Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (2)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 2 )
HR Business Partner
Halicka 9, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 10.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
stworzysz od podstaw obszar HR w Chaingers, zgodny z kulturą i strategią firmy
będziesz wspierać Zarząd spółki w szerokorozumianym obszarze HR,
zaplanujesz i skoordynujesz działania w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim, które będą wspierające dla osiągnięcia celów biznesowych organizacji,
będziesz głównym punktem kontaktowym we wszystkich sprawach związanych z HR, w tym odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie problemów, tworzenie i utrzymywanie firmowych polityk HR i bazy wiedzy, zarządzanie wiedzą,
będziesz wspierać managerów w wyzwaniach zarządczych, doradzać w zakresie najlepszych praktyk HR na różnych etapach funkcjonowania pracownika w organizacji,
zbudujesz silne relacje ze wszystkimi pracownikami firmy – począwszy od Zarządu, po każdego, pojedynczego pracownika – w ten sposób znać będziesz ich rolę i cele, monitorować będziesz ich zaangażowanie, zadowolenie i będziesz mieć wpływ na ciągły ich rozwój,
będziesz odpowiedzialna/y za zaplanowanie, opracowanie i wdrożenie podstawowych procedur, polityk i procesów HR
uruchomisz wysokiej jakości procesy rekrutacyjne i rozwijania ludzi
będziesz mieć swobodę działania i sprawczość w obszarze HR
stworzysz od podstaw obszar HR w Chaingers, zgodny z kulturą i strategią firmy
będziesz wspierać Zarząd spółki w szerokorozumianym obszarze HR,
zaplanujesz i skoordynujesz działania w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim, które jednocześnie będą wspierające dla osiągnięcia celów biznesowych organizacji,
będziesz głównym punktem kontaktowym we wszystkich sprawach związanych z HR, w tym odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie problemów, tworzenie i utrzymywanie firmowych polityk HR i bazy wiedzy, zarządzanie wiedzą,
będziesz wspierać managerów/leaderów w wyzwaniach zarządczych, doradzać w zakresie najlepszych praktyk HR na różnych etapach funkcjonowania pracownika w organizacji,
zbudujesz silne relacje ze wszystkimi pracownikami firmy – począwszy od Zarządu, po każdego, pojedynczego pracownika – w ten sposób znać będziesz ich rolę i cele, monitorować będziesz ich zaangażowanie, zadowolenie i będziesz mieć wpływ na ciągły ich rozwój,
będziesz odpowiedzialna/y za zaplanowanie, opracowanie i wdrożenie podstawowych procedur, polityk i procesów HR
sprawisz, że cała firma stanie się organizacją samouczącą się
uruchomisz wysokiej jakości procesy rekrutacyjne i rozwijania ludzi
będziesz mieć dużą swobodę działania i sprawczość w każdym obszarze HR