Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (13)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 13 )
Sprzątaczka
Łódź
Wygasła: 17.07.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pozostałych pomieszczeń znajdujących się w obiekcie;
- Odkurzanie i mycie podłóg w pomieszczeniach;
- Ścieranie kurzu z mebli biurowych
parapetów
sprzętów i urządzeń biurowych;
- Utrzymywanie w czystości pomieszczeń higieniczno sanitarnych oraz toalet z umywalkami między innymi poprzez dbałość o ogólny wygląd pomieszczeń oraz mycie posadzek i ścian
mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i armatury;
- Wyposażanie pomieszczeń sanitarnych w niezbędne środki higieny;
- Usuwanie zgromadzonych odpadków i opróżnianie koszy na śmieci;
- Podlewanie i pielęgnowanie kwiatów w biurze
- Zamykanie budynków CUWO w wyznaczone przez Kierownika Działu dni
- Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń Dyrektora CUWO w Łodzi
Utrzymywanie porządku i czystości wewnątrz budynku, przy ul. Kopernika 36 lub przy ul. Kaliskiej 25/27 w zależności od stworzonego harmonogramu pracy przez Kierownika Działu, w tym:
Prace porządkowe na terenie posesji i w części podlegającej posesji
Omiatanie ulicy
Usuwanie śniegu
Koszenie trawy
Grabienie liści
Przygotowywanie kontenerów dla służb MPO
Informowanie przełożonych o zaistniałych zagrożeniach powstałych w wyniku intensywnych opadów i uszkodzeń budynku CUWO;
Otwieranie budynku CUWO, przy ul. Kopernika 36 lub przy ul. Kaliskiej 25/27 wyznaczone przez Kierownika działu dni;
Dozorowanie instalacji dostarczających media do budynku;
Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń Dyrektora CUWO, obowiązujących przepisów
1. Utrzymywanie porządku i czystości wewnątrz budynku
przy ul. Kopernika 36 lub przy ul. Kaliskiej 25/27 w zależności od stworzonego harmonogramu pracy przez Kierownika Działu
w tym:
a) prace porządkowe na terenie posesji i w części podlegającej posesji
b) omiatanie ulicy
c) usuwanie śniegu
d) koszenie trawy
e) grabienie liści
f) przygotowywanie kontenerów dla służb MPO
g) informowanie przełożonych o zaistniałych zagrożeniach powstałych w wyniku intensywnych opadów i uszkodzeń budynku CUWO;
2. Otwieranie budynku CUWO
przy ul. Kopernika 36 lub przy ul. Kaliskiej 25/27 w wyznaczone przez Kierownika działu dni;
3. Dozorowanie instalacji dostarczających media do budynku;
4. Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń Dyrektora CUWO
1.Obsługa instalacyjna urządzeń elektrycznych w budynkach CUWO
2.Usuwanie awarii urządzeń i instalacji elektrycznych w budynkach CUWO zgodnie z zakresem uprawnień.
3.Wykonywanie napraw konserwacyjnych urządzeń elektrycznych.
4.Wymiana sprzętu oświetleniowego w budynkach CUWO.
5.Systematyczne dokonywanie obchodu budynku po rozpoczęciu i przed zakończeniem dnia pracy i odnotowanie go w rejestrze.
6.Utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy.
7.Utrzymywanie porządku i czystości w otoczeniu budynku przy ul. Kopernika lub przy ul. Kaliskiej 25/27 w tym.
8.Otwieranie lub zamykanie budynku CUWO przy ul. Kopernika 36 lub przy ul. Kaliskiej 25/27.
9.Dozorowanie instalacji dostarczających media do budynków CUWO.
