Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (15)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 15 )
PODINSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Lublin
Wygasła: 25.10.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1) Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych ustawowych jak i regulaminowych.
2) Przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów finansowoksięgowych związanych
z dokonywanymi zamówieniami publicznymi.
3) Przygotowywanie i sporządzanie pism i innych dokumentów
w szczególności z zakresu zamówień publicznych.
4) Przygotowywanie umów i nadzorowanie terminów umów.
5) Współpraca z Radcą prawnym.
6) Tworzenie planu zamówień publicznych.
7) Sporządzanie sprawozdań dotyczących zamówień publicznych.
8) Współpraca przy prowadzeniu ksiąg inwentarzowych środków trwałych
pozostałych środków trwałych stanowiących wyposażenie Centrum.
9) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Administracyjnego lub Dyrektora Centrum
1) Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych ustawowych jak i regulaminowych.
2) Przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów finansowoksięgowych związanych
z dokonywanymi zamówieniami publicznymi.
3) Przygotowywanie i sporządzanie pism i innych dokumentów
w szczególności z zakresu zamówień publicznych.
4) Przygotowywanie umów i nadzorowanie terminów umów.
5) Współpraca z Radcą prawnym.
6) Tworzenie planu zamówień publicznych.
7) Sporządzanie sprawozdań dotyczących zamówień publicznych.
8) Współpraca przy prowadzeniu ksiąg inwentarzowych środków trwałych
pozostałych środków trwałych stanowiących wyposażenie Centrum.
9) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Administracyjnego lub Dyrektora Centrum
1) Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych ustawowych jak i regulaminowych.
2) Przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów finansowoksięgowych związanych
z dokonywanymi zamówieniami publicznymi.
3) Przygotowywanie i sporządzanie pism i innych dokumentów
w szczególności z zakresu zamówień publicznych.
4) Przygotowywanie umów i nadzorowanie terminów umów.
5) Współpraca z Radcą prawnym.
6) Tworzenie planu zamówień publicznych.
7) Sporządzanie sprawozdań dotyczących zamówień publicznych.
8) Współpraca przy prowadzeniu ksiąg inwentarzowych środków trwałych
pozostałych środków trwałych stanowiących wyposażenie Centrum.
9) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Administracyjnego lub Dyrektora Centrum
1) Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych ustawowych jak i regulaminowych.
2) Przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów finansowoksięgowych związanych
z dokonywanymi zamówieniami publicznymi.
3) Przygotowywanie i sporządzanie pism i innych dokumentów
w szczególności z zakresu zamówień publicznych.
4) Przygotowywanie umów i nadzorowanie terminów umów.
5) Współpraca z Radcą prawnym.
6) Tworzenie planu zamówień publicznych.
7) Sporządzanie sprawozdań dotyczących zamówień publicznych.
8) Współpraca przy prowadzeniu ksiąg inwentarzowych środków trwałych
pozostałych środków trwałych stanowiących wyposażenie Centrum.
9) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Administracyjnego lub Dyrektora Centrum
1. Bieżąca organizacja korzystania przez mieszkańców Hostelu dla osób w kryzysie (dalej: Hostelu) z infrastruktury i wyposażenia Hostelu.
2. Ustalanie niezbędnych dyżurów mieszkańców Hostelu
w tym między innymi dyżurów przy wydawaniu mieszkańcom Hostelu posiłków
dyżurów porządkowych.
3. Wspieranie mieszkańców Hostelu w adaptacji do warunków mieszkaniowych w Hostelu
w tym między innymi do warunków społecznych w Hostelu
w zaspokajaniu potrzeb bytowych.
4. Wspieranie mieszkańców Hostelu w dostępie do usług świadczonych przez inne podmioty (m.in. podmioty ochrony zdrowia
podmioty pomocy społecznej
podmioty w obszarze akty-wizacji zawodowej).
5. Prowadzenie działań wspierającoaktywizujących mieszkańców Hostelu zgodnie z ich indy-widualnymi ścieżkami wychodzenia z kryzysu.
6. Pełnienie funkcji koordynatora realizacji indywidualnych ścieżek wychodzenia z kryzysu mieszkańców Hostelu (zgodnie z decyzją zespołu wspierającoaktywizującego mieszkań-ców Hostelu).
7. Monitorowanie realizowania i przestrzegania przez mieszkańców Hostelu zasad funkcjono-wania Hostelu oraz innych wewnętrznych uregulowań.
8. Bieżące monitorowanie pomieszczeń
z których korzystają mieszkańcy Hostelu w celu sprawdzenia ich stanu i użyteczności.
9. Obsługa recepcji Hostelu.
10. Prowadzenie dokumentacji swojej pracy (zarówno w formie papierowej
przekazanie odebranych rzeczy lub pieniędzy do depozytu. Wykonywanie w/w czynności w obecności funkcjonariusza Policji i kierownika zmiany.
2. Udzielanie pomocy lekarzowi dyżurnemu w przeprowadzeniu badań i zabiegów u osób nietrzeźwych.
3. Przebieranie osób nietrzeźwych w odzież zastępczą.
4. Wykonywanie na zlecenie lekarza zabiegów higienicznosanitarnych u zatrzymanych.
5. Doprowadzenie zatrzymanych do łóżek.
6. Właściwe i godne traktowanie osób przebywających w Ośrodku.
7. Dokonywanie stałej kontroli sal
w których przebywają osoby nietrzeźwe oraz informowanie lekarza dyżurnego o wypadkach pogorszenia stanu osoby nietrzeźwej lub o działaniach ze strony nietrzeźwego
zagrażających zdrowiu i życiu własnemu lub też innych osób.
8. W razie potrzeby
na polecenie lekarza obezwładnianie osoby nietrzeźwej za pomocą pasów bezpieczeństwa.
9. Wykonywanie innych dodatkowych poleceń kierownika zmiany związanych z prawidłowym funkcjonowaniem Ośrodka.
10. Obsługa przez cały czas trwania zmiany wewnętrznego systemu dozorowego telewizji przemysłowej.
11. Zastępowanie kierownika zmiany depozytariusza
w razie zaistnienia takiej konieczności.
12. Przyjmowanie wpłat za pobyt i usługi w Ośrodku
1. Koordynacja pracy podległego personelu w zakresie udzielania pomocy i wsparcia dla osób w sytuacjach kryzysowych.
2. Zarządzanie pracą socjalną prowadzoną na rzecz klientów Centrum.
3. Nadzór nad udzielaniem porad prawnych oraz sporządzaniem pism procesowych dla klientów Centrum.
4. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem całodobowego wsparcia w formie mieszkania interwencyjnego oraz Punktu Interwencyjno-Konsultacyjnego będącego w zasobach Centrum.
5. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem przyjaznych patroli.
6. Monitoring prowadzonego poradnictwa pedagogicznego dla klientów Centrum.
7. Organizowanie i czuwanie nad prawidłową realizacją programów korekcyjnoedukacyjnych oraz programów oddziaływań dla osób stosujących przemoc w rodzinie.
8. Organizowanie działań edukacyjnych i szkoleniowych
a także współuczestniczenie w tworzeniu i wdrażaniu lokalnych programów profilaktycznopomocowych w zakresie przeciwdziałania negatywnym skutkom zjawisk społecznych.
9. Organizowanie i monitoring kampanii społecznych
konferencji
szkoleń i warsztatów.
10. Współdziałanie z zespołem interdyscyplinarnym w zakresie realizacji procedury niebieskiej karty.
11. Współpraca z innymi instytucjami
służbami i organizacjami pozarządowymi.
12. Realizacja zadań wynikających z zajmowanego stanowiska pracy i poleceń przełożonego
w tym dotyczących przygotowania: planów
sprawozdań
materiałów do budżetu
ocen analiz
informacji
raportów i innych dokumentów dotyczących zadań wykonywanych na zajmowanym stanowisku.
