1. Pracodawca
  2. Kraków
  3. CENTRUM ZAKUPÓW DLA SĄDOWNICTWA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

CENTRUM ZAKUPÓW DLA SĄDOWNICTWA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ

KRAKÓW, UL. WADOWICKA 6

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (22) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 22 )

Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych

Wadowicka 6, Podgórze, Kraków
Wygasła: 17.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wykonywanie zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie – Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień publicznych oraz innymi aktami prawnymi mającymi zastosowanie do udzielania zamówień publicznych;
  • udział w pracach Komisji Przetargowej, koordynowanie prac komisji przetargowej oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej;
  • przygotowanie i prowadzanie czynności w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych, w szczególności systemu elektronizacji zamówień publicznych;
  • przygotowanie projektów dokumentów formalnych, w tym zarządzeń i wniosków, dotyczących wszczęcia postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz powołania Komisji Przetargowej;
  • szacowanie wartości zamówienia zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przygotowanie dokumentacji z tym związanej;
  • opracowywanie projektów dokumentów zamówienia wraz z załącznikami i wzorami umów;
  • weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej na etapie przygotowywania postępowań w odniesieniu do specyfiki danego zamówienia oraz wymogów ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • współpraca z członkami komisji przetargowej oraz osobami wyznaczonymi w zakresie prac nad projektami dokumentów zamówienia, również poprzez aktywne przedstawianie propozycji zastosowania zapisów w celu jak najlepszej realizacji wytycznych dotyczących stosowania przepisów prawa powszechnie obowiązującego mających zastosowanie dla danego zamówienia;
  • prowadzenie komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami w celu udzielania odpowiedzi na pytania do dokumentacji postępowania w zakresie formalno-prawnym dot. procedury przetargowej w trakcie trwania postępowania – przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania Wykonawców i zmian SWZ;
  • ocena ofert składanych w prowadzonych postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych – weryfikacja złożonej oferty, ocena dokumentów przedmiotowych i podmiotowych oraz sporządzanie projektów wezwań do Wykonawców;
  • przedstawianie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty, odrzucenia oferty lub unieważnienia postępowania wraz z uzasadnieniem oraz przygotowywanie dokumentacji z tym związanej;
  • sporządzanie protokołów postępowania wraz z załącznikami oraz innych dokumentów formalnych wymaganych przepisami prawa
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych

Wadowicka 6, Podgórze, Kraków
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wykonywanie zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie – Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień publicznych oraz innymi aktami prawnymi mającymi zastosowanie do udzielania zamówień publicznych;
  • udział w pracach Komisji Przetargowej, koordynowanie prac komisji przetargowej oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej;
  • przygotowanie i prowadzanie czynności w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych, w szczególności systemu elektronizacji zamówień publicznych;
  • przygotowanie projektów dokumentów formalnych, w tym zarządzeń i wniosków, dotyczących wszczęcia postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz powołania Komisji Przetargowej;
  • szacowanie wartości zamówienia zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przygotowanie dokumentacji z tym związanej;
  • opracowywanie projektów dokumentów zamówienia wraz z załącznikami i wzorami umów;
  • weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej na etapie przygotowywania postępowań w odniesieniu do specyfiki danego zamówienia oraz wymogów ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • współpraca z członkami komisji przetargowej oraz osobami wyznaczonymi w zakresie prac nad projektami dokumentów zamówienia, również poprzez aktywne przedstawianie propozycji zastosowania zapisów w celu jak najlepszej realizacji wytycznych dotyczących stosowania przepisów prawa powszechnie obowiązującego mających zastosowanie dla danego zamówienia;
  • prowadzenie komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami w celu udzielania odpowiedzi na pytania do dokumentacji postępowania w zakresie formalno-prawnym dot. procedury przetargowej w trakcie trwania postępowania – przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania Wykonawców i zmian SWZ;
  • ocena ofert składanych w prowadzonych postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych – weryfikacja złożonej oferty, ocena dokumentów przedmiotowych i podmiotowych oraz sporządzanie projektów wezwań do Wykonawców;
  • przedstawianie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty, odrzucenia oferty lub unieważnienia postępowania wraz z uzasadnieniem oraz przygotowywanie dokumentacji z tym związanej;
  • sporządzanie protokołów postępowania wraz z załącznikami oraz innych dokumentów formalnych wymaganych przepisami prawa
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych

