Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
współpraca w organizowaniu i realizacji działalności kulturalno-oświatowej
organizowanie zajęć i wydarzeń kulturalnych
opracowywanie i realizacja zaakceptowanych własnych propozycji programowych
opracowywanie wspólnie z kierownikiem miesięcznych planów pracy oraz odpowiadanie za ich realizację pod względem dydaktycznym, merytorycznym i wychowawczym
współpraca przy opracowywaniu oferty zajęć i ich organizacji
współpraca ze szkołami i instytucjami kulturalnymi oraz instytucjami pozarządowymi
prowadzenie dokumentacji i sporządzanie raportów i sprawozdań
przyjmowanie zapisów oraz opłat od uczestników zajęć – obsługa systemu zarządzania zajęciami, kasy fiskalnej, terminala płatniczego zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi regulacjami
pozyskiwanie funduszy na wydarzenia kulturalne
inne czynności zlecone przez przełożonego mieszczące się w charakterze pracy
naliczanie wynagrodzeń pracowników oraz należności z tytułu umów cywilnoprawnych,
naliczanie i odprowadzanie składek z tytułu PPK,
naliczanie składek ZUS i podatków dochodowych od osób fizycznych,
sporządzanie dokumentacji do celów zasiłkowych i emerytalno- rentowych,
prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej, zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników/zleceniobiorców i członków ich rodzin,
umiejętność obsługi PUE ZUS, a także prowadzenia korespondencji z ZUS przy wykorzystaniu portalu
sporządzanie dokumentów rozliczeniowych oraz terminowa sprawozdawczość dla ZUS,
przygotowywanie raportów, deklaracji na potrzeby ZUS/US,
sporządzanie raportów i zestawień płacowych na potrzeby wewnętrzne,
sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, GUS, PIT,
współpraca i doraźne zastępowanie stanowiska ds. kadr,
wystawianie zaświadczeń o zarobkach oraz prowadzenie korespondencji z urzędami i innymi uprawnionymi podmiotami,
udział w procesach wewnętrznych i zewnętrznych kontroli jednostki,
udzielanie informacji pracownikom, zleceniobiorcom z zakresu wynagrodzeń,
monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowych i płacowych,
wsparcie merytoryczne pracowników w zakresie prawa pracy i spraw płacowych
współpraca w organizowaniu i realizacji działalności kulturalno-oświatowej
organizowanie zajęć i wydarzeń kulturalnych
opracowywanie i realizacja zaakceptowanych własnych propozycji programowych
opracowywanie wspólnie z kierownikiem miesięcznych planów pracy oraz odpowiadanie za ich realizację pod względem dydaktycznym, merytorycznym i wychowawczym
współpraca przy opracowywaniu oferty zajęć i ich organizacji
współpraca ze szkołami i instytucjami kulturalnymi oraz instytucjami pozarządowymi
prowadzenie dokumentacji i sporządzanie raportów i sprawozdań
przyjmowanie zapisów oraz opłat od uczestników zajęć – obsługa systemu zarządzania zajęciami, kasy fiskalnej, terminala płatniczego zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi regulacjami
pozyskiwanie funduszy na wydarzenia kulturalne
inne czynności zlecone przez przełożonego mieszczące się w charakterze pracy
dokonywanie zakupów niezbędnych dla funkcjonowania poszczególnych jednostek i komórek organizacyjnych, prowadzenie ewidencji środków trwałych,
prowadzenie spraw związanych z dostawą mediów do obiektów i budynków Centrum Kultury,
prowadzenie dokumentacji wymaganej przy bieżącym administrowaniu budynkami i lokalami, nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku w pomieszczeniach i wokół siedziby,
udział w przygotowaniu dokumentacji o udzielenie zamówień publicznych w oparciu i w zakresie przewidzianym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z regulaminami dotyczącymi prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych obowiązującymi w Centrum Kultury,