10.Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń Dyrektora
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielny referent - Specjalista ds. płac
Kaliska 25/27, Górna, Łódź
Wygasła: 22.11.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakładanie i prowadzenie imiennych kartotek pracowników w systemie płacowym w ramach umowy o pracę oraz umów cywilnoprawnych;
Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych oraz kart podatkowych dla pracowników;
Wprowadzanie danych i dokonywanie zmian w programie płacowym po otrzymaniu odpowiedniej dokumentacji w zakresie: wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych, potrąceń, zasiłków płatnych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych;
Ustalanie wysokości potrąceń komorniczych i innych, prowadzenie ewidencji potrąceń oraz prowadzenie korespondencji w tym zakresie, a także w zakresie spraw płacowych, m.in. z Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych;
Naliczanie i potrącanie składek oraz przekazywanie wpłat do Pracowniczych Planów Kapitałowych;
Sprawdzanie kompletności dokumentów niezbędnych do prowadzenia obsługi płacowej;
Sporządzanie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
Sprawdzanie list płac pod względem formalno-rachunkowym;
Sporządzanie i przekazywanie w formie elektronicznej do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych, wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych;
Prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczaniem podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym;
Naliczanie w ustalonym terminie dodatkowego wynagrodzenia rocznego (13-stka), wypłat jednorazowych, nieperiodycznych i innych;
Wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników;
Przygotowywanie danych płacowych do sprawozdań statystycznych w zakresie wynagrodzeń;
Przygotowywanie danych sprawozdawczych w zakresie wynagrodzeń do SIO;
Sporządzanie informacji, analiz i zestawień w zakresie prowadzonej obsługi płacowej;
Współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczących spraw płacowych;
Przedkładanie propozycji usprawniania pracy w obrębie wykonywanych czynności oraz w zakresie obsługiwanych programów i aplikacji;
Informowanie Głównego księgowego Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwanych;
Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego przełożonego, obowiązujących przepisów prawa, statutu i aktów normatywnych pracodawcy
1) przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, bądź niepełnosprawni;
2) bieżące informowanie dyrektora szkoły o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;
3) sporządzanie i przedstawianie dyrektorowi, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bhp zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników i uczniów oraz poprawę warunków pracy;
4) udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju szkoły oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bhp;
5) udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji szkoły albo jej części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bhp w tych założeniach i dokumentacji;
6) udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy i nauki oraz urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników oraz uczniów;
7) zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bhp w stosowanych lub nowo wprowadzanych procesach dydaktycznych;
8) przedstawianie dyrektorowi wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy i nauki;
9) udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bhp oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bhp;
10) opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy i dydaktyki;
11) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;
12) prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
13) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków uczniów pozostających pod opieką szkoły (w tym kompletowanie dokumentacji);
14) doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bhp;
15) udział w szacowaniu ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą;
16) doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej;
17) współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bhp oraz właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników;
18) współpraca z laboratoriami upoważnionymi do badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników i uczniów;
19) współpraca z laboratoriami i innymi jednostkami zajmującymi się pomiarami stanu środowiska naturalnego, działającymi w systemie państwowego monitoringu środowiska;
20) współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników;
21) współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z organizacjami związkowymi przy:
a) podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach,
b) podejmowanych przez dyrektora szkoły przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy i nauki;
1. Utrzymywanie porządku i czystości wewnątrz budynku
przy ul. Kopernika 36 lub przy ul. Kaliskiej 25/27 w zależności od stworzonego harmonogramu pracy przez Kierownika Działu
w tym: prace porządkowe na terenie posesji i w części podlegającej posesji
omiatanie ulicy
usuwanie śniegu
koszenie trawy
grabienie liści
przygotowywanie kontenerów dla służb MPO
informowanie przełożonych o zaistniałych zagrożeniach powstałych w wyniku intensywnych opadów i uszkodzeń budynku CUWO.
2. Otwieranie budynku CUWO
przy ul. Kopernika 36 lub przy ul. Kaliskiej 25/27 w wyznaczone przez Kierownika działu dni.
