogramowania,
Kontrola prawidłowości funkcjonowania urządzeń oraz systemów informatycznych, Bieżąca konserwacja oraz zlecanie napraw sprzętu komputerowego z uwzględnieniem zabezpieczenia danych,
Likwidacja sprzętu komputerowego, w tym odpowiedzialność za fizyczne niszczenie danych Spółki znajdujących się w likwidowanych urządzeniach,
Zabezpieczanie eksploatacji systemów informatycznych oraz obsługa zbiorów danych, w tym głównie prawidłowe przechowywanie danych i zachowanie ich w tajemnicy oraz zabezpieczanie programów i połączeń komputerowych,
Opracowywanie i uaktualnianie rejestru pracowników posiadających dostęp do komputerowej bazy danych Spółki,
Współpraca z Centralnym Ośrodkiem Przetwarzania Informacji KGHM Polska Miedź S.A.,
Współpraca z IOD w zakresie przestrzegania Polityki Bezpieczeństwa Informacji,
Bezpieczeństwo Informatyczne sieci teleinformatycznej,
Sprawowanie kontroli na firmową stroną internetową, wprowadzanie aktualnych zmian, Prowadzenie spraw związanych z telefonią stacjonarną i komórkową,
Wsparcie użytkowników wewnętrznych w zakresie IT,
Wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez przełożonego
Prowadzenie obsługi korporacyjnej i dokumentowanie prac organów korporacyjnych Spółki,
Tworzenie i opiniowanie umów zawieranych przez spółkę,
Wspieranie obsługi działalności korporacyjnej (Zarządu, Rady Nadzorczej, Zgromadzenia Walnego) poprzez kompletowanie materiałów na posiedzenie organów Spółki,
Utrzymanie w stanie aktualności niezbędnych rejestrów dotyczących działalności korporacyjnej poprzez prowadzenie następujących zbiorów danych: Księgi protokołów i rejestru uchwał organów, rejestru wewnętrznych aktów normatywnych, rejestru zgód korporacyjnych, bazy wzorów dokumentów,
Przyczynianie się do opracowania regulacji wewnętrznych Spółki o charakterze organizacyjnym poprzez przygotowanie i aktualizację formularzy, regulaminów, procedur, instrukcji oraz pozostałych pism i dokumentów,
Prowadzenie spraw związanych z komunikacją wewnętrzną Spółki, tworzenie prezentacji i zbieranie danych dotyczących działalności Spółki,
Zapewnienie archiwizacji poprzez przechowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi regulacjami,
Sporządzanie pism i dokumentacji oraz ocena umów zawieranych przez Spółkę w zakresie zgodności z przepisami prawa handlowego i wewnętrznymi regulacjami,
Współpraca z Działem Nadzoru Właścicielskiego Akcjonariusza, w tym przygotowanie raportów i analiz
Bieżące administrowanie zintegrowanym systemem zarządzania SAP, Opracowywanie założeń do planów: rozwoju, szkolenia, zakupu sprzętu i oprogramowania,
Zakup i instalowanie sprzętu i oprogramowania,
Kontrola prawidłowości funkcjonowania urządzeń oraz systemów informatycznych, Bieżąca konserwacja oraz zlecanie napraw sprzętu komputerowego z uwzględnieniem zabezpieczenia danych,
Likwidacja sprzętu komputerowego, w tym odpowiedzialność za fizyczne niszczenie danych Spółki znajdujących się w likwidowanych urządzeniach,
Zabezpieczanie eksploatacji systemów informatycznych oraz obsługa zbiorów danych, w tym głównie prawidłowe przechowywanie danych i zachowanie ich w tajemnicy oraz zabezpieczanie programów i połączeń komputerowych,
Opracowywanie i uaktualnianie rejestru pracowników posiadających dostęp do komputerowej bazy danych Spółki,
Współpraca z Centralnym Ośrodkiem Przetwarzania Informacji KGHM Polska Miedź S.A.,
Współpraca z IOD w zakresie przestrzegania Polityki Bezpieczeństwa Informacji,
Bezpieczeństwo Informatyczne sieci teleinformatycznej,
Sprawowanie kontroli na firmową stroną internetową, wprowadzanie aktualnych zmian, Prowadzenie spraw związanych z telefonią stacjonarną i komórkową,
Wsparcie użytkowników wewnętrznych w zakresie IT,
Wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez przełożonego
nadzór i współpraca z wykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych urządzeń: prasonożyce, lokomotywy, wagi, bocznice kolejowe, wózki widłowe i platformowe;
Pełnomocnik ds. zintegrowanego systemu zarządzania
