Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (360)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 360 )
Doradca Klienta (Dział Sprzedaży Zdalnej)
aleja Tadeusza Rejtana 20, Rzeszów
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kontakt z potencjalnymi i obecnymi klientami spółki w kanale telefonicznym (połączenia przychodzące i wychodzące) oraz innych kanałach zdalnych (e-mail i chat)
Realizacja procesu sprzedaży, zgodnie z przyjętymi standardami firmy
Profesjonalne doradztwo
Osiąganie wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych, zgodnie ze strategią firmy
Posprzedażowe wsparcie procesów związanych z utrzymaniem klienta
Właściciel Usług w obszarze Ryzyka Transakcyjnego & AML
Kraków
Wygasła: 14.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowanie i rozwój wizji zgłaszanych inicjatyw, przygotowanie wymagań formalnych dla projektu, w szczególności:
Praca nad projektowanym rozwiązaniem i dbanie o jego realizację
Identyfikowanie ryzyk związanych z nowymi inicjatywami
Przygotowanie wymagań biznesowych dla obszaru wspieranego, w szczególności kontakt w tym zakresie z Architektami i Analitykami Biznesowymi
Akceptacja projektowych wymagań biznesowych oraz organizacja spotkań w celu doprecyzowania szczegółów z interesariuszami
Opiniowanie projektowych wymagań biznesowych z innych obszarów, jeśli projekt innego obszaru ma wpływ na obszar Właściciela usługi
Wprowadzanie projektów do Jira, przygotowanie P&L z uzasadnieniem biznesowym oraz kryteria wyboru (również w JIRA)
Raportowanie stanu projektu do interesariusza, bieżący kontakt
Tworzenie scenariuszy testowych
Odbiór scenariuszy testowych- np. demo
Nadzór nad obsługą zgłoszeń Jira w ramach obsługiwanego obszaru - odpowiedź na powiadomienia, monitoring zadań i zmian
Stały kontakt z jednostkami merytorycznymi w danym obszarze w celu wymiany wiedzy, w tym prowadzenie szkoleń dla jednostek z obszaru w zakresie nowych funkcjonalności
Udział w spotkaniach z jednostkami merytorycznymi oraz w spotkaniach zespołów projektowych, wyznaczanie priorytetów. Spotkania obejmują między innymi:
Udział w spotkaniach WU
Udział w sprintach IT
Na początku projektu udział w kick-off
Udział w statusach cyklicznych dotyczących projektu
Przygotowanie listy projektów do wdrożenia w cyklach kwartalnych, w tym konsultacja z właścicielami biznesowymi obszarów działu Compliance & AML
Właściciel Usług w obszarze Ryzyka Transakcyjnego & AML
aleja Tadeusza Rejtana 20, Rzeszów
Wygasła: 14.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowanie i rozwój wizji zgłaszanych inicjatyw, przygotowanie wymagań formalnych dla projektu, w szczególności:
Praca nad projektowanym rozwiązaniem i dbanie o jego realizację
Identyfikowanie ryzyk związanych z nowymi inicjatywami
Przygotowanie wymagań biznesowych dla obszaru wspieranego, w szczególności kontakt w tym zakresie z Architektami i Analitykami Biznesowymi
Akceptacja projektowych wymagań biznesowych oraz organizacja spotkań w celu doprecyzowania szczegółów z interesariuszami
Opiniowanie projektowych wymagań biznesowych z innych obszarów, jeśli projekt innego obszaru ma wpływ na obszar Właściciela usługi
Wprowadzanie projektów do Jira, przygotowanie P&L z uzasadnieniem biznesowym oraz kryteria wyboru (również w JIRA)
Raportowanie stanu projektu do interesariusza, bieżący kontakt
Tworzenie scenariuszy testowych
Odbiór scenariuszy testowych- np. demo
Nadzór nad obsługą zgłoszeń Jira w ramach obsługiwanego obszaru - odpowiedź na powiadomienia, monitoring zadań i zmian
Stały kontakt z jednostkami merytorycznymi w danym obszarze w celu wymiany wiedzy, w tym prowadzenie szkoleń dla jednostek z obszaru w zakresie nowych funkcjonalności
Udział w spotkaniach z jednostkami merytorycznymi oraz w spotkaniach zespołów projektowych, wyznaczanie priorytetów. Spotkania obejmują między innymi:
Udział w spotkaniach WU
Udział w sprintach IT
Na początku projektu udział w kick-off
Udział w statusach cyklicznych dotyczących projektu
Przygotowanie listy projektów do wdrożenia w cyklach kwartalnych, w tym konsultacja z właścicielami biznesowymi obszarów działu Compliance & AML
Właściciel Usług w obszarze Ryzyka Transakcyjnego & AML
Warszawa
Wygasła: 14.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowanie i rozwój wizji zgłaszanych inicjatyw, przygotowanie wymagań formalnych dla projektu, w szczególności:
Praca nad projektowanym rozwiązaniem i dbanie o jego realizację
Identyfikowanie ryzyk związanych z nowymi inicjatywami
Przygotowanie wymagań biznesowych dla obszaru wspieranego, w szczególności kontakt w tym zakresie z Architektami i Analitykami Biznesowymi
Akceptacja projektowych wymagań biznesowych oraz organizacja spotkań w celu doprecyzowania szczegółów z interesariuszami
Opiniowanie projektowych wymagań biznesowych z innych obszarów, jeśli projekt innego obszaru ma wpływ na obszar Właściciela usługi
Wprowadzanie projektów do Jira, przygotowanie P&L z uzasadnieniem biznesowym oraz kryteria wyboru (również w JIRA)
Raportowanie stanu projektu do interesariusza, bieżący kontakt
Tworzenie scenariuszy testowych
Odbiór scenariuszy testowych- np. demo
Nadzór nad obsługą zgłoszeń Jira w ramach obsługiwanego obszaru - odpowiedź na powiadomienia, monitoring zadań i zmian
Stały kontakt z jednostkami merytorycznymi w danym obszarze w celu wymiany wiedzy, w tym prowadzenie szkoleń dla jednostek z obszaru w zakresie nowych funkcjonalności
Udział w spotkaniach z jednostkami merytorycznymi oraz w spotkaniach zespołów projektowych, wyznaczanie priorytetów. Spotkania obejmują między innymi:
Udział w spotkaniach WU
Udział w sprintach IT
Na początku projektu udział w kick-off
Udział w statusach cyklicznych dotyczących projektu
Przygotowanie listy projektów do wdrożenia w cyklach kwartalnych, w tym konsultacja z właścicielami biznesowymi obszarów działu Compliance & AML
Ścisła współpraca z Właścicielem Usług w Pionie Finansowym (koordynowanie zgłaszanych inicjatyw projektowych z zakresu Rozliczeń Merchantów)
Usprawnianie i optymalizacja procesów rozliczeniowych
Współpraca z dostawcami wewnętrznymi i zewnętrznymi IT w zakresie zgłoszeń – dotyczących Księgi Pomocniczej oraz systemów finansowo-księgowych
Planowanie i kontrolowanie wydatków działu rozliczeń zgodnie z założonym budżetem
Zarządzanie zespołem rozliczeń, organizowanie pracy, rozwój kompetencji podległych pracowników, raportowanie pracy podległego zespołu
Tworzenie i aktualizacja procedur operacyjnych i administracyjnych obowiązujących w dziale rozliczeń oraz zarządzanie nimi, w tym: ustalanie celów dla podległych pracowników, motywowanie ich oraz kontrolowanie efektów i jakości wykonywanej przez nich pracy
Współpraca z audytorami oraz pozostałymi działami w zakresie raportowania oraz ścisła współpraca z zespołem IT w celu usprawnienia działania narzędzi rozliczeniowych
Wdrażanie procesów rozliczeniowych zgodnie z linią biznesu
Obsługa (telefon, mail, livechat) klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych oraz z zakresu ich rozliczenia
Przyjmowanie reklamacji
Świadczenie wsparcia dla serwisantów w czasie instalacji i serwisu terminali
Udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe
Kierownik Działu Ryzyka Transakcyjnego i Przeciwdziałania Fraudom
Rzeszów
Wygasła: 28.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zarządzanie zespołem do 10 osób, w tym planowanie pracy zespołów, organizowanie i nadzór nad bieżącą pracą, motywowanie pracowników, kontrola terminowości i jakości wykonywanych zadań, rozwój i zarządzanie kompetencjami
Realizacja celów zespołowych oraz wyznaczanie i nadzór nad realizacją celów poszczególnych pracowników
Proaktywne poszukiwanie możliwości optymalizacji procesów i ich udoskonalania
Wykonywanie i analiza statystyk procesów podległych zespołów oraz planowanie i wdrażanie zmian na ich podstawie
Raportowanie do Rzecznika Finansowego i KNF
Współpraca z innymi działami w zakresie przeciwdziałania oszustwom kartowym
Głównym zadaniem na stanowisku Card Scheme Manager’a jest zapewnienie zgodności działalności Polskich ePłatności z regulacjami organizacji płatniczych Visa, Mastercard i innych. Osoba na tym stanowisku będzie ściśle współpracować z zespołami produktowymi, operacyjnymi, technologicznymi i innymi, aby zapewnić przestrzeganie zasad i wymogów systemów kartowych, jednocześnie współpracując z organizacjami kartowymi
• Bieżąca współpraca i utrzymywanie relacji z kartowymi organizacjami płatniczymi (głównie Visa i Mastercard) w celu zapewnienia zgodności działalności Spółki z zasadami tych organizacji
• Bieżący monitoring i analiza zmian w organizacjach płatniczych, które mają wpływ na procesy firmy oraz wspieranie procesu wdrażania wymaganych zmian w produktach, systemach i operacjach
• Interpretacja zasad dot. współpracy z organizacjami kartowymi w przypadku wątpliwości lub konfliktu z innymi regulacjami
• Udział w audytach przeprowadzanych w Spółce przez organizacje kartowe i inne organy nadzoru
• Przygotowywanie odpowiedzi na pisma składane za pośrednictwem organizacji kartowych
• Opiniowanie nowych produktów i usług pod kątem wymogów card compliance
• Udział w opracowywaniu projektów umów dotyczących produktów i usług oferowanych przez Spółkę
• Szkolenie pracowników Spółki w zakresie wymogów compliance, w szczególności w zakresie zasad systemów kartowych
Kontakt z potencjalnymi i obecnymi klientami spółki w kanale telefonicznym (połączenia przychodzące i wychodzące) oraz innych kanałach zdalnych (e-mail i chat)
Realizacja procesu sprzedaży, zgodnie z przyjętymi standardami firmy
Profesjonalne doradztwo
Osiąganie wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych, zgodnie ze strategią firmy
Posprzedażowe wsparcie procesów związanych z utrzymaniem klienta
Właściwy osąd biznesowy i zrozumienie działalności Spółki (perspektywa biznesowa vs perspektywa księgowa)
Ścisła współpraca z kierownikami działów biznesowych, pomoc w rentownym rozwoju ich obszarów
Doświadczenie w zakresie dźwigni transakcyjnej i powiązanych raportów bankowych, monitorowanie kontrahentów
Praca w wielopoziomowych strukturach HoldCo
Nadzór nad zgodnością i zarządzanie ryzykiem w celu zapewnienia skutecznych kontroli wewnętrznych oraz podejmowanie w razie konieczności odpowiednich kroków
Zarządzanie funkcją prawną poprzez współpracę z zespołem prawnym
Uczestnictwo w optymalizacji wyników finansowych spółek Grupy poprzez kontrolę kosztów i nakładów kapitałowych; wspieranie decyzji biznesowych zorientowanych na długoterminowe kreowanie wartości Grupy i zarządzanie płynnością spółek grupy
Aktywne uczestnictwo w przygotowywaniu i wdrażaniu strategii spółek Grupy
Przygotowywanie budżetów rocznych, długoterminowych planów finansowych i innych analiz wymaganych przez akcjonariuszy
