Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (9)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 9 )
Specjalista ds. IT
Dąbrowa Górnicza
Wygasła: 20.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zaawansowane wsparcie użytkownika końcowego w zakresie diagnozowania i rozwiązywania problemów dotyczących szeroko rozumianych aplikacji biznesowych, systemów operacyjnych, sieci, serwerów oraz drukowania, usług pocztowych i dostępu zdalnego,
Zarządzanie użytkownikami oraz uprawnieniami w domenach Active Directory oraz w systemach powiązanych SSO,
Zdalne instalacje oraz wdrożenia nowych stanowisk,
Diagnostyka problemów oraz zarządzanie usługami w chmurze m.in. serwerami poczty, usługami M365, systemami CMS, dyskami w chmurze,
Diagnostyka, zarządzanie oraz konfiguracja urządzeń sieciowych w tym urządzeń LAN, WLAN oraz WAN,
Aktywny udział w nowych oraz istniejących projektach wdrożeniowych realizowanych dla klientów spółki,
Prowadzenie dokumentacji technicznej zgodnie ze standardami wewnętrznej bazy wiedzy,
Obsługiwanie zgłoszeń oraz raportowanie wykonanych działań do Systemu Zgłoszeń Serwisowych (OTRS)
Zaawansowane wsparcie użytkownika końcowego w zakresie diagnozowania i rozwiązywania problemów dotyczących szeroko rozumianych aplikacji biznesowych, systemów operacyjnych, sieci, serwerów oraz drukowania, usług pocztowych i dostępu zdalnego,
Zarządzanie użytkownikami oraz uprawnieniami w domenach Active Directory oraz w systemach powiązanych SSO,
Zdalne instalacje oraz wdrożenia nowych stanowisk,
Diagnostyka problemów oraz zarządzanie usługami w chmurze m.in. serwerami poczty, usługami M365, systemami CMS, dyskami w chmurze,
Diagnostyka, zarządzanie oraz konfiguracja urządzeń sieciowych w tym urządzeń LAN, WLAN oraz WAN,
Aktywny udział w nowych oraz istniejących projektach wdrożeniowych realizowanych dla klientów spółki,
Prowadzenie dokumentacji technicznej zgodnie ze standardami wewnętrznej bazy wiedzy,
Obsługiwanie zgłoszeń oraz raportowanie wykonanych działań do Systemu Zgłoszeń Serwisowych (OTRS)