Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych, zgodnie z art. 37 RODO,
monitorowanie zgodności działań Centrum z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, nadzorowanie stosowania przepisów z zakresu ochrony danych osobowych,
informowanie pracowników o spoczywających na nich obowiązkach wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych i doradzanie im w tej sprawie,
opiniowanie wewnętrznej dokumentacji w obszarze ochrony danych osobowych (m.in. procedur, wytycznych, instrukcji i innych), udział w tworzeniu i aktualizowaniu dokumentacji związanej z procesami przetwarzania danych osobowych,
opiniowanie umów oraz tworzenie projektów umów powierzenia przetwarzania danych osobowych,
przygotowywanie oraz okresowy przegląd obowiązków informacyjnych, klauzul zgód, umów powierzenia oraz formularzy służących do zbierania danych osobowych,
pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, oraz w stosownych przypadkach prowadzenie konsultacji we wszelkich innych sprawach,
prowadzenie szkoleń i innych działań podnoszących świadomość w zakresie ochrony danych osobowych,
prowadzenie rejestrów związanych z przetwarzaniem danych oraz udział w przeprowadzaniu analizy ryzyka w zakresie ochrony danych,
prowadzenie ewidencji wydawanych upoważnień do przetwarzania danych osobowych,
wydawanie opinii i rekomendacji odnośnie dokumentów zawierających klauzule związane z przetwarzaniem danych osobowych,
obsługiwanie wniosków dotyczących realizacji praw osób, których dane dotyczą
zarządzanie naruszeniami ochrony danych i w razie potrzeby zgłaszanie ich organowi nadzoru oraz informowanie osób, których dane dotyczą w tym zakresie,
monitorowanie otoczenia prawnego, w szczególności zmian w przepisach, wytycznych, rekomendacji organu nadzoru oraz dobrych praktyk rynkowych w zakresie ochrony danych oraz informowanie o nich zarządu i adresowanie odpowiednich zmian w organizacji z tym związanych,
doradztwo w zakresie zabezpieczania infrastruktury IT,
bieżące wsparcie merytoryczne wszystkich wydziałów w realizowanych procesach, w których przetwarzane są dane osobowe
współpraca z Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
wykonywanie innych prac leżących w zakresie zadań wydziału, związanych z obsługą administracyjną
Przygotowywanie, przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz konkursów w Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami oraz Regulaminami wewnętrznymi i bieżące monitorowanie ich przebiegu, w tym uczestnictwo w komisjach przetargowych w charakterze ich sekretarza, weryfikacja dokumentów służących przygotowaniu, przeprowadzeniu i realizacji postępowań w zakresie zamówień publicznych pod kątem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej, w tym specyfikacji warunków zamówienia, zaproszeń do negocjacji, ogłoszeń o zamówieniu, wezwań do wyjaśnień/uzupełnień, wyników postępowań
Prowadzenie ewidencji zamówień
Współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz rekomendowanie optymalnego sposobu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Opiniowanie wniosków o udzielanie zamówień przez CO KPRP pod względem ich zgodności z przepisami regulującymi zamówienia publiczne
Przygotowywanie sprawozdań i raportów z udzielonych zamówień publicznych oraz ewidencji prowadzonych w Wydziale Zamówień Publicznych
Archiwizowanie dokumentów
Udział w opracowywaniu projektów planów dotyczących udzielania zamówień publicznych na podstawie projektów planów przekazywanych przez komórki organizacyjne CO KPRP oraz KPRP
Prowadzenie spraw związanych z przedsięwzięciami inwestycyjnymi i remontowymi, realizowanymi w obiektach budowlanych będących w trwałym zarządzie Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności:
monitorowanie terminów, jakości i rozliczeń finansowych wykonywanych prac, zgodnie z warunkami kontraktowymi, w celu zagwarantowania prawidłowej realizacji zadań;
udział w naradach koordynacyjnych z wykonawcami w celu dokonania niezbędnych uzgodnień, w kontroli przebiegu realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, w odbiorach częściowych lub końcowych robót oraz w nadzorze nad usuwaniem wad i usterek stwierdzonych w czasie tych odbiorów;
Opiniowanie projektów budowlanych i wykonawczych, kosztorysów wstępnych, ofertowych i inwestorskich w zakresie rzeczowym i finansowym, oraz dokumentacji powykonawczej
