Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. technicznej obsługi nieruchomości
Śniadeckich 1, Bydgoszcz
Wygasła: 14.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
• Prowadzenie książek obiektów i innej dokumentacji technicznej dla zarządzanych nieruchomości gminnych
• Sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego nieruchomości gminnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego
• Prowadzenie rejestrów zgłoszeń awarii, innych usterek technicznych oraz rejestrów potrzeb remontowych dla zarządzanych obiektów
• Kwalifikowanie robót do wykonania z podziałem na konserwacyjne lub remontowe
• Zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych oraz drobnych remontów wykonawcom świadczącym usługi na podstawie zawartych umów
• Sprawdzanie kosztorysów powykonawczych robót konserwacyjnych, drobnych robót remontowych, obsługi pogotowia technicznego, odbiór tych robót i potwierdzanie faktur pod względem merytorycznym i formalno – rachunkowym
• Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy na roboty budowlane
• Rozpatrywanie i opiniowanie wniosków użytkowników lokali dotyczących prac remontowych, zmiany wyposażenia,
Realizację całokształtu zagadnień związanych z windykacją należności dotyczących lokali użytkowych, mieszkalnych, lokali z najmem socjalnym, pomieszczeń tymczasowych, ogrodów, terenów, garaży, boksów garażowych, pomieszczeń gospodarczych, powierzchni reklamowych,
w tym:
- monitorowanie spłaty należności,
- kontakt telefoniczny i osobisty z dłużnikiem,
- wysyłanie wezwań do zapłaty,
- sporządzanie ugód w sprawie spłaty należności,
- przekazywanie do kancelarii prawnej dokumentacji niezbędnej do wystąpienia na drogę postępowania sądowego lub na drogę postępowania egzekucyjnego
Prowadzenie książek obiektów i innej dokumentacji technicznej dla zarządzanych nieruchomości gminnych
Sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego nieruchomości gminnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego
Prowadzenie rejestrów zgłoszeń awarii, innych usterek technicznych oraz rejestrów potrzeb remontowych dla zarządzanych obiektów
Kwalifikowanie robót do wykonania z podziałem na konserwacyjne lub remontowe
Zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych oraz drobnych remontów wykonawcom świadczącym usługi na podstawie zawartych umów
Sprawdzanie kosztorysów powykonawczych robót konserwacyjnych, drobnych robót remontowych, obsługi pogotowia technicznego, odbiór tych robót i potwierdzanie faktur pod względem merytorycznym i formalno – rachunkowym
Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy na roboty budowlane
Rozpatrywanie i opiniowanie wniosków użytkowników lokali dotyczących prac remontowych, zmiany wyposażenia,
Prowadzenie książek obiektów i innej dokumentacji technicznej dla zarządzanych nieruchomości gminnych
Sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego nieruchomości gminnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego
Prowadzenie rejestrów zgłoszeń awarii, innych usterek technicznych oraz rejestrów potrzeb remontowych dla zarządzanych obiektów
Kwalifikowanie robót do wykonania z podziałem na konserwacyjne lub remontowe
Zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych oraz drobnych remontów wykonawcom świadczącym usługi na podstawie zawartych umów
Sprawdzanie kosztorysów powykonawczych robót konserwacyjnych, drobnych robót remontowych, obsługi pogotowia technicznego, odbiór tych robót i potwierdzanie faktur pod względem merytorycznym i formalno – rachunkowym
Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy na roboty budowlane
Rozpatrywanie i opiniowanie wniosków użytkowników lokali dotyczących prac remontowych, zmiany wyposażenia,
• Prowadzenie książek obiektów i innej dokumentacji technicznej dla zarządzanych nieruchomości gminnych
• Sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego nieruchomości gminnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego
• Prowadzenie rejestrów zgłoszeń awarii, innych usterek technicznych oraz rejestrów potrzeb remontowych dla zarządzanych obiektów
• Kwalifikowanie robót do wykonania z podziałem na konserwacyjne lub remontowe
• Zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych oraz drobnych remontów wykonawcom świadczącym usługi na podstawie zawartych umów
• Sprawdzanie kosztorysów powykonawczych robót konserwacyjnych, drobnych robót remontowych, obsługi pogotowia technicznego, odbiór tych robót i potwierdzanie faktur pod względem merytorycznym i formalno – rachunkowym
• Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy na roboty budowlane
• Rozpatrywanie i opiniowanie wniosków użytkowników lokali dotyczących prac remontowych, zmiany wyposażenia,
Prowadzenie książek obiektów i innej dokumentacji technicznej dla zarządzanych nieruchomości gminnych
Sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego nieruchomości gminnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego
Prowadzenie rejestrów zgłoszeń awarii, innych usterek technicznych oraz rejestrów potrzeb remontowych dla zarządzanych obiektów
Kwalifikowanie robót do wykonania z podziałem na konserwacyjne lub remontowe
Zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych oraz drobnych remontów wykonawcom świadczącym usługi na podstawie zawartych umów
