Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (8 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 8 )
Asystent / Asystentka biura
Wrocław
Wygasła: 01.03.2024
umowa o pracę
kontrakt B2B
Obowiązki:
Kontakt z klientem w formie telefonicznej, mailowej oraz podczas wizyt w biurze, ofertowanie
Nadzór nad prawidłową pracą biura - szczególnie w zakresie obiegu korespondencji i informacji
Nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych , wspolpraca z biurem rachunkowym
Przygotowywanie umów, aneksów, procedur wewnętrznych oraz wsparcie w ich implementacji
Koordynowanie biurem (zarządzanie kalendarzem rezerwacji sal i ich obsługą)
Wsparcie Zarządu w bieżących pracach i zadaniach
Research i analizy tematów ważnych z perspektywy firmy
Organizacja/koordynacja spotkań integracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura
Plac Solny 15, Wrocław
Wygasła: 10.08.2022
Obowiązki:
Kontakt z klientem w formie telefonicznej, mailowej oraz podczas wizyt w biurze
Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, dystrybucja i archiwizacja dokumentów
Nadzór nad prawidłową pracą biura - szczególnie w zakresie obiegu korespondencji i informacji
Przygotowywanie umów, aneksów, procedur wewnętrznych oraz wsparcie w ich implementacji
Koordynowanie biurem (zarządzanie kalendarzem rezerwacji sal i ich obsługą)
Współpraca z Działem Księgowości w zakresie wybranych zadań, w tym fakturowanie klientów, rozliczenia płatności, itp
Wsparcie Zarządu w bieżących pracach i zadaniach
Zarządzanie zakupami biurowymi
Współpraca z dostawcami usług
Research i analizy tematów ważnych z perspektywy firmy
Organizacja/koordynacja spotkań integracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Client Support Coordinator - Administracja & Obsługa Klienta Biznesowego
Plac Solny 15, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 05.08.2022
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kontakt z klientem w formie telefonicznej, mailowej oraz podczas wizyt w biurze, ofertowanie
Nadzór nad prawidłową pracą biura - szczególnie w zakresie obiegu korespondencji i informacji
Przygotowywanie umów, aneksów, procedur wewnętrznych oraz wsparcie w ich implementacji
Koordynowanie biurem (zarządzanie kalendarzem rezerwacji sal i ich obsługą)
Wsparcie Zarządu w bieżących pracach i zadaniach
Research i analizy tematów ważnych z perspektywy firmy
Organizacja/koordynacja spotkań integracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura
Plac Solny 15, Wrocław
Wygasła: 05.07.2022
Obowiązki:
Kontakt z klientem w formie telefonicznej, mailowej oraz podczas wizyt w biurze
Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, dystrybucja i archiwizacja dokumentów
Nadzór nad prawidłową pracą biura - szczególnie w zakresie obiegu korespondencji i informacji
Przygotowywanie umów, aneksów, procedur wewnętrznych oraz wsparcie w ich implementacji
Koordynowanie biurem (zarządzanie kalendarzem rezerwacji sal i ich obsługą)
Współpraca z Działem Księgowości w zakresie wybranych zadań, w tym fakturowanie klientów, rozliczenia płatności, itp
Wsparcie Zarządu w bieżących pracach i zadaniach
Zarządzanie zakupami biurowymi
Współpraca z dostawcami usług
Research i analizy tematów ważnych z perspektywy firmy
Organizacja/koordynacja spotkań integracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura
Plac Solny 15, Wrocław
Wygasła: 04.06.2022
Obowiązki:
Kontakt z klientem w formie telefonicznej, mailowej oraz podczas wizyt w biurze
Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, dystrybucja i archiwizacja dokumentów
Nadzór nad prawidłową pracą biura - szczególnie w zakresie obiegu korespondencji i informacji
Przygotowywanie umów, aneksów, procedur wewnętrznych oraz wsparcie w ich implementacji
Koordynowanie biurem (zarządzanie kalendarzem rezerwacji sal i ich obsługą)
Współpraca z Działem Księgowości w zakresie wybranych zadań, w tym fakturowanie klientów, rozliczenia płatności, itp
Wsparcie Zarządu w bieżących pracach i zadaniach
Zarządzanie zakupami biurowymi
Współpraca z dostawcami usług
Research i analizy tematów ważnych z perspektywy firmy
Organizacja/koordynacja spotkań integracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura
Plac Solny 15, Wrocław
Wygasła: 14.04.2022
umowa o pracę
kontrakt B2B
Obowiązki:
Kontakt z klientem w formie telefonicznej, mailowej oraz podczas wizyt w biurze
Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, dystrybucja i archiwizacja dokumentów
Nadzór nad prawidłową pracą biura - szczególnie w zakresie obiegu korespondencji i informacji
Przygotowywanie umów, aneksów, procedur wewnętrznych oraz wsparcie w ich implementacji
Koordynowanie biurem (zarządzanie kalendarzem rezerwacji sal i ich obsługą)
Współpraca z Działem Księgowości w zakresie wybranych zadań, w tym fakturowanie klientów, rozliczenia płatności, itp
Wsparcie Zarządu w bieżących pracach i zadaniach
Zarządzanie zakupami biurowymi
Współpraca z dostawcami usług
Research i analizy tematów ważnych z perspektywy firmy
Organizacja/koordynacja spotkań integracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura
Plac Solny 15, Wrocław
Wygasła: 03.01.2022
umowa o pracę
kontrakt B2B
Obowiązki:
Kontakt z klientem w formie telefonicznej, mailowej oraz podczas wizyt w biurze
Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, dystrybucja i archiwizacja dokumentów
Nadzór nad prawidłową pracą biura - szczególnie w zakresie obiegu korespondencji i informacji
Przygotowywanie umów, aneksów, procedur wewnętrznych oraz wsparcie w ich implementacji
Koordynowanie biurem (zarządzanie kalendarzem rezerwacji sal i ich obsługą)
Współpraca z Działem Księgowości w zakresie wybranych zadań, w tym fakturowanie klientów, rozliczenia płatności, itp
Wsparcie Zarządu w bieżących pracach i zadaniach
Zarządzanie zakupami biurowymi
Współpraca z dostawcami usług
Research i analizy tematów ważnych z perspektywy firmy
Organizacja/koordynacja spotkań integracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
New Business Coordinator
Wrocław
Wygasła: 14.02.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne