1. Pracodawca
  2. Gliwice
  3. CENTRUM RATOWNICTWA GLIWICE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

CENTRUM RATOWNICTWA GLIWICE

Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2 B

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (1) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 1 )

Podinspektor/Inspektor

Gliwice
Wygasła: 11.09.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • Wykształcenie: min. średnie; wymagane umiejętności : umiejętność obsługi komputera oraz znajomość MS Office
  • redagowania pism
  • kreatywnego i analitycznego myślenia; znajomość podstawowych zagadnień z zakresu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) - w odniesieniu do zamówień klasycznych; podstawowych zagadnień związanych z ochroną danych osobowych; Statutu Centrum Ratownictwa Gliwice ustalonego Uchwala nr XXXVI/786/2018 Rady Miasta Gliwice z dnia z dnia 22 marca 2018 r.(Dz. Urz. Woj. Śląkiego z 2018 r. poz.2091); Regulaminu Organizacyjnego Centrum Ratownictwa Gliwice.; doświadczenie zawodowe - mile widziane doświadczenie w pracy w zakresie przygotowywania dokumentacji do realizowanych zakupów; zakres obowiązków: realizacja bieżących zadań zespołu
  • przygotowywanie dokumentacji do realizowanych zakupów
  • weryfikacja zgodności faktur z notatkami
  • zleceniami i umowami
  • udział w przygotowywaniu dokumentacji do realizowanych postępowań przetargowych
  • współudział w prowadzeniu postępowań oraz pracach komisji przetargowej jednostki; udział w wizjach lokalnych w terenie związanych z realizowanymi zadaniami; udział w inwentaryzacji majątku jednostki; przyjmowanie i dokumentowanie zgłoszeń o powstałych usterkach i awariach oraz przygotowywanie zleceń dla firm świadczących usługi naprawcze; prowadzenie rejestru planowanych przeglądów
  • napraw i remontów użytkowanego przez jednostkę sprzętu i urządzeń; przygotowywanie informacji niezbędnych do wykonania planów i sprawozdań oraz współpraca z innymi stanowiskami pracy w zakresie realizowanych zadań; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Pokaż więcej >>
od 4 200 do 4 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne