Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (8)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 8 )
Nauczyciel Mechanik
Strzegomska 49A, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 23.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Centrum Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu poszukuje osób chętnych do podjęcia pracy na stanowisku nauczyciel praktycznej nauki zawodu w branży mechanicznej
Realizacja zajęć obejmuje zajęcia praktycznej nauki zawodu oraz zajęcia w pracowniach specjalistycznych uzupełniające kształcenie teoretyczne w zawodach: technik mechanik, technik mechatronik, mechatronik, operator obrabiarek skrawających, mechanik monter maszyn i urządzeń, ślusarz
Realizacja zajęć z zakresu:
- obróbki skrawaniem –obróbka maszynowa,
- obróbki ręcznej/montaż, demontaż maszyn i urządzeń,
- stosowania technologii i konstrukcji mechanicznych
Centrum Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu poszukuje osób chętnych do podjęcia pracy na stanowisku: nauczyciel przedmiotów zawodowych z branży elektronicznej
Realizacja zajęć zawodowych obejmuje kształcenie modułowe (zajęcia teoretyczne i praktyczne) lub przedmiotowe (zajęcia praktyczne) w zawodach technik elektronik, elektronik
Realizacja zajęć z zakresu instalowania i eksploatowania
Centrum Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu poszukuje osoby chętne do podjęcia dodatkowej pracy na stanowisku nauczyciel praktycznej nauki zawodów z branży teleinformatycznej,
Realizacja zajęć modułowych w zawodzie technik teleinformatyk,
• Realizacja zajęć z zakresu:
o Wykonania, uruchamianie oraz utrzymania urządzeń i sieci teleinformatycznych, w szczególności:
- Konfiguracja urządzeń sieciowych z uwzględnieniem technologii VoIP,
- Projektowanie wykonanie i eksploatacja sieci LAN miedzianych
Centrum Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu poszukuje osoby chętne do podjęcia dodatkowej pracy na stanowisku nauczyciel praktycznej nauki zawodów z branży elektrycznej,
Realizacja zajęć praktycznej nauki zawodu oraz pracowni specjalistycznych uzupełniających kształcenie teoretyczne w zawodach: technik elektryk, technik mechatronik, elektryk (SB I), elektromechanik (SB I)
Realizacja zajęć z zakresu:
- Projektowania, wykonywania i eksploatacji instalacji elektrycznych,
- Montaż, uruchamianie i konserwacja maszyn i urządzeń elektrycznych
1) Obliczanie i sporządzanie list płac wynagrodzeń dla pracowników Centrum w programie płace VULCAN na podstawie umów o prace, umów zlecenie lub innych decyzji dyrektora placówki zgodnie z przepisami
2) Obliczanie nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i rentowych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, świadczeń urlopowych oraz ZFŚS zgodnie z przepisami
3) Naliczanie zasiłków chorobowych, zasiłków rodzinnych wraz z dodatkami
4) Dokonywanie wszelkich potrąceń na liście płac wg upoważnień oraz zgodnie z przepisami
5) Obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych – pracowników:
a) terminowe sporządzanie deklaracji i odprowadzanie należnego podatku do Urzędu Skarbowego
b) sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych (PIT-y) dla wszystkich pracowników i terminowe przekazanie pracownikom i Urzędom Skarbowym
c) sporządzanie rocznej deklaracji podatkowej PIT-4R i terminowe przekazanie do Urzędu Skarbowego
d) sporządzenie kartotek podatkowych pracowników
6) Przekazywanie do ZUS w programie PŁATNIK zgłoszeń oraz deklaracji:
a) obliczanie i przekazywanie za każdy miesiąc kalendarzowy (składek na ubezpieczenie społeczne, składek na ubezpieczenie zdrowotne, składek na fundusz pracy, zgłoszenia do ZUS nowych pracowników i wyrejestrowanie pracowników, z którymi umowa został rozwiązana),