Wadowicka 6, Podgórze, Kraków
Wygasła: 10.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wykonywanie zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie – Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień publicznych oraz innymi aktami prawnymi mającymi zastosowanie do udzielania zamówień publicznych;
  • udział w pracach Komisji Przetargowej, koordynowanie prac komisji przetargowej oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej;
  • przygotowanie i prowadzanie czynności w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych, w szczególności systemu elektronizacji zamówień publicznych;
  • przygotowanie projektów dokumentów formalnych, w tym zarządzeń i wniosków, dotyczących wszczęcia postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz powołania Komisji Przetargowej;
  • szacowanie wartości zamówienia zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przygotowanie dokumentacji z tym związanej;
  • opracowywanie projektów dokumentów zamówienia wraz z załącznikami i wzorami umów;
  • weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej na etapie przygotowywania postępowań w odniesieniu do specyfiki danego zamówienia oraz wymogów ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • współpraca z członkami komisji przetargowej oraz osobami wyznaczonymi w zakresie prac nad projektami dokumentów zamówienia, również poprzez aktywne przedstawianie propozycji zastosowania zapisów w celu jak najlepszej realizacji wytycznych dotyczących stosowania przepisów prawa powszechnie obowiązującego mających zastosowanie dla danego zamówienia;
  • prowadzenie komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami w celu udzielania odpowiedzi na pytania do dokumentacji postępowania w zakresie formalno-prawnym dot. procedury przetargowej w trakcie trwania postępowania – przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania Wykonawców i zmian SWZ;
  • ocena ofert składanych w prowadzonych postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych – weryfikacja złożonej oferty, ocena dokumentów przedmiotowych i podmiotowych oraz sporządzanie projektów wezwań do Wykonawców;
  • przedstawianie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty, odrzucenia oferty lub unieważnienia postępowania wraz z uzasadnieniem oraz przygotowywanie dokumentacji z tym związanej;
  • sporządzanie protokołów postępowania wraz z załącznikami oraz innych dokumentów formalnych wymaganych przepisami prawa
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. zamówień publicznych

Wadowicka 6, Podgórze, Kraków
Wygasła: 10.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie – Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień publicznych oraz innymi aktami prawnymi mającymi zastosowanie do udzielania zamówień publicznych;
  • udział w pracach Komisji Przetargowej, koordynowanie prac komisji przetargowej oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej;
  • szacowanie wartości zamówienia zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przygotowanie dokumentacji z tym związanej;
  • przygotowywanie pism, protokołów, zestawień, notatek ze spotkań w zakresie postępowań o udzielanie zamówień publicznych;
  • współpraca z członkami komisji przetargowej oraz osobami wyznaczonymi w zakresie prac nad projektami dokumentów zamówienia w zakresie opracowywania projektów przygotowawczej i proceduralnej dokumentacji przetargowej oraz umów oraz w zakresie merytorycznej oceny ofert oraz weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej na etapie przygotowywania postępowań;
  • uzupełnianie zapisów prowadzonych rejestrów i ewidencji. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi, którym zostały powierzone określone czynności dotyczące prowa¬dzonych postępowań przetargowych
  • obsługa serwisów internetowych związanych z wykonywanymi zadaniami oraz zamieszczanie i aktualizacja dokumentacji przetargowej w siedzibie Instytucji
  • sporządzenie protokołów postępowania wraz z załącznikami
  • wykonywanie formalnych czynności z zakresu oceny ofert przetargowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. dotacji i zamówień publicznych