Udział w opracowywaniu informacji niezbędnych do sporządzenia i aktualizacji wieloletnich i rocznych planów inwestycyjnych, remontów i zakupów inwestycyjnych
Uczestnictwo w postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych, opracowywanie projektów umów oraz merytorycznej części opisu przedmiotu zamówienia, określanie wymagań stawianych wykonawcy zamówienia w zakresie jego doświadczenia i kompetencji zawodowych oraz nadzór nad wykonywaniem umów
Sporządzanie ocen, analiz, informacji i sprawozdań dotyczących inwestycji budowlanych i remontowych, a także eksploatacji i utrzymania technicznego obiektów będących w trwałym zarządzie KPRP z uwzględnieniem w szczególności zaleceń pokontrolnych różnych podmiotów, wymogów BHP oraz potrzeb poszczególnych komórek organizacyjnych KPRP
Współpraca z organami właściwymi w sprawie uzgodnień konserwatorskich i wydawania pozwoleń na budowę lub rozpatrywania zgłoszeń w zakresie właściwości wydziału
Do zakresu działania inspektora bhp należy przede wszystkim realizacja zadań wynikających z rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, w szczególności:
• Budowanie świadomości BHP wśród pracowników;
• Organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP;
• Wdrażanie działań zwiększających bezpieczeństwo w pracy;
• Rekomendowanie rozwiązań poprawiających warunki pracy w zakresie BHP;
• Prowadzenie dokumentacji i sporządzanie raportów z obszaru BHP;
• Przeprowadzanie i aktualizowanie oceny ryzyka zawodowego;
• Monitorowanie i analiza zdarzeń związanych z bezpieczeństwem;
• Prowadzenie postępowań powypadkowych;
• Opracowywanie wewnętrznych procedur i instrukcji dotyczących BHP;
• Organizowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
• Reprezentowanie firmy w kontaktach z instytucjami zewnętrznymi w obszarze BHP;
• Przygotowywanie danych dot. BHP i raportowanie na potrzeby jednostki;
• Realizacja wewnętrznej polityki BHP;
• Udział w grupach roboczych i projektowych;
• Pozostałe zadania wynikające z Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
rejestracja i opisywanie faktur zakupowych w systemie e-dokumenty,
przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do dokonywania zakupów na potrzeby zadań Wydziału,
dokonywanie przesunięć międzymagazynowych,
przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia i dokumentacji niezbędnej do udzielania zamówień publicznych zgodnie z zasadami i trybem obowiązującym w Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP
Prowadzenie spraw związanych z przedsięwzięciami inwestycyjnymi i remontowymi, odbywającymi się na obiektach budowlanych będących w trwałym zarządzie Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności:
- monitorowanie terminów i jakości wykonywanych prac, w celu zagwarantowania prawidłowej realizacji;
- udział w naradach koordynacyjnych z wykonawcami w celu dokonania niezbędnych uzgodnień, w kontroli przebiegu realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, w odbiorach częściowych lub końcowych robót oraz w nadzorze nad usuwaniem wad i usterek stwierdzonych w czasie tych odbiorów;
Weryfikacja projektów budowlanych i wykonawczych, kosztorysów wstępnych, ofertowych i inwestorskich w zakresie rzeczowym i finansowym, oraz dokumentacji powykonawczej;
Udział w opracowywaniu informacji niezbędnych do sporządzenia i aktualizacji wieloletnich i rocznych planów inwestycyjnych, remontów i zakupów inwestycyjnych, w celu efektywnego wykorzystania środków finansowych niezbędnych do utrzymania obiektów będących w trwałym zarządzie KPRP we właściwym stanie technicznym i uzasadnionego inwestowania w nieruchomości;
Uczestnictwo w postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z właściwością wydziału, opracowywanie projektów umów, opracowywanie merytorycznej części opisu przedmiotu zamówienia, określanie wymagań stawianych wykonawcy zamówienia w zakresie jego doświadczenia i kompetencji zawodowych oraz nadzór nad wykonywaniem umów w ramach właściwości wydziału;
Sporządzanie ocen, analiz, informacji i sprawozdań dotyczących inwestycji budowlanych i remontowych w zakresie eksploatacji i utrzymania technicznego obiektów będących w trwałym zarządzie KPRP - z uwzględnieniem w szczególności zaleceń pokontrolnych różnych podmiotów, wymogów BHP oraz potrzeb poszczególnych komórek organizacyjnych KPRP;
Współpraca z organami właściwymi w sprawie uzgodnień konserwatorskich i wydawania pozwoleń na budowę lub rozpatrywania zgłoszeń w zakresie właściwości wydziału