b) obliczanie zasiłków z tytułu choroby, macierzyństwa, zasiłków rodzinnych, rehabilitacyjnych, pielęgnacyjnych i innych (sporządzanie stosownej dokumentacji),
c) terminowe przekazywanie do ZUS deklaracji rozliczeniowych i imiennych raportów miesięcznych po upływie każdego miesiąca kalendarzowego,
d) kompletowanie i przekazywanie do ZUS innych dokumentów niezbędnych do realizacji świadczeń,
e) terminowe przekazywanie do ZUS deklaracji rozliczeniowej i innych raportów miesięcznych,
f) kompletowanie i przekazywanie do ZUS innych dokumentów niezbędnych do rozliczenia świadczenia
g) sporządzenie korekt dokumentów do ZUS
h) sporządzenie kartotek zasiłkowych pracowników,
i) sporządzanie i przekazanie deklaracji ZUS IWA
7) Prawidłowe i terminowe sporządzenie comiesięcznego meldunku z wykonania wynagrodzeń tzw. Meldunek oraz przekazywanie do Wydziału Edukacji
8) Terminowe sporządzanie i przekazywanie informacji o strukturze zatrudnienia oraz faktycznych wydatkach na wynagrodzenia nauczycieli z podziałem na stopnie awansu zawodowego – art. 30a KN
9) Sporządzenie zapotrzebowania na środki finansowe w zakresie funduszu płac
10) Ewidencjonowanie, sporządzanie i przekazanie do ZUS informacji o przychodach emerytów i rencistów z pracy zarobkowej w Centrum
11) Współpraca przy opracowywaniu projektu budżetu PABS w zakresie dotyczącym wynagrodzeń pracowników
12) Sprawdzanie i podpisywanie list płac pod względem formalno-rachunkowym
13) Sporządzenie sprawozdań statystycznych do GUS w zakresie płac
14) Wprowadzanie danych o pracownikach do programu SIO w zakresie płac
15) Drukowanie elektronicznych zwolnień lekarskich z profilu płatnika w Platformie Usług Elektronicznych i przekazywanie do działu kadr w celu rejestracji zwolnienia
16) Załatwianie spraw związanych z przystąpieniem i rozliczeniem Pracowniczych Planów Kapitałowych (terminowa rejestracja pracowników do PPK oraz terminowe przekazywanie raportów o naliczonych składach na PPK w programie PPK PKO, terminowe zgłoszenie rezygnacji pracownika z PPK)
17) Bieżąca analiza wykorzystanych w danym roku budżetowym środków na wynagrodzenia
18) Prowadzenie korespondencji w zakresie wynagrodzeń z Komornikiem, ZUS, Urzędem Skarbowym
19) Współpracować z działem Kadr w zakresie zmian dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników
20) Współpracować z głównym księgowym w systematycznej i rytmicznej realizacji budżetu w zakresie funduszu płac oraz sprawozdawczości
21) Załatwianie interesantów i innych spraw wynikających z pełnienia funkcji specjalisty ds. płac
22) Odpowiedzialność za należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji finansowo- płacowej
23) Gromadzenie, przetwarzanie i aktualizacja danych w programie Płace VULCAN, SIO, PŁATNIK
24) Archiwizacja danych zawartych na nośnikach informacji oraz stosowanie wydruków komputerowych
25) Przekazywanie do archiwizacja dokumentacji płacowej
W obszarze księgowości ½ etatu:
1. Przy współpracy ze specjalistą ds. księgowości i rozliczeń wprowadzanie do systemy VULAN Finanse środków trwałych
2. Przy współpracy ze starszym specjalistą ds. księgowości i rozliczeń wprowadzenie do systemu VULCAN Inwentarz – pozostałych środków trwałych
3. Przy współpracy ze specjalistą ds. księgowości i rozliczeń znakowanie (opisywanie) środków trwałych i pozostałych środków trwałych
4. Co 4 lata, lub w miarę potrzeby, rozliczanie inwentaryzacji majątku w oparciu o spisy z natury przy współpracy ze specjalistą ds. księgowości i rozliczeń
5. Udział w pracach inwentaryzacyjnych
- opracowywanie planu (harmonogramu inwentaryzacji przy współpracy z komisją inwentaryzacyjną
- przygotowywanie formularzy arkuszy spisu z natury