Sprawdzanie kosztorysów powykonawczych robót konserwacyjnych, drobnych robót remontowych, obsługi pogotowia technicznego, odbiór tych robót i potwierdzanie faktur pod względem merytorycznym i formalno – rachunkowym
Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy na roboty budowlane
Rozpatrywanie i opiniowanie wniosków użytkowników lokali dotyczących prac remontowych, zmiany wyposażenia
1. Realizacja całokształtu zagadnień związanych z windykacją należności dotyczących lokali mieszkalnych, socjalnych, pomieszczeń tymczasowych, ogrodów, terenów, garaży, boksów garażowych, pomieszczeń gospodarczych, powierzchni reklamowych, w tym:
- monitorowanie spłaty należności,
- kontakt telefoniczny i osobisty z dłużnikiem,
- wysyłanie wezwań do zapłaty,
- sporządzanie ugód w sprawie spłaty należności,
- przekazywanie spraw do kancelarii prawnej z prośbami o wystąpienie na drogę postępowania sądowego z pozwami o zapłatę lub na drogę postępowania egzekucyjnego
2. Realizacja całokształtu zadań związanych z windykacją należności Spółki i Miasta Bydgoszczy w związku z zarządzaniem budynkami stanowiącymi własność lub współwłasność osób fizycznych, bądź współwłasność osób fizycznych i prawnych, w szczególności:
- przygotowywanie na koniec każdego miesiąca, półrocza albo roku (w zależności od podstawy sprawowania zarządu) zestawień sald dotyczących osób korzystających z lokali usytuowanych
w budynkach stanowiących własność, bądź współwłasność ww. osób,
- sporządzanie dokumentacji niezbędnej do przekazania zarządzanych nieruchomości właścicielom oraz podejmowanie wobec nich czynności windykacyjnych w celu wyegzekwowania należności Spółki lub Miasta Bydgoszczy z tytułu rozliczenia przychodów i kosztów utrzymania budynków
Księgowanie wszelkich kosztów sądowych oraz współpraca z Kancelarią Radców Prawnych i Działem Egzekucji w tym zakresie
Księgowanie wyciągów bankowych i uzgadnianie ich sald (opłaty sądowe)
Kontrola poprawności dokonywanych księgowań i uzgadnianie kont rozrachunkowych w module księgowym „Pozostała sprzedaż”
Monitowanie dłużników i przekazywanie do Działu Egzekucji dokumentów dotyczących nieuregulowanych należności w module „Pozostała sprzedaż” w księgach: Spółki, Miasta Bydgoszcz i Skarbu Państwa
Przygotowywanie danych niezbędnych do wygenerowania zaliczek eksploatacyjnych i remontowych do Miasta Bydgoszcz do Wspólnot Mieszkaniowych, Spółdzielni Mieszkaniowych, Administracji Obcej oraz innych podmiotów
Dekretacja płac Wspólnot Mieszkaniowych oraz zamykanie kont ZUS na koniec roku
Odpowiedzialność za prawidłowe zakwalifikowanie kosztów i przychodów zgodnie z obowiązującym planem kont
Księgowanie i uzgadnianie konta PFRON
Księgowanie ubezpieczeń z podziałem na budynki w księgach: Spółki, Miasta Bydgoszcz i Skarbu Państwa
Prowadzenie książek obiektów i innej dokumentacji technicznej dla zarządzanych nieruchomości gminnych
Sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego nieruchomości gminnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego
Prowadzenie rejestrów zgłoszeń awarii, innych usterek technicznych oraz rejestrów potrzeb remontowych dla zarządzanych obiektów
Kwalifikowanie robót do wykonania z podziałem na konserwacyjne lub remontowe
Zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych oraz drobnych remontów wykonawcom świadczącym usługi na podstawie zawartych umów
Sprawdzanie kosztorysów powykonawczych robót konserwacyjnych, drobnych robót remontowych, obsługi pogotowia technicznego, odbiór tych robót i potwierdzanie faktur pod względem merytorycznym i formalno – rachunkowym
Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy na roboty budowlane
Rozpatrywanie i opiniowanie wniosków użytkowników lokali dotyczących prac remontowych, zmiany wyposażenia
organizowanie i merytoryczny nadzór nad całokształtem zagadnień księgowo – finansowych realizowanych w Spółce; w tym nadzór nad prawidłowością wystawiania, ewidencjonowania i obiegiem dokumentów księgowo-finansowych;
organizowanie i prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla spółki prawa handlowego oraz jednostki sektora finansów publicznych;
sprawowanie kontroli formalno-prawnej, merytorycznej i rachunkowej dowodów księgowych oraz innych dokumentów powodujących skutki finansowe;
prowadzenie polityki finansowej Spółki;
sporządzanie okresowych analiz i sprawozdań dotyczących sytuacji ekonomiczno-finansowej całej Spółki i/lub poszczególnych sfer działalności;
nadzorowanie ewidencji majątku trwałego i wyposażenia;
zapewnienie terminowego ustalania zobowiązań podatkowych oraz czuwanie nad terminowym dokonywaniem płatności z tytułu rozliczeń z organami podatkowymi i udziałowcem Spółki;
opracowywanie i uaktualnianie zakładowego planu kont;
sporządzanie bilansu, rachunku zysku i strat oraz innych sprawozdań, których wykonywanie wynika z przepisów prawa;
nadzorowanie działań związanych z dochodzeniem należności Spółki;
nadzorowanie pracy nad: projektem rocznego planu ekonomiczno-finansowego oraz projektem rocznego sprawozdania Zarządu z działalności Spółki;
nadzór nad realizacją zadań w zakresie rozliczeń kosztów mediów;
ścisła współpraca z Kierownikami komórek organizacyjnych oraz pracownikami Spółki,
współpraca z bankami, urzędami i firmami audytorskimi;
zapewnienie zgodności działalności Spółki, pracowników Spółki oraz innych osób wykonujących działania na rzecz Spółki z przepisami o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu