Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (2899)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 2899 )
Compliance Officer
Warszawa
Wygasła: 11.05.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
expert
Obowiązki:
ensure completion of thorough compliance assessments to evaluate adherence to applicable laws, regulations, and internal policies
identify areas of non-compliance and provide recommendations for corrective actions and improvements
stay updated on changes in payments laws, regulations, and compliance requirements to ensure the company’s practices align with the latest legal standards
interpret complex regulatory guidelines and provide guidance to the company on maintaining compliance
propose updates or new policies to align with changing regulations and mitigate potential risks
collaborate with relevant departments to implement risk management practices that align with regulatory requirements
conduct compliance training sessions for team members to enhance awareness and understanding of compliance regulations and policies
develop educational materials and resources to support continuous learning and compliance within the organization
Create Test case and Test plans with help of the Senior QA and liaise with the BA’s/PM’s and the Application Architect and the DBA’s to work towards test sign off
Establish and evolve formal QA Automation processes, ensuring that the team is using industry-accepted best practices
Oversee all aspects of quality assurance including developing new tools and processes to ensure quality goals are met
Develop and execute test cases, scripts, plans and procedures (automated but manual too at-times when required) with the QA team
Liaise with the Business Analysis team to transform business requirements into test cases
Provide assistance with production issues;
Performs testing on applications that creates efficient and maintainable new applications;
Contribute in project estimations;
Provides constant feedback to management regarding all aspects of the test life cycle;
ocena ryzyka zawarcia umowy z nowym klientem, w szczególności z klientem wysokiego ryzyka
kompleksowa weryfikacja dokumentów
analiza sytuacji finansowej klientów korporacyjnych obejmująca sprawozdanie finansowe (Bilans, Rachunek Zysków i Strat, Rachunek przepływów pieniężnych, informacje z wywiadowni gospodarczych)
identyfikowanie i rekomendowanie obszarów do poprawy i optymalizacji w celu podniesienia jakości przeprowadzanych weryfikacji
proponowanie zmian mających na celu podniesienie jakości, efektywności/produktywności zespołu i poszczególnych jego członków
Młodszy Specjalista ds. Integracji i Wsparcia Technicznego
Jana Olbrachta 94, Wola, Warszawa
Wygasła: 16.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
udział w procesie nawiązywania współpracy z partnerami i integratorami w zakresie integracji terminali z zewnętrznymi systemami,
ścisła współpraca z Serwisantami i zespołami odpowiedzialnymi za rozwój aplikacji płatniczej i wdrażanie nowych rozwiązań,
obsługa zgłoszeń technicznych napływających od Klientów w ramach II linii wsparcia w zakresie terminali płatniczych oraz innych produktów oferowanych przez Spółkę
establish detailed program/project plans for key strategic deliverables and drive end-to-end execution of these plans
coordinate planning and execution dependencies with teams such as Product, IT, Sales, Ops, Marketing for a portfolio of work, both locally and globally
partner with internal business leadership, ensuring the right communication and relationship channels are in place to deliver on their needs
take the reins on executing and controlling programs and projects to closure
use KPIs to demonstrate progress and ensure that projects are realising their benefits
establish and run governance to delivery teams & senior leadership across the company
Nadzór nad obszarem AML/KYC i ryzyka operacyjnego Spółki
Projektowanie i wdrażanie rozwiązań z obszaru AML/KYC, w tym tworzenie systemów i narzędzi automatyzujących procesy
Zapewnienie prawidłowej realizacji obowiązków wynikających z Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu
Koordynowanie procesów identyfikacji i oceny oraz samooceny ryzyka operacyjnego
Opracowywanie standardów i wdrażanie zasad i procedur wewnętrznych związanych z ryzykiem operacyjnym i przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
Monitorowanie realizacji działań mitygujących ryzyko operacyjne
Podejmowanie działań w celu ograniczenia ryzyka prania pieniędzy
establish detailed program/project plans for key strategic deliverables and drive end-to-end execution of these plans
coordinate planning and execution dependencies with teams such as Product, IT, Sales, Ops, Marketing for a portfolio of work, both locally and globally
partner with internal business leadership, ensuring the right communication and relationship channels are in place to deliver on their needs
take the reins on executing and controlling programs and projects to closure
use KPIs to demonstrate progress and ensure that projects are realising their benefits
establish and run governance to delivery teams & senior leadership across the company
Udzielanie wsparcia dla Corporate HR Business Partnera
Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego w obsłudze spraw HR dla pracowników z obszaru Corporate
Wspieranie procesów administracyjnych związanych z cyklem życia pracowników (rozwiązanie umów, transfery, zmiany w przydziale kierowniczym oraz aktualizacje danych osobowych)
Śledzenie realizacji obowiązkowych szkoleń przez pracowników obszaru IT
Zachowanie zgodności procedur z lokalnymi przepisami prawa pracy oraz zalecanymi praktykami
Bieżące wsparcie nowych pracowników w procesie adaptacji i zapoznawania się z kulturą firmy, politykami i procedurami
Line & performance management responsibility for a skilled team of engineers
Proactively manages availability, reliability and performance of environments devising and delivering on approaches to reduce incidents, MTTD and MTTR in efficient and effective ways
Acts as an escalation point for critical tickets and service-affecting incidents confidently taking control of situations and leading to a successful resolution
Responsible for the management of security and vulnerability management within the infrastructure domain, in partnership with our infosec team
Plans, reviews and leads the implementation of complex, high-risk changes
Coordinates key operational and project workload for the team ensuring timely completion in a progressive manner that biases lean approaches and continuous improvement
Coordinates the hiring process, screening and interviewing candidates for the team
Incident Management - Co-ordination of technical troubleshooting efforts during incidents
Provides technical leadership to the team of Operations Engineers, coaching them in the approach to technical challenges
Manages department financial responsibilities, in partnership with our service delivery team
You will collaborate with the EU team to establish a consistent inbound engine for the company's digital presence, encompassing both the .com and .eu structures
Structuring the website with the right subsections related to geography, distribution, and brand, you will optimize the online presence and drive inbound traffic
Additionally, you will lead on country-level messaging, ensuring a consistent brand voice and tailored content that resonates with each market
Develop a framework based on personas and lead creation approaches to drive effective campaigns and events
Identify synergies across marketing spend, resources, and tools, aiming to optimize efficiency and effectiveness in all marketing efforts
Manage marketing budgets, ensuring adherence to financial guidelines
Drive coherence in our country messaging and external perspective, ensuring a unified brand image and coordinating investor messages
Lead marketing research initiatives focused on competitors and their offerings, merchant needs, and potential partners
Actively participate in driving strategies and sharing best practices with the Marketing, Sales, and Customer Account teams
ocena ryzyka zawarcia umowy z nowym klientem, w szczególności z klientem wysokiego ryzyka
ocena sytuacji ekonomicznej klientów
analiza sytuacji finansowej klientów korporacyjnych obejmująca sprawozdanie finansowe (Bilans, Rachunek Zysków i Strat, Rachunek przepływów pieniężnych, informacje z wywiadowni gospodarczych)
identyfikowanie i rekomendowanie obszarów do poprawy i optymalizacji w celu podniesienia jakości przeprowadzanych weryfikacji
proponowanie zmian mających na celu podniesienie jakości, efektywności/produktywności zespołu i poszczególnych jego członków
Work with IT and IS teams to identify, select and implement technical security controls
Consults with IT solution designers (cloud and on-prem) to assure and ultimately approve designs and system changes in line with policy, agreed standards, and/or risk profile
Develop security processes and procedures to ensure that security controls are managed and maintained
Research evaluate and recommend information-security-related hardware and software, including developing business cases for security investments
Maintain an in-depth understanding of financial and credit card industry standards (e.g. PCI standards, card association requirements, GDPR) and ensures that all projects are delivered to these standards
Assess IT operational activities for compliance and security gaps both periodically (e.g. PCI assessments) and as an ongoing activity (e.g. day to day interactions)
Prioritize remedial work, driving security improvements across the business. Trains non-security staff on risks and sensible approaches for mitigation
Support incident response from a security technology perspective
Assess the impact of business change on the IT security model and associated artifacts
Develop architecture strategy and creates models/patterns
Delivers secure solutions and/or secure remediation solutions for highly complex projects to the enterprise, applying NIST best practice methodology to solutions
Installs tools to specifically secure each level within the security framework for highly complex projects
Provides expert advice and leads discussions on new security technologies and trends while also being able to validate corporate conformance to industry standards utilizing set analysis criteria
Provides support for regulatory audits, investigates intrusion incidents, conducts forensic investigations for highly complex projects and provides incident responses
Skills / Knowledge - Having wide-ranging experience, uses professional concepts and company objectives to resolve complex issues in creative and effective ways. Some barriers to entry exist at this level (e.g., dept./peer review)
Job Complexity - Works on complex issues where analysis of situations or data requires an in-depth evaluation of variable factors. Exercises judgment in selecting methods, techniques and evaluation criteria for obtaining results. Networks with key contacts outside their own area of expertise
Supervision - Determines methods and procedures on new assignments and may coordinate activities of other personnel (Team Lead)
Network Engineering - Guides others in their understanding of TCP/IP network connectivity, subnet segmentation, security zones, secure ports/protocols, network authentication/authorization, security tools and their applicability (WAF, IPS, Sandbox, etc.)
