Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Praca z pacjentem w roli Rehabilitanta w CMP, obejmująca konsultacje i zabiegi rehabilitacyjne
Zarządzanie obszarem rehabilitacji w CMP, w tym podejmowanie działań dla zapewnienia rozwoju obszaru rehabilitacji, zapewniając efektywną i dostosowaną do potrzeb pacjentów opiekę fizjoterapeutyczną
Dbanie o dostępność do usług fizjoterapeutycznych, zapewniając ciągłość udzielania świadczeń zgodnie z potrzebami pacjentów
Rozwój oferty usług poprzez współpracę z działem marketingu, dbając o przekazywanie informacji dla pacjentów i promując usługi
Sprawowanie nadzoru nad standardami pracy w dziedzinie fizjoterapii, a także odpowiedzialność za budowanie pozytywnego środowiska pracy
Udział w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej firmy w zakresie działań internetowych
Aktywny udział w tworzeniu strategii rozwoju działu e-commerce w firmie, opracowanie strategii wdrożenia
Wsparcie przy tworzeniu nowych funkcjonalności, udoskonalaniu interfejsu użytkownika oraz optymalizacji procesu zakupowego
Budowanie planu aktywności oraz wdrożenie i monitorowanie działań marketingowych w kanale e-commerce w tym współtworzenie oferty produktowej, zarządzanie treściami, koordynowanie akcji promocyjnych
Realizacja planów sprzedażowych, zarządzanie wzrostem sprzedaży i rentownością klientów w kanale e-commerce zgodnie z celami biznesowymi i budżetem
Monitorowanie działań konkurencji, raportowanie wyników
Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej dla produktów i usług w obszarze digital
Odpowiedzialność za rozwój obszaru marketingu cyfrowego
Planowanie, opracowywanie i realizacja kampanii SEM samodzielnie i we współpracy z agencją (w tym generowanie pomysłów na kampanie, ustalanie grup docelowych odbiorców danych kampanii, planowanie kampanii m. in. Facebook Ads, Google Ads)
Realizacja projektów z obszaru marketingu cyfrowego
Usprawnianie procesów w zakresie zarządzania i pozyskiwania zgodami marketingowymi
Wdrażanie i rozwijanie marketing automation
Bieżące prowadzenie analiz danych i raportów dotyczących prowadzonych kampanii marketingowych (Google Analitycs, Google Adwords)
Współpraca z agencjami interaktywnymi w obszarze SEO, SEM
Praca z pacjentem w roli Rehabilitanta w CMP, obejmująca konsultacje i zabiegi rehabilitacyjne
Zarządzanie obszarem rehabilitacji w CMP, w tym podejmowanie działań dla zapewnienia rozwoju obszaru rehabilitacji, zapewniając efektywną i dostosowaną do potrzeb pacjentów opiekę fizjoterapeutyczną
Dbanie o dostępność do usług fizjoterapeutycznych, zapewniając ciągłość udzielania świadczeń zgodnie z potrzebami pacjentów
Rozwój oferty usług poprzez współpracę z działem marketingu, dbając o przekazywanie informacji dla pacjentów i promując usługi
Sprawowanie nadzoru nad standardami pracy w dziedzinie fizjoterapii, a także odpowiedzialność za budowanie pozytywnego środowiska pracy
Sporządzanie raportów i analiz finansowych i statystycznych na wewnętrzne potrzeby firmy, będących wiarygodną podstawą do podejmowania decyzji
Wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny zyskowności planowanych działań i założeń budżetowych
Kontrolowanie realizacji budżetów, planów i analiz odchyleń
Opracowywanie działań naprawczych w procesach biznesowych
Udział w procesie przygotowywania budżetów, planów wieloletnich
Nadzór nad prawidłowym działaniem systemu budżetowego, dostosowywaniem systemu do potrzeb użytkowników
Uczestniczenie w procesie transformacji zapisów księgowych na rachunek P&L zarządczy, nadzorowanie procesu, przygotowywanie raportów pozwalających na mapowanie sprawozdań finansowych i sprawozdań zarządczych
Odpowiedzialność za dostarczenie najwyższej jakości usług w zarządzanej placówce
Tworzenie i odpowiedzialność za realizację budżetu przychodowego-kosztowego
Stałe monitorowanie i podnoszenie satysfakcji obecnych Pacjentów oraz aktywne działania mające na celu pozyskanie nowych
Zapewnienie dostępności usług oraz ciągłości procesu obsługi Pacjenta poprzez organizację pracy podległego zespołu (personel medyczny i niemedyczny), w tym rekrutacja, motywowanie oraz rozwój
Odpowiedzialność za organizację pracy przychodni, zgodnie ze standardami i procedurami Centrum Medycznego CMP
Rozpatrywanie reklamacji Pacjentów
Sporządzanie raportów i analiz z działalności podległego obszaru biznesu
Współpraca z Kierownikami innych oddziałów i działów CMP (Sprzedaż, Marketing, Dział Obsługi Klienta, Administracja, Dział Finansowy)
Organizowanie pracy własnej i podległego zespołu: sporządzanie grafików pracy, rekrutacja pracowników, nadzorowanie i korygowanie pracy, szkolenia podległego zespołu
Bieżące monitorowanie i okresowa ocena pracy podległego zespołu
Rozwiązywanie sytuacji trudnych i konfliktowych
Dbanie o komunikację z Pacjentami i komunikację wewnętrzną
Reagowanie na skargi i reklamacje Pacjentów samodzielnie i/lub przekazywanie ich do Działu Obsługi Klienta
Rozwijanie wybranych usług medycznych w Grupie CMP
Koordynowanie i monitorowanie powierzonych projektów
Raportowanie z realizacji celów i rozliczanie budżetu projektu
Ścisła współpraca z zespołem medycznym, biurem i przychodniami w zakresie m.in.:promowania oraz upowszechniania nowych i bieżących usług medycznych, diagnozowania bieżących problemów i rekomendowania rozwiązań
Prowadzenie akcji promocyjnych
Badanie rynku usług medycznych- analiza trendów, konkurencji i możliwości wdrożenia w Grupie CMP
Dbanie o aktualizację informacji o bieżących usługach medycznych na stronie CMP i social mediach
Współpraca z Kierownikiem Oddziału dwóch placówek Grupy CMP w Śródmieściu
Wspieranie go w:
-dostarczaniu najwyższej jakości usług w zarządzanych placówkach zgodnie z obowiązującymi Standardami Centrum Medycznego CMP
-tworzeniu i realizacji budżetu przychodowo-kosztowego powierzonego oddziału/oddziałów
-monitorowaniu i podnoszeniu satysfakcji obecnych Klientów oraz aktywnym działaniu mającym na celu pozyskanie nowych
-zapewnieniu pełnej dostępności usług oraz ciągłości procesu obsługi Klienta poprzez organizację pracy podległego zespołu (personel medyczny i niemedyczny) w tym rekrutacja, motywowanie oraz rozwój
-organizacji pracy przychodni, zgodnie ze standardami i procedurami Centrum Medycznego CMP
-rozpatrywaniu reklamacji Pacjentów
-sporządzaniu raportów i analiz z działalności oddziału
Odpowiedzialność za dostarczenie najwyższej jakości usług w zarządzanych placówkach- Tarchomin, Łomianki i Ząbki
Tworzenie i odpowiedzialność za realizację budżetu przychodowego-kosztowego powierzonych oddziałów Centrum Medycznego CMP
Stałe monitorowanie i podnoszenie satysfakcji obecnych Klientów oraz aktywne działania mające na celu pozyskanie nowych
Zapewnienie pełnej dostępności usług oraz zapewnienie ciągłości procesu obsługi Klienta poprzez organizację pracy podległego zespołu (personel medyczny i niemedyczny) w tym rekrutacja, motywowanie oraz rozwój
Odpowiedzialność za organizację pracy przychodni, zgodnie ze standardami i procedurami Centrum Medycznego CMP
Rozpatrywanie reklamacji Pacjentów
Sporządzanie raportów i analiz z działalności podległego obszaru biznesu
