Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
obsługa klientów zarówno osobiście na punkcie obsługi klientów
jak również telefonicznie
mailowo
poprzez systemy informatyczne. Odpowiedzialność za nienaganny wizerunek firmy poprzez profesjonalną obsługę klienta
stosowny wygląd i ubiór
dbanie o reprezentacyjny wygląd przestrzeni
w której przebywają klienci
informowanie klientów o produktach i usługach oferowanych przez firmę.
Sprzedawanie produktów i usług – obsługa punktu POS. Przyjmowanie urządzeń do naprawy i ich wydawanie klientom po wykonaniu usługi
koordynacja zleceń serwisowych zgodnie z procedurami i wytycznymi
udzielanie pomocy w rozwiązywaniu zaistniałych problemów klientów zakresie świadczonych usług
udzielanie informacji o statusie reklamacji
sporządzanie dokumentów związanych z realizowanymi zadaniami.
Godziny prac y9-17
obsługa klientów zarówno osobiście na punkcie obsługi klientów
jak również telefonicznie
mailowo
poprzez systemy informatyczne
odpowiedzialność za nienaganny wizerunek firmy poprzez profesjonalną obsługę klienta
stosowny wygląd i ubiór
dbanie o reprezentacyjny wygląd przestrzeni
w której przebywają klienci
informowanie klientów o produktach i usługach oferowanych przez firmę
sprzedawanie produktów i usług – obsługa punktu POS
przyjmowanie urządzeń do naprawy i ich wydawanie klientom po wykonaniu usługi
koordynacja zleceń serwisowych zgodnie z procedurami i wytycznymi
udzielanie pomocy w rozwiązywaniu zaistniałych problemów klientów zakresie świadczonych usług
udzielanie informacji o statusie reklamacji
sporządzanie dokumentów związanych z realizowanymi zadaniami
godziny pracy:9-17
obsługa klientów zarówno osobiście na punkcie obsługi klientów
jak również telefonicznie
mailowo
poprzez systemy informatyczne;
odpowiedzialność za nienaganny wizerunek firmy poprzez profesjonalną obsługę klienta
stosowny wygląd i ubiór
dbanie o reprezentacyjny wygląd przestrzeni
w której przebywają klienci;
informowanie klientów o produktach i usługach oferowanych przez firmę;
sprzedawanie produktów i usług – obsługa punktu POS;
przyjmowanie urządzeń do naprawy i ich wydawanie klientom po wykonaniu usługi;
koordynacja zleceń serwisowych zgodnie z procedurami i wytycznymi;
udzielanie pomocy w rozwiązywaniu zaistniałych problemów klientów zakresie świadczonych usług;
udzielanie informacji o statusie reklamacji;
sporządzanie dokumentów związanych z realizowanymi zadaniami;
godziny pracy: 9-17