opracowywanie i prowadzenie umów administracyjno-gospodarczych,
współpraca z Archiwum,
weryfikacja zgodności zamówionych usług i dostaw,
przygotowywanie raportów, zestawień, ewidencji, sprawozdań dla Dyrekcji i Kierownika Działu,
zamieszczanie i aktualizacja informacji w BIP,
nadzór nad współpracą z dostawcami i wykonawcami,
przygotowywanie grafików pracy dla pracowników techniczno-gospodarczych i pozostała obsługa administracyjna spraw prowadzonych przez dział,
koordynowanie spraw urzędowych,
realizacja innych zadań wyznaczonych przez Kierownika Działu
dokonywanie zakupów niezbędnych dla funkcjonowania poszczególnych jednostek i komórek organizacyjnych, prowadzenie ewidencji środków trwałych,
prowadzenie spraw związanych z dostawą mediów do obiektów i budynków Centrum Kultury,
prowadzenie dokumentacji wymaganej przy bieżącym administrowaniu budynkami i lokalami, nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku w pomieszczeniach i wokół siedziby,
udział w przygotowaniu dokumentacji o udzielenie zamówień publicznych w oparciu i w zakresie przewidzianym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z regulaminami dotyczącymi prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych obowiązującymi w Centrum Kultury,
opracowywanie i prowadzenie umów administracyjno-gospodarczych,
współpraca z Archiwum,
weryfikacja zgodności zamówionych usług i dostaw,
przygotowywanie raportów, zestawień, ewidencji, sprawozdań dla Dyrekcji i Kierownika Działu,
zamieszczanie i aktualizacja informacji w BIP,
nadzór nad współpracą z dostawcami i wykonawcami,
przygotowywanie grafików pracy dla pracowników techniczno-gospodarczych i pozostała obsługa administracyjna spraw prowadzonych przez dział,
koordynowanie spraw urzędowych,
realizacja innych zadań wyznaczonych przez Kierownika Działu
współpraca w organizowaniu i realizacji działalności kulturalno-oświatowej
organizowanie zajęć i wydarzeń kulturalnych
opracowywanie i realizacja zaakceptowanych własnych propozycji programowych
opracowywanie wspólnie z kierownikiem miesięcznych planów pracy oraz odpowiadanie za ich realizację pod względem dydaktycznym, merytorycznym i wychowawczym
współpraca przy opracowywaniu oferty zajęć i ich organizacji
współpraca ze szkołami i instytucjami kulturalnymi oraz instytucjami pozarządowymi
prowadzenie dokumentacji i sporządzanie raportów i sprawozdań
przyjmowanie zapisów oraz opłat od uczestników zajęć – obsługa systemu zarządzania zajęciami, kasy fiskalnej, terminala płatniczego zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi regulacjami
pozyskiwanie funduszy na wydarzenia kulturalne
inne czynności zlecone przez przełożonego mieszczące się w charakterze pracy
współpraca w organizowaniu i realizacji działalności kulturalno-oświatowej
organizowanie zajęć i wydarzeń kulturalnych
opracowywanie i realizacja zaakceptowanych własnych propozycji programowych
opracowywanie wspólnie z kierownikiem miesięcznych planów pracy oraz odpowiadanie za ich realizację pod względem dydaktycznym, merytorycznym i wychowawczym
współpraca przy opracowywaniu oferty zajęć i ich organizacji
współpraca ze szkołami i instytucjami kulturalnymi oraz instytucjami pozarządowymi
prowadzenie dokumentacji i sporządzanie raportów i sprawozdań
przyjmowanie zapisów oraz opłat od uczestników zajęć – obsługa systemu zarządzania zajęciami, kasy fiskalnej, terminala płatniczego zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi regulacjami
pozyskiwanie funduszy na wydarzenia kulturalne
inne czynności zlecone przez przełożonego mieszczące się w charakterze pracy