Współpraca z Kierownikami innych oddziałów i działów CMP (sprzedaż, marketing, dział obsługi klienta, administracja, dział finansowy)
Współpraca z Kierownikiem Oddziału trzech placówek Grupy CMP: Tarchomina, Łomianek i Ząbek
Wspieranie go w:
-Dostarczaniu najwyższej jakości usług w zarządzanych placówkach zgodnie z obowiązującymi Standardami Centrum Medycznego CMP
-Tworzeniu i realizacji budżetu przychodowo-kosztowego powierzonego oddziału/oddziałów
-Monitorowaniu i podnoszeniu satysfakcji obecnych Klientów oraz aktywnym działaniu mającym na celu pozyskanie nowych
-Zapewnieniu pełnej dostępności usług oraz ciągłości procesu obsługi Klienta poprzez organizację pracy podległego zespołu (personel medyczny i niemedyczny) w tym rekrutacja, motywowanie oraz rozwój
-Organizacji pracy przychodni, zgodnie ze standardami i procedurami Centrum Medycznego CMP
-Rozpatrywaniu reklamacji Pacjentów
-Sporządzaniu raportów i analiz z działalności oddziału
Udział w planowaniu i realizacji strategii marketingowej w zakresie social mediów
Tworzenie i publikowanie treści na platformach społecznościowych, w tym copywriting
Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii reklamowych na mediach społecznościowych, w tym także raportowanie wyników i rekomendowanie działań efektywnościowych
Redakcja i wdrażanie usprawnień na stronach internetowych Grupy CMP
Tworzenie i wysyłka newslettera
Bieżący monitoring trendów w dziedzinie social mediów i rekomendowanie działań, pomysłów i innowacji
Prowadzenie wewnętrznych projektów marketingowych oraz codzienna współpraca z zespołem
Odpowiedzialność za dostarczenie najwyższej jakości usług w zarządzanej placówce zgodnie z obowiązującymi Standardami Centrum Medycznego CMP
Tworzenie i odpowiedzialność za realizację budżetu przychodowego-kosztowego powierzonego oddziału/oddziałów Centrum Medycznego CMP
Stałe monitorowanie i podnoszenie satysfakcji obecnych Klientów oraz aktywne działania mające na celu pozyskanie nowych
Zapewnienie pełnej dostępności usług oraz zapewnienie ciągłości procesu obsługi Klienta poprzez organizację pracy podległego zespołu (personel medyczny i niemedyczny) w tym rekrutacja, motywowanie oraz rozwój
Odpowiedzialność za organizację pracy przychodni, zgodnie ze standardami i procedurami Centrum Medycznego CMP
Rozpatrywanie reklamacji Pacjentów
Sporządzanie raportów i analiz z działalności podległego obszaru biznesu
Współpraca z Kierownikami innych oddziałów i działów CMP (sprzedaż, marketing, dział obsługi klienta, administracja, dział finansowy)
Analityk Danych jest samodzielnym stanowiskiem w Dziale Finansów i Raportowania. Osoba pełniąca tę rolę pod nadzorem Dyrektora Finansowego czynnie uczestniczy w przygotowaniu raportów finansowych/statystycznych oraz budżetu i kontroli jego realizacji
Poszukujemy pracowników potrafiących realizować innowacyjne rozwiązania w zakresie przygotowania danych do analiz oraz tworzenia raportów Business Intelligence wspierających podejmowanie decyzji biznesowych
Główne zadania:
• budowanie modeli, sporządzanie raportów oraz analiz finansowych/statystycznych na potrzeby wewnętrznych odbiorców
• przygotowanie i budowa modeli predykcyjnych (budżetów, planów) oraz kontrola ich realizacji
• udział w projektach wdrożeniowych systemów informatycznych klasy Business Intelligence np. Power BI
• tworzenie i testowanie kostek analitycznych oraz udział w integracji danych pochodzących z różnych źródeł
• analizowanie danych oraz zapewnienie spójności w przypadku wykrycia braków/niezgodności
opracowanie i realizacja polityki rozwoju stomatologii w Centrum Medycznym CMP