Zarządzanie finansami, sprawozdawczością zarządczą i statutową oraz podatkami w Grupie
Regularne raportowanie akcjonariuszom i Radzie Nadzorczej Spółki, w tym raportowanie wyników finansowych, realizacji planów finansowych i podstawowych wskaźników biznesowych
Zarządzanie procesami akwizycji innych spółek/przedsiębiorstw, w tym, m.in. zarządzanie procesami due diligence, negocjacjami, zamknięciem transakcji i integracją przejmowanych działalności i majątku
Współpraca z bankami i innymi instytucjami kredytowymi i finansowymi w zakresie pozyskiwania i obsługi finansowania dłużnego
Zarządzanie i ocena istniejących procesów i zasobów w podległych działach oraz nadzór merytoryczny i organizacyjny nad pracą podległych zespołów: księgowości, rozliczeń, windykacji, kontrolingu, compliance
Właściwy osąd biznesowy i zrozumienie działalności Spółki (perspektywa biznesowa vs perspektywa księgowa)
Ścisła współpraca z kierownikami działów biznesowych, pomoc w rentownym rozwoju ich obszarów
Doświadczenie w zakresie dźwigni transakcyjnej i powiązanych raportów bankowych, monitorowanie kontrahentów
Praca w wielopoziomowych strukturach HoldCo
Nadzór nad zgodnością i zarządzanie ryzykiem w celu zapewnienia skutecznych kontroli wewnętrznych oraz podejmowanie w razie konieczności odpowiednich kroków
Zarządzanie funkcją prawną poprzez współpracę z zespołem prawnym
Uczestnictwo w optymalizacji wyników finansowych spółek Grupy poprzez kontrolę kosztów i nakładów kapitałowych; wspieranie decyzji biznesowych zorientowanych na długoterminowe kreowanie wartości Grupy i zarządzanie płynnością spółek grupy
Aktywne uczestnictwo w przygotowywaniu i wdrażaniu strategii spółek Grupy
Przygotowywanie budżetów rocznych, długoterminowych planów finansowych i innych analiz wymaganych przez akcjonariuszy
Zarządzanie finansami, sprawozdawczością zarządczą i statutową oraz podatkami w Grupie
Regularne raportowanie akcjonariuszom i Radzie Nadzorczej Spółki, w tym raportowanie wyników finansowych, realizacji planów finansowych i podstawowych wskaźników biznesowych
Zarządzanie procesami akwizycji innych spółek/przedsiębiorstw, w tym, m.in. zarządzanie procesami due diligence, negocjacjami, zamknięciem transakcji i integracją przejmowanych działalności i majątku
Współpraca z bankami i innymi instytucjami kredytowymi i finansowymi w zakresie pozyskiwania i obsługi finansowania dłużnego
Zarządzanie i ocena istniejących procesów i zasobów w podległych działach oraz nadzór merytoryczny i organizacyjny nad pracą podległych zespołów: księgowości, rozliczeń, windykacji, kontrolingu, compliance
Bieżący monitoring i analiza zmian w organizacjach płatniczych, które mają wpływ na procesy firmy
Tworzenie zaleceń zmian w procesach, na podstawie zmian w regulacjach oraz raportowanie transakcji zgodnie z wymogami regulacyjnymi i krajowymi dla POS i E-commerce
Nadzorowanie i kontrola wprowadzanych zmian regulacyjnych
Nadzór nad harmonogramem zespołu compliance
Współpraca z działem pracowniczym i audytu, w celu wymiany informacji we wspólnych obszarach działań
Stały kontakt i negocjacje z organizacjami płatniczymi
Przygotowanie i rozwój wizji zgłaszanych inicjatyw, przygotowanie wymagań formalnych dla projektu
Praca nad projektowanym rozwiązaniem i dbanie o jego realizację
Identyfikowanie ryzyk związanych z nowymi inicjatywami
Przygotowanie wymagań biznesowych dla obszaru wspieranego, w szczególności kontakt w tym zakresie z Architektami i Analitykami Biznesowymi
Akceptacja projektowych wymagań biznesowych oraz organizacja spotkań w celu doprecyzowania szczegółów z interesariuszami
Opiniowanie projektowych wymagań biznesowych z innych obszarów, jeśli projekt innego obszaru ma wpływ na obszar Właściciela usługi
Wprowadzanie projektów do Jira, przygotowanie P&L z uzasadnieniem biznesowym oraz kryteria wyboru (również w JIRA)
Raportowanie stanu projektu do interesariusza, bieżący kontakt
Tworzenie scenariuszy testowych
Odbiór scenariuszy testowych- np. demo
Nadzór nad obsługą zgłoszeń Jira w ramach obsługiwanego obszaru - odpowiedź na powiadomienia, monitoring zadań i zmian
Stały kontakt z jednostkami merytorycznymi w danym obszarze w celu wymiany wiedzy, w tym prowadzenie szkoleń dla jednostek z obszaru w zakresie nowych funkcjonalności
Udział w spotkaniach z jednostkami merytorycznymi oraz w spotkaniach zespołów projektowych, wyznaczanie priorytetów. Spotkania obejmują między innymi: udział w spotkaniach WU, udział w sprintach IT, na początku projektu udział w kick-off, udział w statusach cyklicznych dotyczących projektu
Przygotowanie listy projektów do wdrożenia w cyklach kwartalnych, w tym konsultacja z właścicielami biznesowymi obszarów działu Compliance & AML
Przygotowanie i rozwój wizji zgłaszanych inicjatyw, przygotowanie wymagań formalnych dla projektu
Praca nad projektowanym rozwiązaniem i dbanie o jego realizację
Identyfikowanie ryzyk związanych z nowymi inicjatywami
Przygotowanie wymagań biznesowych dla obszaru wspieranego, w szczególności kontakt w tym zakresie z Architektami i Analitykami Biznesowymi
Akceptacja projektowych wymagań biznesowych oraz organizacja spotkań w celu doprecyzowania szczegółów z interesariuszami
Opiniowanie projektowych wymagań biznesowych z innych obszarów, jeśli projekt innego obszaru ma wpływ na obszar Właściciela usługi