Robotnicza 16, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 30.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zarządzanie, aktualizacja i nadzór nad dokumentacją Systemu Jakości we współpracy z kierownikami działów w oparciu o mające zastosowanie wymagania prawne oraz wymagania wewnętrzne;
prowadzenie audytów wewnętrznych oraz koordynowanie audytów zewnętrznych oraz klientów;
ocena działań korygujących
organizacja przeglądów zarządzania, ich dokumentowanie oraz nadzór nad realizacją ustaleń wynikających z tych przeglądów
nadzór nad procesem szkoleniowym w zakresie SZJ
proponowanie metod poprawy funkcjonowania systemu zarządzania jakością
współpraca z jednostkami certyfikującymi i nadzór nad certyfikacjami w organizacji
nadzór i współpraca z wykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych urządzeń: prasonożyce, lokomotywy, wagi, bocznice kolejowe, wózki widłowe i platformowe;
Kierowanie oraz wsparcie pracy zespołu kadrowo-płacowego oraz odpowiedzialność za jakość obsługi spraw pracowniczych w powiązaniu z procesami płacowymi
Dbanie o uaktualnienie dokumentacji pracowników
Kontakt i współpraca z urzędami i innymi instytucjami zewnętrznymi
Nadzór nad poprawnością danych w systemie kadrowo- płacowym i Płatniku
Zapewnienie terminowego i zgodnego z przepisami przygotowania sprawozdań oraz deklaracji m.in. do US, GUS, ZUS, PFRON, PPE
Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego, ubezpieczeniowego
Przygotowywanie raportów zarządczych dla Dyrektora ds. Kadr i Płac
Optymalizacja pracy podległego zespołu, inicjowanie usprawnień i wprowadzanie nowych rozwiązań
Bieżące administrowanie zintegrowanym systemem zarządzania SAP,
Opracowywanie założeń do planów: rozwoju, szkolenia, zakupu sprzętu i oprogramowania,
Zakup oraz instalowanie sprzętu i oprogramowania,
Kontrola prawidłowości funkcjonowania urządzeń oraz systemów informatycznych,
Bieżąca konserwacja oraz zlecanie napraw sprzętu komputerowego z uwzględnieniem zabezpieczenia danych,
Likwidacja sprzętu komputerowego, w tym odpowiedzialność za fizyczne niszczenie danych Spółki znajdujących się w likwidowanych urządzeniach,
Zabezpieczanie eksploatacji systemów informatycznych oraz obsługa zbiorów danych, w tym głównie prawidłowe przechowywanie danych i zachowanie ich w tajemnicy oraz zabezpieczanie programów i połączeń komputerowych,
Opracowywanie i uaktualnianie rejestru pracowników posiadających dostęp do komputerowej bazy danych Spółki,
Współpraca z Centralnym Ośrodkiem Przetwarzania Informacji KGHM Polska Miedź S.A.,
Współpraca z IOD w zakresie przestrzegania Polityki Bezpieczeństwa Informacji,
Bezpieczeństwo Informatyczne sieci teleinformatycznej,
Sprawowanie kontroli nad firmową stroną internetową, wprowadzanie aktualnych zmian,
Prowadzenie spraw związanych z telefonią stacjonarną i komórkową,
Wsparcie użytkowników wewnętrznych w zakresie IT,
Wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez przełożonego
Obsługa organów Spółki (Zarząd, Rada Nadzorcza) w tym w szczególności: sporządzanie uchwał Zarządu, Rady Nadzorczej, planowanie i przygotowanie formalnych posiedzeń, protokołowanie przebiegu posiedzeń, dbanie o kompletność dokumentacji
Przygotowywanie projektów wew. aktów normatywnych
Ewidencjonowanie i archiwizowanie protokołów, uchwał, umów oraz innych dokumentów
Nadzór i koordynacja nad właściwym obiegiem dokumentów w organizacji
Współpraca z Działem Nadzoru Właścicielskiego Akcjonariusza, w tym przygotowywanie raportów i analiz
przestrzeganie obowiązków związanych z procedurami przetargowymi oraz sporządzanie wymaganej dokumentacji,
opracowywanie opisów warunków udziału w postępowaniu i sposobu oceny ich spełnienia co do ich zgodności z obowiązującymi przepisami,
przygotowywanie SIWZ i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane,
wykonywanie czynności związanych z publikacją ogłoszeń dotyczących postępowania na Platformie Zakupowej,
utrzymywanie ścisłej współpracy w zakresie organizowanych postępowań przetargowych z Odbiorcami,
czynne uczestnictwo w pracach Komisji Przetargowych, w tym prowadzonych poprzez Platformę Zakupową (w otwarciu ofert, dokonaniu ich oceny, udział w negocjacjach z Wykonawcami),
analiza i raportowanie danych dotyczących postępowań przetargowych prowadzonych przez Platformę Zakupową