Wadowicka 6, Podgórze, Kraków
Wygasła: 31.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wykonywanie zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie – Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień publicznych oraz innymi aktami prawnymi mającymi zastosowanie do udzielania zamówień publicznych;
  • udział w pracach Komisji Przetargowej, koordynowanie prac komisji przetargowej oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej;
  • przygotowanie i prowadzanie czynności w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych, w szczególności systemu elektronizacji zamówień publicznych;
  • przygotowanie projektów dokumentów formalnych, w tym zarządzeń i wniosków, dotyczących wszczęcia postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz powołania Komisji Przetargowej;
  • szacowanie wartości zamówienia zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przygotowanie dokumentacji z tym związanej;
  • opracowywanie projektów dokumentów zamówienia wraz z załącznikami i wzorami umów;
  • weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej na etapie przygotowywania postępowań w odniesieniu do specyfiki danego zamówienia oraz wymogów ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • współpraca z członkami komisji przetargowej oraz osobami wyznaczonymi w zakresie prac nad projektami dokumentów zamówienia, również poprzez aktywne przedstawianie propozycji zastosowania zapisów w celu jak najlepszej realizacji wytycznych dotyczących stosowania przepisów prawa powszechnie obowiązującego mających zastosowanie dla danego zamówienia;
  • prowadzenie komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami w celu udzielania odpowiedzi na pytania do dokumentacji postępowania w zakresie formalno-prawnym dot. procedury przetargowej w trakcie trwania postępowania – przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania Wykonawców i zmian SWZ;
  • ocena ofert składanych w prowadzonych postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych – weryfikacja złożonej oferty, ocena dokumentów przedmiotowych i podmiotowych oraz sporządzanie projektów wezwań do Wykonawców;
  • przedstawianie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty, odrzucenia oferty lub unieważnienia postępowania wraz z uzasadnieniem oraz przygotowywanie dokumentacji z tym związanej;
  • sporządzanie protokołów postępowania wraz z załącznikami oraz innych dokumentów formalnych wymaganych przepisami prawa
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. zamówień publicznych

Wadowicka 6, Podgórze, Kraków
Wygasła: 25.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie – Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień publicznych oraz innymi aktami prawnymi mającymi zastosowanie do udzielania zamówień publicznych;
  • udział w pracach Komisji Przetargowej, koordynowanie prac komisji przetargowej oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej;
  • szacowanie wartości zamówienia zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przygotowanie dokumentacji z tym związanej;
  • przygotowywanie pism, protokołów, zestawień, notatek ze spotkań w zakresie postępowań o udzielanie zamówień publicznych;
  • współpraca z członkami komisji przetargowej oraz osobami wyznaczonymi w zakresie prac nad projektami dokumentów zamówienia w zakresie opracowywania projektów przygotowawczej i proceduralnej dokumentacji przetargowej oraz umów oraz w zakresie merytorycznej oceny ofert oraz weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej na etapie przygotowywania postępowań;
  • uzupełnianie zapisów prowadzonych rejestrów i ewidencji. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi, którym zostały powierzone określone czynności dotyczące prowa¬dzonych postępowań przetargowych
  • obsługa serwisów internetowych związanych z wykonywanymi zadaniami oraz zamieszczanie i aktualizacja dokumentacji przetargowej w siedzibie Instytucji
  • sporządzenie protokołów postępowania wraz z załącznikami
  • wykonywanie formalnych czynności z zakresu oceny ofert przetargowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Zamówień Publicznych