Wprowadzanie projektów do Jira, przygotowanie P&L z uzasadnieniem biznesowym oraz kryteria wyboru (również w JIRA)
Raportowanie stanu projektu do interesariusza, bieżący kontakt
Tworzenie scenariuszy testowych
Odbiór scenariuszy testowych- np. demo
Nadzór nad obsługą zgłoszeń Jira w ramach obsługiwanego obszaru - odpowiedź na powiadomienia, monitoring zadań i zmian
Stały kontakt z jednostkami merytorycznymi w danym obszarze w celu wymiany wiedzy, w tym prowadzenie szkoleń dla jednostek z obszaru w zakresie nowych funkcjonalności
Udział w spotkaniach z jednostkami merytorycznymi oraz w spotkaniach zespołów projektowych, wyznaczanie priorytetów. Spotkania obejmują między innymi: udział w spotkaniach WU, udział w sprintach IT, na początku projektu udział w kick-off, udział w statusach cyklicznych dotyczących projektu
Przygotowanie listy projektów do wdrożenia w cyklach kwartalnych, w tym konsultacja z właścicielami biznesowymi obszarów działu Compliance & AML
Kontakt z potencjalnymi i obecnymi klientami spółki w kanale telefonicznym (połączenia przychodzące i wychodzące) oraz innych kanałach zdalnych (e-mail i chat)
Realizacja procesu sprzedaży, zgodnie z przyjętymi standardami firmy
Profesjonalne doradztwo
Osiąganie wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych, zgodnie ze strategią firmy
Posprzedażowe wsparcie procesów związanych z utrzymaniem klienta
Pozyskiwanie nowych akceptantów kart płatniczych na wybranym obszarze oraz obsługa bieżących klientów znajdujących się w opiece biznesowej spółki na przydzielonym terenie działania
Przeprowadzanie spotkań z aktualnymi i potencjalnymi klientami, nawiązywanie nowych relacji biznesowych oraz posprzedażowa obsługa klientów
Określa szczegółowe warunki współpracy i jej realizuje zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie standardami
Przygotowywanie raportów, ofert handlowych i monitorowanie rynku oraz działań konkurencji, rozwijanie relacji biznesowych
Uczestnictwo w okresowych szkoleniach oraz spotkaniach organizowanych przez oddział regionalny lub centralę firmy
Pozyskiwanie nowych akceptantów kart płatniczych na wybranym obszarze oraz obsługa bieżących klientów znajdujących się w opiece biznesowej spółki na przydzielonym terenie działania
Przeprowadzanie spotkań z aktualnymi i potencjalnymi klientami, nawiązywanie nowych relacji biznesowych oraz posprzedażowa obsługa klientów
Określa szczegółowe warunki współpracy i jej realizuje zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie standardami
Przygotowywanie raportów, ofert handlowych i monitorowanie rynku oraz działań konkurencji, rozwijanie relacji biznesowych
Uczestnictwo w okresowych szkoleniach oraz spotkaniach organizowanych przez oddział regionalny lub centralę firmy
Pozyskiwanie nowych akceptantów kart płatniczych na wybranym obszarze oraz obsługa bieżących klientów znajdujących się w opiece biznesowej spółki na przydzielonym terenie działania
Przeprowadzanie spotkań z aktualnymi i potencjalnymi klientami, nawiązywanie nowych relacji biznesowych oraz posprzedażowa obsługa klientów
Określa szczegółowe warunki współpracy i jej realizuje zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie standardami
Przygotowywanie raportów, ofert handlowych i monitorowanie rynku oraz działań konkurencji, rozwijanie relacji biznesowych
Uczestnictwo w okresowych szkoleniach oraz spotkaniach organizowanych przez oddział regionalny lub centralę firmy
Pozyskiwanie nowych akceptantów kart płatniczych na wybranym obszarze oraz obsługa bieżących klientów znajdujących się w opiece biznesowej spółki na przydzielonym terenie działania
Przeprowadzanie spotkań z aktualnymi i potencjalnymi klientami, nawiązywanie nowych relacji biznesowych oraz posprzedażowa obsługa klientów
Określa szczegółowe warunki współpracy i jej realizuje zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie standardami
Przygotowywanie raportów, ofert handlowych i monitorowanie rynku oraz działań konkurencji, rozwijanie relacji biznesowych
Uczestnictwo w okresowych szkoleniach oraz spotkaniach organizowanych przez oddział regionalny lub centralę firmy
Pozyskiwanie nowych akceptantów kart płatniczych na wybranym obszarze oraz obsługa bieżących klientów znajdujących się w opiece biznesowej spółki na przydzielonym terenie działania
Przeprowadzanie spotkań z aktualnymi i potencjalnymi klientami, nawiązywanie nowych relacji biznesowych oraz posprzedażowa obsługa klientów
Określa szczegółowe warunki współpracy i jej realizuje zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie standardami
Przygotowywanie raportów, ofert handlowych i monitorowanie rynku oraz działań konkurencji, rozwijanie relacji biznesowych
Uczestnictwo w okresowych szkoleniach oraz spotkaniach organizowanych przez oddział regionalny lub centralę firmy
Pozyskiwanie nowych akceptantów kart płatniczych na wybranym obszarze oraz obsługa bieżących klientów znajdujących się w opiece biznesowej spółki na przydzielonym terenie działania
Przeprowadzanie spotkań z aktualnymi i potencjalnymi klientami, nawiązywanie nowych relacji biznesowych oraz posprzedażowa obsługa klientów
Określa szczegółowe warunki współpracy i jej realizuje zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie standardami
Przygotowywanie raportów, ofert handlowych i monitorowanie rynku oraz działań konkurencji, rozwijanie relacji biznesowych
Uczestnictwo w okresowych szkoleniach oraz spotkaniach organizowanych przez oddział regionalny lub centralę firmy
Pozyskiwanie nowych akceptantów kart płatniczych na wybranym obszarze oraz obsługa bieżących klientów znajdujących się w opiece biznesowej spółki na przydzielonym terenie działania
Przeprowadzanie spotkań z aktualnymi i potencjalnymi klientami, nawiązywanie nowych relacji biznesowych oraz posprzedażowa obsługa klientów
Określa szczegółowe warunki współpracy i jej realizuje zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie standardami
Przygotowywanie raportów, ofert handlowych i monitorowanie rynku oraz działań konkurencji, rozwijanie relacji biznesowych
Uczestnictwo w okresowych szkoleniach oraz spotkaniach organizowanych przez oddział regionalny lub centralę firmy
Pozyskiwanie nowych akceptantów kart płatniczych na wybranym obszarze oraz obsługa bieżących klientów znajdujących się w opiece biznesowej spółki na przydzielonym terenie działania
Przeprowadzanie spotkań z aktualnymi i potencjalnymi klientami, nawiązywanie nowych relacji biznesowych oraz posprzedażowa obsługa klientów
Określa szczegółowe warunki współpracy i jej realizuje zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie standardami
Przygotowywanie raportów, ofert handlowych i monitorowanie rynku oraz działań konkurencji, rozwijanie relacji biznesowych
Uczestnictwo w okresowych szkoleniach oraz spotkaniach organizowanych przez oddział regionalny lub centralę firmy
Pozyskiwanie nowych akceptantów kart płatniczych na wybranym obszarze oraz obsługa bieżących klientów znajdujących się w opiece biznesowej spółki na przydzielonym terenie działania
Przeprowadzanie spotkań z aktualnymi i potencjalnymi klientami, nawiązywanie nowych relacji biznesowych oraz posprzedażowa obsługa klientów
Określa szczegółowe warunki współpracy i jej realizuje zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie standardami
Przygotowywanie raportów, ofert handlowych i monitorowanie rynku oraz działań konkurencji, rozwijanie relacji biznesowych
Uczestnictwo w okresowych szkoleniach oraz spotkaniach organizowanych przez oddział regionalny lub centralę firmy
Pozyskiwanie nowych akceptantów kart płatniczych na wybranym obszarze oraz obsługa bieżących klientów znajdujących się w opiece biznesowej spółki na przydzielonym terenie działania
Przeprowadzanie spotkań z aktualnymi i potencjalnymi klientami, nawiązywanie nowych relacji biznesowych oraz posprzedażowa obsługa klientów
Określa szczegółowe warunki współpracy i jej realizuje zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie standardami
Przygotowywanie raportów, ofert handlowych i monitorowanie rynku oraz działań konkurencji, rozwijanie relacji biznesowych
Uczestnictwo w okresowych szkoleniach oraz spotkaniach organizowanych przez oddział regionalny lub centralę firmy
Pozyskiwanie nowych akceptantów kart płatniczych na wybranym obszarze oraz obsługa bieżących klientów znajdujących się w opiece biznesowej spółki na przydzielonym terenie działania
Przeprowadzanie spotkań z aktualnymi i potencjalnymi klientami, nawiązywanie nowych relacji biznesowych oraz posprzedażowa obsługa klientów
Określa szczegółowe warunki współpracy i jej realizuje zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie standardami
Przygotowywanie raportów, ofert handlowych i monitorowanie rynku oraz działań konkurencji, rozwijanie relacji biznesowych
Uczestnictwo w okresowych szkoleniach oraz spotkaniach organizowanych przez oddział regionalny lub centralę firmy
Pozyskiwanie nowych akceptantów kart płatniczych na wybranym obszarze oraz obsługa bieżących klientów znajdujących się w opiece biznesowej spółki na przydzielonym terenie działania
Przeprowadzanie spotkań z aktualnymi i potencjalnymi klientami, nawiązywanie nowych relacji biznesowych oraz posprzedażowa obsługa klientów
Określa szczegółowe warunki współpracy i jej realizuje zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie standardami
Przygotowywanie raportów, ofert handlowych i monitorowanie rynku oraz działań konkurencji, rozwijanie relacji biznesowych
Uczestnictwo w okresowych szkoleniach oraz spotkaniach organizowanych przez oddział regionalny lub centralę firmy
Pozyskiwanie nowych akceptantów kart płatniczych na wybranym obszarze oraz obsługa bieżących klientów znajdujących się w opiece biznesowej spółki na przydzielonym terenie działania
Przeprowadzanie spotkań z aktualnymi i potencjalnymi klientami, nawiązywanie nowych relacji biznesowych oraz posprzedażowa obsługa klientów
Określa szczegółowe warunki współpracy i jej realizuje zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie standardami
Przygotowywanie raportów, ofert handlowych i monitorowanie rynku oraz działań konkurencji, rozwijanie relacji biznesowych
Uczestnictwo w okresowych szkoleniach oraz spotkaniach organizowanych przez oddział regionalny lub centralę firmy
Pozyskiwanie nowych akceptantów kart płatniczych na wybranym obszarze oraz obsługa bieżących klientów znajdujących się w opiece biznesowej spółki na przydzielonym terenie działania
Przeprowadzanie spotkań z aktualnymi i potencjalnymi klientami, nawiązywanie nowych relacji biznesowych oraz posprzedażowa obsługa klientów
Określa szczegółowe warunki współpracy i jej realizuje zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie standardami
Przygotowywanie raportów, ofert handlowych i monitorowanie rynku oraz działań konkurencji, rozwijanie relacji biznesowych
Uczestnictwo w okresowych szkoleniach oraz spotkaniach organizowanych przez oddział regionalny lub centralę firmy
Pozyskiwanie nowych akceptantów kart płatniczych na wybranym obszarze oraz obsługa bieżących klientów znajdujących się w opiece biznesowej spółki na przydzielonym terenie działania
Przeprowadzanie spotkań z aktualnymi i potencjalnymi klientami, nawiązywanie nowych relacji biznesowych oraz posprzedażowa obsługa klientów
Określa szczegółowe warunki współpracy i jej realizuje zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie standardami
Przygotowywanie raportów, ofert handlowych i monitorowanie rynku oraz działań konkurencji, rozwijanie relacji biznesowych
Uczestnictwo w okresowych szkoleniach oraz spotkaniach organizowanych przez oddział regionalny lub centralę firmy
Pozyskiwanie nowych akceptantów kart płatniczych na wybranym obszarze oraz obsługa bieżących klientów znajdujących się w opiece biznesowej spółki na przydzielonym terenie działania
Przeprowadzanie spotkań z aktualnymi i potencjalnymi klientami, nawiązywanie nowych relacji biznesowych oraz posprzedażowa obsługa klientów
Określa szczegółowe warunki współpracy i jej realizuje zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie standardami
Przygotowywanie raportów, ofert handlowych i monitorowanie rynku oraz działań konkurencji, rozwijanie relacji biznesowych
Uczestnictwo w okresowych szkoleniach oraz spotkaniach organizowanych przez oddział regionalny lub centralę firmy
Our Graduate Program is more than a learning path - it's a journey where you will work on real business cases and have a direct impact on business results
Join us if you are interested in work experience in one of the following departments:
• IT, Digital & Tech
• HR / Legal / Environment, Social&Governance
• Finance / Strategy
• Product Management & Engineering
• Customer Experience
• Sales & Marketing
Program overview:
• You will start the 12-month program in September 2023 with two rotations between the different business departments, which will provide you with a better understanding of the business from different perspectives
• As of the start of the program, you will be offered a permanent position in one of the business departments
• You will have an experienced mentor to guide and support you throughout the program
• You will continuously learn and improve your skills by actively participating in well-structured training sessions at our Nexi Group Academy
• You will develop your business ideas, implement them and build your network of stakeholders within a group of highly skilled business leaders from all over Europe
Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych oraz przygotowywanie sprawozdań finansowych zgodnie z Polskimi Standardami Rachunkowości
Nadzór i zarządzanie procesami księgowymi w spółkach należących do grupy
Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań do GUS i NBP, koordynacja ustawowych audytów
Udział w tworzeniu i doskonaleniu istniejącej polityki rachunkowości i systemu obiegu dokumentów zgodnych z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym
Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad Działem Księgowości (ok 15 FTE)
Ścisła współpraca z CFO i Zarządem oraz interesariuszami wewnętrznymi
Współpraca z Urzędem Skarbowym/Regulatorem i przestrzeganie wszelkich ustaleń
Koordynacja działań związanych z rozwojem planów kont oraz systemu księgowego /raportowego, wsparcie w inicjatywach / projektach realizowanych w Grupie
Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych oraz przygotowywanie sprawozdań finansowych zgodnie z Polskimi Standardami Rachunkowości
Nadzór i zarządzanie procesami księgowymi w spółkach należących do grupy
Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań do GUS i NBP, koordynacja ustawowych audytów
Udział w tworzeniu i doskonaleniu istniejącej polityki rachunkowości i systemu obiegu dokumentów zgodnych z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym
Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad Działem Księgowości (ok 15 FTE)
Ścisła współpraca z CFO i Zarządem oraz interesariuszami wewnętrznymi
Współpraca z Urzędem Skarbowym/Regulatorem i przestrzeganie wszelkich ustaleń
Koordynacja działań związanych z rozwojem planów kont oraz systemu księgowego /raportowego, wsparcie w inicjatywach / projektach realizowanych w Grupie
Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych oraz przygotowywanie sprawozdań finansowych zgodnie z Polskimi Standardami Rachunkowości
Nadzór i zarządzanie procesami księgowymi w spółkach należących do grupy
Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań do GUS i NBP, koordynacja ustawowych audytów
Udział w tworzeniu i doskonaleniu istniejącej polityki rachunkowości i systemu obiegu dokumentów zgodnych z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym
Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad Działem Księgowości (ok 15 FTE)
Ścisła współpraca z CFO i Zarządem oraz interesariuszami wewnętrznymi
Współpraca z Urzędem Skarbowym/Regulatorem i przestrzeganie wszelkich ustaleń
Koordynacja działań związanych z rozwojem planów kont oraz systemu księgowego /raportowego, wsparcie w inicjatywach / projektach realizowanych w Grupie
Kontakt z potencjalnymi i obecnymi klientami spółki w kanale telefonicznym (połączenia przychodzące i wychodzące) oraz innych kanałach zdalnych (e-mail i chat)
Realizacja procesu sprzedaży, zgodnie z przyjętymi standardami firmy
Profesjonalne doradztwo
Osiąganie wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych, zgodnie ze strategią firmy
Posprzedażowe wsparcie procesów związanych z utrzymaniem klienta
Wspieranie rozwoju oraz kultury organizacyjnej firmy, aby miejsce, które współtworzymy było przyjazne ludziom, sprzyjało pracy zespołów oraz wpływało na dalszy wzrost Grupy PeP
Liczymy na pomoc i kreatywne pomysły w obszarze miękkiego i twardego HR, a także budowanie procesów związanych z rozwojem zespołów
Wsparcie nowych pracowników podczas procesu onboardingowego, wraz z aktualizacją oraz opracowywaniem stosownych procedur/regulaminów. Koordynacja procesu onboardingu w podziale na specyfikę działu
Przygotowywanie materiałów wewnętrznych, raportów i analiz, aktualizacja materiałów wewnętrznych
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie doboru prowadzonych szkoleń, warsztatów i innych form przekazywania wiedzy, obsługa platformy e-learningowej
Przygotowywanie planów szkoleniowych i naprawczych dla pracowników oraz nadzór nad ich realizacją oraz ewaluacja poszkoleniowa
Organizacja i koordynacja wydarzeń wewnątrzfirmowych oraz zewnętrznych
Wsparcie przy rozwoju Ścieżek Karier w PeP – organizowanie wewnętrznych programów rozwojowych, tworzenie tekstów i artykułów promujących działania HR w PeP
Budowanie kultury zaangażowania, lojalności oraz komunikacji wewnątrz organizacji
Doradztwo w zakresie stosowania odpowiednich narzędzi i rozwiązań z obszaru HR, testowanie wybranych
Prowadzenie szkoleń, spotkań, dawanie feedbacku w zespołach, które potrzebują wsparcia
Kreowanie marki pracodawcy (EB): media społecznościowe, lokalny i ogólnopolski rynek pracy, środowisko branżowe i akademickie
Rekomendowanie nowych rozwiązań i możliwości w zakresie ZZL
Monitorowanie trendów w obszarze HR / rozwoju kompetencji, aby wspierać podejście biznesowe i inicjatywy szkoleniowe w organizacji
Mile widziana chęć, umiejętność i doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń oraz warsztatów
Uczestnictwo w wybranych procesach rekrutacyjnych i procesie awansów wewnętrznych
Administrowanie systemami IT opartymi na platformie Linux (głównie Debian , CentOS) oraz serwerami aplikacyjnymi i usługami na tych systemach w tym: analiza logów i reagowanie na zdarzenia systemowe w nich rejestrowane, podejmowanie działań zapobiegawczych po awarii, usuwanie występujących awarii, automatyzacja procesów utrzymaniowych, zarządzanie użytkownikami i przywilejami
Zarządzanie infrastrukturą sieciową, systemową oraz serwerową
Instalacja, utrzymanie, rozwój i nadzór nad serwerami z systemami Linux (głównie Ubuntu, Debian i CentOS)
Diagnostyka problemów sprzętowych na potrzeby zgłoszeń serwisowych
Monitoring, utrzymanie, rozwój sieci szkieletowej i dostępowej infrastruktury sieciowej (LAN i WAN)
Utrzymywanie sprawnej i stabilnej pracy sieci bezprzewodowej
Zapewnienie bezpieczeństwa dla dostępu z zewnątrz do infrastruktury IT
Udział w projektach i wdrożeniach w zakresie rozwoju infrastruktury i systemów sieciowych
Tworzenie dokumentacji technicznej, schematów sieciowych i dokumentacji bezpieczeństwa
Wdrażanie nowych wersji oprogramowania, monitoring powdrożeniowy systemu
Dokonywanie zmian konfiguracyjnych w systemie, przeprowadzanie integracji i certyfikacji, odpowiedzialność za konkretny moduł/y systemu, o
Współpraca z klientami, współpraca z zespołem testerów i programistów
Definiowanie raportów SQL
Obsługiwanie wezwań ”gorącej linii” dotyczących oprogramowania, reagowanie na zgłoszenia z monitoringu systemów, analiza problemów wydajnościowych systemów, zgłaszanie incydentów związanych z funkcjonowaniem systemów
Rozwój strategii technologicznej firmy w tym z uwzględnieniem, w ramach współpracy, strategii Grupy PeP i Nexi
Koordynacja rozwoju i wdrażania usprawnień oraz nowych rozwiązań i systemów
Nadzór nad optymalizacją używania technologii w organizacji i ich efektywności
Zarządzanie, utrzymanie i rozwój podległych zespołów: Zarządzania Projektami, Analizy Biznesowej, Rozwoju Systemów i Produktów oraz Utrzymania Systemów IT
Planowanie inwestycji IT zgodnie z planowanym rozwojem spółki wynikającym z realizacji planów strategicznych
Utrzymanie jakości usług IT świadczonych przez spółkę stosownie do ustalonego w spółce SLA
Wsparcie w określanie strategii w zakresie rozwoju technologicznego produktów i usług dla Grupy PeP
Wsparcie w realizacji projektów rozwojowych, utrzymaniowych oraz w zapewnieniu bezpieczeństwa aplikacji
Wsparcie w procesie wyboru technologii, narzędzi i metod działania w cyklu wytwarzania oprogramowania
Utrzymywanie relacji z bieżącymi i przyszłymi z partnerami technologicznymi PeP
Ścisła współpraca z Zarządem nad strategicznymi celami spółki
Administrowanie systemami IT opartymi na platformie Linux (głównie Debian , CentOS) oraz serwerami aplikacyjnymi i usługami na tych systemach w tym: analiza logów i reagowanie na zdarzenia systemowe w nich rejestrowane, podejmowanie działań zapobiegawczych po awarii, usuwanie występujących awarii, automatyzacja procesów utrzymaniowych, zarządzanie użytkownikami i przywilejami
Zarządzanie infrastrukturą sieciową, systemową oraz serwerową
Instalacja, utrzymanie, rozwój i nadzór nad serwerami z systemami Linux (głównie Ubuntu, Debian i CentOS)
Diagnostyka problemów sprzętowych na potrzeby zgłoszeń serwisowych
Monitoring, utrzymanie, rozwój sieci szkieletowej i dostępowej infrastruktury sieciowej (LAN i WAN)
Utrzymywanie sprawnej i stabilnej pracy sieci bezprzewodowej
Zapewnienie bezpieczeństwa dla dostępu z zewnątrz do infrastruktury IT
Udział w projektach i wdrożeniach w zakresie rozwoju infrastruktury i systemów sieciowych
Tworzenie dokumentacji technicznej, schematów sieciowych i dokumentacji bezpieczeństwa
Programowanie jest Twoją pasją? Chcesz rozwijać swoją karierę jako developer? Zapraszamy do nas! Nauczymy Cię wszystkiego co niezbędne. Pokaż nam swój kod. To nie musi być wielki projekt tylko prosta aplikacja, którą rozwijałeś/aś lub rozwijasz. Chcemy poznać Twój potencjał
Będąc Programistą Juniorem Java w Billbird S.A. – będziesz miał możliwość współpracy z doświadczonymi developerami przy projektach związanych z dystrybucją produktów takich jak PaySafeCard, KeyDrop, GCM
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Senior QA Engineer
Kraków
Wygasła: 19.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Przeprowadzenie testów manualnych i automatycznych
Testowanie rozwiązań w środowisku web/mobile/backend
Definiowanie scenariuszy testowych dla rozwijanych systemów
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej
Współpraca z zespołem programistów
Udział w pracach badawczych i analizie elementów systemu oprogramowania
Samodzielna praca nad bardzo złożonymi projektami niejednokrotnie kilkoma na raz
Udział w spotkaniach technicznych z klientami
Udział w dyskusjach dotyczących projektowania kompletnych składników oprogramowania
Wdrażanie nowych wersji oprogramowania, monitoring powdrożeniowy systemu
Dokonywanie zmian konfiguracyjnych w systemie, przeprowadzanie integracji i certyfikacji, odpowiedzialność za konkretny moduł/y systemu, o
Współpraca z klientami, współpraca z zespołem testerów i programistów
Definiowanie raportów SQL
Obsługiwanie wezwań ”gorącej linii” dotyczących oprogramowania, reagowanie na zgłoszenia z monitoringu systemów, analiza problemów wydajnościowych systemów, zgłaszanie incydentów związanych z funkcjonowaniem systemów
Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego
Organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi aspektami działalności firmy oraz odpowiedzialność za terminowe regulowanie zobowiązań oraz kontrola płynności finansowej
Sporządzanie deklaracji VAT oraz sprawozdań do GUS i NBP, przygotowanie danych do deklaracji podatkowych: CIT, VAT, PCC
Zapewnienie prawidłowego i terminowego zamknięcia okresów księgowych i sporządzenia sprawozdań finansowych
Udział w tworzeniu i doskonaleniu istniejącej polityki rachunkowości i systemu obiegu dokumentów zgodnych z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym
Aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych i raportów na potrzeby wewnętrzne
Wsparcie Głównego Księgowego w zarządzaniu działem księgowym
obsługa (telefon, mail, livechat) klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych,
przyjmowanie reklamacji,
udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe
Zarządzanie i nadzorowanie prac zespołu IT w skład, którego wchodzą programiści, testerzy oraz specjaliści IT odpowiedzialni za utrzymanie działania systemu
Współpraca z zespołem kierowników projektów celem ustalania harmonogramu i raportowania prac rozwojowych w zespole
Znajomość procesów rozwoju oprogramowania i narzędzi projektowych
Współpraca z zespołem analityków biznesowych celem wypracowywania wymagań biznesowych w nowych projektach
Udział w spotkaniach z klientami
Praca w modelu hybrydowym (3 dni/tydzień w biurze Kraków (ul. Wielicka)) oraz dostępność do sporadycznych delegacji krajowych
Udział w przygotowaniu prognoz finansowych i rocznych budżetów
Wsparcie w procesie raportowania wyników finansowych wyznaczonych obszarów biznesowych Spółek z Grupy ( P&L, Bilans, Cash Flow)
Bieżąca współpraca i wsparcie analityczne dla współpracowników z działu oraz wsparcie Menadżerów przy podejmowaniu decyzji biznesowych
Optymalizacja dotychczasowych i tworzenie nowych narzędzi kontrolingowych (budowanie raportów analitycznych, udział we wdrażaniu narzędzi Business Intelligence)
Analiza biznesowa i finansowa ad hoc ( w tym modele biznesowe, case study )
Identyfikowanie i opisywanie interesariuszy, procesów biznesowych, obszarów i ryzyka w ramach projektu
obsługa (telefon, mail, livechat) klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych,
przyjmowanie reklamacji,
udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe
obsługa (telefon, mail, livechat) klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych,
przyjmowanie reklamacji,
udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe
Kompleksowa obsługa i zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji i biura
Współpraca z dostawcami usług zewnętrznych, m.in. firmy kurierskie, dostawcy artykułów spożywczych i biurowych, firmą sprzątającą, korporacją Taxi, itp
Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, przychodzącej i wywodzącej (tradycyjna i mailowa) oraz dbanie o jej prawidłowy obieg
Podejmowanie gości, organizacja i obsługa spotkań, dbanie o estetykę biura
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi oraz pozostałymi oddziałami firmy