Vulnerability testing, risk analyses and security assessments - Knowledge of vulnerability testing, risk analyses and security assessments including prioritization. planning and remediation
Technical industry acumen - Strong knowledge of Industry regulatory audit requirements and solutions and Authentication, authorization, and encryption solutions
Evaluate and provide reasonable assurance that IT risk management, control, and governance systems are functioning as intended and will enable objectives and goals
Report risk and compliance issues and identified internal controls deficiencies to the IT leadership team
Evaluate information security and associated risk exposures
Maintain open communication with the IT leadership team
As needed, provide support to the company’s anti-fraud and associated compliance programs
Work with internal users to meet scheduled compliance requirements
Work with internal technical and business teams to manage external and internal audit processes
Assist in performing internal IT audits
Coordinate evidence gathering with IT staff for internal and external audits
Nadzór nad obszarem AML/KYC i ryzyka operacyjnego Spółki
Projektowanie i wdrażanie rozwiązań z obszaru AML/KYC, w tym tworzenie systemów i narzędzi automatyzujących procesy
Zapewnienie prawidłowej realizacji obowiązków wynikających z Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu
Koordynowanie procesów identyfikacji i oceny oraz samooceny ryzyka operacyjnego
Opracowywanie standardów i wdrażanie zasad i procedur wewnętrznych związanych z ryzykiem operacyjnym i przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
Monitorowanie realizacji działań mitygujących ryzyko operacyjne
Podejmowanie działań w celu ograniczenia ryzyka prania pieniędzy
ensure completion of thorough compliance assessments to evaluate adherence to applicable laws, regulations, and internal policies
identify areas of non-compliance and provide recommendations for corrective actions and improvements
stay updated on changes in payments laws, regulations, and compliance requirements to ensure the company’s practices align with the latest legal standards
interpret complex regulatory guidelines and provide guidance to the company on maintaining compliance
propose updates or new policies to align with changing regulations and mitigate potential risks
collaborate with relevant departments to implement risk management practices that align with regulatory requirements
conduct compliance training sessions for team members to enhance awareness and understanding of compliance regulations and policies
develop educational materials and resources to support continuous learning and compliance within the organization
establish detailed program/project plans for key strategic deliverables and drive end-to-end execution of these plans
coordinate planning and execution dependencies with teams such as Product, IT, Sales, Ops, Marketing for a portfolio of work, both locally and globally
partner with internal business leadership, ensuring the right communication and relationship channels are in place to deliver on their needs
take the reins on executing and controlling programs and projects to closure
use KPIs to demonstrate progress and ensure that projects are realising their benefits
establish and run governance to delivery teams & senior leadership across the company
Przygotowywanie przypadków testowych, a także scenariusze testów na bazie dokumentacji projektowej
Wykonywanie testów manualnych (frontend i backend)
Przeprowadzanie testów e2e dla bezgotówkowych systemów transakcyjnych
Wspieranie testów UAT
Zgłaszanie i opisywanie błędów znalezionych podczas testów oraz udzielanie szczegółowych informacji technicznych developerom w celu ułatwienia debugowania
Tworzenie dokumentacji technicznej
Współpraca z zespołami deweloperskimi, PMO oraz biznesem
provide support to the Corporate HR Business Partner team in implementing new programs and initiatives that will continue to develop employees and contribute positively to the culture and employee engagement
serves as main point of contact for HR-related inquiries and requests
administers various human resources procedures and assists in the development and implementation of policies, including the employee handbook and other internal procedures
supports workforce administration processes and data input in the HRIS, such as terminations, transfers, management assignment changes, and updates to personal data
delivers, and maintains associate recruitment, onboarding and off boarding activities, including leading new hire orientation
track and document compliance with mandatory and non-mandatory training
full HR day-to-day support, performance management, employee relations, and analytics reporting
handle employment-related inquiries from applicants, employees, and supervisors, referring complex and/or sensitive matters to the appropriate staff
analyze HR data regularly, identifying areas for improvement in current processes
maintain compliance local employment laws and regulations and recommended best practices; review policies and procedures to maintain compliance