Wadowicka 6, Podgórze, Kraków
Wygasła: 30.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wykonywanie zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie – Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień publicznych oraz innymi aktami prawnymi mającymi zastosowanie do udzielania zamówień publicznych;
  • udział w pracach Komisji Przetargowej, koordynowanie prac komisji przetargowej oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej;
  • przygotowanie i prowadzanie czynności w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych, w szczególności systemu elektronizacji zamówień publicznych;
  • przygotowanie projektów dokumentów formalnych, w tym zarządzeń i wniosków, dotyczących wszczęcia postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz powołania Komisji Przetargowej;
  • szacowanie wartości zamówienia zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przygotowanie dokumentacji z tym związanej;
  • opracowywanie projektów dokumentów zamówienia wraz z załącznikami i wzorami umów;
  • weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej na etapie przygotowywania postępowań w odniesieniu do specyfiki danego zamówienia oraz wymogów ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • współpraca z członkami komisji przetargowej oraz osobami wyznaczonymi w zakresie prac nad projektami dokumentów zamówienia, również poprzez aktywne przedstawianie propozycji zastosowania zapisów w celu jak najlepszej realizacji wytycznych dotyczących stosowania przepisów prawa powszechnie obowiązującego mających zastosowanie dla danego zamówienia;
  • prowadzenie komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami w celu udzielania odpowiedzi na pytania do dokumentacji postępowania w zakresie formalno-prawnym dot. procedury przetargowej w trakcie trwania postępowania – przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania Wykonawców i zmian SWZ;
  • ocena ofert składanych w prowadzonych postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych – weryfikacja złożonej oferty, ocena dokumentów przedmiotowych i podmiotowych oraz sporządzanie projektów wezwań do Wykonawców;
  • przedstawianie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty, odrzucenia oferty lub unieważnienia postępowania wraz z uzasadnieniem oraz przygotowywanie dokumentacji z tym związanej;
  • sporządzanie protokołów postępowania wraz z załącznikami oraz innych dokumentów formalnych wymaganych przepisami prawa
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. Zamówień Publicznych

Wadowicka 6, Podgórze, Kraków
Wygasła: 24.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie – Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień publicznych oraz innymi aktami prawnymi mającymi zastosowanie do udzielania zamówień publicznych;
  • udział w pracach Komisji Przetargowej, koordynowanie prac komisji przetargowej oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej;
  • szacowanie wartości zamówienia zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przygotowanie dokumentacji z tym związanej;
  • przygotowywanie pism, protokołów, zestawień, notatek ze spotkań w zakresie postępowań o udzielanie zamówień publicznych;
  • współpraca z członkami komisji przetargowej oraz osobami wyznaczonymi w zakresie prac nad projektami dokumentów zamówienia w zakresie opracowywania projektów przygotowawczej i proceduralnej dokumentacji przetargowej oraz umów oraz w zakresie merytorycznej oceny ofert oraz weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej na etapie przygotowywania postępowań;
  • uzupełnianie zapisów prowadzonych rejestrów i ewidencji. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi, którym zostały powierzone określone czynności dotyczące prowa¬dzonych postępowań przetargowych
  • obsługa serwisów internetowych związanych z wykonywanymi zadaniami oraz zamieszczanie i aktualizacja dokumentacji przetargowej w siedzibie Instytucji
  • sporządzenie protokołów postępowania wraz z załącznikami
  • wykonywanie formalnych czynności z zakresu oceny ofert przetargowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych

Wadowicka 6, Podgórze, Kraków
Wygasła: 28.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wykonywanie zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie – Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień publicznych oraz innymi aktami prawnymi mającymi zastosowanie do udzielania zamówień publicznych;
  • udział w pracach Komisji Przetargowej, koordynowanie prac komisji przetargowej oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej;
  • przygotowanie i prowadzanie czynności w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych, w szczególności systemu elektronizacji zamówień publicznych;
  • przygotowanie projektów dokumentów formalnych, w tym zarządzeń i wniosków, dotyczących wszczęcia postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz powołania Komisji Przetargowej;
  • szacowanie wartości zamówienia zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przygotowanie dokumentacji z tym związanej;
  • opracowywanie projektów dokumentów zamówienia wraz z załącznikami i wzorami umów;
  • weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej na etapie przygotowywania postępowań w odniesieniu do specyfiki danego zamówienia oraz wymogów ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • współpraca z członkami komisji przetargowej oraz osobami wyznaczonymi w zakresie prac nad projektami dokumentów zamówienia, również poprzez aktywne przedstawianie propozycji zastosowania zapisów w celu jak najlepszej realizacji wytycznych dotyczących stosowania przepisów prawa powszechnie obowiązującego mających zastosowanie dla danego zamówienia;
  • prowadzenie komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami w celu udzielania odpowiedzi na pytania do dokumentacji postępowania w zakresie formalno-prawnym dot. procedury przetargowej w trakcie trwania postępowania – przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania Wykonawców i zmian SWZ;
  • ocena ofert składanych w prowadzonych postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych – weryfikacja złożonej oferty, ocena dokumentów przedmiotowych i podmiotowych oraz sporządzanie projektów wezwań do Wykonawców;
  • przedstawianie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty, odrzucenia oferty lub unieważnienia postępowania wraz z uzasadnieniem oraz przygotowywanie dokumentacji z tym związanej;
  • sporządzanie protokołów postępowania wraz z załącznikami oraz innych dokumentów formalnych wymaganych przepisami prawa
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor - Specjalista ds. Zamówień Publicznych

Wadowicka 6, Podgórze, Kraków
Wygasła: 01.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • wykonywanie zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie – Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień publicznych oraz innymi aktami prawnymi mającymi zastosowanie do udzielania zamówień publicznych;
  • udział w pracach Komisji Przetargowej, koordynowanie prac komisji przetargowej oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej;
  • przygotowanie i prowadzanie czynności w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych, w szczególności systemu elektronizacji zamówień publicznych;
  • przygotowanie projektów dokumentów formalnych, w tym zarządzeń i wniosków, dotyczących wszczęcia postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz powołania Komisji Przetargowej;
  • szacowanie wartości zamówienia zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przygotowanie dokumentacji z tym związanej;
  • opracowywanie projektów dokumentów zamówienia wraz z załącznikami i wzorami umów;
  • weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej na etapie przygotowywania postępowań w odniesieniu do specyfiki danego zamówienia oraz wymogów ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • współpraca z członkami komisji przetargowej oraz osobami wyznaczonymi w zakresie prac nad projektami dokumentów zamówienia, również poprzez aktywne przedstawianie propozycji zastosowania zapisów w celu jak najlepszej realizacji wytycznych dotyczących stosowania przepisów prawa powszechnie obowiązującego mających zastosowanie dla danego zamówienia;
  • prowadzenie komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami w celu udzielania odpowiedzi na pytania do dokumentacji postępowania w zakresie formalno-prawnym dot. procedury przetargowej w trakcie trwania postępowania – przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania Wykonawców i zmian SWZ;
  • ocena ofert składanych w prowadzonych postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych – weryfikacja złożonej oferty, ocena dokumentów przedmiotowych i podmiotowych oraz sporządzanie projektów wezwań do Wykonawców;
  • przedstawianie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty, odrzucenia oferty lub unieważnienia postępowania wraz z uzasadnieniem oraz przygotowywanie dokumentacji z tym związanej;
  • sporządzanie protokołów postępowania wraz z załącznikami oraz innych dokumentów formalnych wymaganych przepisami prawa
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent / Referentka

Wadowicka 6, Podgórze, Kraków
Wygasła: 17.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowywanie pism, protokołów, zestawień, notatek ze spotkań dotyczących prowadzonych postępowań o udzielanie zamówień publicznych
  • opracowywanie dokumentacji związanej z ustaleniem szacowanej wartości przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi
  • udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi
  • formalna obsługa prac komisji przetargowych
  • czuwanie nad kompletnością dokumentacji
  • uzupełnianie informacji oraz kontrolowanie terminów w prowadzonych rejestrach
  • współpraca z członkami komisji przetargowych w zakresie opracowywania projektów przygotowawczej i proceduralnej dokumentacji przetargowej oraz umów
  • wykonywanie formalnych czynności z zakresu oceny ofert przetargowych
  • uzupełnianie zapisów prowadzonych rejestrów i ewidencji
  • zakładanie teczek aktowych, rejestrowanie spraw oraz prowadzenie właściwych rejestrów kancelaryjnych
  • obsługa serwisów internetowych związanych z wykonywanymi zadaniami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Wydziale Kontroli i Realizacji Umów