zaangażowanie w tworzenie i implementację nowych standardów i wytycznych
zapewnienie pełnej dostępności usług oraz ciągłości procesu obsługi klienta poprzez organizację pracy podległego zespołu (personel medyczny i niemedyczny) w tym rekrutacja, motywowanie oraz rozwój
realizacja budżetu przychodowo-kosztowego powierzonego obszaru
stałe monitorowanie i podnoszenie satysfakcji obecnych klientów oraz aktywne działania mające na celu pozyskanie nowych
analiza lub przygotowanie raportów dotyczących KPI w podległym obszarze biznesu
Obsługa zgłoszeń– wsparcie sprzętowe oraz systemowe dla naszych pracowników
Zakładanie kont użytkownikom oraz przydzielaniem im uprawnień do aplikacji
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów w aplikacjach, systemach Windows i urządzeniach peryferyjnych (drukarki, skanery i inne urządzenia specjalistyczne)
Przygotowywanie komputerów dla nowych pracowników
Zarządzanie Active Directory
Wsparcie naszych placówek- zdalnie i bezpośrednio na miejscu
Być wsparciem dla naszych kierowników i zarządu – prawą ręką w decyzjach HR’owych
Opracować i rozwijać system onboardingu, tak, by nowe osoby były profesjonalnie zaopiekowane oraz otrzymały niezbędną wiedzę i narzędzia do efektywnej pracy
Zadbać, by nasi pracownicy i współpracownicy mogli się rozwijać zawodowo (poprzez opracowanie profili stanowiskowych, ścieżek rozwojowych, systemu oceny kompetencji i systemu szkoleń)
Trzymać rękę na pulsie, by wynagrodzenia były atrakcyjne (analiza i aktualizacja wynagrodzeń)
Dbać, by zaangażowanie i wyniki pracy były odpowiednio wynagradzane (opracowanie systemów premiowych)
Sprawiać, by kandydaci mieli pełny i aktualny obraz firmy (employer branding, m.in.:, współpraca z agencjami, uczelniami, zbudowanie strony www)
Wspierać akcje płynące z dobroci serca (inicjatywy pracownicze, CSR)
Używać kreatywności do tworzenia miejsca, w którym ludzie dobrze się czują (konkursy dla pracowników, zmiana systemu nagród jubileuszowych, dostosowanie systemu benefitów)
Pytać, rozmawiać, zbierać opinie pracowników, by podążać za potrzebami (spotkania feedbackowe, system ocen, badanie satysfakcji z pracy)
Analizować i mierzyć, by podejmować właściwe decyzje (analizy HR w zakresie rotacji, analiza skuteczności rekrutacji, analiza satysfakcji z onboardingu, opracowanie i kontrola KPI HR)
Nadzorować pracę zespołu rekruterów
Być odpowiedzialnym, ale nie tak 😉: „Pracodawca pyta kandydata na Kierownika HR: Dlaczego powinienem pana zatrudnić? Bo jestem bardzo odpowiedzialną osobą. W poprzedniej pracy, kiedy coś szło nie tak, zawsze mówili, że jestem za to odpowiedzialny.”
Odpowiedzialność za dostarczenie najwyższej jakości usług w zarządzanej placówce zgodnie z obowiązującymi Standardami Centrum Medycznego CMP
Tworzenie i odpowiedzialność za realizację budżetu przychodowego-kosztowego powierzonego oddziału/oddziałów Centrum Medycznego CMP
Stałe monitorowanie i podnoszenie satysfakcji obecnych Klientów oraz aktywne działania mające na celu pozyskanie nowych
Zapewnienie pełnej dostępności usług oraz zapewnienie ciągłości procesu obsługi Klienta poprzez organizację pracy podległego zespołu (personel medyczny i niemedyczny) w tym rekrutacja, motywowanie oraz rozwój
Odpowiedzialność za organizację pracy przychodni, zgodnie ze standardami i procedurami Centrum Medycznego CMP
Rozpatrywanie reklamacji Pacjentów
Sporządzanie raportów i analiz z działalności podległego obszaru biznesu
Współpraca z Kierownikami innych oddziałów i działów CMP (sprzedaż, marketing, dział obsługi klienta, administracja, dział finansowy)