ocena ryzyka zawarcia umowy z nowym klientem, w szczególności z klientem wysokiego ryzyka
ocena sytuacji ekonomicznej klientów
analiza sytuacji finansowej klientów korporacyjnych obejmująca sprawozdanie finansowe (Bilans, Rachunek Zysków i Strat, Rachunek przepływów pieniężnych, informacje z wywiadowni gospodarczych)
identyfikowanie i rekomendowanie obszarów do poprawy i optymalizacji w celu podniesienia jakości przeprowadzanych weryfikacji
proponowanie zmian mających na celu podniesienie jakości, efektywności/produktywności zespołu i poszczególnych jego członków
Delivers secure solutions and/or secure remediation solutions for highly complex projects to the enterprise, applying NIST best practice methodology to solutions
Installs tools to specifically secure each level within the security framework for highly complex projects
Provides expert advice and leads discussions on new security technologies and trends while also being able to validate corporate conformance to industry standards utilizing set analysis criteria
Provides support for regulatory audits, investigates intrusion incidents, conducts forensic investigations for highly complex projects and provides incident responses
Skills / Knowledge - Having wide-ranging experience, uses professional concepts and company objectives to resolve complex issues in creative and effective ways. Some barriers to entry exist at this level (e.g., dept./peer review)
Job Complexity - Works on complex issues where analysis of situations or data requires an in-depth evaluation of variable factors. Exercises judgment in selecting methods, techniques and evaluation criteria for obtaining results. Networks with key contacts outside their own area of expertise
Supervision - Determines methods and procedures on new assignments and may coordinate activities of other personnel (Team Lead)
Network Engineering - Guides others in their understanding of TCP/IP network connectivity, subnet segmentation, security zones, secure ports/protocols, network authentication/authorization, security tools and their applicability (WAF, IPS, Sandbox, etc.)
Vulnerability testing, risk analyses and security assessments - Knowledge of vulnerability testing, risk analyses and security assessments including prioritization. planning and remediation
Technical industry acumen - Strong knowledge of Industry regulatory audit requirements and solutions and Authentication, authorization, and encryption solutions
zostań częścią naszego zespołu, w którym będziesz:
przygotowywać projekty na etapie poprzedzającym realizację tj analizować projekty biznesowe i technologiczne pod kątem wykonalności, zbierać i analizować wymagania biznesowe zmian oraz opracowywać rekomendacje rozwiązań
współtworzyć wstępne plany i kosztorysy projektów
współpracować z zewnętrznymi dostawcami usług i rozwiązań w celu planowania i weryfikacji kosztorysów jak i realizacji zleceń zmian informatycznych
współpracować z wewnętrznymi ekspertami oraz menedżerami poszczególnych komórek organizacyjnych w celu opracowania rozwiązań
wspierać projekty na etapie realizacji tj przygotowywać niezbędną dokumentację projektową w tym wymagań biznesowych i funkcjonalnych
mapować istniejące procesy oraz przygotowywać propozycje ich modyfikacji
konsultować i wspierać kadrę zarządczą w podejmowaniu kluczowych decyzji biznesowych, systemowych i funkcjonalnych
Plan, manage and govern multiple strategic IT projects in a high availability environment
Ensure timely delivery of assigned strategic IT projects, securing appropriate resources, driving outcomes and achieving project, programme and strategic KPIs
Be responsible for the adherence to our project capability - ensuring projects are complying with delivery processes and standards and help redesign project processes with the aim to increase efficiency and maturity
Work closely with all project stakeholders to obtain buy-in and progress project milestones and coordinate stakeholder meetings and facilitate the decision making process
Motivate project teams to achieve targets. Constantly look to ways to improve processes and procedures
Manage external vendor relationships to ensure timely project delivery to budget
Drive regular reports on project status with Senior Management via KPI and project steering meetings
We believe in timely and effective execution, you’ll measure, track and review project delivery metrics ensuring adherence to project time, budget and resource constraints across multiple projects
Nadzór nad obszarem AML/KYC i ryzyka operacyjnego Spółki
Projektowanie i wdrażanie rozwiązań z obszaru AML/KYC, w tym tworzenie systemów i narzędzi automatyzujących procesy
Zapewnienie prawidłowej realizacji obowiązków wynikających z Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu
Koordynowanie procesów identyfikacji i oceny oraz samooceny ryzyka operacyjnego
Opracowywanie standardów i wdrażanie zasad i procedur wewnętrznych związanych z ryzykiem operacyjnym i przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
Monitorowanie realizacji działań mitygujących ryzyko operacyjne
Podejmowanie działań w celu ograniczenia ryzyka prania pieniędzy