Wadowicka 6, Podgórze, Kraków
Wygasła: 28.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • sporządzanie analiz, raportów i zestawień w oparciu o pozyskane dane ze źródeł wewnętrznych i zewnętrznych;
  • sporządzanie analiz, raportów przy użyciu pakietu Office i programów dedykowanych umożliwiających ocenę działań i procesów zakupowych;
  • archiwizacja danych w sposób uporządkowany pozwalający prawidłowo przetwarzać i analizować dane w formie elektronicznej i papierowej;
  • nadzorowanie realizacji umów zawartych w wyniku rozstrzygnięcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz sporządzanie zestawień podsumowujących, kontrolowanie terminów umownych;
  • wprowadzanie danych do systemów informatycznych, uzupełnianie danych w rejestrach
  • przygotowywanie projektów pism, notatek ze spotkań;
  • bieżący kontakt z beneficjentami umów i Wykonawcami;
  • udział w pracach komisji przetargowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor - Specjalista ds. Zamówień Publicznych

Wadowicka 6, Podgórze, Kraków
Wygasła: 28.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • wykonywanie zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie – Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień publicznych oraz innymi aktami prawnymi mającymi zastosowanie do udzielania zamówień publicznych;
  • udział w pracach Komisji Przetargowej, koordynowanie prac komisji przetargowej oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej;
  • przygotowanie i prowadzanie czynności w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych, w szczególności systemu elektronizacji zamówień publicznych;
  • przygotowanie projektów dokumentów formalnych, w tym zarządzeń i wniosków, dotyczących wszczęcia postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz powołania Komisji Przetargowej;
  • szacowanie wartości zamówienia zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przygotowanie dokumentacji z tym związanej;
  • opracowywanie projektów dokumentów zamówienia wraz z załącznikami i wzorami umów;
  • weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej na etapie przygotowywania postępowań w odniesieniu do specyfiki danego zamówienia oraz wymogów ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • współpraca z członkami komisji przetargowej oraz osobami wyznaczonymi w zakresie prac nad projektami dokumentów zamówienia, również poprzez aktywne przedstawianie propozycji zastosowania zapisów w celu jak najlepszej realizacji wytycznych dotyczących stosowania przepisów prawa powszechnie obowiązującego mających zastosowanie dla danego zamówienia;
  • prowadzenie komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami w celu udzielania odpowiedzi na pytania do dokumentacji postępowania w zakresie formalno-prawnym dot. procedury przetargowej w trakcie trwania postępowania – przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania Wykonawców i zmian SWZ;
  • ocena ofert składanych w prowadzonych postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych – weryfikacja złożonej oferty, ocena dokumentów przedmiotowych i podmiotowych oraz sporządzanie projektów wezwań do Wykonawców;
  • przedstawianie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty, odrzucenia oferty lub unieważnienia postępowania wraz z uzasadnieniem oraz przygotowywanie dokumentacji z tym związanej;
  • sporządzanie protokołów postępowania wraz z załącznikami oraz innych dokumentów formalnych wymaganych przepisami prawa
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor - Analityk w Wydziale Kontroli i Realizacji Umów

