1. Pracodawca
  2. Gołdap
  3. ADMINISTRACJA DOMÓW MIESZKALNYCH W GOŁDAPI sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ADMINISTRACJA DOMÓW MIESZKALNYCH W GOŁDAPI sp. z o.o.

GOŁDAP, UL. KONSTYTUCJI 3 MAJA 3

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (1) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 1 )

Główny księgowy

Gołdap
Wygasła: 05.04.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1/ Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami
  • polegające zwłaszcza na : a) zorganizowaniu sporządzania
  • przyjmowania
  • obiegu
  • archiwizowania i kontroli dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych
  • ochronę mienia będącego w posiadaniu jednostki
  • sporządzanie kalkulacji wynikowych kosztów zadań oraz sprawozdawczości finansowej
  • b) bieżącym i prawidłowym prowadzeniu księgowości oraz sporządzaniu kalkulacji wynikowej kosztów wykonywanych zadań i sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych
  • ochronę mienia będącego w posiadaniu jednostki oraz terminowe i prawidłowe rozliczanie osób majątkowo odpowiedzialnych za to mienie
  • prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych
  • c) nadzorowaniu całokształtu prac z zakresu rachunkowości i wykonywanych przez poszczególne komórki organizacyjne. 2/ Prowadzenie gospodarki finansowej jednostki zgodnie z obowiązującymi zasadami
  • polegające zwłaszcza na: a) zapewnieniu pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez Spółkę
  • b) przestrzeganiu rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych
  • c) zapewnieniu terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań. 3/ Analiza wykorzystania środków będących w dyspozycji Spółki
  • 4/ Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Prezesa Zarządu
  • dotyczących prowadzenia rachunkowości. 5/ Przestrzeganie zasad zawartych w Kodeksie Etyki Zawodowej Pośredników w Obrocie Nieruchomościami i Zarządców Nieruchomości. 6/ Wykonywanie innych poleceń służbowych związanych z działalnością ADM w Gołdapi. 7/ Sprawowanie nadzoru i kontroli nad podległymi pracownikami oraz wszystkimi czynnościami realizowanymi w zakresie zadań podległej komórki organizacyjnej
Pokaż więcej >>
od 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie "ADMINISTRACJA DOMÓW MIESZKALNYCH W GOŁDAPI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ", podziel się opinią i pomóż innym.