współpraca w organizowaniu i realizacji działalności kulturalno-oświatowej
organizowanie zajęć i wydarzeń kulturalnych
opracowywanie i realizacja zaakceptowanych własnych propozycji programowych
opracowywanie wspólnie z kierownikiem miesięcznych planów pracy oraz odpowiadanie za ich realizację pod względem dydaktycznym, merytorycznym i wychowawczym
współpraca przy opracowywaniu oferty zajęć i ich organizacji
współpraca ze szkołami i instytucjami kulturalnymi oraz instytucjami pozarządowymi
prowadzenie dokumentacji i sporządzanie raportów i sprawozdań
przyjmowanie zapisów oraz opłat od uczestników zajęć – obsługa systemu zarządzania zajęciami, kasy fiskalnej, terminala płatniczego zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi regulacjami
pozyskiwanie funduszy na wydarzenia kulturalne
inne czynności zlecone przez przełożonego mieszczące się w charakterze pracy
1. Prowadzenie i zarządzanie stroną internetową w zakresie działań informacyjno-promocyjnych Centrum Kultury Podgórza oraz podległych jednostek, w tym:
• prowadzenie strony głównej Centrum Kultury Podgórza w zakresie umieszczania informacji o ofercie i działalności instytucji (wydarzenia, zajęcia, konkursy, programy lojalnościowe), publikowania aktualności oraz aktualizacji zakładek tematycznych,
• prowadzenie podstrony siedziby głównej Centrum Kultury Podgórza oraz koordynacja i zarządzanie podstronami jednostek podległych w zakresie informacji o ofercie oraz weryfikacji wprowadzanych treści (moderacja),
• tworzenie treści o charakterze promocyjnym i informacyjnym oraz ich publikowanie na stronie internetowej,
• kontakt z podmiotami zewnętrznymi w zakresie funkcjonowania strony internetowej (asysta techniczna, hosting),
• prowadzenie działań analitycznych związanych ze statystykami strony internetowej
2. Prowadzenie i moderacja mediów społecznościowych Centrum Kultury Podgórza, takich jak: Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Spotify
3. Realizacja przyjętej polityki sponsoringowej Centrum Kultury Podgórza i pozyskiwaniu sponsorów
4. Opracowywanie koncepcji, koordynowanie i realizowanie kampanii promocyjnych związanych z ofertą Centrum Kultury Podgórza (ATL, BTL),
5. Realizacja działań PR związanych z zadaniami statutowymi Centrum Kultury Podgórza,
6. Wykonywanie zdjęć promocyjnych związanych z wydarzenia organizowanymi przez Centrum Kultury Podgórza,
7. Negocjowanie oraz sporządzanie właściwej dokumentacji z usługobiorcami zewnętrznymi, w tym umów, protokołów i rozliczeń
współpraca w organizowaniu i realizacji działalności kulturalno-oświatowej
organizowanie zajęć i wydarzeń kulturalnych
opracowywanie i realizacja zaakceptowanych własnych propozycji programowych
opracowywanie wspólnie z kierownikiem miesięcznych planów pracy oraz odpowiadanie za ich realizację pod względem dydaktycznym, merytorycznym i wychowawczym
współpraca przy opracowywaniu oferty zajęć i ich organizacji
współpraca ze szkołami i instytucjami kulturalnymi oraz instytucjami pozarządowymi
prowadzenie dokumentacji i sporządzanie raportów i sprawozdań
przyjmowanie zapisów oraz opłat od uczestników zajęć – obsługa systemu zarządzania zajęciami, kasy fiskalnej, terminala płatniczego zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi regulacjami
pozyskiwanie funduszy na wydarzenia kulturalne
inne czynności zlecone przez przełożonego mieszczące się w charakterze pracy
realizacja celów statutowych Centrum Kultury Podgórza w Krakowie oraz przyjętych planów działania Filii (w tym budżetu) oraz współdziałanie przy ich opracowywaniu,
opracowywanie i realizacja planu pracy podległej jednostki oraz sporządzanie sprawozdań merytorycznych i finansowych z powierzonych zadań,