Wadowicka 6, Podgórze, Kraków
Wygasła: 25.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • sporządzanie analiz, raportów i zestawień w oparciu o pozyskane dane
  • szacowanie pracochłonności analizy i definiowanie celów, zakresów, produktów i zadań analizy biznesowej
  • sporządzanie analiz umożliwiających ocenę działań i procesów biznesowych
  • prowadzenie i utrzymywanie dokumentacji analitycznych
  • gromadzenie danych w sposób uporządkowany pozwalający prawidłowo przetwarzać i analizować dane
  • nadzorowanie realizacji umów zawartych w wyniku rozstrzygnięcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
  • wprowadzanie danych do systemów informatycznych
  • przygotowywanie projektów pism, notatek ze spotkań
  • przygotowywanie cyklicznych sprawozdań z realizacji umów nadzorowanych w komórce organizacyjnej
  • uzupełnianie informacji oraz kontrolowanie terminów w prowadzonych rejestrach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor - Specjalista ds. Zamówień Publicznych

Wadowicka 6, Podgórze, Kraków
Wygasła: 25.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • udział w wykonywaniu oraz wykonywanie zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie – Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień publicznych oraz innymi aktami prawnymi mającymi zastosowanie do udzielania zamówień publicznych;
  • udział w pracach Komisji Przetargowej oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej;
  • przygotowanie i prowadzanie czynności w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych, w szczególności systemu elektronizacji zamówień publicznych;
  • przygotowanie projektów dokumentów formalnych, w tym zarządzeń i wniosków, dotyczących wszczęcia postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz powołania Komisji Przetargowej;
  • szacowanie wartości zamówienia zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przygotowanie dokumentacji z tym związanej;
  • opracowywanie projektów dokumentów zamówienia wraz z załącznikami i wzorami umów;
  • weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej na etapie przygotowywania postępowań w odniesieniu do specyfiki danego zamówienia oraz wymogów ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • współpraca z członkami komisji przetargowej oraz osobami wyznaczonymi w zakresie prac nad projektami dokumentów zamówienia, również poprzez aktywne przedstawianie propozycji zastosowania zapisów w celu jak najlepszej realizacji wytycznych dotyczących stosowania przepisów prawa powszechnie obowiązującego mających zastosowanie dla danego zamówienia;
  • prowadzenie komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami w celu udzielania odpowiedzi na pytania do dokumentacji postępowania w zakresie formalno - prawnym dot. procedury przetargowej w trakcie trwania postępowania – przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania Wykonawców i zmian SWZ;
  • ocena ofert składanych w prowadzonych postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych – weryfikacja złożonej oferty, ocena dokumentów przedmiotowych i podmiotowych oraz sporządzanie projektów wezwań do Wykonawców;
  • przedstawianie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty, odrzucenia oferty lub unieważnienia postępowania wraz z uzasadnieniem oraz przygotowywanie dokumentacji z tym związanej;
  • sporządzanie protokołów postępowania wraz z załącznikami oraz innych dokumentów formalnych wymaganych przepisami prawa
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Wadowicka 6, Podgórze, Kraków
Wygasła: 03.01.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Inspektor w Wydziale Kontroli i Realizacji Umów (umowa na zastępstwo)
  • nadzorowanie realizacji umów zawartych w wyniku rozstrzygnięcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
  • sporządzanie raportów, zestawień oraz analiz wykonywanych w komórce organizacyjnej
  • wprowadzanie danych do systemów informatycznych
  • przygotowywanie projektów pism, referencji, notatek ze spotkań
  • czuwanie nad kompletnością dokumentacji
  • agregowanie danych otrzymanych z jednostek
  • przygotowywanie cyklicznych sprawozdań z realizacji umów nadzorowanych w komórce organizacyjnej
  • uzupełnianie informacji oraz kontrolowanie terminów w prowadzonych rejestrach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. Zamówień Publicznych

Wadowicka 6
Wygasła: 04.04.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Zamówień Publicznych

Wadowicka 6
Wygasła: 04.12.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent w Wydziale Zamówień Publicznych

Kraków
Wygasła: 04.08.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zamówień publicznych

Kraków
Wygasła: 01.04.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zamówień publicznych

Kraków
Wygasła: 01.03.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Księgowości

Kraków
Wygasła: 24.01.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne