Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Tworzenie pozytywnego wizerunku Firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z osobami z zewnątrz oraz wewnątrz firmy
Zamawianie ekspozycji dla klientów na Region DACH oraz Francji, Beneluxu i Skandynawii
Weryfikacja cen poszczególnych produktów Ceramiki Paradyż, w celu przygotowania oferty dla klientów przez Dyrektora Sprzedaży na Rynek Niemiecki
Weryfikacja dokumentacji handlowej oraz podatkowej niezbędnej do założenia nowego klienta w systemach Ceramiki Paradyż
Rozliczanie bonusów dla Agentów działających na Region DACH
Wsparcie Dyrektora ds. Sprzedaży na Region DACH oraz Regionalnych Menedżerów Sprzedaży w zakresie procesowania rozliczeń bonusowych z klientami
Organizacja i rozliczanie podróży służbowych Dyrektora Sprzedaży na Region DACH
Wsparcie Działu Finansów w tłumaczeniu dokumentów księgowych dotyczących Ceramiki Paradyż Deutschland GmbH, kontaktach z przedstawicielami instytucji finansowych i jednostek administracji państwowej na terenie Niemiec
Realizowanie założonych planów sprzedaży w ujęciu ilościowym i wartościowym
Monitorowanie rynku inwestycji budowlanych, przetargów oraz analizowanie rynku pod kątem pojawiających się nowych trendów wzorniczych
Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z kluczowymi klientami, w tym biurami projektowymi, inwestorami, wykonawcami działającymi w obszarze obsługi inwestycji
Nadzorowanie realizacji dostaw wyrobów spółki na potrzeby pozyskanych inwestycji
Sporządzanie umów handlowych w tym sporządzanie umów w przypadku realizacji niestandardowych projektów budowlanych, realizacji kontraktów z architektami, pośrednikami i firmami wykonawczymi
Zlecanie i nadzorowanie przygotowania projektów pomieszczeń z wykorzystaniem wyrobów Ceramiki Paradyż architektom współpracującym z firmą
Identyfikowanie potrzeb odbiorów i przygotowywanie ofert handlowych
Analiza działań konkurencji
Prowadzenie prezentacji i szkoleń produktowych dla architektów, projektantów i przedstawicieli handlowych dealerów
Przygotowywanie analiz i raportów dla potrzeb wewnętrznych
Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta oraz dobry wizerunek firmy
Realizowanie założonych planów sprzedaży w ujęciu ilościowym i wartościowym
Monitorowanie rynku inwestycji budowlanych, przetargów oraz analizowanie rynku pod kątem pojawiających się nowych trendów wzorniczych
Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z kluczowymi klientami, w tym biurami projektowymi, inwestorami, wykonawcami działającymi w obszarze obsługi inwestycji
Nadzorowanie realizacji dostaw wyrobów spółki na potrzeby pozyskanych inwestycji
Sporządzanie umów handlowych w tym sporządzanie umów w przypadku realizacji niestandardowych projektów budowlanych, realizacji kontraktów z architektami, pośrednikami i firmami wykonawczymi
Zlecanie i nadzorowanie przygotowania projektów pomieszczeń z wykorzystaniem wyrobów Ceramiki Paradyż architektom współpracującym z firmą
Identyfikowanie potrzeb odbiorów i przygotowywanie ofert handlowych
Analiza działań konkurencji
Prowadzenie prezentacji i szkoleń produktowych dla architektów, projektantów i przedstawicieli handlowych dealerów
Przygotowywanie analiz i raportów dla potrzeb wewnętrznych
Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta oraz dobry wizerunek firmy
Realizowanie założonych planów sprzedaży w ujęciu ilościowym i wartościowym
Monitorowanie rynku inwestycji budowlanych, przetargów oraz analizowanie rynku pod kątem pojawiających się nowych trendów wzorniczych
Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z kluczowymi klientami, w tym biurami projektowymi, inwestorami, wykonawcami działającymi w obszarze obsługi inwestycji
Nadzorowanie realizacji dostaw wyrobów spółki na potrzeby pozyskanych inwestycji
Sporządzanie umów handlowych w tym sporządzanie umów w przypadku realizacji niestandardowych projektów budowlanych, realizacji kontraktów z architektami, pośrednikami i firmami wykonawczymi
Zlecanie i nadzorowanie przygotowania projektów pomieszczeń z wykorzystaniem wyrobów Ceramiki Paradyż architektom współpracującym z firmą
Identyfikowanie potrzeb odbiorów i przygotowywanie ofert handlowych
Analiza działań konkurencji
Prowadzenie prezentacji i szkoleń produktowych dla architektów, projektantów i przedstawicieli handlowych dealerów
Przygotowywanie analiz i raportów dla potrzeb wewnętrznych
Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta oraz dobry wizerunek firmy
Budowanie długofalowych relacji ze środowiskiem architektów i projektantów wnętrz, poprzez wizyty w biurach, udział w seminariach i konferencjach branżowych
Budowanie sieci specjalistów współpracujących z firmą celem realizacji projektów
Podejmowanie działań mających na celu specyfikację produktów firmy w projektach
Przeprowadzanie prezentacji produktowych w biurach architektonicznych/ projektowych
Reprezentacja firmy podczas wydarzeń branżowych
Dbanie o dostępność materiałów reklamowych
Prowadzenie działań marketingowo-informacyjnych w zakresie nowości produktowych
Prowadzenie ankiet i badań rynkowych
Analiza działań konkurencji
Monitorowanie rynku inwestycji budowlanych
Monitorowanie trendów i nowości w branży projektowania wnętrz
Budowa sieci odbiorców produktów firmy, w szczególności płyt wielkoformatowych na terenie Polski
Realizowanie założonych planów sprzedaży w ujęciu ilościowym i wartościowym
Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z klientami, w tym: studiami kuchennymi, punktami sprzedaży płytek, biurami projektowymi, inwestorami, wykonawcami, zakładami kamieniarskimi działającymi w danym obszarze
Prowadzenie pełnego procesu sprzedażowego (logistyka, windykacja, administracja)
Monitorowanie rynku spieków (gresu wielkoformatowego) w obrębie inwestycji budowlanych, przetargów, rynku kamieniarskiego oraz meblowego
Analizowanie rynku pod kątem pojawiających się nowych trendów wzorniczych
Sporządzanie umów handlowych, w tym sporządzanie umów w przypadku realizacji niestandardowych projektów budowlanych, realizacji kontraktów z architektami, pośrednikami i firmami wykonawczymi
Zlecanie i nadzorowanie przygotowania projektów pomieszczeń z wykorzystaniem wyrobów Ceramiki Paradyż architektom współpracującym z firmą
Analiza działań konkurencji
Prowadzenie prezentacji i szkoleń produktowych dla architektów, projektantów, przedstawicieli handlowych, kamieniarzy, pracowników studiów kuchennych
Inicjowanie i koordynacja działań Ceramiki Paradyż w obszarze e-marketingu
Współpraca z partnerami agencyjnymi w zakresie przygotowania i realizacji działań (m.in. promocja w wyszukiwarkach, display, e-mail marketing, reklama w mediach społecznościowych, wideo)
Koordynacja działań związanych z tworzeniem treści i formatów reklamowych
Analiza, optymalizacja i nadzór nad efektywnością prowadzonych działań
Bieżąca obsługa serwisów internetowych firmy (administrowanie treściami, weryfikacja poprawności funkcjonowania)
Dystrybucja firmowego newslettera oraz zarządzanie bazą kontaktów
Działania w zakresie realizacji komunikacji wewnętrznej firmy
Inicjowanie i wdrażanie nowych projektów w obszarze promocji online
Opracowanie strategii komunikacji i jej realizacja, w szczególności: planowanie i dostosowywanie form i kanałów komunikacji do poszczególnych grup docelowych oraz tworzenie i realizacja strategii contentowej dopasowanej do celów komunikacyjnych marki i budującej przewagę konkurencyjną
Opracowanie strategii reklamowej offline i online, w tym przeprowadzenie ofertowania i wybór odpowiednich podwykonawców, nadzór nad realizacją poszczególnych etapów i nad media planem kampanii
Dbałość o spójność w zakresie identyfikacji wizualnej
Czynny udział w budowaniu strategii komunikacyjnej 360 oraz repozycjonowaniu marki
Odpowiedzialność za przygotowanie i realizację podległego budżetu, analiza kosztów oraz stały monitoring efektywności prowadzonych działań
Komunikacja realizowanych działań wewnątrz i na zewnątrz organizacji
Bieżąca współpraca z klientami zewnętrznymi (media, agencje lub domy mediowe) oraz współpraca z partnerami w zakresie niezbędnym do realizacji świadczeń na rzecz firmy
Zarządzanie i organizacja pracy podległego zespołu
Przygotowanie i realizacja strategii trade marketingowej w kraju i na rynkach eksportowych
Przygotowanie i nadzorowanie akcji wdrażających ekspozycję w poszczególnych rynkach
Przygotowanie założeń i realizacja programów intensyfikujących sprzedaż
Współpraca z wykonawcami, w celu zapewnienia jak najlepszej jakości świadczonych usług, szczególnie w zakresie produkcji materiałów eksponujących produkt, w tym ekspozytorów oraz wyklejania boksów
Zlecanie i udział w zapytaniach ofertowych z zakresu podległego obszaru
Koordynacja procesów związanych z podległym magazynem materiałów reklamowych (katalogi, wzorniki, próbki produktów)
Organizacja imprez targowych i spotkań z przedstawicielami handlowymi
Projektowanie i wdrażanie nowych rozwiązań z zakresu trade marketingu
Planowanie i nadzór nad realizacją budżetu
Ocena efektywności prowadzonych działań
Przygotowywanie analiz i raportów, wnioskowanie i rekomendowanie działań
Realizacja projektów w ramach przyjętej strategii marketingowej firmy
Zarządzanie i organizacja pracy podległego zespołu
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez współtworzenie strategii oraz realizację działań z zakresu komunikacji wewnętrznej, CSR i sponsoringu
Zarządzanie, redagowanie i tworzenie angażujących treści, kampanii informacyjnych oraz materiałów merytorycznych na potrzeby komunikacji wewnętrznej (firmowy Intranet, newsletter, wewnętrzny periodyk)
Rozwój nowoczesnych narzędzi wspierających komunikację wewnętrzną
Inicjowanie i udział w projektach z obszaru CSR/ESG i sponsoringu
Współpraca z instytucjami i organizacjami zewnętrznymi (NGO, szkoły, jednostki administracji publicznej, gminne i miejskie ośrodki kultury, społeczność lokalna)
Angażowanie pracowników do udziału w inicjatywach społecznych (wolontariat, konkursy, wewnętrzne publikacje)
Udział w realizacji projektów PR oraz wydarzeń firmowych
PRZEPROWADZANIE KONTROLI WARUNKÓW PRACY ORAZ PRZESTRZEGANIA PRZEPISÓW I ZASAD BHP ORAZ PRZEPISÓW P-POŻ;INFORMOWANIE O ZAGROŻENIACH ZAWODOWYCH WRAZ Z WNIOSKAMI ZMIERZAJĄCYMI DO ICH USUNIĘCIA;UDZIAŁ W USTALANIU OKOLICZNOŚCI I PRZYCZYN WYPADKÓW PRZY PRACY ORAZ SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI POWYPADKOWEJ;DOBÓR ŚRODKÓW OCHRONY ZBIOROWEJ I INDYWIDUALNEJ;UDZIAŁ W DOKONYWANIUOCENY RYZYKA ZAWODOWEGO;UCZESTNICTWO W KONSULTACJACH DOTYCZĄCYCH BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
P-POŻ ORAZ LEN MANUFACTURING;NADZÓR I MONITOROWANIE REALIZACJI ZADAŃ W RAMACH PROGRAMU LEAN MANUFACTURING
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Elektryk-Automatyk
Tomaszów Mazowiecki
Wygasła: 11.02.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
bieżące naprawy
remonty oraz przeglą maszyn i urządzeń
usuwanie awarii maszyn w celu utrzymania ciągłości produkcji
Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z klientami, w tym z zakładami kamieniarskimi, studiami kuchennymi, biurami projektowymi, inwestorami, wykonawcami działającymi w danym obszarze
Realizowanie założonych planów sprzedaży
Aktywna praca z klientem w terenie
Monitorowanie rynku w zakresie tzw. „spieków” (gresu wielkoformatowego) oraz nowych trendów wzorniczych
Współpraca z architektami w zakresie projektów pomieszczeń z wykorzystaniem wyrobów firmy
Identyfikowanie potrzeb odbiorców i przygotowywanie ofert handlowych
Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za zapewnienie realizacji planu sprzedaży w podległym regionie: część województwa kujawsko-pomorskiego, część województwa wielkopolskiego, część województwa pomorskiego
Pozyskiwanie nowych klientów
Realizacja planów sprzedaży w powierzonym regionie
Utrzymywanie kontaktów z klientami i zwiększanie sprzedaży w powierzonym regionie
Monitorowanie sprzedaży w powierzonym regionie oraz analiza działań konkurencji
Prowadzenie aktywnej promocji wyrobów zgodnie z obowiązującymi unormowaniami oraz analiza jej efektywności
Dbanie o należyty poziom ekspozycji wyrobów Ceramiki Paradyż w podległym regionie i ustalanie warunków budowy ekspozycji
Dbanie o dostępność materiałów reklamowych
Wdrażanie nowych wyrobów na rynek
Prowadzenie ankiet i badań rynkowych
Uczestnictwo w targach oraz imprezach wystawienniczych i sponsorowanych
Ustalanie akcji promocyjno-reklamowych w ramach promocji Ceramiki Paradyż, monitorowanie realizacji i rozliczeń
Udział w procesie projektowania i wdrażania nowych wyrobów (pozyskiwanie wzorów konkurencji, analiza cen, itp.)
Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za zapewnienie realizacji planu sprzedaży w podległym regionie: część województwa kujawsko-pomorskiego, część województwa wielkopolskiego, część województwa pomorskiego
Pozyskiwanie nowych klientów
Realizacja planów sprzedaży w powierzonym regionie
Utrzymywanie kontaktów z klientami i zwiększanie sprzedaży w powierzonym regionie
Monitorowanie sprzedaży w powierzonym regionie oraz analiza działań konkurencji
Prowadzenie aktywnej promocji wyrobów zgodnie z obowiązującymi unormowaniami oraz analiza jej efektywności
Dbanie o należyty poziom ekspozycji wyrobów Ceramiki Paradyż w podległym regionie i ustalanie warunków budowy ekspozycji
Dbanie o dostępność materiałów reklamowych
Wdrażanie nowych wyrobów na rynek
Prowadzenie ankiet i badań rynkowych
Uczestnictwo w targach oraz imprezach wystawienniczych i sponsorowanych
Ustalanie akcji promocyjno-reklamowych w ramach promocji Ceramiki Paradyż, monitorowanie realizacji i rozliczeń
Udział w procesie projektowania i wdrażania nowych wyrobów (pozyskiwanie wzorów konkurencji, analiza cen, itp.)
Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za zapewnienie realizacji planu sprzedaży w podległym regionie: część województwa kujawsko-pomorskiego, część województwa wielkopolskiego, część województwa pomorskiego
Pozyskiwanie nowych klientów
Realizacja planów sprzedaży w powierzonym regionie
Utrzymywanie kontaktów z klientami i zwiększanie sprzedaży w powierzonym regionie
Monitorowanie sprzedaży w powierzonym regionie oraz analiza działań konkurencji
Prowadzenie aktywnej promocji wyrobów zgodnie z obowiązującymi unormowaniami oraz analiza jej efektywności
Dbanie o należyty poziom ekspozycji wyrobów Ceramiki Paradyż w podległym regionie i ustalanie warunków budowy ekspozycji
Dbanie o dostępność materiałów reklamowych
Wdrażanie nowych wyrobów na rynek
Prowadzenie ankiet i badań rynkowych
Uczestnictwo w targach oraz imprezach wystawienniczych i sponsorowanych
Ustalanie akcji promocyjno-reklamowych w ramach promocji Ceramiki Paradyż, monitorowanie realizacji i rozliczeń
Udział w procesie projektowania i wdrażania nowych wyrobów (pozyskiwanie wzorów konkurencji, analiza cen, itp.)
Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za zapewnienie realizacji planu sprzedaży w podległym regionie.: woj.: mazowieckiego, podlaskiego, części województwa lubelskiego, części województwa warmińsko-mazurskiego
Pozyskiwanie nowych klientów
Obsługa bieżących klientów z kanału DIY
Realizacja planów sprzedaży w powierzonym regionie
Utrzymywanie kontaktów z klientami i zwiększanie sprzedaży w powierzonym regionie
Monitorowanie sprzedaży w powierzonym regionie oraz analiza działań konkurencji
Prowadzenie aktywnej promocji wyrobów zgodnie z obowiązującymi unormowaniami oraz analiza jej efektywności
Dbanie o należyty poziom ekspozycji wyrobów Ceramiki Paradyż w podległym regionie i ustalanie warunków budowy ekspozycji
Dbanie o dostępność materiałów reklamowych
Wdrażanie nowych wyrobów na rynek
Prowadzenie ankiet i badań rynkowych
Uczestnictwo w targach oraz imprezach wystawienniczych i sponsorowanych
Ustalanie akcji promocyjno-reklamowych w ramach promocji Ceramiki Paradyż, monitorowanie realizacji i rozliczeń
Udział w procesie projektowania i wdrażania nowych wyrobów (pozyskiwanie wzorów konkurencji, analiza cen, itp.)
Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za zapewnienie realizacji planu sprzedaży w podległym regionie.: woj.: mazowieckiego, podlaskiego, części województwa lubelskiego, części województwa warmińsko-mazurskiego
Pozyskiwanie nowych klientów
Obsługa bieżących klientów z kanału DIY
Realizacja planów sprzedaży w powierzonym regionie
Utrzymywanie kontaktów z klientami i zwiększanie sprzedaży w powierzonym regionie
Monitorowanie sprzedaży w powierzonym regionie oraz analiza działań konkurencji
Prowadzenie aktywnej promocji wyrobów zgodnie z obowiązującymi unormowaniami oraz analiza jej efektywności
Dbanie o należyty poziom ekspozycji wyrobów Ceramiki Paradyż w podległym regionie i ustalanie warunków budowy ekspozycji
Dbanie o dostępność materiałów reklamowych
Wdrażanie nowych wyrobów na rynek
Prowadzenie ankiet i badań rynkowych
Uczestnictwo w targach oraz imprezach wystawienniczych i sponsorowanych
Ustalanie akcji promocyjno-reklamowych w ramach promocji Ceramiki Paradyż, monitorowanie realizacji i rozliczeń
Udział w procesie projektowania i wdrażania nowych wyrobów (pozyskiwanie wzorów konkurencji, analiza cen, itp.)
Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za zapewnienie realizacji planu sprzedaży w podległym regionie.: woj.: mazowieckiego, podlaskiego, części województwa lubelskiego, części województwa warmińsko-mazurskiego
Pozyskiwanie nowych klientów
Obsługa bieżących klientów z kanału DIY
Realizacja planów sprzedaży w powierzonym regionie
Utrzymywanie kontaktów z klientami i zwiększanie sprzedaży w powierzonym regionie
Monitorowanie sprzedaży w powierzonym regionie oraz analiza działań konkurencji
Prowadzenie aktywnej promocji wyrobów zgodnie z obowiązującymi unormowaniami oraz analiza jej efektywności
Dbanie o należyty poziom ekspozycji wyrobów Ceramiki Paradyż w podległym regionie i ustalanie warunków budowy ekspozycji
Dbanie o dostępność materiałów reklamowych
Wdrażanie nowych wyrobów na rynek
Prowadzenie ankiet i badań rynkowych
Uczestnictwo w targach oraz imprezach wystawienniczych i sponsorowanych
Ustalanie akcji promocyjno-reklamowych w ramach promocji Ceramiki Paradyż, monitorowanie realizacji i rozliczeń
Udział w procesie projektowania i wdrażania nowych wyrobów (pozyskiwanie wzorów konkurencji, analiza cen, itp.)
Realizowanie założonych planów sprzedaży w ujęciu ilościowym i wartościowym
Monitorowanie rynku inwestycji budowlanych, przetargów oraz analizowanie rynku pod kątem pojawiających się nowych trendów wzorniczych
Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z kluczowymi klientami, w tym biurami projektowymi, inwestorami, wykonawcami działającymi w obszarze obsługi inwestycji
Nadzorowanie realizacji dostaw wyrobów spółki na potrzeby pozyskanych inwestycji
Sporządzanie umów handlowych w tym sporządzanie umów w przypadku realizacji niestandardowych projektów budowlanych, realizacji kontraktów z architektami, pośrednikami i firmami wykonawczymi
Zlecanie i nadzorowanie przygotowania projektów pomieszczeń z wykorzystaniem wyrobów Ceramiki Paradyż architektom współpracującym z firmą
Identyfikowanie potrzeb odbiorów i przygotowywanie ofert handlowych
Analiza działań konkurencji
Prowadzenie prezentacji i szkoleń produktowych dla architektów, projektantów i przedstawicieli handlowych dealerów
Przygotowywanie analiz i raportów dla potrzeb wewnętrznych
Realizowanie założonych planów sprzedaży w ujęciu ilościowym i wartościowym
Monitorowanie rynku inwestycji budowlanych, przetargów oraz analizowanie rynku pod kątem pojawiających się nowych trendów wzorniczych
Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z kluczowymi klientami, w tym biurami projektowymi, inwestorami, wykonawcami działającymi w obszarze obsługi inwestycji
Nadzorowanie realizacji dostaw wyrobów spółki na potrzeby pozyskanych inwestycji
Sporządzanie umów handlowych w tym sporządzanie umów w przypadku realizacji niestandardowych projektów budowlanych, realizacji kontraktów z architektami, pośrednikami i firmami wykonawczymi
Zlecanie i nadzorowanie przygotowania projektów pomieszczeń z wykorzystaniem wyrobów Ceramiki Paradyż architektom współpracującym z firmą
Identyfikowanie potrzeb odbiorów i przygotowywanie ofert handlowych
Analiza działań konkurencji
Prowadzenie prezentacji i szkoleń produktowych dla architektów, projektantów i przedstawicieli handlowych dealerów
Przygotowywanie analiz i raportów dla potrzeb wewnętrznych
Realizowanie założonych planów sprzedaży w ujęciu ilościowym i wartościowym
Monitorowanie rynku inwestycji budowlanych, przetargów oraz analizowanie rynku pod kątem pojawiających się nowych trendów wzorniczych
Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z kluczowymi klientami, w tym biurami projektowymi, inwestorami, wykonawcami działającymi w obszarze obsługi inwestycji
Nadzorowanie realizacji dostaw wyrobów spółki na potrzeby pozyskanych inwestycji
Sporządzanie umów handlowych w tym sporządzanie umów w przypadku realizacji niestandardowych projektów budowlanych, realizacji kontraktów z architektami, pośrednikami i firmami wykonawczymi
Zlecanie i nadzorowanie przygotowania projektów pomieszczeń z wykorzystaniem wyrobów Ceramiki Paradyż architektom współpracującym z firmą
Identyfikowanie potrzeb odbiorów i przygotowywanie ofert handlowych
Analiza działań konkurencji
Prowadzenie prezentacji i szkoleń produktowych dla architektów, projektantów i przedstawicieli handlowych dealerów
Przygotowywanie analiz i raportów dla potrzeb wewnętrznych
Dbałość o spójność w zakresie identyfikacji wizualnej Firmy
Przygotowanie plików pod potrzeby materiałów reklamowych
Tworzenie materiałów graficznych dla nowych kolekcji/setów kolekcji
Współtworzenie i realizacja strategii trade marketingowej
Przygotowywanie katalogów elektronicznych
Współudział w realizowaniu materiałów reklamowych
Analiza trendów graficznych i wzorniczych
Współpraca z agencjami wydawniczymi i poligraficznymi
Dokonywanie korekty plików graficznych
Opracowywanie grafik na potrzeby wdrożeń (skany płytek, zdjęcia produktów na potrzeby projektowania ekspozycji i aranżacji, strony www, projekty opakowań)
Projektowanie reklam prasowych, mobilnych, multimedialnych
Tworzenie i wdrażanie standardów eksponowania produktów w rynku
Inicjowanie i koordynowanie projektowania mebli ekspozycyjnych
Intensyfikacja ekspozycji w punktach sprzedaży detalicznej
Przygotowanie ofert i informacji dla B2B i klienta wewnętrznego dotyczącego nowych kolekcji
Odpowiedzialność za terminowe wdrożenie nowych kolekcji w rynku zgodnie ze strategią produktu
Koordynacja skanowania, planów zdjęciowych, przygotowanie aranżacji nowych i istniejących kolekcji we współpracy z Menadżerem Produktu
Tworzenie trendbooków oraz prowadzenie prezentacji, szkoleń i konsultacji dla właścicieli salonów sprzedaży, architektów, projektantów, sprzedawców i blogerów
Śledzenie, analiza i wdrażanie światowych trendów w sposobie ekspozycji
Pozyskiwanie, badanie i analiza informacji zwrotnej z rynku w celu optymalizacji ekspozycji
Współtworzenie i koordynacja projektów z zakresu poligrafii reklamowej