ensure completion of thorough compliance assessments to evaluate adherence to applicable laws, regulations, and internal policies
identify areas of non-compliance and provide recommendations for corrective actions and improvements
stay updated on changes in payments laws, regulations, and compliance requirements to ensure the company’s practices align with the latest legal standards
interpret complex regulatory guidelines and provide guidance to the company on maintaining compliance
propose updates or new policies to align with changing regulations and mitigate potential risks
collaborate with relevant departments to implement risk management practices that align with regulatory requirements
conduct compliance training sessions for team members to enhance awareness and understanding of compliance regulations and policies
develop educational materials and resources to support continuous learning and compliance within the organization
establish detailed program/project plans for key strategic deliverables and drive end-to-end execution of these plans
coordinate planning and execution dependencies with teams such as Product, IT, Sales, Ops, Marketing for a portfolio of work, both locally and globally
partner with internal business leadership, ensuring the right communication and relationship channels are in place to deliver on their needs
take the reins on executing and controlling programs and projects to closure
use KPIs to demonstrate progress and ensure that projects are realising their benefits
establish and run governance to delivery teams & senior leadership across the company
Evaluate and provide reasonable assurance that IT risk management, control, and governance systems are functioning as intended and will enable objectives and goals
Report risk and compliance issues and identified internal controls deficiencies to the IT leadership team
Evaluate information security and associated risk exposures
Maintain open communication with the IT leadership team
As needed, provide support to the company’s anti-fraud and associated compliance programs
Work with internal users to meet scheduled compliance requirements
Work with internal technical and business teams to manage external and internal audit processes
Assist in performing internal IT audits
Coordinate evidence gathering with IT staff for internal and external audits
zostań częścią naszego zespołu, w którym będziesz:
przygotowywać projekty na etapie poprzedzającym realizację tj analizować projekty biznesowe i technologiczne pod kątem wykonalności, zbierać i analizować wymagania biznesowe zmian oraz opracowywać rekomendacje rozwiązań
współtworzyć wstępne plany i kosztorysy projektów
współpracować z zewnętrznymi dostawcami usług i rozwiązań w celu planowania i weryfikacji kosztorysów jak i realizacji zleceń zmian informatycznych
współpracować z wewnętrznymi ekspertami oraz menedżerami poszczególnych komórek organizacyjnych w celu opracowania rozwiązań
wspierać projekty na etapie realizacji tj przygotowywać niezbędną dokumentację projektową w tym wymagań biznesowych i funkcjonalnych
mapować istniejące procesy oraz przygotowywać propozycje ich modyfikacji
konsultować i wspierać kadrę zarządczą w podejmowaniu kluczowych decyzji biznesowych, systemowych i funkcjonalnych
Line & performance management responsibility for a skilled team of engineers
Proactively manages availability, reliability and performance of environments devising and delivering on approaches to reduce incidents, MTTD and MTTR in efficient and effective ways
Acts as an escalation point for critical tickets and service-affecting incidents confidently taking control of situations and leading to a successful resolution
Responsible for the management of security and vulnerability management within the infrastructure domain, in partnership with our infosec team
Plans, reviews and leads the implementation of complex, high-risk changes
Coordinates key operational and project workload for the team ensuring timely completion in a progressive manner that biases lean approaches and continuous improvement
Coordinates the hiring process, screening and interviewing candidates for the team
Incident Management - Co-ordination of technical troubleshooting efforts during incidents
Provides technical leadership to the team of Operations Engineers, coaching them in the approach to technical challenges
Manages department financial responsibilities, in partnership with our service delivery team
tworzenie architektuy procesów i systemów informatycznych w naszej firmie aby spełniały wymagania biznesowe, wydajnościowe i bezpieczeństwa
zapewnianie wysokiej jakości dokumentacji technicznej
pozyskiwanie, uzgadnianie i analizowanie wymagań biznesowych oraz opracowywanie rekomendacji rozwiązań tworzenie specyfikacji wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych dla rozwiązań IT oraz odpowiadanie za ich jakość i spójność
współpraca przy tworzeniu planu i założeń projektów informatycznych
proponowanie nowych rozwiązań – świeże spojrzenie jest bardzo cenne
współpraca z pozostałymi członkami zespołu przy projektowaniu najlepszych rozwiązań – jesteśmy zespołem i mamy wspólny cel