- rozliczanie inwentaryzacji zdawczo- odbiorczych i okresowych poprzez sporządzanie zbiorczych zestawień spisu z natury i arkuszy różnic inwentaryzacyjnych,
- wycenianie i ustalanie wartości spisanych z natury składników majątkowych,
- wycena arkuszy spisu z natury
- współpraca z komisją inwentaryzacyjną przy rozliczaniu inwentaryzacji,
- weryfikacja różnic inwentaryzacyjnych
7. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca przy komputerze,
2) pomieszczenie z oświetleniem mieszanym (naturalne i sztuczne),
6. Sprawdzanie poprawności dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym
7. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych z planem finansowym
8. Dekretowanie dokumentów księgowych i sporządzanie polecenia księgowości
9. Wprowadzanie do systemu finansowo - księgowego dokumentów zakupu i dokumentów sprzedaży
10. Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie rachunku Dochodów Samorządowych Jednostek Oświatowych, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i Depozyt Centrum Kształcenia Zawodowego zgodnie z przepisami obowiązującymi jednostkę
11. W przypadku nieobecności Głównego księgowego prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie rachunku budżetu Centrum Kształcenia Zawodowego zgodnie z przepisami obowiązującymi jednostkę
12. Uzgodnienie kont analitycznych i syntetycznych
13. Sporządzanie sprawozdań budżetowych oraz planów w zakresie prowadzonej ewidencji
14. Opracowywanie planu dochodów i wydatków na wydzielonym rachunku dochodów jednostek oświatowych, kontrola jego realizacji oraz sporządzanie wniosków o zmianę planu
15. Uzgodnienie kont analitycznych i syntetycznych
16. Przygotowywanie analizy w zakresie prowadzonej ewidencji (przewidywane wpływy i wydatki)
17. Opracowywanie danych do planowania budżetu Centrum tzw. PABS w zakresie zawartych umów oraz związanych z prowadzoną ewidencją
18. Terminowe wprowadzanie przelewów bankowych na podstawie zatwierdzonych dokumentów do wypłaty
19. Przyjmowanie dokumentów wpływających do księgowości CKZ i przygotowywanie ich do realizacji (sprawdzenie czy dokument dotyczy jednostki, czy faktura zawiera niezbędne elementy wynikające Rozporządzenia Ministra Finansów z 2 marca 2020 /Dz.U nr 27, poz. 269, z póź. zm/, przystawienie odpowiednich pieczęci na fakturach i następnie przekazanie dokumentów do zatwierdzenia osobom upoważnionym
20. Wprowadzanie danych księgowych do Systemu Informacji Oświatowych (SIO)
21. Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
22. Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
23. Co 4 lata, lub w miarę potrzeby, rozliczanie inwentaryzacji majątku w oparciu o spisy z natury
a. - wycena arkuszy spisu z natury
b. -rozliczanie wyników inwentaryzacji z tytułu stwierdzonych niedoborów i nadwyżek
24. Bieżąca współpraca z Głównym Księgowym
25. Zastępstwo Głównego Księgowego podczas nieobecności
26. Bieżące kompletowanie dokumentów księgowych, a w szczególności archiwizacja dokumentów księgowych w zakresie dochodów własnych, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych i depozytu i przekazywanie do archiwum CKZ
Warunki pracy na stanowisku:
1) praca przy komputerze,
2) pomieszczenie z oświetleniem mieszanym (naturalne i sztuczne),
Centrum Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu poszukuje osób chętnych do podjęcia pracy na stanowisku: nauczyciel przedmiotów zawodowych z branży mechatronicznej
Realizacja zajęć zawodowych obejmuje kształcenie modułowe (zajęcia teoretyczne i praktyczne) lub przedmiotowe (zajęcia praktyczne) w zawodach technik mechatronik, mechatronik, technik automatyk
Realizacja zajęć z zakresu:
- montowania i eksploatowania urządzeń automatyk,
- montowania i eksploatowania urządzeń pneumatyki i hydrauliki,