13. Zarządzanie personelem.
14. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Centrum
muszli klozetowych i armatury łazienkowej
6)czyszczenie zlewu
sprzętu agd w kuchni i pomieszczeniach socjalnych
7)opróżnianie koszy na śmieci
8)opróżnianie pojemników niszczarek
9)dbanie o kwiaty
10)czyszczenie foteli
1) analizowanie i zatwierdzenie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych
2) prowadzenie spraw dotyczących dochodzenia należności jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
w tym przygotowywanie projektów decyzji
postanowień oraz prowadzenie korespondencji z uczestnikami postępowania egzekucyjnego
3) prowadzenie ewidencji księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami
4) bieżąca analiza dochodów z tytułu odpłatności za pobyt w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin z uwzględnieniem terminowości
ściągalności należności
5) wystawianie tytułów wykonawczych stosowanych w egzekucji należności pienięż-nych
6) sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej
7) wykonywanie innych czynności zleconych przez Głównego Księgowego lub Dyrektora Centrum
Opieka nad osobami doprowadzonymi do wytrzeźwienia
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
PRACOWNIK SOCJALNY
Lublin
Wygasła: 31.07.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1.Obsługa klientów w punkcie pierwszego kontaktu (rozpoznanie problemów
udzielanie informacji
zapisywanie i odwoływanie klientów
kierowanie do instytucji)
zgodnie z podziałem podmiotowym dokonanym przez Kierownika Działu Wsparcia Osób w Kryzysie.
2.Dokonywanie wstępnej diagnozy problemowej.
3.Prowadzenie pracy socjalnej z klientami.
4.Uczestniczenie w działaniach interwencyjnych podejmowanych w środowisku na rzecz klientów.
5.Organizowanie i przeprowadzanie wizyt środowiskowych i interwencyjnych w sprawach indywidualnych klientów Centrum
w tym także przy współpracy z instytucjami działającymi w obszarze pomocy społecznej i przeciwdziałania przemocy w rodzinie.
6.Obsługa komputerowej bazy danych Centrum.
7.Zabezpieczenie całodobowego schronienia dla osób w kryzysie miejsc w Mieszkaniu Interwencyjnym i Punkcie InterwencyjnoKonsultacyjnym. Praca socjalna z przebywającymi tam osobami. Prowadzenie wymaganej prawem dokumentacji.
8.Prowadzenie dokumentacji i korespondencji. Opracowywanie materiałów
wniosków
sprawozdań
zestawień i informacji w celu prawidłowego funkcjonowania Działu Wsparcia Osób w Kryzysie.
9.Współdziałanie z innymi instytucjami na rzecz rozwiązywania problemów indywidualnych klienta oraz współdziałanie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie i rozwiązywania sytuacji kryzysowych.
10.Prowadzenie działalności promocyjnoinformacyjnej z zakresu działalności Centrum.
11.Przeprowadzanie naboru uczestników do grup działających w Centrum.
12.Uczestniczenie w organizowanych akcjach
konferencjach i innych zadaniach wynikających z zadań statutowych Centrum
1) analizowanie i zatwierdzenie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych
2) prowadzenie spraw dotyczących dochodzenia należności jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
w tym przygotowywanie projektów decyzji
postanowień oraz prowadzenie korespondencji z uczestnikami postępowania egzekucyjnego
3) prowadzenie ewidencji księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami
4) bieżąca analiza wydatków i zaangażowania z planami finansowymi
5) bieżąca analiza dochodów z tytułu odpłatności za pobyt w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin z uwzględnieniem terminowości
ściągalności należności
6) wystawianie tytułów wykonawczych stosowanych w egzekucji należności pienięż-nych
7) sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej
8) wykonywanie innych czynności zleconych przez Głównego Księgowego lub Dyrektora Centrum
muszli klozetowych i armatury łazienkowej
6)czyszczenie zlewu
sprzętu agd w kuchni i pomieszczeniach socjalnych
7)opróżnianie koszy na śmieci
8)opróżnianie pojemników niszczarek
9)dbanie o kwiaty
10)czyszczenie foteli
1. Prowadzenie spraw dotyczących dochodzenia należności jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
w tym przygotowywanie projektów decyzji
postanowień oraz prowadzenie korespondencji z uczestnikami postępowania egzekucyjnego
2. Bieżąca analiza dochodów z tytułu odpłatności za pobyt w Ośrodku Wczesnej Inter-wencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin
z uwzględnieniem terminowości i ściągalności należności
3. Wystawianie tytułów wykonawczych stosowanych w egzekucji należności pieniężnych
4. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Głównego Księgowego lub Dyrektora Centrum
a wynikających z zajmowanego stanowiska pracy.
Oferta w ramach konkursu na urzędnicze stanowisko w jednostce samorządowej. Ofertę należy przygotować i złożyć w sposób i w terminie określonym w ogłoszeniu zamieszczonym na stronie internetowej Centrum Interwencji Kryzysowej w Lublinie
w zakładce BIP:
https://biuletyn.lublin.eu/cik/praca/ogloszenia-o-naborze/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze