Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Do Twoich zadań będzie należało monitorowanie klienckiej infrastruktury IT. To Ty, będziesz sygnalizował poszczególnym członkom zespołu administratorów, czym powinni się zająć w danym momencie. Jako pierwsza linia kontaktu, będziesz odpowiadać za nie-techniczną komunikację z klientem oraz przydzielać nowe zadania techniczne odpowiednim pracownikom
Na tym stanowisku będziesz mieć okazję:
• obsługiwać system monitoringu i reagować stosownie do rozwoju sytuacji,
• zlecać prace konkretnym członkom zespołu, oraz nadzorować ich postępy,
• prowadzić komunikację z klientem biznesowym (telefoniczną oraz mailową),
• rozwiązywać proste problemy techniczne, z czasem eskalujące w interesującym Cię kierunku,
Do Twoich zadań będzie należało monitorowanie klienckiej infrastruktury IT. To Ty, będziesz sygnalizował poszczególnym członkom zespołu administratorów, czym powinni się zająć w danym momencie. Jako pierwsza linia kontaktu, będziesz odpowiadać za nie-techniczną komunikację z klientem oraz przydzielać nowe zadania techniczne odpowiednim pracownikom
Na tym stanowisku będziesz mieć okazję:
• obsługiwać system monitoringu i reagować stosownie do rozwoju sytuacji,
• zlecać prace konkretnym członkom zespołu, oraz nadzorować ich postępy,
• prowadzić komunikację z klientem biznesowym (telefoniczną oraz mailową),
• rozwiązywać proste problemy techniczne, z czasem eskalujące w interesującym Cię kierunku,
Do Twoich zadań będzie należało monitorowanie klienckiej infrastruktury IT. To Ty, będziesz sygnalizował poszczególnym członkom zespołu administratorów, czym powinni się zająć w danym momencie. Jako pierwsza linia kontaktu, będziesz odpowiadać za nie-techniczną komunikację z klientem oraz przydzielać nowe zadania techniczne odpowiednim pracownikom
Na tym stanowisku będziesz mieć okazję:
• obsługiwać system monitoringu i reagować stosownie do rozwoju sytuacji,
• zlecać prace konkretnym członkom zespołu, oraz nadzorować ich postępy,
• prowadzić komunikację z klientem biznesowym (telefoniczną oraz mailową),
• rozwiązywać proste problemy techniczne, z czasem eskalujące w interesującym Cię kierunku,