Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
w tym dla szkoleń innowacyjnych i nadzorów oraz w ramach wolnego naboru na konkretne kursy szkoleniowe.
3) Stały kontakt z klientami firmy
w tym również potencjalnymi klientami poprzez bezpośrednie spotkania
kontakt telefoniczny i kontakt w formie elektronicznej.
4) Prowadzenie działań marketingowych
sporządzanie ofert i ogłoszeń na stronach internetowych i w mediach społecznościowych.
5) Kompleksowa obsługa klienta i realizacja procesu szkoleniowego (w tym prowadzenie dokumentacji szkoleniowej).
6) Sporządzanie harmonogramów pracy wykładowców w uzgodnieniu z Centralą.
7) Sporządzanie i rejestrowanie: ofert szkoleniowych
dzienników szkoleń
zaświadczeń o ukończeniu szkolenia.
8) Ustalanie z klientem szczegółów dot. przeprowadzenia szkolenia zgodnie z określonymi zasadami.
9) Układanie harmonogramów szkoleń/kursów.
10) Zapewnienie aktualności i kompletności materiałów szkoleniowych.
11) Kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji dot. szkoleń zgodnie z ustalonymi zasadami.
12) Monitorowanie rynku w zakresie zapotrzebowania na szkolenia/kursy.
13) Utrzymywanie stałego kontaktu z Urzędem Dozoru Technicznego (UDT)
WDT
TDT w sprawie szkoleń
w tym również ustalanie terminów egzaminów.
14) Aktualizacja bazy wspólnych szkoleń
w tym wykładowców.
15) Obsługa programu CRM.
16) Obsługa programu Comarch Optima w zakresie wystawiania faktur.
17) Obsługa kasy
sporządzanie raportów kasowych i comiesięcznych sprawozdań finansowych.
18) Obsługa kasy fiskalnej.
19) Dokonywanie zakupów urządzeń biurowych w uzgodnieniu z Kierownikiem działu szkoleń oddziału w Pile.
20) Inicjowanie nowych projektów szkoleniowych
projektowanie szkoleń.
21) Bieżące uaktualnianie bazy danych.
22)Osiąganie ustalonych wskaźników
aktywne uczestnictwo w spotkaniach wynikowych.
GODZINY PRACY OD 07.00 DO 15.30 LUB OD 08.00 DO 16.00