3. Dozorowanie instalacji dostarczających media do budynku.
4. Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń Dyrektora CUWO
Starszy inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy - Specjalista do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy
Mikołaja Kopernika 36, Polesie, Łódź
Wygasła: 16.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
• Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP na wszystkich stanowiskach pracy, a także kontrolę prawidłowej organizacji stanowisk pracy pod kątem ergonomicznym, a na ich podstawie sporządzanie minimum raz w roku okresowej analizy stanu BHP;
• Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach oraz propozycje ich eliminacji, a także przedstawianie wniosków dotyczących wymaganych zmian prawnych w zakresie BHP;
• Udział w opracowywaniu planów, założeń i dokumentacji modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz nowych inwestycji, a także przedstawienie rozwiązań poprawy stanu BHP, udział w przekazywaniu do użytku nowych lub zmodernizowanych obiektów budowlanych lub ich części, w których przewiduje się miejsca pracy;
• Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących BHP oraz w ustalaniu osób kierujących pracownikami w zakresie BHP;
• Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, w ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków, a także zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków;
• Prowadzenie wymaganej dokumentacji dotyczącej BHP;
• Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad BHP, a także w zakresie organizacji metod bezpiecznej pracy na stanowiskach pracy, na których występują szkodliwe, niebezpieczne lub uciążliwe czynniki oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony (zbiorowej, osobistej);
• Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi, osobami w zakresie organizacji bezpiecznych warunków pracy, zapewnienia odpowiedniego szkolenia oraz w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu adaptacji na stanowisku pracy;
• Współpraca z firmami zewnętrznymi przeprowadzającymi badania na terenie zakładu dotyczące ustalenia czynników szkodliwych lub uciążliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
• Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności dotyczącą okresowych badań lekarskich;
• Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz zakładowymi organizacjami związkowymi przy podejmowaniu działań mających na celu poprawę stanu BHP, przestrzegania przepisów i zasad BHP;
• Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie BHP, w pracach komisji ds. BHP oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką BHP
• Inicjowanie i propagowanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki BHP;
• Przeprowadzania kontroli stanu BHP, a także przestrzegania przepisów i zasad BHP;
• Występowania do osób kierujących pracownikami z zaleceniami usunięcia stwierdzonych zagrożeń, szkodliwości oraz uchybień w zakresie BHP;
• Występowania do pracodawcy o nagradzanie pracowników wyróżniających się w działalności na rzecz poprawy BHP, ale również o zastosowaniu kar porządkowych za zaniedbanie obowiązków wynikających z obowiązków BHP;
• Niezwłocznego wstrzymania pracy maszyny lub innego urządzenia technicznego w razie wystąpienia bezpośredniego zagrożenia dla pracownika, niezwłocznego odsunięcia pracownika zatrudnionego przy pracy wzbronionej, a także niezwłocznego odsunięcia pracownika od pracy, który swoim zachowaniem lub sposobem wykonywaniem pracy stwarza zagrożenie dla siebie lub innych pracowników;
• Wnioskowanie do pracodawcy o niezwłoczne wstrzymanie pracy w zakładzie pracy lub jego części w wypadku stwierdzenia bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia pracowników lub innych osób;
Starszy inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy - Specjalista do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy
Mikołaja Kopernika 36, Polesie, Łódź
Wygasła: 07.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
• Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP na wszystkich stanowiskach pracy, a także kontrolę prawidłowej organizacji stanowisk pracy pod kątem ergonomicznym, a na ich podstawie sporządzanie minimum raz w roku okresowej analizy stanu BHP;
• Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach oraz propozycje ich eliminacji, a także przedstawianie wniosków dotyczących wymaganych zmian prawnych w zakresie BHP;
• Udział w opracowywaniu planów, założeń i dokumentacji modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz nowych inwestycji, a także przedstawienie rozwiązań poprawy stanu BHP, udział w przekazywaniu do użytku nowych lub zmodernizowanych obiektów budowlanych lub ich części, w których przewiduje się miejsca pracy;
• Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących BHP oraz w ustalaniu osób kierujących pracownikami w zakresie BHP;
• Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, w ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków, a także zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków;
• Prowadzenie wymaganej dokumentacji dotyczącej BHP;
• Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad BHP, a także w zakresie organizacji metod bezpiecznej pracy na stanowiskach pracy, na których występują szkodliwe, niebezpieczne lub uciążliwe czynniki oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony (zbiorowej, osobistej);
• Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi, osobami w zakresie organizacji bezpiecznych warunków pracy, zapewnienia odpowiedniego szkolenia oraz w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu adaptacji na stanowisku pracy;
• Współpraca z firmami zewnętrznymi przeprowadzającymi badania na terenie zakładu dotyczące ustalenia czynników szkodliwych lub uciążliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
• Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności dotyczącą okresowych badań lekarskich;
• Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz zakładowymi organizacjami związkowymi przy podejmowaniu działań mających na celu poprawę stanu BHP, przestrzegania przepisów i zasad BHP;
• Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie BHP, w pracach komisji ds. BHP oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką BHP
• Inicjowanie i propagowanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki BHP;
• Przeprowadzania kontroli stanu BHP, a także przestrzegania przepisów i zasad BHP;
• Występowania do osób kierujących pracownikami z zaleceniami usunięcia stwierdzonych zagrożeń, szkodliwości oraz uchybień w zakresie BHP;
• Występowania do pracodawcy o nagradzanie pracowników wyróżniających się w działalności na rzecz poprawy BHP, ale również o zastosowaniu kar porządkowych za zaniedbanie obowiązków wynikających z obowiązków BHP;
• Niezwłocznego wstrzymania pracy maszyny lub innego urządzenia technicznego w razie wystąpienia bezpośredniego zagrożenia dla pracownika, niezwłocznego odsunięcia pracownika zatrudnionego przy pracy wzbronionej, a także niezwłocznego odsunięcia pracownika od pracy, który swoim zachowaniem lub sposobem wykonywaniem pracy stwarza zagrożenie dla siebie lub innych pracowników;
• Wnioskowanie do pracodawcy o niezwłoczne wstrzymanie pracy w zakładzie pracy lub jego części w wypadku stwierdzenia bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia pracowników lub innych osób;
Starszy inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy
Kaliska 25/27, Górna, Łódź
Wygasła: 06.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
• Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP na wszystkich stanowiskach pracy, a także kontrolę prawidłowej organizacji stanowisk pracy pod kątem ergonomicznym, a na ich podstawie sporządzanie minimum raz w roku okresowej analizy stanu BHP;
• Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach oraz propozycje ich eliminacji, a także przedstawianie wniosków dotyczących wymaganych zmian prawnych w zakresie BHP;
• Udział w opracowywaniu planów, założeń i dokumentacji modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz nowych inwestycji, a także przedstawienie rozwiązań poprawy stanu BHP, udział w przekazywaniu do użytku nowych lub zmodernizowanych obiektów budowlanych lub ich części, w których przewiduje się miejsca pracy;
• Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących BHP oraz w ustalaniu osób kierujących pracownikami w zakresie BHP;
• Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, w ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków, a także zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków;
• Prowadzenie wymaganej dokumentacji dotyczącej BHP;
• Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad BHP, a także w zakresie organizacji metod bezpiecznej pracy na stanowiskach pracy, na których występują szkodliwe, niebezpieczne lub uciążliwe czynniki oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony (zbiorowej, osobistej);
• Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi, osobami w zakresie organizacji bezpiecznych warunków pracy, zapewnienia odpowiedniego szkolenia oraz w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu adaptacji na stanowisku pracy;
• Współpraca z firmami zewnętrznymi przeprowadzającymi badania na terenie zakładu dotyczące ustalenia czynników szkodliwych lub uciążliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
• Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności dotyczącą okresowych badań lekarskich;
• Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz zakładowymi organizacjami związkowymi przy podejmowaniu działań mających na celu poprawę stanu BHP, przestrzegania przepisów i zasad BHP;
• Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie BHP, w pracach komisji ds. BHP oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką BHP
• Inicjowanie i propagowanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki BHP;
• Przeprowadzania kontroli stanu BHP, a także przestrzegania przepisów i zasad BHP;
• Występowania do osób kierujących pracownikami z zaleceniami usunięcia stwierdzonych zagrożeń, szkodliwości oraz uchybień w zakresie BHP;
• Występowania do pracodawcy o nagradzanie pracowników wyróżniających się w działalności na rzecz poprawy BHP, ale również o zastosowaniu kar porządkowych za zaniedbanie obowiązków wynikających z obowiązków BHP;
• Niezwłocznego wstrzymania pracy maszyny lub innego urządzenia technicznego w razie wystąpienia bezpośredniego zagrożenia dla pracownika, niezwłocznego odsunięcia pracownika zatrudnionego przy pracy wzbronionej, a także niezwłocznego odsunięcia pracownika od pracy, który swoim zachowaniem lub sposobem wykonywaniem pracy stwarza zagrożenie dla siebie lub innych pracowników;
• Wnioskowanie do pracodawcy o niezwłoczne wstrzymanie pracy w zakładzie pracy lub jego części w wypadku stwierdzenia bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia pracowników lub innych osób;
1. Informowanie o obowiązkach spoczywających na administratorze i pracownikach w zakresie przetwarzania danych osobowych
2. Doradzanie w kwestiach związanych z obowiązkami wynikającymi z prawa ochrony danych osobowych
3. Tworzenie dokumentacji związanej z procesami przetwarzania danych osobowych, w tym procedur i innych dokumentów regulacyjnych oraz praktyczne wdrażanie tej dokumentacji z uwzględnieniem obowiązujących przepisów, dostosowania organizacji do wymogów RODO, w tym aktualizacja i wprowadzenie zmian do polityk ochrony danych funkcjonujących w ramach organizacji
4. Zarządzanie bezpieczeństwem danych osobowych
5. Konsultacje zagadnień i opracowywanie opinii oraz rekomendacji z zakresu ochrony danych osobowych
6. Sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz przeprowadzanie w tym zakresie audytów i sporządzanie sprawozdań dla administratora danych oraz na żądanie
7. Proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań zapewniających zgodność przetwarzania danych osobowych
8. Prowadzenie szkoleń oraz zapoznawanie osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami prawa
9. Nadzorowanie procesu upoważniania osób do przetwarzania danych osobowych oraz prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
10. Prowadzenie rejestru zbiorów danych osobowych
11. Koordynowanie zgłoszeń zbiorów danych osobowych do organu nadzoru
12. Prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych
13. Analiza ryzyka przetwarzania danych osobowych
14. Obsługa incydentów z zakresu przetwarzania danych osobowych
15. Udzielanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie ich wykonania,
16. Odpowiadanie na korespondencję w obszarze danych osobowych
17. Obsługa zapytań dotyczących danych osobowych od osób fizycznych oraz podmiotów zewnętrznych
18. Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla podmiotu danych
19. Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzoru
20. Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego przełożonego, obowiązujących przepisów prawa, statutu i aktów normatywnych pracodawcy
Starszy Inspektor/Specjalista do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy
Wygasła: 13.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
• Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP na wszystkich stanowiskach pracy, a także kontrolę prawidłowej organizacji stanowisk pracy pod kątem ergonomicznym, a na ich podstawie sporządzanie minimum raz w roku okresowej analizy stanu BHP;
• Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach oraz propozycje ich eliminacji, a także przedstawianie wniosków dotyczących wymaganych zmian prawnych w zakresie BHP;
• Udział w opracowywaniu planów, założeń i dokumentacji modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz nowych inwestycji, a także przedstawienie rozwiązań poprawy stanu BHP, udział w przekazywaniu do użytku nowych lub zmodernizowanych obiektów budowlanych lub ich części, w których przewiduje się miejsca pracy;
• Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących BHP oraz w ustalaniu osób kierujących pracownikami w zakresie BHP;
• Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, w ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków, a także zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków;
• Prowadzenie wymaganej dokumentacji dotyczącej BHP;
• Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad BHP, a także w zakresie organizacji metod bezpiecznej pracy na stanowiskach pracy, na których występują szkodliwe, niebezpieczne lub uciążliwe czynniki oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony (zbiorowej, osobistej);
• Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi, osobami w zakresie organizacji bezpiecznych warunków pracy, zapewnienia odpowiedniego szkolenia oraz w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu adaptacji na stanowisku pracy;
• Współpraca z firmami zewnętrznymi przeprowadzającymi badania na terenie zakładu dotyczące ustalenia czynników szkodliwych lub uciążliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
• Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności dotyczącą okresowych badań lekarskich;
• Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz zakładowymi organizacjami związkowymi przy podejmowaniu działań mających na celu poprawę stanu BHP, przestrzegania przepisów i zasad BHP;
• Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie BHP, w pracach komisji ds. BHP oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką BHP
• Inicjowanie i propagowanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki BHP;
• Przeprowadzania kontroli stanu BHP, a także przestrzegania przepisów i zasad BHP;
• Występowania do osób kierujących pracownikami z zaleceniami usunięcia stwierdzonych zagrożeń, szkodliwości oraz uchybień w zakresie BHP;
• Występowania do pracodawcy o nagradzanie pracowników wyróżniających się w działalności na rzecz poprawy BHP, ale również o zastosowaniu kar porządkowych za zaniedbanie obowiązków wynikających z obowiązków BHP;
• Niezwłocznego wstrzymania pracy maszyny lub innego urządzenia technicznego w razie wystąpienia bezpośredniego zagrożenia dla pracownika, niezwłocznego odsunięcia pracownika zatrudnionego przy pracy wzbronionej, a także niezwłocznego odsunięcia pracownika od pracy, który swoim zachowaniem lub sposobem wykonywaniem pracy stwarza zagrożenie dla siebie lub innych pracowników;
• Wnioskowanie do pracodawcy o niezwłoczne wstrzymanie pracy w zakładzie pracy lub jego części w wypadku stwierdzenia bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia pracowników lub innych osób;
1. Informowanie o obowiązkach spoczywających na administratorze i pracownikach w zakresie przetwarzania danych osobowych
2. Doradzanie w kwestiach związanych z obowiązkami wynikającymi z prawa ochrony danych osobowych
3. Tworzenie dokumentacji związanej z procesami przetwarzania danych osobowych, w tym procedur i innych dokumentów regulacyjnych oraz praktyczne wdrażanie tej dokumentacji z uwzględnieniem obowiązujących przepisów, dostosowania organizacji do wymogów RODO, w tym aktualizacja i wprowadzenie zmian do polityk ochrony danych funkcjonujących w ramach organizacji
4. Zarządzanie bezpieczeństwem danych osobowych
5. Konsultacje zagadnień i opracowywanie opinii oraz rekomendacji z zakresu ochrony danych osobowych
6. Sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz przeprowadzanie w tym zakresie audytów i sporządzanie sprawozdań dla administratora danych oraz na żądanie
7. Proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań zapewniających zgodność przetwarzania danych osobowych
8. Prowadzenie szkoleń oraz zapoznawanie osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami prawa
9. Nadzorowanie procesu upoważniania osób do przetwarzania danych osobowych oraz prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
10. Prowadzenie rejestru zbiorów danych osobowych
11. Koordynowanie zgłoszeń zbiorów danych osobowych do organu nadzoru
12. Prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych
13. Analiza ryzyka przetwarzania danych osobowych
14. Obsługa incydentów z zakresu przetwarzania danych osobowych
15. Udzielanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie ich wykonania,
16. Odpowiadanie na korespondencję w obszarze danych osobowych
17. Obsługa zapytań dotyczących danych osobowych od osób fizycznych oraz podmiotów zewnętrznych
18. Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla podmiotu danych
19. Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzoru
20. Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego przełożonego, obowiązujących przepisów prawa, statutu i aktów normatywnych pracodawcy