prowadzenie działalności edukacyjno-kulturalnej, artystycznej we współpracy z Działem Klubów oraz Działem Organizacji Imprez i Edukacji, realizacja wydarzeń służących integracji społeczności lokalnej,
prowadzenie działalności promocyjnej we współpracy z Działem Marketingu i PR w zakresie związanym z przedmiotem swojej działalności,
organizacja naboru uczestników zajęć oferowanych przez Filię oraz nadzór nad rozliczaniem opłat,
organizacja naboru współpracowników prowadzących zajęcia oraz kontrola zajęć pod względem merytorycznym i bezpieczeństwa uczestników,
zarządzanie zespołem podległych pracowników,
sprawowanie opieki nad nieruchomością we współpracy z Działem Administracyjno-Technicznym,
prowadzenie dokumentacji jednostki oraz współpraca w tym zakresie z Archiwum Zakładowym
Specjalista (Referent) ds. Administracyjno-Technicznych
Sokolska 13, Podgórze, Kraków
Wygasła: 20.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie spraw związanych z bieżącą eksploatacją nieruchomości oraz infrastruktury technicznej Centrum Kultury Podgórza w Krakowie, w tym nadzór nad wykonywaniem prac konserwacyjnych oraz usuwaniem awarii przez firmy zewnętrzne, a także w zakresie dostawy mediów, usług konserwacyjnych, kontroli okresowych itp.,
dokonywanie zakupów towarów i usług niezbędnych dla funkcjonowania poszczególnych jednostek i komórek organizacyjnych,
prowadzenie ewidencji środków trwałych,
prowadzenie dokumentacji wymaganej przy bieżącym administrowaniu budynkami i lokalami,
przygotowywanie dokumentacji oraz prowadzenie postępowań ofertowych w zakresie zakupów towarów i usług,
opracowywanie i prowadzenie umów administracyjno-technicznych,
współpraca z Archiwum,
przygotowywanie raportów, zestawień, ewidencji, sprawozdań dla Dyrekcji i Kierownika Działu,
zamieszczanie i aktualizacja informacji w BIP,
przygotowywanie i koordynacja grafików zadań realizowanych przez pracowników techniczno-gospodarczych i pozostała obsługa administracyjna spraw prowadzonych przez Dział,
prowadzenie spraw urzędowych,
realizacja innych zadań wyznaczonych przez Kierownika Działu
współpraca w organizowaniu i realizacji działalności kulturalno-oświatowej
organizowanie zajęć i wydarzeń kulturalnych
opracowywanie i realizacja zaakceptowanych własnych propozycji programowych
opracowywanie wspólnie z kierownikiem miesięcznych planów pracy oraz odpowiadanie za ich realizację pod względem dydaktycznym, merytorycznym i wychowawczym
współpraca przy opracowywaniu oferty zajęć i ich organizacji
współpraca ze szkołami i instytucjami kulturalnymi oraz instytucjami pozarządowymi
prowadzenie dokumentacji i sporządzanie raportów i sprawozdań
przyjmowanie zapisów oraz opłat od uczestników zajęć – obsługa systemu zarządzania zajęciami, kasy fiskalnej, terminala płatniczego zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi regulacjami
pozyskiwanie funduszy na wydarzenia kulturalne
inne czynności zlecone przez przełożonego mieszczące się w charakterze pracy
- utrzymanie porządku w C.S.W. Solvay
- codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych
- codzienne utrzymanie czystości na terenie wokół budynku
- drobne naprawy w obiekcie
Dwie lokalizacje:
- ul. Zakopaińska 62
30-418 Kraków (C.S.W. Solvay)
- ul. Biskupa Albina Małysiaka 1
weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i merytorycznym,
ewidencjonowanie oraz dekretowanie dokumentów księgowych,
ewidencjonowanie paragonów fiskalnych,
prowadzenie rejestrów VAT,
rozliczanie płatności klientów z tytułu świadczonych usług przez instytucję oraz uzgadnianie bieżących przychodów w oparciu o dane w systemie wewnętrznym Biletyna.pl oraz systemie finansowo księgowym,
wystawianie faktur,
analiza kont bilansowych oraz wyjaśnianie rozbieżności